comunistul Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Ce stiu eu e ca telescoapele USD sunt mai groase decat cele normale asa ca sigur o astfel de modificare va necesita si inlocuirea jugurilor... nu cred ca rulmentii sa fie similari insa doar cineva care a facut aceasta adaptare ar putea raspunde cu certitudine la intreabarea ta. Ride Safe! multumesc mult ptr raspuns.10x man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) VREAU CARENE ma intereseaza carenele laterale, carena fata. pe langa toate astea daca ar fi cineva aa dragut sa imi dea si un far......as fi foarte recunoscator. daca vinde careva un pret pentru toate sau stiti pe cineva care vinde sau poate turna.....un numar de tel va rog. mersi anticipat am uitat sa specific.....FZR 600 3HE din 1991 Editat Iunie 26, 2010 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Am reusit sa achizitionez tot sistemul de franare fatza de la un R1'03. Din pacate, furtunele "Hell" cu tresa metalica pe care le'am montat anul trecut nu se mai potrivesc, mufele de cuplaj pompa/etrieri la R1 sunt in acelasi plan pe cand la FZR1000 sunt la 90 grade. Daca cineva cu motor fabricat anterior '94-'95 este interesat sa faca un up-grade la etriere cu 6 pistonse/etrier sunt dispus sa cedez tot sistemul doar pentru pretul furtunelor Hell - 200RON. Singura problema ar fi ca ajung acasa abia peste o luna jumate... Ride Safe! Ingenioasa priza pentru bricheta . Din curiozitate, este pentru GPS sau detector Radar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Ingenioasa priza pentru bricheta . Din curiozitate, este pentru GPS sau detector Radar ? Tu ce crezi?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvilxClau Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 buna ziua, cam cat ma costa sa imi puneti si mie o codita de r1 pe un nsr 125 ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 buna ziua, cam cat ma costa sa imi puneti si mie o codita de r1 pe un nsr 125 ?! Pai mai intai trebuie sa iti cumperi codita. Dar eu cred ca va fi cam mare codita de R1 pe nsr, adica va arata cam disproportionat. Oricum codita si cu seile plus stop R1 te duc sigur 200 euro minim.Acum depinde daca codita este originala sau e fibra,depinde ce an. Iti poti pastra seile daca se potrivesc. Parerea mea e ca nu se merita, o sa bagi ceva bani...iti zic din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EvilxClau Postat Iunie 29, 2010 Share Postat Iunie 29, 2010 aha, deci va arata disproportionat cu codita de r1, atunci o codita de r6 ) ar fii o chestie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 (editat) intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!! ms mult Editat Iulie 4, 2010 de alexcarsto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vinkator Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 intrebare: se potrivesc carenele de pe un FZR 600 4JH din 1995 pe un FZR 600 3HE din 1991???? mi-am gasit carene la cineva dar sunt de pe un 4JH si as vrea sa stiu inainte sa dau banii!!!ms mult Nu prea se potrivesc fix, trebuie facute ceva modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danieI Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 yamaha r6 2005 la 2600 euro: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...005-309906.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supercurat Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 Salut pe toata lumea !!!! Am nevoie de un cadru de bord pentru FZR 1000/ 1995 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nofucknoride Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 A, si inca ceva! Am o propunere: hai sa ne schimbam id-urile de mess, astfel incat sa ne putem intreba lucruri utile unii pe altii mult mai rapid. andrei_tatin Mishoo_mess (sibiu , FZR 1000) . Salutari ! Mesaj completat Salutare ! Pun si eu cateva poze cu FZR-ul meu de (cum spun actele) 1002 cc . L-am cumparat de aproximativ 2 luni si sunt foarte multumit de el (acum,dupa ce am schimbat consumabilele) . O motocicleta cu greutate , agresiva cand e cazul , dar stabila in viraje . Trebuie sa recunosc ca trage un pic de mine , dar ma obisnuiesc destul de repede . In curand o sa incep "bibileala" la partea estetica . Ma gandesc la o istalatie xenon (astept si cateva recomandari vis-a-vis de asta) . Momentan are lupa la faza lunga si nu vad nimic - nimic . Revenind la partea cu consumabilele , pana sa le schimb eram putin stresat , motorul scotea fum , in ture mici nu-i placea deloc , chiar se oprea . L-am desfacut si ... mirare : bujiile erau ruginite in partea de sus , iar electrozii erau terminati , abea se mai vedeau . Ulei "varza" , inlocuit cu motorex semi sintetic 15w50 . Filtrul de ulei schimbat (floare la ureche) . Filtrul de aer e nou , iar de 2 zile i-am pus o guma noua pe spate (Michelin) . Am curatat lantul , l-am uns (cu ce mi s-a recomandat - Motul road plus ) , iar acum pot spune ca sunt multumit . Salutare ... tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Foarte frumoasa motoreta! Sa o stapanesti sanatos si bun venit in clanul nostru ! Editat Iulie 15, 2010 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nofucknoride Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Foarte frumoasa motoreta! Sa o stapanesti sanatos si bun venit in clanul nostru ! Multumesc frumos ! O zi insorita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 nu cumva fostul proprietar avea acest anunt si pe ocazii(unde sustinea el un si buna ca acest model este pest 91).Modelul este 89-90(145 de caluti).F frumos.Sa o stapanesti sanatos. A acelasi model (90).Carenele le-am pus eu.Fata este de r1 de curse...cu lupe si codita de cbr f4,f4i.Mai trebuie doar o vopseala cu niste stikere. Mesaj completat nu cumva fostul proprietar avea acest anunt si pe ocazii(unde sustinea el un si buna ca acest model este pest 91).Modelul este 89-90(145 de caluti).F frumos.Sa o stapanesti sanatos. Am acelasi model (90).Carenele le-am pus eu.Fata este de r1 de curse...cu lupe si codita de cbr f4,f4i.Mai trebuie doar o vopseala cu niste stikere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nofucknoride Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 nu cumva fostul proprietar avea acest anunt si pe ocazii(unde sustinea el un si buna ca acest model este pest 91).Modelul este 89-90(145 de caluti).F frumos.Sa o stapanesti sanatos.A acelasi model (90).Carenele le-am pus eu.Fata este de r1 de curse...cu lupe si codita de cbr f4,f4i.Mai trebuie doar o vopseala cu niste stikere. Mesaj completat nu cumva fostul proprietar avea acest anunt si pe ocazii(unde sustinea el un si buna ca acest model este pest 91).Modelul este 89-90(145 de caluti).F frumos.Sa o stapanesti sanatos. Am acelasi model (90).Carenele le-am pus eu.Fata este de r1 de curse...cu lupe si codita de cbr f4,f4i.Mai trebuie doar o vopseala cu niste stikere. Salutare ! Nu cred ca vorbim de aceeasi motocicleta . Este , intr-adevar pe okazii . In acte e din '94 . Nu stiu ce sa zic , e foarte posibil sa fie '89-'90 . Cum spuneam am luat-o de curand si nu's foarte priceput . Oricum , nu m-ar deranja nici sa fie din '80 , daca merge tot la modul asta . Despre carene nu stiu nimic , ma uit zilnic la ele si ma tot intreb ce far as putea sa-i adaptez . Nu-mi dau seama de la ce model sunt . Oricum , o sa "studiez" putin forumul si o sa vin (cu siguranta) cu un val de intrebari (am foarte multe - legate de modelul acesta ) . Sa aveti o zi insorita ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mad.alin Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 iti spun sigur ca anul este acesta.Furca nu este usd si sub rezervor,la modelele dupa 90 au modificat cadrul au adaugat un triunghi gen.Modelul tau original era cu 2 faruri rotunde-ca si a mea.Cat despre carena actuala,mie mi se pare f interesanta pt ca nu am mai vazut asa ceva.Iar ideea ta de a adapta un alt far...am vazut pe net(nu imi vine exact siteul in minte)niste lupe de masina care intra in far cu lunga-scurta(h4 cred),ambele xenon+angel eyes la 400-450 ron bucata.Poate poti sa o adaptezi pe aceea daca se potriveste ca diametru cu ce ai acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 22, 2010 Share Postat Iulie 22, 2010 (editat) Pfffff, am o mica cam maricica problema cu FZR1000Exup 3LF din '94 si anume ca uneori merge impleticit, dar numai uneori merge asa, si la cald porneste fantastic de greu zici ca nu ar avea benzina sau ar trage aer fals(noroc ca am bateria aproape noua), tre sa ii trag chok-u si sa trag si de gaz blana, pe cand la rece o ia si fara chock instant ca un motor nou(prin rece a se intelege dupa 15-20 ore de la oprire) Consumul la un drum de Topa, adica si curbe si viteza medie de 120kmph si 3-4 vf-uri de peste 200kmph a fost cam de 7% deci in grafic as zice. Cand o pornesc la cald adica 70gr apa ultima data cand m-am uitat, de benzinit cred ca benzinea, pt ca scotea amestec pe toba practic nears deloc. Am lasat-o 20 min, dupa care am pornit cu choke si tras de gaz blana, moment in care a luat-o da de parca ar trage aer fals, oricum cand am pornit-o de pe loc nu am putut pleca cu chock-u tras ci doar cu el scos si dat din gaz 4-5mii, iar dupa max 1 min mergea ca nou, si asa a mers vo 10-15 km dupa care mai facea figuri de cazut in cap dar numai cand trageam de gaz indiferent de trapta si daca era sub 5k ture, dar nu tot timpul, uneori ii dadeam si in 5-a de la 3500-4000 ture blana si o lua de parca era nou, iar cand facea figuri de cazut in cap atunci mai dadea si scurte rateuri ca de amestec prost sau scanteie rea. Mentionez ca m-am uitat si la cum lucreaza exup-ul in ture si am vazut ca motorasul il misca pana la 4000 ture, deci fix in zona cu baiuri, dar din cate am vazut ca il misca, il misca bine, adica cand nu face figuri la o accelerare liniara se misca liniar. Mentionez ca are bujii noi NGK DR8 EA noi fix de care cere manualul si de care a avut si inainte, de nici 200km, filtru de aer nou, ulei, filtru nou, de nici 500km, membranele de la carburi sunt impecabile treaba vazuta cand am facut o curatare de carburatoare si sincronizare facuta bine(cand nu face figuri, trage si in 5-a de la 2k rpm fara balbaieli ca un bivol, dar cand face figurile nici 2-a nu-i place sub 3k)si condrum am curatat si tot traseul de alimentare inclusiv rezervorul care totusi nu era murdar mai deloc. Oare ce ar putea fi??? Editat Iulie 22, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Verifica si regleaz jocul la supape. Daca nu rezolvi nimic incearca sa iei la rand toata aprinderea(de la magnetou pana la bujii).. Posibil sa ai niste condensatori pe undeva care dupa ce se incalzesc sa nu mai lucreze cum trebuie. Nu cunosc motocicleta si partea ei electrica dar din simptome as spune ca este bobina de inductie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supercurat Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Mishoo_mess (sibiu , FZR 1000) . Salutari !Mesaj completat Salutare ! Pun si eu cateva poze cu FZR-ul meu de (cum spun actele) 1002 cc . L-am cumparat de aproximativ 2 luni si sunt foarte multumit de el (acum,dupa ce am schimbat consumabilele) . O motocicleta cu greutate , agresiva cand e cazul , dar stabila in viraje . Trebuie sa recunosc ca trage un pic de mine , dar ma obisnuiesc destul de repede . In curand o sa incep "bibileala" la partea estetica . Ma gandesc la o istalatie xenon (astept si cateva recomandari vis-a-vis de asta) . Momentan are lupa la faza lunga si nu vad nimic - nimic . Revenind la partea cu consumabilele , pana sa le schimb eram putin stresat , motorul scotea fum , in ture mici nu-i placea deloc , chiar se oprea . L-am desfacut si ... mirare : bujiile erau ruginite in partea de sus , iar electrozii erau terminati , abea se mai vedeau . Ulei "varza" , inlocuit cu motorex semi sintetic 15w50 . Filtrul de ulei schimbat (floare la ureche) . Filtrul de aer e nou , iar de 2 zile i-am pus o guma noua pe spate (Michelin) . Am curatat lantul , l-am uns (cu ce mi s-a recomandat - Motul road plus ) , iar acum pot spune ca sunt multumit . Salutare ... tuturor Salutare ! Bun venit in grupul nostru si sa o stapanesti sanatos. O sa te indragostesti de ea pe zi ce trece. Asfalt uscat !! Mesaj completat Pfffff, am o mica cam maricica problema cu FZR1000Exup 3LF din '94 si anume ca uneori merge impleticit, dar numai uneori merge asa, si la cald porneste fantastic de greu zici ca nu ar avea benzina sau ar trage aer fals(noroc ca am bateria aproape noua), tre sa ii trag chok-u si sa trag si de gaz blana, pe cand la rece o ia si fara chock instant ca un motor nou(prin rece a se intelege dupa 15-20 ore de la oprire) Consumul la un drum de Topa, adica si curbe si viteza medie de 120kmph si 3-4 vf-uri de peste 200kmph a fost cam de 7% deci in grafic as zice. Cand o pornesc la cald adica 70gr apa ultima data cand m-am uitat, de benzinit cred ca benzinea, pt ca scotea amestec pe toba practic nears deloc. Am lasat-o 20 min, dupa care am pornit cu choke si tras de gaz blana, moment in care a luat-o da de parca ar trage aer fals, oricum cand am pornit-o de pe loc nu am putut pleca cu chock-u tras ci doar cu el scos si dat din gaz 4-5mii, iar dupa max 1 min mergea ca nou, si asa a mers vo 10-15 km dupa care mai facea figuri de cazut in cap dar numai cand trageam de gaz indiferent de trapta si daca era sub 5k ture, dar nu tot timpul, uneori ii dadeam si in 5-a de la 3500-4000 ture blana si o lua de parca era nou, iar cand facea figuri de cazut in cap atunci mai dadea si scurte rateuri ca de amestec prost sau scanteie rea.Mentionez ca m-am uitat si la cum lucreaza exup-ul in ture si am vazut ca motorasul il misca pana la 4000 ture, deci fix in zona cu baiuri, dar din cate am vazut ca il misca, il misca bine, adica cand nu face figuri la o accelerare liniara se misca liniar. Mentionez ca are bujii noi NGK DR8 EA noi fix de care cere manualul si de care a avut si inainte, de nici 200km, filtru de aer nou, ulei, filtru nou, de nici 500km, membranele de la carburi sunt impecabile treaba vazuta cand am facut o curatare de carburatoare si sincronizare facuta bine(cand nu face figuri, trage si in 5-a de la 2k rpm fara balbaieli ca un bivol, dar cand face figurile nici 2-a nu-i place sub 3k)si condrum am curatat si tot traseul de alimentare inclusiv rezervorul care totusi nu era murdar mai deloc. Oare ce ar putea fi??? Parerea este ca trebuie sa verifici cu rabdare in primul rand tot ansamblul EXUP iar referitor la partea de carburatie...atentie la reglajul nivelului de benzina, nu este normal ca pornirea sa se faca cu shoc-ul tras si aceleratia la maxim. Succes !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Parerea este ca trebuie sa verifici cu rabdare in primul rand tot ansamblul EXUP iar referitor la partea de carburatie...atentie la reglajul nivelului de benzina, nu este normal ca pornirea sa se faca cu shoc-ul tras si aceleratia la maxim.Succes !! Sa fie din Exup......am verificat intr-adevar cum lucreaza si se pare ca, si la cald o face bine.... Cu nivelul de benzina am avut ceva probleme ca o data a inceput sa dea pe-afara, dar si inainte aveam problemele astea. O sa vad cum mai evolueaza lucrurile. Mesaj completat Verifica si regleaz jocul la supape. Daca nu rezolvi nimic incearca sa iei la rand toata aprinderea(de la magnetou pana la bujii).. Posibil sa ai niste condensatori pe undeva care dupa ce se incalzesc sa nu mai lucreze cum trebuie. Nu cunosc motocicleta si partea ei electrica dar din simptome as spune ca este bobina de inductie. Sa fie din jocul de la supape la cald?? Gazele de carter totusi sunt putine. Ar trebui sa-i pun eventual un ulei mai gros? Din bobine sa fie eventual ceva contact ca am mai patit chiar la pompa de benzina, ca sunt aproape de motor si se coc in timp....sa fie bobinele nu cred pt ca este cand la cald porneste ok si nu se ineaca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcarsto Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 Cumpar parbriz FZR 600 3HE din 91' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 (editat) Oare ce ar putea fi??? Jocul termic al supapelor, mai mult ca sigur pe admisie este aproape inexistent... problema clasica la FZR1000 cu un anumit numar de kilometri!!! Cauzeaza pornire greoaie cu motorul caldut (nu cald), ca sa porneasca bine trebuie sa fie ori rece, ori cald (de obicei dupa oprire porneste bine in primele 5-10 minute sau dupa 45-50min, in intervalul dintre face figuri, porneste doar cu gazul deschis mult). Dupa aceasta etapa, dupa o oarecare perioada apar probleme si la pornirea la rece, motorul va porni doar impins iar la repornire doar cand e fierbinte. Verifica si corecteaza! EXUP'ul nu trebuie sa lucreze doar pana la 4000rpm ci pana spre 8000rpm (cursa nu este liniara ci invers progresiva, pana in 4000rpm este cea mai evidenta). De lucrat, lucreaza insa, daca ar fi fost blocat ai fi avut alarma "7000rpm". Verifica alinierea catarii pe orificiul de ghidaj, cu butonul rosu "START" pe pozitia "ON" (aprinderea alimentata cu tensiune - nu o lungi prea mult pentru ca poti praji bobinele) si daca lucreaza pe toata plaja de turatii. Tuburi emulsoare si ace de dozaj uzate, imbogatesc amestecul foarte mult la pornire, relanti si primul sfert de cursa al manetei de acceleratie. Verifica vizual si daca ai cele mai mici urme de uzura la ace si chiar si o mica ovalizare la interiorul tuburilor emulsoare... e nevoie sa le inlocuiesti. O partiala rezolvare ar fi scaderea nivelului benzinei cu 1-1.5mm fata de standard. Ai mentionat doar de curatare si sincronizare, insa nimic despre nivel, treapta cuielor si pozitia suruburilor pilot. Toate cele 3 situatii de mai sus explica perfect simptomele descrise de tine si sunt starea "normala" a unui motor cu numar de kilometri multi. FZR1000 este extrem de robust si fiabil... insa pentru a functiona perfect are nevoie de o minima intretinere. Ride Safe! P.S. Ca fapt divers, am gasit o sursa de tuburi emulsoare si ace dozaj noi, la jumatate din pretul OEM, pe forumul "exup1000.co.uk". Am comandat deja (si primit) 2 seturi complete, unul pentru mine si unul pentru un amic. Nici unul dintre noi nu le'a instalat inca. Editat Iulie 26, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
servant.1980 Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 dezmembrez fzr 1000 exup in stare f buna ,inmatriculat cu toate taxele la zi... ...prin dezmembrare sa se inteleaga ansambluri cum ar fi : setul complet de carene (intregi ,necrapate, necarpite..) , motorul cu acte, cadrul cu acte, ansamblul fata, ansamblul spate ....la setul de carene intra si subcadrul carenei fata cu tot cu far , subcadrul de pe spate cu tot cu stop pt mai multe intrebari ma gasiti pe forum sau la tel 0743818290 sau 0743574431 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Arata bine... (exceptand portocaliul ala, dar gusturile nu se discuta), daca si actele sunt in regula, de ce o dezmembrezi? Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.