Sari la conținut

Choppere In Motolife


E.Z.rider
 Share

Postări Recomandate

Omul ar vrea sa impace si capra si varza...... dar din cite vad... merge pe principiul e revista mea si fac ce vreau cu ea....

 

Mi se pare normal..... pt noi in romania....

 

Prin urmare.... astia care nu ne vedem de treaba.... si cerem luna de pe cer avem doua posibilitati... ori ne face revista noastra... ori invatam germana si le cumparam pe alea de afara... am vazut citeva adevarate rau.... (chiar daca ma uitam in ele ca pe vremea cind eram copil in Pif si in Rahan)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

man!

tu poate ca nu stii ce asteapta chopperistu' Roman de la o revista de moto!

vrea sa vada "custom" nu motociclete noi ce nu au nici un dumnezeu pana nu-ti bagi flexu' in ele  :(

In ultimul numar apare Kerosen si Dnepra aurie, cu detalii despre ce si cum a hacuit la ea.Am citit pe acolo unele chestii care nu prea au logica dpdv tehnic, dar il asteptam pe el sa ne dea mai multe detalii pe forum :ph34r:

 

Daca ar fi dupa mine in fiecare numar ar trebui sa apara cate un motor "custom" in adevaratul sens al cuvantului, sunt destule in tara si chiar reusite...pe mine unul nu ma intereseaza un "chopper" caruia ii zice proprietarul "custom" :( numai pt ca pe un model stock de o caruta de bani a adaugat /schimbat accesorii cromate frumos si comandate de pe Louis.

 

La fel as zice si de americanski care sunt mari constructori de "custom" dar iau motorul frumos dintr-o cutie pe care scrie "H-D" si il monteaza in cadru...dar macar cadrul ala e muncit . :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ axa: true man

 

asta am si incercat desi custom nu inseamna doar chopper, pana acum doar choppere au fost. si vor mai fi. cu exceptia unui minsk de cros, care dupa mine merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar sa luati articole din Easy Riders nu puteti? Sa le traduceti si puneti acolo un Š nu-stiu-cine. Sau deja monopolul asupra articolelor straine il detine concurenta?

:ph34r: :( :( WoW, avand in vedere ca pe afara se scriu articole pe tema moto de cateva zeci de ani, s-a rezolvat problema continutului unei reviste pe urmatorul cincinal :( E normal ca o publicatie care se respecta sa aiba un continut original, adaptat prezentului si conjuncturii locale, ca doar nu o citesc bikeri din Guatemala :( Cum spuneam si mai devreme, nu ma intereseaza cum iau altii motorul din cutie no-nout si il pun intr-un custom, in schimb mi-ar fi foarte utila informatia ca daca frezezi 0,5 mm din cilindri la Dnepr creste raportul de compresie cu x% si nu lovesc supapele in piston. Sau ca pompa de frana de la Dacia lu tataie care sta de 10 ani si rugineste se poate adapta pt frana spate."EasyRiders" or fi la ei acolo...la noi in mod cert sunt "HardRiders" :( :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu am bagat in articolul despre nepra lui kerosen toate informatiile folositoare care puteau fi introduse. Nu este chopper insa poti f. usor sa-ti dai seama ce-ar putea fi facut pentru a creste performantele motorului. sau sa o modifici..

Din cate am vazut eu fiecare are cate o solutie unica pt motoru personal si merge insa totusi sunt exeperimente si exista pareri contradictorii despre ele. Am auzit urmatoarele pana acum pt dnepr:

Ulei Diesel la motor

Ulei T90 la motor

ulei 20w40 la motor

 

Vaselina cu grafit (creion dat pe smirghel) la grup (metoda batraneasca cica!)

T90 la grup

(inca ceva dar am uitat!)

 

radiator de olcit. Cica ar merge fara sa umbli la pompa.

radiator de olcit. Cica ar merge cu conditia sa modifici pompa pt a-i creste debitul. 4 dnepre ca exemplu! La doua a mers f. bine pus radiatorul fara modificari, la 2 a trebuit umblat fiinca nika..

 

am dat de cineva care are motorul de dnepr transformat pe motorina! sper sa fac un articol odata despre motor.

motor de dnepr modificat pt a merge cu gaz... Iarasi sper sa fac odata un art...

 

Fiecare si-a modificat in felul sau insa o mare problema la comuniste este ca daca iei 3 dnepre care cica ar fi la fel, in realitate fiecare proprietar se va confrunta cu probleme diferite!! Unuia probabil ca i-a facut rusu pompa de ulei sa mearga si sa suporte radiator, la altu nu... Si asta inseamna ca daca se aplica ceva la un motor, la celalalt sunt semne de intrebare. Teoretic ar trebui sa fie una si buna! Dar in practica........

 

Iarasi, kerosen a scos al 4-lea segment care este de ungere... cel din josul fustei pistonului. La el merge bine... Insa la altcineva cu care am vb de curand si-a incercat asta nu i-a mers! se incingea motoru. are vreo logica!?

 

Si eu vreau sa-i cresc rata de compresie la a mea, mai ales ca acum am grup de fuga ( :ph34r: )... Insa o sa incerc prin a-i pune pistoane bombate, nu vreau sa umblu la cilindru.

Cu radiatorul de ulei nu m-am dumirit nici eu! am auzit de atatia la care a mers pur si simplu si tot pe-atatia la care n-a mers fara sa modifice pompa. nu stiu ce sa fac. Cert e ca e lucru bun la casa omului si necesar pt un motor ca dnepra care are probleme cu racirea...

O sa mai cujet si sa mai ma documentez in dreapta si-n stanga inainte sa-mi bag mana in ea.

 

Ahh... Iarasi...

Aprinderea electronica de dacie nu se pupa cu bobina de dnepr. Pus bobina de dacie cu a doua fisa scoasa din infasurare (necesita electronist) sau facut un sistem de ramificatie.

Aprinderea electronica pusa cu bobina de dnepr. Si merge brici.

?!!

mai sunt o gramada dar nu-mi vin in minte.

 

Cat despre chopperele din easy riders... Super, traznet, etc..etc.. Poate nu ajuta ca parte tehnica si ar putea sa inspire pe cineva ca design. Dar nu avem dreptul sa le preluam. sorry

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...