Jump to content

fuchsia

Super Membru
  • Content Count

    549
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About fuchsia

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2005
  • Motocicleta
    TDM 4TX
  • Numar Moto
    doua, minca-le-ar tata

Recent Profile Visitors

704 profile views
  1. As verifica si tensiunea cu care incarca mobra intre timp.
  2. Am avut si Yuasa si Toplite si Poweroad, toate pe gel, 10Ah. Yuasa e un brand de baterii de top, si calitatea componentelor e pe masura. Poweroad e un brand chinezesc foarte ieftin, dar la calitate decenta, as spune peste Toplite, care e brandul mai ieftin de la Yuasa. Eu am cumparat Poweroad-ul ca baterie de backup pentru ca era extrem de ieftina (120 de lei pe gel, tot la Caranda), dar cand a crapat bateria principala de pe mobra am pus Poweroad-ul si a mers fara probleme. Durata de viata o estimez cam la jumatate la Poweroad fatza de Yuasa. Din ce imi aduc aminte, Yuasa a mers vreo +4 ani fara probleme, dupa care a crapat. Poweroad a mers vreo 2 ani dupa care s-a descarcat aparent iremediabil, redresorul o arata moarta. Am pus o Varta pe mobra si neavand ce pierde la Poweroad am dat in ea cu setarea de curent mai mare, pentru baterii auto, a redresorului. Spre surpriza mea, si-a revenit, se incarca ok acum si am pornit de mai multe ori mobra cu ea. Deci mai are ceva viata, dar n-am mai montat-o ca baterie principala. Conditiile de exploatare au fost destul de similare la toate bateriile. Ca fapt divers, n-am remarcat avantaje semnificative la gel fatza de acid. Nici la self-discharge, nici la rezistenta la frig. Un plus e ca nu se varsa, in caz ca o sucesti in timpul montajului sau faci enduro, si nu au nevoie de intretinere. Altfel spus, sunt ok amandoua variantele tale. Eu as lua Yuasa la banii aia, daca intr-adevar Yuasa si nu Toplite si daca bateria e noua, cumparata dintr-o sursa de incredere. Dar nu risti mare branza nici cu chinezeasca, o schimbi dupa 2-3 ani si aia e. Curentul de pornire mare e de bine, nu ai ce sa strici. Ala spune ca bateria e capabila sa furnizeze minim x amperi la pornire, si daca ai un electromotor mai fomist care suge mult curent la pornire te intereseaza o valoare suficient de mare cat sa ii acopere necesarul.
  3. La a mea se aburea displayul pe interior la o ploaie mai de durata, dar dupa ce se usca mergea ok. A mers si bagata in mare de cateva ori... pana cand n-a mai mers Mai jos e capacul nou, clar au dat aia de la drift buleala cu prima versiune, dupa care au revenit cu aia corecta. Daca nu gasesti capacul nou de schimb, poate merita sa trimiti un mail direct la producator, e greseala lor pana la urma, si poate iti trimit ei versiunea buna. Am uitat sa precizez, a mea e ghost-s, daca ai alta varianta e posibil sa difere oricum capacul tau.
  4. Bravo, misto plimbarea si locurile ! Am si eu un Drift care lua apa pana si cand ploua, am schimbat-o in garantie la f64 dupa ce a crapat de tot, si am observat ca mi-au schimbat capacul ala etans cu altul cu o forma complet diferita. Ala vechi cu care lua apa nu calca bine pe corpul camerei indiferent cat de tare strangeai capacul (evident, asezat cu orientarea corecta). Asta nou e ok. Daca si la tine e tot de la capac problema, poate gasesti pe undeva capacul bun ca sa nu mai ai surprize cu apa.
  5. fuchsia

    Moto limitat

    https://motociclism.ro/topic/41463-detinatori-de-yamaha-r6/?do=findComment&comment=3565501 @nshk94: In locul tau i-as intreba pe tng sau jagi, useri aici pe forum, pentru o parere competenta.
  6. Nu chiar toate, lipseste al cincilea element, ala spiritual Adica ideile trebuie puse intr-o forma mai solida decat niste posturi pe un forum, adica trebuie publicata cartea... in mai multe exemplare decat cele pentru prieteni.
  7. Pai atunci descurca-te in regie proprie si invata singur, nu e mare filozofie. Prima data uita-te si la alti elevi, daca le moare si lor motorul, ca sa afli daca e o problema la tine sau la motocicleta. Daca instructorul e cu capul in telefon, inseamna ca poti sa iti faci de cap si sa experimentezi. Schimba impresii cu ceilalti elevi, incearca sa simti motocicleta, joaca-te cu comenzile la viteza mica, invata cand nu mai trage motorul si nu-l lasa sa moara. Presupunand ca nu e vreo cazatura motocicleta, o sa vezi ca la un moment dat incepi sa ii dai de cap. E chestie de exercitiu, si e interesul tau sa extragi cat mai multa informatie posibila din mersul in poligon, deci stai cat mai mult in sa. Roaga-l pe instructor sa dea relantiul mai sus daca e nevoie. La fel si cu pasagerul, ia alt elev in spate daca va lasa instructorul, si exerseaza pana capeti incredere, tot la viteza mica, fa jaloane cu pasagerul in spate, porniri, opriri, ce iti mai trece prin cap. Daca e nevoie, mai ia-ti niste ore suplimentare pana simti ca stapanesti motocicleta. Pana la urma, chiar daca nu ar fi nevoie de examen, ideea e ca dupa ce termini orele in poligon sa fii capabil sa te urci pe motocicleta ta si sa iesi in trafic fara emotii, deci trebuie sa te asiguri ca ai ajuns in punctul ala.
  8. Din ce ai scris pare ca ai niste neclaritati majore legate de mersul pe motor, deci s-ar impune niste ore cu un instructor care sa te lamureasca. Spre binele tau si nu numai. Nu mi-e clar nici mie cum poti da examen fara sa faci scoala, sau daca ai facut scoala cum de esti in stadiul asta. Opturile nu se fac la relanti, invata sa folosesti acceleratia. Fa poligoane pana ametesti, in doua sedinte ar trebui sa nu mai ai nici o problema. La echilibrul cu pasager la fel, ia pe cineva in spate si mergi pana inveti sa iti tii echilibrul si sa nu-ti moara motorul. Vezi sa fie si motocicleta de examen in mintile ei.
  9. Bine ai revenit ! Imi plac stickerele, chiar vorbeam cu un prieten zilele trecute de speed block-ul yamaha https://oilysmudges.com/blog/yamaha-speed-block-graphics/#.XU_rfzi0niw
  10. Striatiile apar din cauza rezolutiei la care s-a printat, nu a materialului. Dar printurile din ABS le poti tine ulterior in vapori de acetona si suprafata iese mult mai smooth.
  11. Cu placere, ai grija sa nu o printezi din PLA chior, ala se inmoaie la temperaturi relativ mici, gen 60 de grade. Cica PLA-ul si-ar imbunatati proprietatile daca e bagat in cuptor dupa printare, cu pretul unor mici modificari dimensionale, dar mai simplu o scoti direct din ABS.
  12. Daca te hotarasti sa o printezi 3d, ai aici niste modele: https://www.thingiverse.com/search?q=gopro+chin&dwh=795d4c1349aaf96 Vad ca sint si variante pentru casti enduro.
  13. Daca n-ai fire sarite din cablu ar trebui sa-si dea drumul cu niste WD40 bagat unde freaca mansonul. Posibil sa se intepeneasca din nou dupa o vreme, mai dai un pic, si tot asa pana incepe sa functioneze normal. Asa imi facea si mie intr-o vreme.
  14. Merge vectorizat rapid in photoshop sau illustrator, daca se pricepe prietenul. https://www.stickers-motard.fr/75-large_default/stickers-autocollant-logo-k1300r.jpg
×
×
  • Create New...