acredus Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Stie cineva daca se poate lasa mai jos saua din amortizorul spate? se poate seta amortizorul mai jos? Eu as vrea sa modific aripa spate si sa o las mai pe roata, dar daca nu cobor tot ansamblul din amortizor, n-am facut nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 (editat) Stie cineva daca se poate lasa mai jos saua din amortizorul spate? se poate seta amortizorul mai jos? Eu as vrea sa modific aripa spate si sa o las mai pe roata, dar daca nu cobor tot ansamblul din amortizor, n-am facut nimic. Amortizorul se poate strange la maxim ceea ce o sa-ti apropie mai mult aripa spate de roata(dar nu foarte mult datorita inlatimii ei exagerate) dar sheaua iti va ramane acolo unde este.Daca vrei una mai joasa trebuie sa scoti mizeria aia de carena si aripa spate, sa tai partea de sustinere a aripii spate si sa o inlocuiesti cu ceva mai jos si abia apoi sa construiesti o noua shea care sa aiba 2-3 cm grosime si care iti va cobora per total destul de mult pozitia ta. Amortizorul se poate comprima la maxim urcand pe spate greutatea a echivalenta a unei persoane care sta in she si a unuei destul de grea care sa stea in spate.trebuie ca distanta dintre aripa si roata sa ramana de max 2 cm pt a-i da acel aspect. Evident , ti-am descris procedura la un Shadow de 600.La steed de 400 nu stiu cum este dar poate se aseamana:cheers: Stie cineva daca se poate lasa mai jos saua din amortizorul spate? se poate seta amortizorul mai jos? Eu as vrea sa modific aripa spate si sa o las mai pe roata, dar daca nu cobor tot ansamblul din amortizor, n-am facut nimic. Vad ca ai nr de Dambovita.Daca stai prin Scarbovishte poate ne vedem odata ca mai ajung pe acolo si discutam pe concret. Editat Mai 21, 2007 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Amortizorul se poate strange la maxim ceea ce o sa-ti apropie mai mult aripa spate de roata(dar nu foarte mult datorita inlatimii ei exagerate) dar sheaua iti va ramane acolo unde este.Daca vrei una mai joasa trebuie sa scoti mizeria aia de carena si aripa spate, sa tai partea de sustinere a aripii spate si sa o inlocuiesti cu ceva mai jos si abia apoi sa construiesti o noua shea care sa aiba 2-3 cm grosime si care iti va cobora per total destul de mult pozitia ta. Amortizorul se poate comprima la maxim urcand pe spate greutatea a echivalenta a unei persoane care sta in she si a unuei destul de grea care sa stea in spate.trebuie ca distanta dintre aripa si roata sa ramana de max 2 cm pt a-i da acel aspect. Evident , ti-am descris procedura la un Shadow de 600.La steed de 400 nu stiu cum este dar poate se aseamana:cheers: Vad ca ai nr de Dambovita.Daca stai prin Scarbovishte poate ne vedem odata ca mai ajung pe acolo si discutam pe concret. Merci pentru sugestii. In cel mai scurt timp o s-o iau la ciopartit. De stat stau in Bucuresti dar am domiciliul stabil in Db si asa se explica. Oricum, merg des la Tragoviste asa ca da un semn daca ajungi pe acolo..si discutam la o bere . P.S.: Steed-ul si Shadow-ul sunt absolut identice..difera doar capacitatea cilindrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 21, 2007 Share Postat Mai 21, 2007 Merci pentru sugestii. In cel mai scurt timp o s-o iau la ciopartit. De stat stau in Bucuresti dar am domiciliul stabil in Db si asa se explica. Oricum, merg des la Tragoviste asa ca da un semn daca ajungi pe acolo..si discutam la o bere . P.S.: Steed-ul si Shadow-ul sunt absolut identice..difera doar capacitatea cilindrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Care a scos filtrele din tobe la VT600? Cine stie cum se face si cat de usor sau greu este? Eu personal vreau sa pun niste drag pipe-uri dar pana le fac....as putea sa scot filtrele din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 (editat) Care a scos filtrele din tobe la VT600? Cine stie cum se face si cat de usor sau greu este? Eu personal vreau sa pun niste drag pipe-uri dar pana le fac....as putea sa scot filtrele din astea. eu le-am scos. Cu flexu'. E super simplu, iar sunetul...bestial. Pur si simplu am taiat 2 cm din capatul tevilor, de care erau prinse filtrele. Crede-ma..merita 100% LE: O sa atasez maine un fisier audio ca sa auzi cum suna. Editat Mai 23, 2007 de acredus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 eu le-am scos. Cu flexu'. E super simplu, iar sunetul...bestial. Pur si simplu am taiat 2 cm din capatul tevilor, de care erau prinse filtrele. Crede-ma..merita 100% LE: O sa atasez maine un fisier audio ca sa auzi cum suna. Aha.sa inteleg ca tu ai taiat exact partea de la capatul tobei care face incapsularea.Sunt tare curios care este zgomotul ca cu filtre parca merg pe curent.Nu se aude mai nimic.Astept fisierul audio.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 eu le-am scos. Cu flexu'. E super simplu, iar sunetul...bestial. Pur si simplu am taiat 2 cm din capatul tevilor, de care erau prinse filtrele. Crede-ma..merita 100% LE: O sa atasez maine un fisier audio ca sa auzi cum suna. eventual puna shi o poza doua cu taieturile esapamentelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Tai capatul dar mai are o infundatura la aproximativ 18cm in interior. Eu am spart-o si pe aia cu un spiral de 22. Acum chiar sunt goale goale si suna demential Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 sunt in cautarea unei Honda VT 750 DC Shadow Spirit de prin 2000-2003 si am observat ca se aseamana foarte mult cu VT 750 Black Widow. imi puteti spune daca mai exsta si alte diferente intre ele in afara de cea evidenta la tobe? Mmmm... Black Widow e ceea ce imi doresc the most!! Mi place mult-mult!! Nu ma pricep foarte tare dar cred ca nu e nici o diferenta dpdv tehnic, doar de suspensie si un picut de greutate. Doar chestie de aspect/marketing. De unde vrei sa iti iei Spirit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disturbed Postat Mai 27, 2007 Share Postat Mai 27, 2007 Mmmm... Black Widow e ceea ce imi doresc the most!! Mi place mult-mult!! Nu ma pricep foarte tare dar cred ca nu e nici o diferenta dpdv tehnic, doar de suspensie si un picut de greutate. Doar chestie de aspect/marketing. De unde vrei sa iti iei Spirit? pai cred ca pana la urma Widow o sa fie si la mine si sper cat mai curand, ca deja am ratat o mare parte din sezon cu viraga buclucasa dat fiind faptul ca viraga e in garantie si nu-si face treaba asa cum trebuie, am hotarat sa le-o returnez celor de la medias de la care am luat-o si sa o schimb pe o Honda (desi sunt fan Yamaha, dar nu prea au nimic mishto in zona - 700-800 cc ). bineinteles ca bugetul se cam dubleaza si performantele raman cam aceleasi, dar, cum ziceai si tu...mi place mult-mult!! sper sa ne vedem curand calare pe vaduve!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 intrebare intrebacioasa:am schimbat de curand placutele de frana cu unele noi,cu compozitie organica-si scartaie cand franez la fel ca cele dinainte, care erau sintetice si erau si uzate-adica aveau canalele alea verticale duse(tocite)-de fapt nu le mai aveau deloc.Am folosit si spray-ul dar tot scartaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 intrebare intrebacioasa:am schimbat de curand placutele de frana cu unele noi,cu compozitie organica-si scartaie cand franez la fel ca cele dinainte, care erau sintetice si erau si uzate-adica aveau canalele alea verticale duse(tocite)-de fapt nu le mai aveau deloc.Am folosit si spray-ul dar tot scartaie Discul este in regula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani Motorishtu Postat Mai 28, 2007 Share Postat Mai 28, 2007 salut posesorilor de shadow! BINE V-AM GASIT!!! Scriu si eu pt prima data dupa ce am citit toate cele 55 de pagini. Imbucurator ca pe zi ce trece devenim tot mai multi. FELICITARI TUTUROR!!! Am si eu shadow 600, de 3 ani dar din pacate din lipsa timpului nu am reusit sa-l folosesc decat o data (2 saptamani de concediu), cand am facut 5 mii de km fara probleme. Innainte de asta motorul era oprit de mai bine de 2 ani asa ca am pus baterie noua, bujii noi, ulei nou, filtre noi, lichid in radiator nou. Acum ca am sa am iarasi un concediu, se implineste anul de cand nu l-am vazut si nu l-am pornit. Care dintre consumabile credeti ca ar trebui sa le shimb iarasi? Ce ar trebui sa fac mai intai, de unde sa incep. Bateria cred ca desii noua nu are sa mai fie recuperabila, e tipul pe gel. Motorul a dormit pe intreg parcursul acestui an in casa, la loc de cinste, in fosta camera a mea, deci la o temperatura ok. Problema e ca pt a il duce in casa la etajul 2 am atins de trepte si rupt furtunul de la radiator la pompa de apa. Stie cineva unde il gasesc si cat costa? Cam atat, maine o sa pun si foto cu Hondita mea. Strada buna tuturor si bem o burta de beri cand ne-om vedea la intruniri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 salut posesorilor de shadow! BINE V-AM GASIT!!! Scriu si eu pt prima data dupa ce am citit toate cele 55 de pagini. Imbucurator ca pe zi ce trece devenim tot mai multi. FELICITARI TUTUROR!!! Am si eu shadow 600, de 3 ani dar din pacate din lipsa timpului nu am reusit sa-l folosesc decat o data (2 saptamani de concediu), cand am facut 5 mii de km fara probleme. Innainte de asta motorul era oprit de mai bine de 2 ani asa ca am pus baterie noua, bujii noi, ulei nou, filtre noi, lichid in radiator nou. Acum ca am sa am iarasi un concediu, se implineste anul de cand nu l-am vazut si nu l-am pornit. Care dintre consumabile credeti ca ar trebui sa le shimb iarasi? Ce ar trebui sa fac mai intai, de unde sa incep. Bateria cred ca desii noua nu are sa mai fie recuperabila, e tipul pe gel. Motorul a dormit pe intreg parcursul acestui an in casa, la loc de cinste, in fosta camera a mea, deci la o temperatura ok. Problema e ca pt a il duce in casa la etajul 2 am atins de trepte si rupt furtunul de la radiator la pompa de apa. Stie cineva unde il gasesc si cat costa? Cam atat, maine o sa pun si foto cu Hondita mea. Strada buna tuturor si bem o burta de beri cand ne-om vedea la intruniri!!! sal, pai daca ai shadow,de ce ai la profil gixxer? completeaza-ti datele la profil. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 eu le-am scos. Cu flexu'. E super simplu, iar sunetul...bestial. Pur si simplu am taiat 2 cm din capatul tevilor, de care erau prinse filtrele. Crede-ma..merita 100% LE: O sa atasez maine un fisier audio ca sa auzi cum suna. In sfarsit am reusit sa le tai .Nu drept ci in diagonala ca sa arate mai cum vreau eu. M-am chinuit eu si inca un prieten aproape 3 ore.1000 de filtre, coturi, ramificatii si suruburi de prindere de parca motocicleta a fost construita in jurul tobelor.Fuckin' bullshit. Acum are un sunet.... mie imi place. Skal!!! salut posesorilor de shadow! BINE V-AM GASIT!!! Scriu si eu pt prima data dupa ce am citit toate cele 55 de pagini. Imbucurator ca pe zi ce trece devenim tot mai multi. FELICITARI TUTUROR!!! Am si eu shadow 600, de 3 ani dar din pacate din lipsa timpului nu am reusit sa-l folosesc decat o data (2 saptamani de concediu), cand am facut 5 mii de km fara probleme. Innainte de asta motorul era oprit de mai bine de 2 ani asa ca am pus baterie noua, bujii noi, ulei nou, filtre noi, lichid in radiator nou. Acum ca am sa am iarasi un concediu, se implineste anul de cand nu l-am vazut si nu l-am pornit. Care dintre consumabile credeti ca ar trebui sa le shimb iarasi? Ce ar trebui sa fac mai intai, de unde sa incep. Bateria cred ca desii noua nu are sa mai fie recuperabila, e tipul pe gel. Motorul a dormit pe intreg parcursul acestui an in casa, la loc de cinste, in fosta camera a mea, deci la o temperatura ok. Problema e ca pt a il duce in casa la etajul 2 am atins de trepte si rupt furtunul de la radiator la pompa de apa. Stie cineva unde il gasesc si cat costa? Cam atat, maine o sa pun si foto cu Hondita mea. Strada buna tuturor si bem o burta de beri cand ne-om vedea la intruniri!!! Pai in primul rand trebuie sa incepi cu uleiul si filtrul de ulei (Motul 10W40).Cat despre acel furtun s-ar putea sa se potriveasca si unul de pe la ceva auto.Din cate am vazut nu e nimic special asa ca ia-l jos si mergi cu el pe la ceva magazine ca poate gasesc ceva similar.Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 In sfarsit am reusit sa le tai .Nu drept ci in diagonala ca sa arate mai cum vreau eu. M-am chinuit eu si inca un prieten aproape 3 ore.1000 de filtre, coturi, ramificatii si suruburi de prindere de parca motocicleta a fost construita in jurul tobelor.Fuckin' bullshit. Acum are un sunet.... mie imi place. Skal!!! Pai in primul rand trebuie sa incepi cu uleiul si filtrul de ulei (Motul 10W40).Cat despre acel furtun s-ar putea sa se potriveasca si unul de pe la ceva auto.Din cate am vazut nu e nimic special asa ca ia-l jos si mergi cu el pe la ceva magazine ca poate gasesc ceva similar.Bafta Sal, Bravo pentru tobe. O sa pun si eu fisierele promise, doar ca acum am motorul desfacut tot in spate, sper sa termin modificarile saptamana asta. Apropos, stiti pe cineva care lucreaza frumos cu tabla? As vrea sa inlocuiesc mizeria aia de aripa spate din plastic, cu una custom din tabla. Am incercat sa fac eu ceva dar nu prea le am cu sudura autogena. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani Motorishtu Postat Mai 29, 2007 Share Postat Mai 29, 2007 uite si foto cu honditza mea... mai am inca de facut o gramada laea ca sa ajunga cum o visez eu, dar incet incet ca lipsesc si timpul si finantzele. Mi-ar trebui si mie o cheie de bujii de 18 articulata, stie cineva de unde si cat costa? Voi de pe unde v-ati descurcat? Blackrider, la profil ce mai am de completat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Sal, Bravo pentru tobe. O sa pun si eu fisierele promise, doar ca acum am motorul desfacut tot in spate, sper sa termin modificarile saptamana asta. Apropos, stiti pe cineva care lucreaza frumos cu tabla? As vrea sa inlocuiesc mizeria aia de aripa spate din plastic, cu una custom din tabla. Am incercat sa fac eu ceva dar nu prea le am cu sudura autogena. Cel mai bine este sa iei o aripa de la o motocicleta mai veche (Dnepr sau Simson) si sa lucrezi pe ea.E foarte greu sa scoti din mana acea curbura laterala a aripii si sa arate si bine.Si eu vreau sa scot plasticul ala numai ca trebuie taiata partea de sustinere a aripii actuale care face corp comun cu cadrul si asta ma pune putin pe ganduri.Am un prieten care se ocupa cu chestii de genu dar si eu trebuie sa-l prind ca e foarte ocupat.Sper cat de curand sa ma hotarasc daca tai sau nu acea parte.DE asemenea trebuie schimbata si sheaua . uite si foto cu honditza mea... mai am inca de facut o gramada laea ca sa ajunga cum o visez eu, dar incet incet ca lipsesc si timpul si finantzele. Mi-ar trebui si mie o cheie de bujii de 18 articulata, stie cineva de unde si cat costa? Voi de pe unde v-ati descurcat? Blackrider, la profil ce mai am de completat? Salut Spune-mi te rog daca tu ai facut acele modificari si cum ai reusit sa ascunzi toate firele de sub shea?Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Blackrider, la profil ce mai am de completat? LOCATIA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Cel mai bine este sa iei o aripa de la o motocicleta mai veche (Dnepr sau Simson) si sa lucrezi pe ea.E foarte greu sa scoti din mana acea curbura laterala a aripii si sa arate si bine.Si eu vreau sa scot plasticul ala numai ca trebuie taiata partea de sustinere a aripii actuale care face corp comun cu cadrul si asta ma pune putin pe ganduri.Am un prieten care se ocupa cu chestii de genu dar si eu trebuie sa-l prind ca e foarte ocupat.Sper cat de curand sa ma hotarasc daca tai sau nu acea parte.DE asemenea trebuie schimbata si sheaua . Eu am taiat suporturile alea. N-am desfacut sudurile, ci pur si simplu le-al taiat de la nivelul cadrului. Acum urmeaza sa le sudez mai jos. Nu asa jos cum as vrea, pentru ca aripa aia de plastic ajunge destul de repede la cadru si nu se poate cracana deloc. Deocamdata o las asa, dar cand reusesc sa lucrez o aripa de tabla, o cobor la 2-3 cm deasupra rotii. Amortizorul era setat la nivelul 2, asa ca l-am lasat asa. N-avea rost sa ma apuc sa desfac toate matele alea doar pentru un nivel, cat mai putea fi lasat. Aveam o sa de doua persoane pe care am taiat-o si o tapitez asa incat sa o fac doar de o persoana. Trebuie totusi sa o las suficient de lunga cat sa acopere gaurile de fixare a aripii de cadru, ca altfel ar arata nasol. Adevarul e ca aici inca nu mi-e inca clar cum sa fac, dar sper ca saptamana asta sa o termin, ca m-am saturat sa o tin pe butuci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Pa la a le taia de tot ma refeream si eu .Numai ca eu vreau sa fac altele pt ca alea au structura f. inalta si daca vreau sa duc aripa la 3 cm de roata trebuie ca ea sa faca corp comun cu roata si sa se lasa odata cu ea la hopuri si greutate.Drept urmare trebuie pusa greutatea ta +a unui pasager (daca vei vrea sa duci si pe altcineva) si fixat amortizorul in asa fel incat la 100 si ceva de kg sa nu atinga aripa. Aripa o vei fixa de axul rotii din spate incat sa lucreze odata cu roata. Iti atasez niste poze care explica mai bine ceea ce iti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acredus Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Da, ai dreptate...in principiu trebuie taiate tijele alea care vin in prelungirea cadrului. Dar asta o s-o fac cand o sa am o aripa ca lume, ca porcoshenia aia din plastic nu mi se pare ca se preteaza la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Da, ai dreptate...in principiu trebuie taiate tijele alea care vin in prelungirea cadrului. Dar asta o s-o fac cand o sa am o aripa ca lume, ca porcoshenia aia din plastic nu mi se pare ca se preteaza la asa ceva. Corect.Fa-o si da-te cu ea ca e sezonul.Eu nu cred ca o sa fac nimic pana in iarna.Vreau sa am timp si sa o fac asa cum vreau eu si sa iasa foarte bine. Pune-o pe roti si hai cu ea la Ploiesti sa o vad si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dani Motorishtu Postat Mai 30, 2007 Share Postat Mai 30, 2007 Salut Spune-mi te rog daca tu ai facut acele modificari si cum ai reusit sa ascunzi toate firele de sub shea?Merci din pacate aceasta modificare nu a fost facuta de mine. Era deja seaua coborata. Mi-a placut mult ca e coborata mult, stau bine pe ea. Eu am schimbat toata fata, furca, ghidonul, farul, scaritele, semnalizarile, oglinzile, etc.....dar inca cum spuneam mai am de lucru. Care dintre voi are sa fie prezent la intrunirea de la Timisoara? sa rezerv masa si berile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.