pirvulescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 buna asta... Lasand gluma la o parte chestia asta e pe bune si verificata in cazul in care nu ai cric ca ridici roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
conu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Lasand gluma la o parte chestia asta e pe bune si verificata in cazul in care nu ai cric ca ridici roata spate. Asa fac si eu coane,numai ca eu imping moto si tot eu dau cu spray...deci berea o beau singur cind termin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Asa fac si eu coane,numai ca eu imping moto si tot eu dau cu spray...deci berea o beau singur cind termin Eu am facut aceasta operatie din postura prietenului . Si oricum nu are nici un fun sa bei singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 10003299 cred ca voi alege acesta varianta, e ceva mai simpla...berea oricum vine, dar asa poti face mai multe chestii ce ziceti? este ok? are cineva idee unde gasesc un shoei RJ Platinium R? sau chiar si rj simplu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 10003299 cred ca voi alege acesta varianta, e ceva mai simpla...berea oricum vine, dar asa poti face mai multe chestii ce ziceti? este ok? Ce pot sa-ti spun ca am folosit pentru cruiser cric normal de masina. Sunt perfecte alea vechi de Dacie deoarece sunt mai stabile. Chestia aia pe care o arati pare f fragila si nesigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 "Filtru de aer cod 10050790 " pe louise la acest cod sunt o gramada de filtre KN....nu prea imi dau seama care e faza nu vad nimic care sa semene cu ce am eu nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 "Filtru de aer cod 10050790 " pe louise la acest cod sunt o gramada de filtre KN....nu prea imi dau seama care e faza nu vad nimic care sa semene cu ce am eu nevoie Aia e o poza generica pentru toate K&N-urile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Martie 20, 2008 Share Postat Martie 20, 2008 Si eu tot cu cricul de dacie ma descurc,eventual pundesupra lui o bucata de scandura sa aiaba aca punct de sprijinambele suparafete de contact cu cadru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 21, 2008 Share Postat Martie 21, 2008 dap, se para ca pana la urma ajung in vitan sa caut un cric de dacie, improvizez eu ceva pana la urma, ca de alergat pe langa ea nu prea am pe unde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulpanu Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 vreu si eu cateva date despre honda steed 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulpanu Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 vreau si eu cateva date despre honda steed 400 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 vreau si eu cateva date despre honda steed 400 Si eu vreau ...multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 Si eu vreau ...multe Mai nu fi rau cu omu', ca nu ti-a gresit cu nimic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 wassup Io am honda steed de 400 shi mi se pare o motoreta super tare. A mea e din 88, are 2 carb (fiecare cilindru cu carbu lui ) shi scoate doar 35 cai . Diferentzele intre asta de 400 shi aia de 600 e neesentziala. pt ca aia de 600 are de obicei 1 carb dar totushi da catziva calutzi in plus. Mobra mea e din 88 shi nu am avut probleme la ea decat de la consumabile (am rupt lantzu odata) shi de la cazaturi (manete rupte scaritze indoite, rezolvabile in general). Cand am loat-o am dat pe ea 2500E shi si-a meritat banii. Acum o s-o vand pe a mea sa imi iau vulcan de 900. Pret accepatabil pentru o honditza d-asta e cam 2000E. Customizata face mai moolt. Ar fi o idee buna sa te uitzi prin topicul posesorilor de honda shadow pentru mai multe informatzii. Nu e frumox sa deschizi topic nou, fara sa cautzi nitzel inainte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Mai nu fi rau cu omu', ca nu ti-a gresit cu nimic! Nu sunt rau, dar cum ceri asa primesti, macar o "Ziua Buna" sau o alta forma de salut ca limba romana e destula, inainte sa ceara ceva.... . Sau are ideea ca forumurile sunt sa ceri si sa capeti indiferent cum...si aici trebuie SOME RESPECT. Acum ai inteles cu ce-a gresit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Nu sunt rau, dar cum ceri asa primesti, macar o "Ziua Buna" sau o alta forma de salut ca limba romana e destula, inainte sa ceara ceva.... . Sau are ideea ca forumurile sunt sa ceri si sa capeti indiferent cum...si aici trebuie SOME RESPECT. Acum ai inteles cu ce-a gresit. De acord! Dar fii mai finut! Numa bine tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddaniel Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Salutare mi-am luat si eu un Shadow din 2006 asta toamna din Germania, chiar am venit pe ea de acolo in conditiile in care nu mersesem decat in poligon pt examen, ma rog am ajuns cu bine in 3 zile dar nu am putut merge cu mai mult de 90/h din cauza vantului fiind si destul de inalt ( 1.80). Deci vreau parbriz ca nu se mai poate. Unde gasesc? Si inca ceva, cand am luat-o avea 2300 la bord, am mai facut eu cu ea 2000, neamtu a zis ca i-a facut revizia cu schimb de ulei la 1000km. E cazul sa schimb uleiul sau pot sa mai stau? sau filtre ceva? E inca in garantie pana la toamna. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 Salutare mi-am luat si eu un Shadow din 2006 asta toamna din Germania, chiar am venit pe ea de acolo in conditiile in care nu mersesem decat in poligon pt examen, ma rog am ajuns cu bine in 3 zile dar nu am putut merge cu mai mult de 90/h din cauza vantului fiind si destul de inalt ( 1.80). Deci vreau parbriz ca nu se mai poate. Unde gasesc? Si inca ceva, cand am luat-o avea 2300 la bord, am mai facut eu cu ea 2000, neamtu a zis ca i-a facut revizia cu schimb de ulei la 1000km. E cazul sa schimb uleiul sau pot sa mai stau? sau filtre ceva? E inca in garantie pana la toamna. Multumesc Cauta un manual!Vezi poate e in paginile anterioare unu ca acolo scrie ce si cum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 De acord! Dar fii mai finut! Numa bine tie! ICE LORD sunt cum vreau.....fii tu finutz..ca eu nu simt nevoia sa fiu...de cele mai multe ori nu ai cu cine. --- Mesaj completat în 23 Mar 2008 22:07 ------------- Salutare mi-am luat si eu un Shadow din 2006 asta toamna din Germania, chiar am venit pe ea de acolo in conditiile in care nu mersesem decat in poligon pt examen, ma rog am ajuns cu bine in 3 zile dar nu am putut merge cu mai mult de 90/h din cauza vantului fiind si destul de inalt ( 1.80). Deci vreau parbriz ca nu se mai poate. Unde gasesc? Si inca ceva, cand am luat-o avea 2300 la bord, am mai facut eu cu ea 2000, neamtu a zis ca i-a facut revizia cu schimb de ulei la 1000km. E cazul sa schimb uleiul sau pot sa mai stau? sau filtre ceva? E inca in garantie pana la toamna. Multumesc In primul rand bine ai venit in randul motociclistilor. Sa o stapanesti sanatos si sa ai bafta de ea. De apreciat curajul sa vii din Germa pe motor direct din poligon. Respect Uleiul ar fi bine sa-l schimbi, sa stii un lucru + ca pe la 3000km se cam schimba uleiul. Cand schimbi uleiul schimbi si filtrul de ulei. Parbirz si orice altceva legat de motociclete poti cauta la louis (www.louis.de ). Fa-ti timp si citeste forumul Honda Shadow cap coada....vei gasi multe info utile si cartea tehnica. Asteptam sa pui ceva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salutare. Inca mai lucrez la cosmetizarea de primavara a shadow-ului meu de 600 si am ajuns la partile de aluminiu ale motorului si la furca. Stie cineva cu readuc luciu la aluminiu. Polish-ul de crom nu are efect prea mare. Ma gandesc sa iau un smirghel f fin si sa-l folosesc cu apa, dar mie frica sa nu fie acoperit motorul cu un strat asa cum este si capacul de la lichidul de frana. Plus ca nu stiu ce sa fac cu aripioarele de racire ale motorului. Are cineva experienta in acest sens. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddaniel Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 In primul rand bine ai venit in randul motociclistilor. Sa o stapanesti sanatos si sa ai bafta de ea. De apreciat curajul sa vii din Germa pe motor direct din poligon. Respect Uleiul ar fi bine sa-l schimbi, sa stii un lucru + ca pe la 3000km se cam schimba uleiul. Cand schimbi uleiul schimbi si filtrul de ulei. Parbirz si orice altceva legat de motociclete poti cauta la louis (www.louis.de ). Fa-ti timp si citeste forumul Honda Shadow cap coada....vei gasi multe info utile si cartea tehnica. m-am gandit ca invat mai usor sa merg in Germania decat in Romania ( in Germania mergeam pe marginea Autostrazii si Tirurile ma depaseau pe banda cealalta, am intrat in tara si ai mei me depaseau razant aproape atingandu-ma) Am citit in cartea tehnica si acolo zice ca dupa revizia de 1000km, urmatorul schimb de ulei si filtru e la 12000km , la 6000km e decat o revizie, eu acum am 4500km Mai am o problema, fiind inca in garantie e bine sa vin in capitala si sa-i fac revizia la Honda tinand cont ca o sa iasa din garantie la vara? si acolo sa-mi spuna ei si de ulei? sunt de incredere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salutare. Inca mai lucrez la cosmetizarea de primavara a shadow-ului meu de 600 si am ajuns la partile de aluminiu ale motorului si la furca. Stie cineva cu readuc luciu la aluminiu. Polish-ul de crom nu are efect prea mare. Ma gandesc sa iau un smirghel f fin si sa-l folosesc cu apa, dar mie frica sa nu fie acoperit motorul cu un strat asa cum este si capacul de la lichidul de frana. Plus ca nu stiu ce sa fac cu aripioarele de racire ale motorului. Are cineva experienta in acest sens. Merci sa nu te gandesti sa dai cu smirghel ca il strici.Folosesti o perie de pasla pusa pe o bormasina si il faci cat vrei tu de lucios.ideea e ca foarte curand se va matui pt ca aluminiul oxideaza.Aripioarele de racire nu le poti curata decat cu grija si pe fiecare in parte cu carpa . --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 15:26 ------------- In primul rand bine ai venit in randul motociclistilor. Sa o stapanesti sanatos si sa ai bafta de ea. De apreciat curajul sa vii din Germa pe motor direct din poligon. Respect Uleiul ar fi bine sa-l schimbi, sa stii un lucru + ca pe la 3000km se cam schimba uleiul. Cand schimbi uleiul schimbi si filtrul de ulei. Parbirz si orice altceva legat de motociclete poti cauta la louis (www.louis.de ). Fa-ti timp si citeste forumul Honda Shadow cap coada....vei gasi multe info utile si cartea tehnica. m-am gandit ca invat mai usor sa merg in Germania decat in Romania ( in Germania mergeam pe marginea Autostrazii si Tirurile ma depaseau pe banda cealalta, am intrat in tara si ai mei me depaseau razant aproape atingandu-ma) Am citit in cartea tehnica si acolo zice ca dupa revizia de 1000km, urmatorul schimb de ulei si filtru e la 12000km , la 6000km e decat o revizie, eu acum am 4500km Mai am o problema, fiind inca in garantie e bine sa vin in capitala si sa-i fac revizia la Honda tinand cont ca o sa iasa din garantie la vara? si acolo sa-mi spuna ei si de ulei? sunt de incredere? Uleiul se schimba la 6000 km odata cu filtrul de ulei.Uleiul recomandat este Motul 10W40 semisintetic si iti intra cam 2,7 l. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 sa nu te gandesti sa dai cu smirghel ca il strici.Folosesti o perie de pasla pusa pe o bormasina si il faci cat vrei tu de lucios.ideea e ca foarte curand se va matui pt ca aluminiul oxideaza.Aripioarele de racire nu le poti curata decat cu grija si pe fiecare in parte cu carpa . Am ceva mai bun.... pasla pe flex cu o turatie mai mare ca la bormasina. Nu am apucat sa-l folosesc deoarece trebuie sa o fac afara. Sar perii din pasla si in garaj in 1-2 minute era cam ceata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Am ceva mai bun.... pasla pe flex cu o turatie mai mare ca la bormasina. Nu am apucat sa-l folosesc deoarece trebuie sa o fac afara. Sar perii din pasla si in garaj in 1-2 minute era cam ceata. de acord cu flexul numai ca m-am gandit ca nu oricine poseda un flex asa ca e buna si bormasina.in lipsa de altceva ma bip si cu prietena mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Salutare. Inca mai lucrez la cosmetizarea de primavara a shadow-ului meu de 600 si am ajuns la partile de aluminiu ale motorului si la furca. Stie cineva cu readuc luciu la aluminiu. Polish-ul de crom nu are efect prea mare. Ma gandesc sa iau un smirghel f fin si sa-l folosesc cu apa, dar mie frica sa nu fie acoperit motorul cu un strat asa cum este si capacul de la lichidul de frana. Plus ca nu stiu ce sa fac cu aripioarele de racire ale motorului. Are cineva experienta in acest sens. Merci Hehehee...mi-ai luat-o inainte cu partile din aluminiu...la fix. Te las sa incerci apoi ne inveti si pe noi In primul rand treaba nu este asa simpla precum pare, si partea cea mai anevoioasa, dp meu dv, e sa faci rost de lac rezistent la temperatura. Toate partile de aluminiu sunt acoperite cu un start de lac de protectie antioxidare. Deci daca te pui sa freci cu smirghel si polish si reusesti sa scoti petele si sa lasi materialul curat si frumos, poti sa fii sigur ca ai inlaturat orice urma de lac, iar in scurt timp aluminiul o sa oxideze. Cat despre aripioarele cilindrilor, eu am renuntat sa ma mai gandesc la ele. Doar cu un tartament chimic le mai poti face sa arate ca noi. Eu nu m-am apucat inca ca nu aveam lacul de protectie, lac rezistent la temp. Dar, de de azi am sperante ca fac rost si ma gandesc sa ma apuc si eu de frecat. In prinicipiu eu ma apucam sa frec cu un smirghel 200-300 granulatie unde sunt petele mai pronuntate si trebuie mai mult material indepartat, apoi o finisare cu un smirghel de 1000 si o lustruire cu un polish. Suntem cu ochii pe tine --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 17:31 ------------- Uleiul se schimba la 6000 km odata cu filtrul de ulei.Uleiul recomandat este Motul 10W40 semisintetic si iti intra cam 2,7 l. Da, greseala mea, stiam ca am vazut ceva de 4000, dar alea erau mile, deci 6000km. Oricum, eu l-as schimba. Nu se compara costul a 2 litri de ulei si un filtru cu importanta lor. Daca nu esti hotarat sa-l schimbi, il poti verifica daca mai are culoarea normala ( nu e negru sau pe aporape), sa nu miroase a ars, sa nu fie prea subtire. Pe scurt ,sa semene cat mai mult cu un ulei nou. --- Mesaj completat în 24 Mar 2008 17:44 ------------- m-am gandit ca invat mai usor sa merg in Germania decat in Romania ( in Germania mergeam pe marginea Autostrazii si Tirurile ma depaseau pe banda cealalta, am intrat in tara si ai mei me depaseau razant aproape atingandu-ma) Da, te-ai gandit bine, si dreptate ai...din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.