maniakmoto Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 nu, urmaresc anunturile, pana acum am luat de la 2 persoane diferite si am avut noroc de cauciucuri bune ultimul l-am luat acum vreo luna, aproape nou si foarte moale, cu 150 ron Da-mi si mie o data de contact ceva poate mai aduce sau mai are vreo unul. ma intereseaza cablurile ex up pentru un fzr 1000 din 91. sau care sa se potriveasca. are cineva??? pls!!!!! gunny omule, ce mai faci? am mai pus un fzr de 1000 pe picioare astazi. al tau l-am pornit saptamana trecuta si tot la fel de super merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gunny Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 salut man. ce sa fac? uite cu serviciul. am zis ca o sa am timp de una alta dar nu e chiar asa. inca un FZR pus pe picioare?? bravo!!!! incet incet o sa ai curtea plina de motoare la reparat. al meu zici ca mere bine? daca crezi ca mai e nevoie de cate ceva te rog sa cauti si eu dau banul. nu cred ca mai iau altul caci vor ne ia 25% din salariu iar eu am si alte planuri. te sa-ti multumesc pentru tot si sper ca atunci cand ajung acasa sa ma revansez! Danke!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 da. l-am pus pe picioare si ala. Cand o sa mai fie nevoie o sa iti zic omule, stai linistit. Al tau merge bine, fara probleme. Nu ai pentru ce sa imi multumesti! Singura revansa care o vreau din partea ta este sa te bucuri din plin de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 Spre surprinderea mea, am aflat ca exista mai multe harti ale avansului aprinderii functie de anul de fabricatie, modelul si tara de comercializare. De multe ori, impreuna cu alte masuri ale jiglerelor principale si de aer, o alta compresie si probabil alte unghiuri ale lobilor axelor cu came, pentru a trece diferitele norme de poluare, producatorii trebuie sa restrictioneze intr'o mai mare sau mai mica masura puterea maxima sau curba de livrare. Am reusit asadar sa identific cateva tipuri de TCI si graficele corespunzatoare. Dupa cum se poate observa, deoarece ThunderAce este dotat cu TPS (throttle position sensor), pe langa diferentele functie de tara de comercializare, graficele prezinta 2 curbe, una de maxim (part or fully closed throttle) si una de minim (WOT-wide open throttle). Am observat asadar ca pe motorul meu exista o varianta usor restrictionata de TCI, BB7226 fata de cea care pare cea mai agresiva BB7225. Initial am vrut sa inlocuiesc TCI'ul cu varianta cea mai putin restrictionata insa am decis sa testez modulul SPARKER TCIP4 (Ignitech) care ofera posibilitatea programarii avansului in timp real, din PC. Aceasta pare perfect compatibila cu FZR1000EXUP deoarece ofera si output pentru servo-motorul EXUP'ului. Motivul pentru care m'am decis in favoarea celor de la Ignitech este ca modulul lor accepta si input TPS. Am o baterie de carburatoare de YZF750 care are senzor TPS pe care intentionez sa'l transfer pe motorul meu. Problema insa e ca informatiile referitoare la graficele 3D sunt destul de sarace si in plus, se pare ca nimeni pana acum nu a incercat sa gaseasca hartile optime pentru FZR1000EXUP folosind tehnica 3D (TPS). Deocamdata studiez inca principiile de baza si incerc sa adaptez, macar ca punct de plecare, graficul de baza de la FZR suprapus pe cel de ThunderAce folosind interpolarile de la R1 '07. Am comandat si un kit nou de tuburi emulsoare si ace de dozaj care impreuna cu TPS (avans 3D) sper sa ofere o mult mai buna linearitate raspunsului acceleratiei, o mai buna si completa ardere a gazelor pe intreaga plaja de rpm, deceleratii mai rapide si un relanti mai stabil. Si... la final, "ucenicul" meu care inspecteaza calitatea conexiunilor. Deocamdata am pregatit o versiune initiala de harta a avansului 3D pentru FZR1000EXUP, insa mai am mult de studiat si probabil de testat practic pana voi gasi compromisul "ideal Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Spre surprinderea mea, am aflat ca exista mai multe harti ale avansului aprinderii functie de anul de fabricatie, modelul si tara de comercializare. De multe ori, impreuna cu alte masuri ale jiglerelor principale si de aer, o alta compresie si probabil alte unghiuri ale lobilor axelor cu came, pentru a trece diferitele norme de poluare, producatorii trebuie sa restrictioneze intr'o mai mare sau mai mica masura puterea maxima sau curba de livrare. Am reusit asadar sa identific cateva tipuri de TCI si graficele corespunzatoare. Dupa cum se poate observa, deoarece ThunderAce este dotat cu TPS (throttle position sensor), pe langa diferentele functie de tara de comercializare, graficele prezinta 2 curbe, una de maxim (part or fully closed throttle) si una de minim (WOT-wide open throttle). Am observat asadar ca pe motorul meu exista o varianta usor restrictionata de TCI, BB7226 fata de cea care pare cea mai agresiva BB7225. Initial am vrut sa inlocuiesc TCI'ul cu varianta cea mai putin restrictionata insa am decis sa testez modulul SPARKER TCIP4 (Ignitech) care ofera posibilitatea programarii avansului in timp real, din PC. Aceasta pare perfect compatibila cu FZR1000EXUP deoarece ofera si output pentru servo-motorul EXUP'ului. Motivul pentru care m'am decis in favoarea celor de la Ignitech este ca modulul lor accepta si input TPS. Am o baterie de carburatoare de YZF750 care are senzor TPS pe care intentionez sa'l transfer pe motorul meu. Problema insa e ca informatiile referitoare la graficele 3D sunt destul de sarace si in plus, se pare ca nimeni pana acum nu a incercat sa gaseasca hartile optime pentru FZR1000EXUP folosind tehnica 3D (TPS). Deocamdata studiez inca principiile de baza si incerc sa adaptez, macar ca punct de plecare, graficul de baza de la FZR suprapus pe cel de ThunderAce folosind interpolarile de la R1 '07. Am comandat si un kit nou de tuburi emulsoare si ace de dozaj care impreuna cu TPS (avans 3D) sper sa ofere o mult mai buna linearitate raspunsului acceleratiei, o mai buna si completa ardere a gazelor pe intreaga plaja de rpm, deceleratii mai rapide si un relanti mai stabil. Si... la final, "ucenicul" meu care inspecteaza calitatea conexiunilor. Deocamdata am pregatit o versiune initiala de harta a avansului 3D pentru FZR1000EXUP, insa mai am mult de studiat si probabil de testat practic pana voi gasi compromisul "ideal Ride Safe! Foarte interesant ceea ce vrei sa faci , dar cam cat a costat modulul de aprindere ? Am si eu o problema cu franele la mobra mea.Dat fiind faptul ca un an de zile a stat la fostul proprietar nemiscata, pistonasele etrierilor raman blocati. I-am curatat pistoanele...dar acum nu mai pot sa amorsez pompa . apas frana de multe ori ...tin apasat..apoi desfac surubul de aerisere cu maneta apasata si inchid iar. Am facut operatia asta de 40 de ori si tot nu tine deloc. A facut cineva vreo pompa artizanala de amorsat ? . Ma gandeam cu un furtunas si o seringa sa adaptez ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 Aprinderea programabila SPARKER TCIP4 (cu output pt servo-motor EXUP si input TPS) a costat 138E la care s'au mai adaugat 20E adaptorul pentru mufele originale si 15E transportul. Aerisirea franelor dupa inlocuirea lichidului sau demontarea sistemului de franare e "pain in the ass". Incearca sa aerisesti instalatia si pe la pompa de frana, nu exista gura speciala de aerisire dar o faci pe la surubul de conexiune a furtunelor. Daca ai inlocuit tot lichidul, nu strica sa lasi maneta de frana actionata peste noapte (o legi cu o banda elastica) pana a doua zi (fara capacul de la rezervorul de lichid de frana), pentru a elimina tot aerul. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 salutare vand urmatoarele piese de fzr: http://www.okazii.ro/catalog/42025762/fzr-...cceleratie.html http://www.okazii.ro/catalog/42025653/fzr-...e-completa.html http://www.okazii.ro/catalog/42025628/fzr-...ccelaratie.html http://www.okazii.ro/catalog/42025542/fzr-...a-completa.html http://www.okazii.ro/catalog/42025484/fzr-...a-ambreiaj.html http://www.okazii.ro/catalog/42025435/fzr-...-originale.html http://www.okazii.ro/catalog/42025396/fzr-...don-stanga.html http://www.okazii.ro/catalog/42025378/fzr-...on-dreapta.html http://www.okazii.ro/catalog/42025197/fzr-...ticla-stop.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Aprinderea programabila SPARKER TCIP4 (cu output pt servo-motor EXUP si input TPS) a costat 138E la care s'au mai adaugat 20E adaptorul pentru mufele originale si 15E transportul. Aerisirea franelor dupa inlocuirea lichidului sau demontarea sistemului de franare e "pain in the ass". Incearca sa aerisesti instalatia si pe la pompa de frana, nu exista gura speciala de aerisire dar o faci pe la surubul de conexiune a furtunelor. Daca ai inlocuit tot lichidul, nu strica sa lasi maneta de frana actionata peste noapte (o legi cu o banda elastica) pana a doua zi (fara capacul de la rezervorul de lichid de frana), pentru a elimina tot aerul. Ride Safe! Am reusit intr-un final sa amorsez pompa de frana. Cu ocazia asta am pus si lichid nou si am curatat si etrierul spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Am reusit sa achizitionez tot sistemul de franare fatza de la un R1'03. Din pacate, furtunele "Hell" cu tresa metalica pe care le'am montat anul trecut nu se mai potrivesc, mufele de cuplaj pompa/etrieri la R1 sunt in acelasi plan pe cand la FZR1000 sunt la 90 grade. Daca cineva cu motor fabricat anterior '94-'95 este interesat sa faca un up-grade la etriere cu 6 pistonse/etrier sunt dispus sa cedez tot sistemul doar pentru pretul furtunelor Hell - 200RON. Singura problema ar fi ca ajung acasa abia peste o luna jumate... Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 salutare,am o intrebare, se pote pune o furca" up side down"la fzr 600cc din 92.si ce trebuie schimbat ca sa pot monta furca.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 salutare,am o intrebare, se pote pune o furca" up side down"la fzr 600cc din 92.si ce trebuie schimbat ca sa pot monta furca.multumesc. Ce stiu eu e ca telescoapele USD sunt mai groase decat cele normale asa ca sigur o astfel de modificare va necesita si inlocuirea jugurilor... nu cred ca rulmentii sa fie similari insa doar cineva care a facut aceasta adaptare ar putea raspunde cu certitudine la intreabarea ta. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comunistul Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Ce stiu eu e ca telescoapele USD sunt mai groase decat cele normale asa ca sigur o astfel de modificare va necesita si inlocuirea jugurilor... nu cred ca rulmentii sa fie similari insa doar cineva care a facut aceasta adaptare ar putea raspunde cu certitudine la intreabarea ta. Ride Safe! multumesc mult ptr raspuns.10x man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) VREAU CARENE ma intereseaza carenele laterale, carena fata. pe langa toate astea daca ar fi cineva aa dragut sa imi dea si un far......as fi foarte recunoscator. daca vinde careva un pret pentru toate sau stiti pe cineva care vinde sau poate turna.....un numar de tel va rog. mersi anticipat am uitat sa specific.....FZR 600 3HE din 1991 Editat Iunie 26, 2010 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Am reusit sa achizitionez tot sistemul de franare fatza de la un R1'03. Din pacate, furtunele "Hell" cu tresa metalica pe care le'am montat anul trecut nu se mai potrivesc, mufele de cuplaj pompa/etrieri la R1 sunt in acelasi plan pe cand la FZR1000 sunt la 90 grade. Daca cineva cu motor fabricat anterior '94-'95 este interesat sa faca un up-grade la etriere cu 6 pistonse/etrier sunt dispus sa cedez tot sistemul doar pentru pretul furtunelor Hell - 200RON. Singura problema ar fi ca ajung acasa abia peste o luna jumate... Ride Safe! Ingenioasa priza pentru bricheta . Din curiozitate, este pentru GPS sau detector Radar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ingenioasa priza pentru bricheta . Din curiozitate, este pentru GPS sau detector Radar ? Tu ce crezi?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvilxClau Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 buna ziua, cam cat ma costa sa imi puneti si mie o codita de r1 pe un nsr 125 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 buna ziua, cam cat ma costa sa imi puneti si mie o codita de r1 pe un nsr 125 ?! Pai mai intai trebuie sa iti cumperi codita. Dar eu cred ca va fi cam mare codita de R1 pe nsr, adica va arata cam disproportionat. Oricum codita si cu seile plus stop R1 te duc sigur 200 euro minim.Acum depinde daca codita este originala sau e fibra,depinde ce an. Iti poti pastra seile daca se potrivesc. Parerea mea e ca nu se merita, o sa bagi ceva bani...iti zic din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvilxClau Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 aha, deci va arata disproportionat cu codita de r1, atunci o codita de r6 ) ar fii o chestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!! ms mult Editat Iulie 4, 2010 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!!ms mult Nu prea se potrivesc fix, trebuie facute ceva modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 yamaha r6 2005 la 2600 euro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-309906.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supercurat Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salut pe toata lumea !!!! Am nevoie de un cadru de bord pentru FZR 1000/ 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nofucknoride Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 A, si inca ceva! Am o propunere: hai sa ne schimbam id-urile de mess, astfel incat sa ne putem intreba lucruri utile unii pe altii mult mai rapid. andrei_tatin Mishoo_mess (sibiu , FZR 1000) . Salutari ! Mesaj completat Salutare ! Pun si eu cateva poze cu FZR-ul meu de (cum spun actele) 1002 cc . L-am cumparat de aproximativ 2 luni si sunt foarte multumit de el (acum,dupa ce am schimbat consumabilele) . O motocicleta cu greutate , agresiva cand e cazul , dar stabila in viraje . Trebuie sa recunosc ca trage un pic de mine , dar ma obisnuiesc destul de repede . In curand o sa incep "bibileala" la partea estetica . Ma gandesc la o istalatie xenon (astept si cateva recomandari vis-a-vis de asta) . Momentan are lupa la faza lunga si nu vad nimic - nimic . Revenind la partea cu consumabilele , pana sa le schimb eram putin stresat , motorul scotea fum , in ture mici nu-i placea deloc , chiar se oprea . L-am desfacut si ... mirare : bujiile erau ruginite in partea de sus , iar electrozii erau terminati , abea se mai vedeau . Ulei "varza" , inlocuit cu motorex semi sintetic 15w50 . Filtrul de ulei schimbat (floare la ureche) . Filtrul de aer e nou , iar de 2 zile i-am pus o guma noua pe spate (Michelin) . Am curatat lantul , l-am uns (cu ce mi s-a recomandat - Motul road plus ) , iar acum pot spune ca sunt multumit . Salutare ... tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Foarte frumoasa motoreta! Sa o stapanesti sanatos si bun venit in clanul nostru ! Editat Iulie 15, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nofucknoride Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Foarte frumoasa motoreta! Sa o stapanesti sanatos si bun venit in clanul nostru ! Multumesc frumos ! O zi insorita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.