Sari la conținut

evacure sub sa


gaby-s
 Share

Postări Recomandate

ar fi vibratiile

 

daca pui un tampon de cauciuc si o incingi miroase a cauciuc ars :laugh:

 

de la vibratii - TE MANCA' CURU (popnetu')

 

nu te mananc cand esti pe motor ... ci dupa ce te dai jos - ai sa iti scarpini oole si popneata - de ai sa ajungi un babuin!!! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Pot sa iti zic de GSR. In primu rad trebuie sa iti placa ca toba ii sub sa si nu in alta parte cum au fost facute pana acum sa zic asa. De incalzit nu ii probelma, si 600km intr-o zi nu ii nici un bai. Are protectii care se incalzesc doar nu un pic nu exista riscul sa te arzi de loc oricum ai incerca, numa daca chiar vrei sa pui tu ceva peste 'gaura' de la toba. Se mai incalzeste da tot usor codita unde este si maerul, dar nimic spectaculos. Vibratii cum zicea cineva in cazul GSR-ului nu exista niciunde.

Dezavantaj ca ii destul de mare si grea.. are multe site etc. Ar fi ok sa o schimbi daca vrei sa faci o astfel de investitie ca poti castiga 10kg ceea ce nu ii de ignorat.

 

Oricum daca ai toba sub sa o vrei sa fie in stanga (spre ex). Daca ai in stanga, dreapta sau in ambele parti o vrei sub sa :cheers: ceva de genu ca oricum nu esti multumit cu ce ai.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce intelegi prin "aia normala".... ?? daca modificarea consta in mutarea tobei sub sa din punctul meu de vedere castigul e mai mult estetic.... O toba sub sa iti schimba centrul de greutate (asta daca motorul nu a fost gandit de la inceput asa), daca nu te dai pe pista poate nu te intereseaza asa mult. Pe de alta parte pe circuit ai avantajul ca te poti apleca ceva mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu frecatu tobei ai dreptate, cand este sub sa sigur nu ajungi sa o freci cand te inclini.

Despre centru de greutate ma gandesc ca nenea aia ingineri au calculat sa nu iti traga motoru in stanga sau in dreapta depinde de unde ai toba.

Ce pot sa zic ca nu prea imi place la GSR sunetul, in ture inalte face ca o.. ascutitoare, parca ii motocicleta electrica:) oricum nu iti scoala vecinii si suna alarmele dupa tine, ceea ce ii si un avantaj cand nu vrei sa se incrunte lumea la tine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

avantaje:

1)este mult mai protejata. o toba laterala este mai expusa, in special in cazul nefericit in care pupi asfaltul.

2)masa este centralizata mai bine. daca schimbi toba cu una mai usoara, nu modifici echilibrul. asta e adevarat si pentru tobele laterale pe ambele parti.

3)nu risti sa te arzi la picior, nici tu, nici pasagerul.

 

dezavantaje:

1)mai grea decat o toba laterala. pune o toba aftermarket imediat ce poti, e muuuult mai usoara. traseul e tot lung, dar scapi de nspe camere de rezonanta(sau cum naiba se numesc).recomand carbon,ca sa dai jos si protectiile la caldura. posibil sa arate nasol cu protectiile originale si toba aftermarket oricum.

2)micsoreaza MULT "portbagajul". la gsxr aveam loc sa pun o sticla de jumate, si mai si ramanea, la 600rr cu un pachet de servetele de sters viziera s-a dus naibii tot.

 

design: asta poate fi si avantaj, si dezavantaj,depinde de gusturi.

NU te frige la fund. toba originala are heat shield. isi face treaba de minune. abia e caldut la atingere plasticul de deasupra. in nici un caz nu ajunge la saua pasagerului. de saua pilotului nici nu mai vb. eu am pus o toba de carbon, si am dat jos heat shield-ul. pe carbon pot sa pun mana imediat dupa ce am mers, si sa o tin acolo. e la limita suportabilitatii, dar in nici un caz nu te arde.

nu zarnaie/vibreaza. nu stiu de unde ati scos-o pe asta. toba sub sa nu vine"in aer", are de obicei un colier sau o alta prindere pe subframe (nu stiu cum se traduce.. subcadru? :cheers: ). am cauciuc intre colier si toba, nu e nici un miros de incins. repet, toba carbon. nu stiu una de titan ce proprietati termice are.

 

cam asta ar fi. personal, dpdv design, aleg sub sa fara nici un dubiu, dpdv practic, laterale. daca ai intrebari specifice, o sa incerc sa-ti raspund la subiect.

Editat de Cosmo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
cum este cu evacuarea sub sa

- avantaje dezavantaje fata de cea normala;

ex; cbr 600rr, suzuki gsr, kawasaki zx6r

 

avantaje ai daca-ti place sa te arzi la poponeata.....glumeam, evacuarea se incinta normal si mai miroase a incins...+ ca mie nu-mi place ca atunci cand dau tunuri sa-mi iasa foc de sub buci :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal nu stiu cat de mult se incinge seaua insa cand temperatuta in pantaloni creste la +40 grade, adica au th balls incinse rau scade mult fertilitatea (mor spermatozoizii )si temporar creste productia de testosteron care da o stare de nervozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura chestie observata de la prieteni cu toba sub sa - in afara de aspect - locul foarte mic sub saua de pasager. Daca eu cu toba laterala imi pot baga sub saua de pasager o sticla la juma de suc - sprayul de lant - 2 carpe si o mica trusa de cricket si capete - sa nu mai zic de tigari si altele ... mai mici, mai nimic. Multi cand au vazut cate pot baga sub saua de pasager au zis ca la ei e naspa cu toba sub sa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...