AKY Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 mobra mea, labia, inca in lucru dar foarte performanta deja Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 1. Nu cred ca iti castigi existenta prin filmari 2. Pune niste poze mai bine si da cateva detalii. 3. Sarbatori fericite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Decembrie 27, 2009 Autor Share Postat Decembrie 27, 2009 Cicca sunt avocat. Nu conteaza. Consider supermoto forma suprema de motociclisma pentru ca combina: derapaj, putere, greutate scazuta, nisp, asfalt. vb aia: cica e de toate. Cand ma sui pe un supermoto bun e asa: enjoy freedom! Ca e libertate. Limitele mele e unde se termina cerul, dar daca punem aripi la tdm nu trecem in spatiu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 unde pui rezervoru? sau care va fi rezervoru? vad ca airboxu l-ai desfintat. bordu nu stiu cat o sa te ajute montat acolo. sunt curios ce iese. deocamdata imi pare o bataie de joc fara de o motoreta superba. a fost modelul 96-01? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 27, 2009 Share Postat Decembrie 27, 2009 mobra mea, labia, inca in lucru dar foarte performanta deja wow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Decembrie 27, 2009 Autor Share Postat Decembrie 27, 2009 rezervoru e in film, e bidonu ala verde de 1 litru, airbox e admisie directa prin gaurile alea din plexi. Nu e simplu, e totul ft simplu. N u imi bat joc de motoare niciodata ca am 4 si le iubescc ca pe mama. Cand vrei sa te dai cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 deci cum ? 120 kg am inteles, cura de slabire da 110hp ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Eu n-am inteles Tdm-ul are 200 kile la gol, nu mi se pare ca ce s-a inlaturat in motocicleta din clip atarna 80 de kile. Ai urcat-o pe cintar sau e o estimare ochiometrica / ai mai scos ceva de pe ea fata de ce se vede in film ? Te intreb sincer, nu fac misto. Ca sa o faci mai usoara mi se pare mai util sa o lasi intr-o singura toba. Si un filtru de aer mi se pare necesar, la ce praf e pe drumurile noastre. Spor la modificari si baga niste poze mai bine PS - am citit bine ? LABIA ? nu esti tipa aia din antichristul lui lars von trier, nu ? "But that's not all! Later, in an extreme closeup — lensed by Oscar-winning Slumdog Millionaire cinematographer Anthony Dod Mantle! — Gainsbourg cuts off her own clitoris with a pair of scissors." Editat Decembrie 28, 2009 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 rezervoru e in film, e bidonu ala verde de 1 litru, airbox e admisie directa prin gaurile alea din plexi. Nu e simplu, e totul ft simplu. N u imi bat joc de motoare niciodata ca am 4 si le iubescc ca pe mama. Cand vrei sa te dai cu ea? cand e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 9, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2010 Dap, Labia e un nume care atesta frumusetea organului genital feminin , dar nu vreau sa scriu toate detaliile care vreau sa le fac la mobra ca ma internati inapoi de unde de-abia am evadat. Practic vreau sa: - pun roti cu spite; - sa elimin lantul spate inlocuindu-l cu un tambur de cauciuc care va freca direct pe pneu - ca la unele cioppere americane- pentru a anula fortele oscilante negative date de miscarea longitudinala a lantului; - admisia si evacuarea dau singure inca vreo 12 cai, ochiometric, restul sper sa ii obtin din lucrul la axa cu came si pistoane, desi nu stiu sigur daca va mai fi nevoie; - rezervorul va fi cadrul si va functiona cu GPL, asta ca am eu o obsesie cu mediul inconjurator si GPL e muuuult mai putin poluant. Bidonul de 1l va avea rol de rezerva; - tractiune fata de la o Yamaha WR. Acum eu vreau sa le fac, dar daca iese Cavalere te tine sa te dai la blana cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 9, 2010 Share Postat Ianuarie 9, 2010 ma dau cu ea, nu stiu daca o sa pot sa-i dau blana. Man suna bine ce vrei tu sa faci mai putin partea cu elimintaul lantului. rezervoru in cadru o sa fie cel mai greu de facut. cadrul e facut din tabla si am impresia ca rugineste pe interior. sper sa ma insel si sa iti iasa maneva. dar as zice sa pastrezi lantul ca altfel degeaba scoti cai putere din admisie si evacuare dar ii pierzi printr-un angrenaj zic eu destul de flexibil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 10, 2010 Share Postat Ianuarie 10, 2010 Dap, Labia e un nume care atesta frumusetea organului genital feminin , dar nu vreau sa scriu toate detaliile care vreau sa le fac la mobra ca ma internati inapoi de unde de-abia am evadat.Practic vreau sa: - pun roti cu spite; - sa elimin lantul spate inlocuindu-l cu un tambur de cauciuc care va freca direct pe pneu - ca la unele cioppere americane- pentru a anula fortele oscilante negative date de miscarea longitudinala a lantului; - admisia si evacuarea dau singure inca vreo 12 cai, ochiometric, restul sper sa ii obtin din lucrul la axa cu came si pistoane, desi nu stiu sigur daca va mai fi nevoie; - rezervorul va fi cadrul si va functiona cu GPL, asta ca am eu o obsesie cu mediul inconjurator si GPL e muuuult mai putin poluant. Bidonul de 1l va avea rol de rezerva; - tractiune fata de la o Yamaha WR. Acum eu vreau sa le fac, dar daca iese Cavalere te tine sa te dai la blana cu ea? Esti cel putin scapat de sub control Am si eu cateva intrebari care poate o sa iti dea de gandit -transmisia la tamburul ala de cauciuc nu o vei face tot prin lant? -Rezervor GPL improvizat?asta inseamna cativa metri buni de sudura care trebuie sa fie musai etansa si metalul sa aiba ceva grosime=greutate.Cu gazul sub presiune nu prea e bine sa te joci,ca Doamne fereste iei vreo tranta si spargi geamuri pe o raza de 100 de metri. -tractiune fata?glumesti nu?sincer acuma,spune-mi ca ai gresit si ai vrut sa zici roata fata,ca tractiunea fata de pe WR din cate stiam exista dar nu prea a iesit pe piata. -din experienta mea(care nu este foarte vasta recunosc)cu cat e mai simplu cu atat e mai eficient. -de ce ai nevoie de bord?dar daca vrei musai de ce nu ii pui unul electronic mic?PS bordul e pus mai sus ca sa nu iti distraga prea mult privirea de la drum Admir inovatiile dar nu duse la extrem,sau poate tu stii ce faci,iti urez mult succes dar sub forma asta EU personal nu iti dau prea multe sanse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 Nu stiu cum sunt altii dar pe mine genul asta de idei ma apuca dupa ce adorm....... In rest nu am vazut decat o motocicleta desfacuta cu o bucata de plexic pe cadru si bordul sub ea.... O singura sugestie am: Daca golesti uleiul din motor mai castigi vreo 2-3 kg .... sunt si aia niste cai putere.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 11, 2010 Share Postat Ianuarie 11, 2010 lasati omul sa experimenteze. incet incet la unele chestii va renunta, nu la uleiul din motor, din care TDM-ul inghite vreo 4L dar unele chestii vor fi prea greu de realizat, iar altele prea costisitoare. succes pe drumul pe care ai pornit si sper sa imi confirmi ca nu ai distrus de pomana frumusete de TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 12, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2010 Asa cum spuneam mai sus, nu distrug nimic. E vb de placerea mea pentru inovatii. Cadrul e din otel presat, va rezista foarte bine ca rezervor, cu o sudura inteligenta. La bascula monobrat m-am gandit, voi face incet-incet tot ce mi-am promis pentru ca eu nu prea dau gres in planurile mele. Nu ma grabesc ca am cu ce sa ma dau, pe de o parte, iar pe de alta parte nu dau socoteala nimanui pentru ca e un motor cumparat din munca mea, nu ciordit, nu luat de pomana. Enjoy free riding! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 13, 2010 Share Postat Ianuarie 13, 2010 Din tot ce ai scris tu pe aici, ma intereseaza fezabilitatea conversiei pe GPL. Cu restul... iti urez succes, desi unele mi se par prostii (transmisie prin nu-stiu-ce tambur & shit). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si KTM are varianta cu tractiune fata. Problema la tractiune fata este ca devine "activa" in conditiile in care nu mai trage spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Ianuarie 15, 2010 Share Postat Ianuarie 15, 2010 Si KTM are varianta cu tractiune fata. Problema la tractiune fata este ca devine "activa" in conditiile in care nu mai trage spatele. Eu stiam ca e activa tot timpul... sau ma insel? Fa bre' un film mai putin tremurat, ca e ingrozitor, nici nu imi pot da seama ce e acolo. Te rog, chiar sunt curios ce mesteresti acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 La WR nu stiu, dar la KTM (incorect spus KTM deoarece este un alt producator care face modificarea) tractiunea fata incepe sa devina eficienta atunci cand spatele incepe sa piarda aderenta. Mai exact KTM-Christini... http://www.christini.com/ Teoretic sistemul poate fi instalat pe mai multe motociclete, dar nu este de ajuns "roata fata", mai sunt o serie de cuplaje.... PS. Am lecturat mai atent ce zic ei pe site si modul in care se face transmisia pe roata fata (si cand) este descris mai pe indelete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 16, 2010 Share Postat Ianuarie 16, 2010 mai era un sistem hidraulic de transmisie la roata pe langa acesta de la christini. eva track urma sa fie echipat cu el. dar s-a renuntat, undeva la 20% din putere avea tractiune ape fata.. nu mai stiu prea multe detalii stiu ca am citit acum un an despre asta am gasit Front suspension is a 48mm WP upside-down fork (available with E.V.A.'s optional hydraulic front-wheel-drive system) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Ianuarie 17, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2010 ft fain linkul cu suspensia christini. m-am gandit la un sistem bazat pe curea, care sa plece de la pinionul de atac spre roata fata, cu un mecanism similar cu cel al transmisiei la scutere i controller la ghidon, dar vreau sa analizez bine optiunile. vedem ce iese si postam rezultatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Ianuarie 19, 2010 Share Postat Ianuarie 19, 2010 ft fain linkul cu suspensia christini. m-am gandit la un sistem bazat pe curea, care sa plece de la pinionul de atac spre roata fata, cu un mecanism similar cu cel al transmisiei la scutere i controller la ghidon, dar vreau sa analizez bine optiunile. vedem ce iese si postam rezultatele. no offence..ce wheelie mai faci tu cu tractiune integrala? ca deh,supermoto fara wheelie nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 ft fain linkul cu suspensia christini. m-am gandit la un sistem bazat pe curea, care sa plece de la pinionul de atac spre roata fata, cu un mecanism similar cu cel al transmisiei la scutere i controller la ghidon, dar vreau sa analizez bine optiunile. vedem ce iese si postam rezultatele. cam cum faci curelele alea sa isi modifice unghiul odata cu ghidonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 cam cum faci curelele alea sa isi modifice unghiul odata cu ghidonul? Nu ca as sustie operatiunea colegului AKY... dar arunca o privire la mecanismele de inclinare a palelor la avion si elicopter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 21, 2010 Share Postat Ianuarie 21, 2010 Nu ca as sustie operatiunea colegului AKY... dar arunca o privire la mecanismele de inclinare a palelor la avion si elicopter. Aici e vorba de o motocicleta pe care vrea sa o construiasca un avocat,nu de un avion gandit de 1000 de ingineri si testat si revizuit de alte 1000 de ori. Ca sa nu mai zic de problema greutatii,tot mecanismul va fi situat pe o singura parte,motocicleta trebuie sa fie echilibrata,nu poti sa te joci cu centrul de greutate nici pe lungime si mai ales nu pe latime,o echilibrezi cu plumbi? AKY te citez "- sa elimin lantul spate inlocuindu-l cu un tambur de cauciuc care va freca direct pe pneu - ca la unele cioppere americane- pentru a anula fortele oscilante negative date de miscarea longitudinala a lantului;" bine ca elimini fortele de la lant si le inlocuiesti cu altele,ba chiar vor actiona direct asupra directiei motocicletei. Daca putea oricine sa construiasca motociclete nu mai vindeau japonezii giubre la +10.000euro La modul cel mai serios dar astept sa ma contrazici cu fapte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.