Glad1ator Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 In sfirsit apare o motoreta simpla: air-cooled. Fara fel de fel de gizmo's pe ea...... in afara de bordul LCD http://www.yamaha-motor.com/sport/products...574/0/home.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 noul xt250 nu cumva este aproape 100% vechiul ttr250?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 nu e tt r , e vechiul XT 225 Serrow. Oricum e doar pt. piata americana, in Europa nu cred ca va fi importata oficial, ca si TTR -ul 250. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 ce motoreta adevarata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Glad1ator Postat Decembrie 28, 2009 Autor Share Postat Decembrie 28, 2009 " Oricum e doar pt. piata americana, in Europa nu cred ca va fi importata oficial, ca si TTR -ul 250. " TOO BAD !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Mie sincer nu imi prea place xt'ul. Si nici nu pare a fi o motocicleta prea reusita, un 250 racit cu aer la enduro nu face cine stie ce. Nu ai putere prea mare, greutate uriasa, zic eu pentru un motor de 250 din 2010) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
divizia Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 Frumusica mobra....pacat ca nu va fi si pentru Europa. Dar cred ca nu va dura mult si va fi disponibila si pe meleagurile noastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!rra Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Mie sincer nu imi prea place xt'ul. Si nici nu pare a fi o motocicleta prea reusita, un 250 racit cu aer la enduro nu face cine stie ce. Nu ai putere prea mare, greutate uriasa, zic eu pentru un motor de 250 din 2010) dar cine a zis ca-i de enduro, sa-l folosesti la urcari si la tranteala? probabil e destinata incepatorilor...domnisoarelor si pt plimbari offroad prin fermele din america pentru categoria respectiva probabil e buna motoreta... dar cred ca pretul va stabili daca e o motoreta reusita sau nu. presupun ca e destinata si pt cei cu low budget. Editat Decembrie 28, 2009 de M!rra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 dar cine a zis ca-i de enduro, sa-l folosesti la urcari si la tranteala?probabil e destinata incepatorilor...domnisoarelor si pt plimbari offroad prin fermele din america pentru categoria respectiva probabil e buna motoreta... dar cred ca pretul va stabili daca e o motoreta reusita sau nu. presupun ca e destinata si pt cei cu low budget. Pai din moment ce e postat anuntul pe un forum de enuristi, credeam ca se refera la asa ceva. Pentru incepatori la enduro buna, dar nu pentru mult timp... cand ai sa vrei sa faci alte chestii cu ea o sa iti dai seama ca e prea grea.(in situatia asta sunt si eu) Dar oricum, mai bine un motor greu la enduro decat nici un motor. Pentru oras e foarte buna, dar eu as schimba masca aia de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 28, 2009 Share Postat Decembrie 28, 2009 (editat) Pai din moment ce e postat anuntul pe un forum de enuristi, credeam ca se refera la asa ceva. Pentru incepatori la enduro buna, dar nu pentru mult timp... cand ai sa vrei sa faci alte chestii cu ea o sa iti dai seama ca e prea grea.(in situatia asta sunt si eu) Dar oricum, mai bine un motor greu la enduro decat nici un motor. Pentru oras e foarte buna, dar eu as schimba masca aia de fata. Masca aia fata aduce prea a anii '80,si lopata aia de suport de numar din spate zici ca e luata de pe vitezane. Enduro nu inseamna numai rupt gatul pe urcari dificile si noroi de juma de metru gen competitie,britanicii au o denumire pentru genul asta de motoare "Trail bike" si in categoria asta intra XT,TT,LC4,Dominator,in general monocilindrele dual-purpose,acu 20 de ani ar fi fost un off-road veritabil acuma au mai crescut standardele. Este foarte buna pentru ce e destinata,motor mic,simplu,economicos si ieftin. PS:am racire pe aer si 600cmc si nu mi-a facut niciodata probleme si nu pot sa zic ca am menajat-o,japonezii astia nu sunt chiar batuti in cap. Editat Decembrie 28, 2009 de seby_mf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cetateanulx Postat Decembrie 29, 2009 Share Postat Decembrie 29, 2009 In sfirsit apare o motoreta simpla: air-cooled. Fara fel de fel de gizmo's pe ea...... in afara de bordul LCD http://www.yamaha-motor.com/sport/products...574/0/home.aspx Urata motocicleta,nu cred ca sunt multe asa urate,arata a moped.Fie la ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Decembrie 30, 2009 Share Postat Decembrie 30, 2009 nici mie nu imi place bleah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 e urata rau saraca, mai bine arata dt-ul meu din 89.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 4, 2010 Share Postat Ianuarie 4, 2010 Stiati ca modelul exista pe piata din 2008, nu-i asa? Prin cele doua americi, daca nu ma insel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 cred ca numai pretul va face sa se vanda sau nu mobra asta , in toi de criza . altfel pare un dual purpose interesant . cred ca nu viseaza nimeni sport de performanta cu o mobra racita pe aer. farul rotund ma face sa ma gandesc la cel al Transalpului nou (urat dupa parerea mea dar frumos la XT-ul acesta). poate se cere retro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Pt mine ar fi dual-enduro perfect, numa ca nu se comercializeaza in Iuropa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Ianuarie 5, 2010 Share Postat Ianuarie 5, 2010 Frumos, dar parcă mai potrivită ar fi o cap. de 350cc...ar merge Âşi pe Âşosea decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DJsven Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu am un TTR 225 din 2001. Sunt super multumit. Este un motor de enduro turism. Te duce pe orice coclauri daca nu ai pretenti de mers pe o roata etc ... iar ca intretinere - simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Ianuarie 31, 2010 Share Postat Ianuarie 31, 2010 Eu am un TTR 225 din 2001. Sunt super multumit. Este un motor de enduro turism. Te duce pe orice coclauri daca nu ai pretenti de mers pe o roata etc ... iar ca intretinere - simplu Merge TTR-ul pe-o roata de nu ai aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.