Sari la conținut

poate stiti ,,?!


karate-kid
 Share

Postări Recomandate

salutare .. am si eu o intrebare poate ma ajuta cineva.. vreau sa imi pun un filtru sport la un malaguti spidermax gt500 si la ei la reprezentantza n-am gasit , este posibil sa gasesc in alta parte ..? poate un alt producator , ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei filtrele sport sunt facute de alte firme, nu de cea producatoare aaa ... produsului pe care vrei sa-l montezi.

 

Vezi K&N. E o binecunoscuta firma producatoare de filtre de aer si nu numai (si de ulei - :love: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De obicei filtrele sport sunt facute de alte firme, nu de cea producatoare aaa ... produsului pe care vrei sa-l montezi.

 

Vezi K&N. E o binecunoscuta firma producatoare de filtre de aer si nu numai (si de ulei - :) )

am cautat la K&N si nu fabrica pe modelul/dimensiunile de care am nevoie , mai stiti vre-un producator ?:love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare .. am si eu o intrebare poate ma ajuta cineva.. vreau sa imi pun un filtru sport la un malaguti spidermax gt500 si la ei la reprezentantza n-am gasit , este posibil sa gasesc in alta parte ..? poate un alt producator , ...?

 

Filtru sport la un Spidermax sau la un maxiscuter de 500 este frectie la un picior de lemn!Nu poti tu cat poate el!

Bani cheltuiti de pomana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

malossi face filtre sport. eu te sfatuiesc sa nu te complici, la ce praf e in tara asta,filtrul sport e cam riscant...

Asta e o idee preconceputa, nu o mai impartasi celorlalti. Un filtru sport gen K&N filtreaza la fel de bine ca orice alt filtru OEM, doar ca e mult mai PERMISIV. Faptul ca e mult praf nu inseamna ca printr-un filtru sport sau alt filtru va trece cumva mizeria spre motor, doar ca orice filtru SE VA MURDARI MULT MAI REPEDE, deci perioada de utilizare a filtrului se va scurta... si in cazul filtrului K&N trebuie doar sa il cureti mai des..

 

Imagineaza-ti o sita sau un aspirator - daca in sita de cernut pui niste bucati mai mari decat ochiul sitei, alea nu vor trece prin ea in 1000000 de ani, chiar daca pui 10 bucati sau 10 tone... Nu vor face decat sa umple sita...

La fel si cu un aspirator, daca il bagi in praf direct si incepi sa aspiri... o sa treaca praful prin el?? Nu! O sa se umple sacul si o sa se infunde in 2 minute si gata... Il cureti si il bagi iar la praf...

 

Bai, de unde va vin ideile astea, le clociti mult???

 

"filtrul sport e cam riscant" - :) :love:

 

edit - LOL again

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e o idee preconceputa, nu o mai impartasi celorlalti. Un filtru sport gen K&N filtreaza la fel de bine ca orice alt filtru OEM, doar ca e mult mai PERMISIV. Faptul ca e mult praf nu inseamna ca printr-un filtru sport sau alt filtru va trece cumva mizeria spre motor, doar ca orice filtru SE VA MURDARI MULT MAI REPEDE, deci perioada de utilizare a filtrului se va scurta... si in cazul filtrului K&N trebuie doar sa il cureti mai des..

 

Imagineaza-ti o sita sau un aspirator - daca in sita de cernut pui niste bucati mai mari decat ochiul sitei, alea nu vor trece prin ea in 1000000 de ani, chiar daca pui 10 bucati sau 10 tone... Nu vor face decat sa umple sita...

La fel si cu un aspirator, daca il bagi in praf direct si incepi sa aspiri... o sa treaca praful prin el?? Nu! O sa se umple sacul si o sa se infunde in 2 minute si gata... Il cureti si il bagi iar la praf...

 

Bai, de unde va vin ideile astea, le clociti mult???

 

"filtrul sport e cam riscant" - :) :love:

 

edit - LOL again

filtreaza la fel de bine ca orice alt filtru OEM, doar ca e mult mai PERMISIV...chiar tu ai spus asta.diferenta dintre ele este de microni cred,dar este...

analogia cu aspiratorul este corecta, numai ca aici vb de filtru SPORT...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtreaza la fel de bine ca orice alt filtru OEM, doar ca e mult mai PERMISIV...chiar tu ai spus asta.diferenta dintre ele este de microni cred,dar este...

analogia cu aspiratorul este corecta, numai ca aici vb de filtru SPORT...

 

Cand zic permisiv nu ma refer ca "permite trecerea particulelor" ci ca permite trecerea unui volum mai mare de aer prin el intr-un anumit timp dat...

Filtrul sport e de obicei imbibat cu ulei, si la filtrare particulele sunt prinse oarecum "din zbor" pe un spatiu de filtrare 3D mai larg pe cand la un filtru de hartie particulele sunt oprite ca la poarta in mod 2D... adica doar in planul hartiei... daca intelegi ce vreau sa spun... :love:

 

Ai si tu oarecare dreptate, dar eu radeam cand spuneai ca e "riscant" - nu e nici un riscant, si praf e peste tot, nu e neaparat Romania tara prafului...

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand zic permisiv nu ma refer ca "permite trecerea particulelor" ci ca permite trecerea unui volum mai mare de aer prin el intr-un anumit timp dat...

Filtrul sport e de obicei imbibat cu ulei, si la filtrare particulele sunt prinse oarecum "din zbor" pe un spatiu de filtrare 3D mai larg pe cand la un filtru de hartie particulele sunt oprite ca la poarta in mod 2D... adica doar in planul hartiei... daca intelegi ce vreau sa spun... :love:

 

Ai si tu oarecare dreptate, dar eu radeam cand spuneai ca e "riscant" - nu e nici un riscant, si praf e peste tot, nu e neaparat Romania tara prafului...

am pus odata un filtru sport la un scuter si se imbacsea imediat: nici nu mai pornea motorul!!! mi-a fost teama ca nu cumva sa scape particule in carb si l-am scos imediat. de obicei, filtrele sport sunt folosite pe pista, necesita reglaj la carb sau injectie din cauza volumului mare de aer. unele motoare nu mai stau la relanti sau in ture mici pierd putere, deci e riscant sa pui sport pe sistem stock...

P.S. am observat ca noi romanii suntem ahtiati dupa putere si viteza, nu stiu la ce ne foloseste, unde ne grabim asa...40cai sunt sufienti pt oras si afara, doar nu circuli pe autostrada zilnic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus odata un filtru sport la un scuter si se imbacsea imediat: nici nu mai pornea motorul!!! mi-a fost teama ca nu cumva sa scape particule in carb si l-am scos imediat. de obicei, filtrele sport sunt folosite pe pista, necesita reglaj la carb sau injectie din cauza volumului mare de aer. unele motoare nu mai stau la relanti sau in ture mici pierd putere, deci e riscant sa pui sport pe sistem stock...

P.S. am observat ca noi romanii suntem ahtiati dupa putere si viteza, nu stiu la ce ne foloseste, unde ne grabim asa...40cai sunt sufienti pt oras si afara, doar nu circuli pe autostrada zilnic...

Asta e implicit, alt reglaj, se stie...

 

Nu cred ca e specific romanesc, e specific adolescentilor cu ID gen "karate_kid"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este riscant pentru ca daca iti pui filtru sport motorul o sa accelereze ca o bestie si e greu de oprit (mai ales daca nu ai experienta pe ss). Imediat te trezesti ca ai 200.

Plus ca astia care fac filtre sport sunt mana in mana cu producatorii de motociclete. Te pacalesc sa iti pui filtru de la ei ca sa iti strici motorul si sa iti iei altul.

 

Una peste alta, eu am luat motorul cu filtru bmc, asa ca nu stiu daca e mare difereta fata de filtru stock, dar filtrul curat chiar se simte (la mersul motorului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plus ca astia care fac filtre sport sunt mana in mana cu producatorii de motociclete. Te pacalesc sa iti pui filtru de la ei ca sa iti strici motorul si sa iti iei altul.

 

:love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...