Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


fuchsia

Super Membru
  • Content Count

    512
  • Joined

  • Last visited

About fuchsia

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    TDM 4TX
  • Numar Moto
    doua, minca-le-ar tata

Recent Profile Visitors

554 profile views
  1. Donez monitor Fujitsu-Siemens CRT de 17" perfect functional. Se poate ridica din sectorul 4, Bucuresti.
  2. Nu e despre HD, dar informatiile despre suspensii custom pot fi utile:
  3. Nu e normal sa persiste prea mult o sensibilitate la incheieturi in oras, unde suspensiile n-au mare influenta (daca nu exista alte probleme de ordin medical la incheieturi, sau daca nu mergi kilometri intregi pe piatra cubica). Presupunand ca are marimea corecta cadrul, prima chestie la care m-as uita ar fi pozitia seii. Abateri minore de la pozitia corecta -- cativa mm de inclinare in jos la varful seii si alti cativa prea in fatza relativ la tija seii sunt suficienti -- pot face o diferenta semnificativa in greutatea care sta pe maini (in rau). Pentru recuperare un powerball poate ajuta, plus protejat incheieturile de frig. Ca alternativa la suspensii in oras ar fi niste anvelope mai late, daca suporta cadrul.
  4. Ala de pe olx pare ceva de genul Blitzu: https://www.amazon.com/Rechargeable-Intensity-Accessories-Helmets-Flashlight/dp/B015IEJ0GC/ Google "bicycle rear light daylight youtube", si iti faci o idee de cati lumeni te coafeaza pe timpul zilei.
  5. Eu am incercat sa-mi sperii motanii de mici de inaltime, i-am apucat bine si i-am scos pe geam afara ca sa vada clar golul de sub ei. O singura data a fost destul, s-au infoiat si n-au mai avut tentative de iesit pe pervaz. Geamurile in general le tin si eu doar rabatate, am citit destule povesti cu pisici pe care le-a luat valul... si chiar n-am chef sa scriu si eu altele.
  6. Unghiul ala nu pare intamplator la saua pasagerului
  7. Am avut eu anakee 2 pe spate cu avon distanzia pe fatza acum niste ani, dar n-am fost incantat. Pe asfalt combinatia a fost mediocra, iar in afara lui destul de proasta, n-am simtit deloc beneficiul profilului mai cramponat. In plus profilul la distanzia s-a uzat foarte neuniform pe centrul cauciucului, cum are el desenul ala alternativ "doua caramizi/trei caramizi", randurile cu "doua caramizi" s-au mancat mult mai repede fatza de randurile celelalte si am ramas cu un profil ca de fierastrau pe mijloc, cu un comportament dubios.
  8. In link apare 1580, nu 1500. Tot in link scrie ca in banii astia butelia de gaz nu e inclusa. Tot in link scrie ca produsul nu e disponibil pe stoc. Dar am o banuiala ca oricum nu erai interesata sa cumperi ci doar "vigilenta", chiar daca alterezi informatiile cum iti convine.
  9. YT12B-BS -- codul e corect pentru 4tx, dar nu ai gasit bine dimensiunile. Latimea e de 69mm, altceva mai lat nu o sa iti intre. https://www.yuasabatteries.com/battery/yt12b-bs/ Metric Dimensions:150mm x 69mm x 130mm
  10. 70 de cai nu sunt putini pentru o incepatoare, si atarna si la cantar. E posibil sa existe un morcov real legat de gabaritul si puterea motocicletei. E al doilea topic, dupa ala cu dominarea, in care spui ca te intimideaza puterea mobrei. Un procent prea mare de morcov e periculos in trafic pentru ca in loc sa fii 100% prezent la ghidon ai o teama permanenta. Iti fura puterea de procesare, si asta vine cu niste consecinte: - te poate face sa iei o decizie proasta intr-un moment critic - te face sa inveti mult mai lent sa mergi pe motocicleta. Pentru un incepator e cel mai sanatos la propriu sa iasa cat mai repede din zona de bajbaiala la ghidon, intr-o gama cat mai larga de scenarii. Daca iesi doar in weekend cu motocicleta progresul o sa fie si mai lent. Parerile altora sunt foarte relative, atata vreme cat fiecare avem alte dimensiuni, fortza si indemanare. Pentru un individ de 1.90 si 100 de kile 80 de cai pot fi bicicleta chiar la prima mobra. Pentru o fata de 60 de kg, 200 ale mobrei pot fi suficiente sa nu poata sa o plimbe de coarne 10 metri. Prin natura ei, motocicleta e mult mai intim legata de caracteristicile noastre fizice si personale decat o masina. Concluzia e urmatoarea: daca ai o teama reala legata de o motocicleta anume, respect-o. Corpul si creierul incearca sa iti spuna ceva. E intotdeauna timp pentru mobra visurilor tale, dupa ce iti construiesti pe motoare mai mici indemanarea necesara ca sa o poti controla fara probleme. In plus, Romania e plina de soferi idioti care te vor forta permanent sa iesi din zona de confort, asa ca e foarte important sa ai o marja de siguranta. In locul tau mi-as largi un pic evantaiul de variante. Afla ce modele nu te sperie deloc, si poate gasesti ceva mai interesant. Prima mobra oricum ar trebui sa fie o achizitie temporara. Scopul primei mobre e sa te faca sa intelegi regulile jocului in traficul din Romania cand esti pe doua roti, si sa te faca sa afli ce anume vrei cu adevarat de la o motocicleta.
  11. "Pot cadea chiar daca merg cu cap, usor, responsabil, fara viteza ?" Cateva scenarii posibile la nimereala: - mergi regulamentar pe un DN. Din fatza vine un bizon cu o duba care face brusc stanga in fatza ta ca sa intre intr-o curte. Daca nu sunt aliniate planetele, ai timp de reactie zero si sanse mari de accident fatal. - mergi regulamentar in oras, cand bizonul cu auto care merge aparent linistit paralel cu tine se arunca brusc spre un loc de parcare si se urca peste tine. Iarasi, daca e prea din scurt tu nu ai nici un cuvant de spus in povestea asta. - stai la semafor si te loveste unul beat din spate. Toate variantele de mai sus sunt reale, gasesti topicurile aici pe forum daca ai timp de sapat. Concluzia: e periculos sa te relaxezi in baza ideii ca "eu merg cuminte, accidente li se intampla doar idiotilor". Ghinionul nu e o imposibilitate. Legat de frica de accidente: motociclismul e o pasiune, nu ceva utilitar. Daca esti pasionat si ai un pic de talent pentru activitatea asta, ar trebui sa dispara foarte repede frica de accidente prin comparatie cu placerea mersului pe doua roti. Nu e nevoie de experienta cu B-ul daca esti prudent si capabil sa evaluezi corect "mersul traficului". Dar daca simti ca frica nu dispare cand iesi cu mobra si mergi incordat din cauza asta, e mult mai sigur sa mergi cu masina. Lipsa relaxarii e la fel de periculoasa ca si relaxarea prea mare.
  12. Asteapta sa-l postez pe topicul cu mobre urcate in apartament
  13. Io zic ca e asta, dar s-au mai vazut povesti cu gemeni motociclisti pe care ii cheama Vlad
×
×
  • Create New...