Sari la conținut

Detinatori de Yamaha FZR


ray
 Share

Postări Recomandate

Salut!Ar trebui sa verifici si servomototul de la galerie(exup-ul)..vezi dace e totul in ordine pe acolo.

 

 

imi era groaza k o sa-mi raspundeti asta.

 

mie foarte urat fiindca nu-i cunosc sistemul de functionare etc. pana la urma va trebuii sa studiez ce si cum cu exup-ul asta.

 

k nu esti primul care ma sfatuieste sa vad de el.ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cred ca ai putea sa scoti cablurile de la servomor si sa lasi valva blocata pe deschis.O incerci asa si vezi ce se intampla.Pana in 4000 de ture o sa mearga f urat.Daca dupa aceste ture e totul in regula atunci este de la exup.Acum ,nu stiu...e doar o parere.Faci cum crezi.Bafta si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. vreau doar sa fac un anunt, am de vanzare o pereche de etrieri pt fzr, second, in stare de functionare, fara probleme, neloviti, inca sunt pe motor. ii vand pt ca mi-am cumparat etrierii originali care sunt pe motorul meu(thundercat) acesti etrieri fiind pe el de cand l0am cumparat, acum 5 ani. pret 70 de lei. 0742599248, andrei. se pot vedea pe motor in loc cuzdrioara, langa dej, la 4 km, sau daca o sa montez cei originali, o sa-i aduc in cj, dar astept sa iasa soarele putin mai puternic sa ii montez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ai putea sa scoti cablurile de la servomor si sa lasi valva blocata pe deschis.O incerci asa si vezi ce se intampla.Pana in 4000 de ture o sa mearga f urat.Daca dupa aceste ture e totul in regula atunci este de la exup.Acum ,nu stiu...e doar o parere.Faci cum crezi.Bafta si spor la treaba!

 

pai cam asta face si akum, pana prin 3000 de ture merge in 3 pistoane ,dupa 3000 asi zice k merge perfect, suna ok, trage ok, se simte k merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cam asta face si akum, pana prin 3000 de ture merge in 3 pistoane ,dupa 3000 asi zice k merge perfect, suna ok, trage ok, se simte k merge bine.

 

Verifica rezistentele din pipele bujiilor.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica rezistentele din pipele bujiilor.

 

Ride Safe!

 

sa mai dea putin caldura sa-l pot si proba ca lumea si o sa verific toate chestiile astea,exup,bujii,fise..etc

 

am mai observat ca nu urca deloc acul la temperatura, prima data am dat vina pe frigul de afara, iar mai apoi dupa ce l-am tinut mai mult pornit chiar si pe loc mi-am dat seama ca este o problema totusi.

 

nu stiti unde are senzorul de temperatura modelul asta?pe radiator pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mai dea putin caldura sa-l pot si proba ca lumea si o sa verific toate chestiile astea,exup,bujii,fise..etc

 

am mai observat ca nu urca deloc acul la temperatura, prima data am dat vina pe frigul de afara, iar mai apoi dupa ce l-am tinut mai mult pornit chiar si pe loc mi-am dat seama ca este o problema totusi.

 

nu stiti unde are senzorul de temperatura modelul asta?pe radiator pe undeva?

 

Pe radiator undeva o sa vezi 2 sonde, una este pentru ventilator (inchide contactul la o anumita temperatura) si cealalta pentru indicatorul de temperatura (functioneaza pe principiul termistorului, pe masura ce se incalzeste isi modifica rezistenta).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut pe toti care detin FZR :laugh: o intrebare ce ulei trebe ptr un FZRdin 92 modelul:3he,600cc.mii de multumiri

In manual scrie SAE 20w40 cand temperatura este peste 15 grade celsius si 15w40 cand temperatura nu depaseste 15 grade celsius. Eu bag Motul 3000 20w50 mineral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat vrei pe toba? ai idee daca merge si pe fzr 600 3he din 93?

 

 

 

a reusit cineva sa schimbe fisele la bobine? eu am desfacut bobinele de inductie si am vazut ca fisele sunt capsulate... alta solutie inafara de a schimba bobinele cu totul exista? :laugh:

 

 

Vreau 420 ron...nu am idee daca se potriveste...pe fzr 4jh sau thundercat merge sigur...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am tot uitat pe forum si am vazut numai fzr-uri din 89' pana in 95' dar nu am vazut din 96' ca si al meu!Ori n-am cautat eu bine ori au fost facut putine si eu sunt unul din fericitii posesori!L-am cumparat anul trecut din Anglia,din pacate a stat nefolosit 2 ani iar rugina si cocleala nu l-au iertat!Cu parare de rau am facut doar 5000 km asta din cauza problemelor cauzate de cei doi "dusmani" naturali.Chiar am avut o postare pe forum in legatura cu furca pe care tot n-am rezolvat-o,i-am finisat punctele de rugina de pe jambe dar acuma se aude un troncanit cand apas frana de fata("ciupita" putin atat cat sa culiseze furca),joc nu cred ca are pentru ca inainte de slefuirea jambelor mergea normal.O duc la mecanic cat de curand pentru o inspectie totala si mici modificari!O sa pun poze, "before" si "after"!

 

 

Numai bine!

Editat de Cerbone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti , am o problema cu motorul nu vrea sa porneasca dupa o pauza de 3 luni , am fost la garaj i-am pus bateria am tras socul si am rasucit acceleratia de cateva ori asa mi-a spus un amic dar nimic . la inceput merge in gol ,apoi parca incepe sa scoata pe toba ceva gaze nearse , dar cand incepe sa-si dea drumu moare bateria . tot aici pe forum am citit ca ar merge sa leg niste fire de la masina la baterie la motor si sa-i dau automat dar nu stiu cat de sigur ar fi in sensul ca as putea avaria ceva , dati-va si voi cu parerea va rog ca tare as vrea sa bag o tura . :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti , am o problema cu motorul nu vrea sa porneasca dupa o pauza de 3 luni , am fost la garaj i-am pus bateria am tras socul si am rasucit acceleratia de cateva ori asa mi-a spus un amic dar nimic . la inceput merge in gol ,apoi parca incepe sa scoata pe toba ceva gaze nearse , dar cand incepe sa-si dea drumu moare bateria . tot aici pe forum am citit ca ar merge sa leg niste fire de la masina la baterie la motor si sa-i dau automat dar nu stiu cat de sigur ar fi in sensul ca as putea avaria ceva , dati-va si voi cu parerea va rog ca tare as vrea sa bag o tura . :laugh:

 

 

 

salut, asa am patit si eu, da-i curent de la masina relax, daca a stat 3 luni,,,,,,, trebuia sa faci niste mici "operatii" inainte, verificat bujii, golit carburatoare de benzina statuta, etc, succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dezmambrez yamaha fzr 600 ('94) - model 4 jh

am tot in afara de carene

astept cereri daca va intereseaza ceva

Salut, ma intereseaza cadrul de bord(suportul pe care stau farurile, bordul si carena fata) daca este in stare buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, asa am patit si eu, da-i curent de la masina relax, daca a stat 3 luni,,,,,,, trebuia sa faci niste mici "operatii" inainte, verificat bujii, golit carburatoare de benzina statuta, etc, succes!

mersi Calin ,am sa incerc asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

baieeeeeeettttiii :) care ma ajuta si pe mine cu neste roate de fzrista cu cauciucuri ca la carte :) ca nu reusesc sa trec rar-ul ... macar sa trec autentificarea.... si le dau inapoi ...le demontez eu fac eu tot ce e necesar numai sa scap de :)( numai pot sunt disperat ma respins a doua oara prima oara ca nu aveam violet ( e trecut in talon) pe ea, toba urla prea tare, si bordul nu-i placea cum sta. Acum la a doua vizita m-a picat din cauza lampii de numar ca nu are lumina alba, iar cauciucurile nu au marimea din carte. MA AJUTA SI PE MINE CINEVA? dau bere cotzez... numai sa scap odata ca ... deja m-am descurajat total. :scratch: va rog cine ma ajuta stau in bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Tocmai m-am inscris la scoala de soferi cat a ( b am de 4 ani) , intre timp mi-am luat un motor - Yamaha fzr 1000 din 94 exup cod motor 3lf , din cate mi s-a spus trebuie sincronizate carburatoarele si schimbat cauciucul pe spate . Stiu ca nu e bine asa mare motor pentru incepator dar l-am gasit la pret mic ( 800 euro), trage ok, s-au dat cativa prieteni. v-a rog sa mi dati ceva sfaturi despre cum se merge, la cat schimabti vitezele la mers normal, unde ar fi turatia ok pentreu mers linistit, app la cat e relantiul la motoru asta ? daca las maneta si ajunge la 500 rpm ( lunia aia mica dintre 0 si 1000 rpm) motorul sta un pic si moare

 

adaug cateva poze cu motorul sa ziceti daca pare ok, macar din poze ( pozele le adaug dupa ce ma prind cum sa fac asta), carenele sunt luate jos sa le dau cu un strat de lac.

Mesaj completat

poze, sper ca reusesc

http://img819.imageshack.us/i/26032011013.jpg/

http://img861.imageshack.us/i/26032011003.jpg/

http://img51.imageshack.us/i/26032011004k.jpg/

http://img827.imageshack.us/i/26032011005p.jpg/

http://img291.imageshack.us/i/26032011011.jpg/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....pt incepator fzr 1000......cam exagerat dar ma rog fiecare cu pasaricile lui :) relantiul trebuie sa stea undeva pe la 1500.....in nici un caz 500........curata-i carburatoarele , sincronizare , ulei , filtru ulei , filtru aer , placute ( daca e cazul ) bujii.....cat de cat o revizie sa nu ai surprize cu ea.....parerea mea :) eu unul asa am facut :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Tocmai m-am inscris la scoala de soferi cat a ( b am de 4 ani) , intre timp mi-am luat un motor - Yamaha fzr 1000 din 94 exup cod motor 3lf , din cate mi s-a spus trebuie sincronizate carburatoarele si schimbat cauciucul pe spate . Stiu ca nu e bine asa mare motor pentru incepator dar l-am gasit la pret mic ( 800 euro), trage ok, s-au dat cativa prieteni. v-a rog sa mi dati ceva sfaturi despre cum se merge, la cat schimabti vitezele la mers normal, unde ar fi turatia ok pentreu mers linistit, app la cat e relantiul la motoru asta ? daca las maneta si ajunge la 500 rpm ( lunia aia mica dintre 0 si 1000 rpm) motorul sta un pic si moare

 

 

salut,

daca vei fii temperat, o sa-ti fie bine, are ce te invata motocicleta, iar greutatea ei iti va oferii stabilitate si siguranta pe sosea, si in ciuda celor aproape 150 de cp te va ierta in anumite cazuri! nu uita sa verifici uleiul periodic (fzr1000 papa ulei!), ulei (15w50) numai semi-sintetic, sau full sintetic daca te tine buzunaru, gume de generatie noua, daca ai bani de xenon.... merita investitia!

 

..succes si .....ia carnetu, numa bine, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...