Axa cu Scame Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 Dar sa luati articole din Easy Riders nu puteti? Sa le traduceti si puneti acolo un Š nu-stiu-cine. Sau deja monopolul asupra articolelor straine il detine concurenta? WoW, avand in vedere ca pe afara se scriu articole pe tema moto de cateva zeci de ani, s-a rezolvat problema continutului unei reviste pe urmatorul cincinal E normal ca o publicatie care se respecta sa aiba un continut original, adaptat prezentului si conjuncturii locale, ca doar nu o citesc bikeri din Guatemala Cum spuneam si mai devreme, nu ma intereseaza cum iau altii motorul din cutie no-nout si il pun intr-un custom, in schimb mi-ar fi foarte utila informatia ca daca frezezi 0,5 mm din cilindri la Dnepr creste raportul de compresie cu x% si nu lovesc supapele in piston. Sau ca pompa de frana de la Dacia lu tataie care sta de 10 ani si rugineste se poate adapta pt frana spate."EasyRiders" or fi la ei acolo...la noi in mod cert sunt "HardRiders" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 acu am bagat in articolul despre nepra lui kerosen toate informatiile folositoare care puteau fi introduse. Nu este chopper insa poti f. usor sa-ti dai seama ce-ar putea fi facut pentru a creste performantele motorului. sau sa o modifici.. Din cate am vazut eu fiecare are cate o solutie unica pt motoru personal si merge insa totusi sunt exeperimente si exista pareri contradictorii despre ele. Am auzit urmatoarele pana acum pt dnepr: Ulei Diesel la motor Ulei T90 la motor ulei 20w40 la motor Vaselina cu grafit (creion dat pe smirghel) la grup (metoda batraneasca cica!) T90 la grup (inca ceva dar am uitat!) radiator de olcit. Cica ar merge fara sa umbli la pompa. radiator de olcit. Cica ar merge cu conditia sa modifici pompa pt a-i creste debitul. 4 dnepre ca exemplu! La doua a mers f. bine pus radiatorul fara modificari, la 2 a trebuit umblat fiinca nika.. am dat de cineva care are motorul de dnepr transformat pe motorina! sper sa fac un articol odata despre motor. motor de dnepr modificat pt a merge cu gaz... Iarasi sper sa fac odata un art... Fiecare si-a modificat in felul sau insa o mare problema la comuniste este ca daca iei 3 dnepre care cica ar fi la fel, in realitate fiecare proprietar se va confrunta cu probleme diferite!! Unuia probabil ca i-a facut rusu pompa de ulei sa mearga si sa suporte radiator, la altu nu... Si asta inseamna ca daca se aplica ceva la un motor, la celalalt sunt semne de intrebare. Teoretic ar trebui sa fie una si buna! Dar in practica........ Iarasi, kerosen a scos al 4-lea segment care este de ungere... cel din josul fustei pistonului. La el merge bine... Insa la altcineva cu care am vb de curand si-a incercat asta nu i-a mers! se incingea motoru. are vreo logica!? Si eu vreau sa-i cresc rata de compresie la a mea, mai ales ca acum am grup de fuga ( )... Insa o sa incerc prin a-i pune pistoane bombate, nu vreau sa umblu la cilindru. Cu radiatorul de ulei nu m-am dumirit nici eu! am auzit de atatia la care a mers pur si simplu si tot pe-atatia la care n-a mers fara sa modifice pompa. nu stiu ce sa fac. Cert e ca e lucru bun la casa omului si necesar pt un motor ca dnepra care are probleme cu racirea... O sa mai cujet si sa mai ma documentez in dreapta si-n stanga inainte sa-mi bag mana in ea. Ahh... Iarasi... Aprinderea electronica de dacie nu se pupa cu bobina de dnepr. Pus bobina de dacie cu a doua fisa scoasa din infasurare (necesita electronist) sau facut un sistem de ramificatie. Aprinderea electronica pusa cu bobina de dnepr. Si merge brici. ?!! mai sunt o gramada dar nu-mi vin in minte. Cat despre chopperele din easy riders... Super, traznet, etc..etc.. Poate nu ajuta ca parte tehnica si ar putea sa inspire pe cineva ca design. Dar nu avem dreptul sa le preluam. sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.