djeeckx Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 Salut Spune-mi te rog daca tu ai facut acele modificari si cum ai reusit sa ascunzi toate firele de sub shea?Merci din pacate aceasta modificare nu a fost facuta de mine. Era deja seaua coborata. Mi-a placut mult ca e coborata mult, stau bine pe ea. Eu am schimbat toata fata, furca, ghidonul, farul, scaritele, semnalizarile, oglinzile, etc.....dar inca cum spuneam mai am de lucru. Care dintre voi are sa fie prezent la intrunirea de la Timisoara? sa rezerv masa si berile! Am inteles.Merci. Cu TImisoara...sa vedem, suna bine dar mai e pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Mai 31, 2007 Share Postat Mai 31, 2007 mai fratzilor! lamuriti-ma shi pe mine! Daca imi tai tevile de espament (sa scot toba shi sa ramana doar tevile goale) este vreun impact negativ asupra functionarii motorului? am auzit ca ba s-ar modifia admisia,ba aprinderea, ba se f.t supapele! are careva vreo idee?? respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 mai fratzilor! lamuriti-ma shi pe mine! Daca imi tai tevile de espament (sa scot toba shi sa ramana doar tevile goale) este vreun impact negativ asupra functionarii motorului? am auzit ca ba s-ar modifia admisia,ba aprinderea, ba se f.t supapele! are careva vreo idee?? respecte Pai eu am facut-o si nu am patit nimic.Evacuarea se face la fel, prin acelasi loc numai ca terminatia este modificata.Nu vad de ce s-ar strica ceva din motor.Admisia....pe esapament ies gaze si nu intra aer ..deci exclus. Aprinderea...nu are nici cea mai vaga legatura cu evacuarea si supapele....tot nu vad cum ar afacta bunul mers al motorului.O sa ai putin mai multa vlaga in el datorita evacurii fara obstacole dar in rest nimic. Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 cam asta as vrea sa fac! sa tai de unde sunt liniile rosii respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 (editat) cam asta as vrea sa fac! sa tai de unde sunt liniile rosii respecte Pai si partea taiata o sa o inlocuiesti cu alte tevi sau o sa o lasi asa?La grosimea aia o sa ai un sunet foarte puternic si subtire care sigur nu o sa te multumeasca.Eu le-am taiat din capete . Editat Iunie 1, 2007 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iunie 1, 2007 Share Postat Iunie 1, 2007 mai fratzilor! lamuriti-ma shi pe mine! Daca imi tai tevile de espament (sa scot toba shi sa ramana doar tevile goale) este vreun impact negativ asupra functionarii motorului? am auzit ca ba s-ar modifia admisia,ba aprinderea, ba se f.t supapele! are careva vreo idee?? respecte de modificat se modifica evacuarea! sitele din tobe franeaza gazele arse. vei castiga ceva putere si sunet. supapele se vor uza mai repede, evacuarea facandu-se mai usor. alta cauza a uzurii supapelor este felul curgerii gazelor arse, curgerea nu mai este laminara ci are loc o curgere turbulenta care in timp duce la dereglarea si la uzarea prematura a supapelor de evacuare! nu stiu sa iti spun in cat timp se produc aceste schimbari dar in mod sigur se produc! motorul a fost gandit pentru tipul ala de sistem de evacuare, cu tobe, asa merge el cel mai bine si durabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 2, 2007 Share Postat Iunie 2, 2007 (editat) 2 adrese cu shadow-uri custom http://www.sl-custombike.com/ - dati pe galerie http://edspecial.altervista.org/toc.htm http://www.vt600.net/gallery/VT600_diverse respecte Editat Iunie 2, 2007 de chetzemiah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Salut respectuos pe toata lumea. Am o intrebare, daca se poate. As vrea sa-mi cumpar o casca de la Louis si nu stiu ce sa aleg intre urmatoarele 4: (precizez ca stau cam slabit cu banii) 1. Uvex Boss 520 Classic - din polycarbon 2. Shoei XR1000 - organic fiber 3. Shoei Raid II - din Advance Integrated Matrix (????) 4. Nolan N84 Clasic - din Lexan Ce parere aveti? Ce ar trebui sa iau? Multumesc fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 (editat) Stimabile fi bine primit printre noi! Cat despre partea cu ce anume casca sa-ti cumperi cred ca e o chestiune subiectiva si tocmai de aceea nu dau sfaturi! Fiecare alege ceea ce crede el de cuviinta ca-l protejeaza si-i vine bine! Bineinteles nu trebuiesc uitate finantele! Deci, alege ceea ce-ti place tie cel mai mult si chiar daca este scumpa cumpar-o! O viata are omu'! Editat Iunie 4, 2007 de cruiserman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 4, 2007 Share Postat Iunie 4, 2007 Stimabile fi bine primit printre noi! Cat despre partea cu ce anume casca sa-ti cumperi cred ca e o chestiune subiectiva si tocmai de aceea nu dau sfaturi! Fiecare alege ceea ce crede el de cuviinta ca-l protejeaza si-i vine bine! Bineinteles nu trebuiesc uitate finantele! Deci, alege ceea ce-ti place tie cel mai mult si chiar daca este scumpa cumpar-o! O viata are omu'! Nu cred ca merge asa dupa ureche, mai ales daca luam in considerare ca sunt incepator, nu am mai pus in viata mea o casca pe cap si (ai dreptate) am o viata. Asa ca-mi trebuie cateva pareri ca sapot sa-mi fac o idee. In plus nu am habar ce provideri mai ieftini gasesc prin tara sau pe dincolo. Intr-un cuvant sut in ceata si nu gasesc farurile pentru ceata Asa ca...va rog ajutati-ma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) Salut respectuos pe toata lumea. Am o intrebare, daca se poate. As vrea sa-mi cumpar o casca de la Louis si nu stiu ce sa aleg intre urmatoarele 4: (precizez ca stau cam slabit cu banii) 1. Uvex Boss 520 Classic - din polycarbon 2. Shoei XR1000 - organic fiber 3. Shoei Raid II - din Advance Integrated Matrix (????) 4. Nolan N84 Clasic - din Lexan Ce parere aveti? Ce ar trebui sa iau? Multumesc fain. Salut.Pai din cate vad eu nu te-ai orientat chiar catre cele mai ieftine ba din contra. Uvexul e cea mai ieftina din cele 4 alese de tine si eu zic ca e ok. Sfatul meu este sa iti iei doua casti:una integrala asa cum vrei tu pentru drumuri mai lungi si vreme mai urata si cred ca Uvexul ca raport calitate -pret este ok si una pentru chopper atunci cand e cald si faci plimbari scurte ca nu sunt foarte scumpe.Si asa , cu banii pe care i-ai fi dat pe un Shoei iti iei 2 casti. Bafta! Editat Iunie 5, 2007 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 M-am hotarat pana la urma la Shoei XR1000. (Apropo, am o alta intrebare Shoei XR1000 este acelasi lucru cu Shoei RF1000?) Revenind la XR 1000, poate sa-mi spuna cineva de unde pot sa-mi cumpar asa ceva undeva pe la 300 de euro? Vreau sa fie noua si as prefera sa nu o iau de pe site-uri si magazine virtuale gen ebay. Stiti careva pe cineva care ma poate ajuta. (ce rima am tras ) Adrese, nr de tel, id de mess, orice. Multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 5, 2007 Share Postat Iunie 5, 2007 (editat) Radu, aka Judas Iscariot - 0722.947.762. la el un XR1000 negru (da, e acelasi lucru cu RF 1000) e cam 10 mil deci s-ar incadra in banii pe care esti dispus sa-i dai. M-am hotarat pana la urma la Shoei XR1000. (Apropo, am o alta intrebare Shoei XR1000 este acelasi lucru cu Shoei RF1000?) Revenind la XR 1000, poate sa-mi spuna cineva de unde pot sa-mi cumpar asa ceva undeva pe la 300 de euro? Vreau sa fie noua si as prefera sa nu o iau de pe site-uri si magazine virtuale gen ebay. Stiti careva pe cineva care ma poate ajuta. (ce rima am tras ) Adrese, nr de tel, id de mess, orice. Multumesc mult. Editat Iunie 5, 2007 de foxdesert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 8, 2007 Share Postat Iunie 8, 2007 Baieti mei, sunt frustrat si ofticat de-mi vine s-o iau la goana de nebun. Sa vedeti ce mi s-a intamplat. Mi-am luat de curand o frumusete de Shadow, pe care mi-o tin la vechiul proprietar pana imi fac carnetul. Tipul o tine in spatele blocului de vreun an, acoperita cu o husa sub un garaj neingradit. Astazi ne intalnim si ma roaga sa-l ajut cu o chestie la el acasa. Ajungem la el la bloc si arunc o privire sub garaj ca sa-mi vad bijuteria (pe care am dat 3500 de euro imprumutati cu sacrificii de la banca). Am crezut ca mi se pare la inceput... Era trantita la pamant pe partea stanga, cu husa luata jos pe jumatate. Ne-am apropiat si singura avarie vizibila era oglinda din stanga rupta. Tin sa precizez ca motocicleta este parcat pe pamant. Intrebarea mea: aveti cumva idee sau puteti presupune ce piesa/piese ar mai fi putut avea de suferit in urma cazaturii ? ? ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat Iunie 9, 2007 Share Postat Iunie 9, 2007 verifica daca coarnele de la ghidon sunt simetrice, shi eventual scaritzele rider shi pasager. Altceva , nu prea are ce sa se strice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iunie 10, 2007 Share Postat Iunie 10, 2007 Salut, Cine stie mai multe despre kit-urile de conversie pentru transmisia finala din lant in curea pentru Shadow 600 VT, si unde se gasesc? Pe net nu am gasit decat http://www.scootworks.com/partsh.htm si au stocul gol. A mai facut cineva o astfel de conversie? Daca da, astept sfaturi si impresii despre acest sistem de transmisie. Multumesc anticipat si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Salut, Cine stie mai multe despre kit-urile de conversie pentru transmisia finala din lant in curea pentru Shadow 600 VT, si unde se gasesc? Pe net nu am gasit decat http://www.scootworks.com/partsh.htm si au stocul gol. A mai facut cineva o astfel de conversie? Daca da, astept sfaturi si impresii despre acest sistem de transmisie. Multumesc anticipat si asfalt uscat! vb cu AWD-el a facut modificarea la un vulcan -nu a fost mare inginerie-mai ales ca chitul a venit cu indicatii foarte precise-nu vad de ce la shadow ar fi altfel-in iarna vreau sa i fac si eu acesta modificare-dar daca faci tu primul exeperimentul nu ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Salutari alese. M-am hotarat sa ma apuc de cumparat si echipament. Casca Shoei XR1000 (oare se potriveste cu shadow-ul ) La manusi sunt in dubiu; am de ales intre astea http://www.alpinestars.com/Raven_Gloves/pd...1/p/356767.html astea http://www.alpinestars.com/Alloy_Gloves/pd...1/p/358264.html si astea http://www.louis.de/_40e64f3cb0f79751e21a3...artnr_gr=201844 Pantaloni astia http://www.alpinestars.com/Bat_Pants/pd/np/151/p/312957.html Ce parere aveti? Sunt ok marcile si modelele? Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shamok Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 niste tobe goale pt un vt 600 (sh) de unde as putea lua..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvester Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Salutare! Stie cineva unde as putea gasi un switch contact pentru maneta de frana ( VT 800)? Am doua fire acolo care in mod normal trebuie sa intre in contactul asta pentru a se aprinde stopul pe frana..... bine se aprinde el pe frana spate dar vreau sa remediez treaba asta cu fata... sau poate potriveste de la alt model? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 19, 2007 Share Postat Iunie 19, 2007 niste tobe goale pt un vt 600 (sh) de unde as putea lua..? Fa-ti.Da-le filtrele afara ca suna bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvester Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 Salutare! Stie cineva unde as putea gasi un switch contact pentru maneta de frana ( VT 800)? Am doua fire acolo care in mod normal trebuie sa intre in contactul asta pentru a se aprinde stopul pe frana..... bine se aprinde el pe frana spate dar vreau sa remediez treaba asta cu fata... sau poate potriveste de la alt model? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aax94 Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 (editat) vb cu AWD-el a facut modificarea la un vulcan -nu a fost mare inginerie-mai ales ca chitul a venit cu indicatii foarte precise-nu vad de ce la shadow ar fi altfel-in iarna vreau sa i fac si eu acesta modificare-dar daca faci tu primul exeperimentul nu ma supar Salutare, Nu am vorbit cu AWD, dar din ce am vazut pe forum kitul de curea cu care a lucrat el tot de la scootworks era. Eu am vb cu ei si am primit raspuns ca deabia peste 6-8 luni il vor mai avea pe stoc. Eu as face primul experimentul dar nu am de unde sa iau kitul Alte surse chiar nu stie nimeni???? Nimanui nu i-a mai trecut prin cap sa faca aceasta conversie la shadow? Editat Iunie 20, 2007 de aax94 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adyba Postat Iunie 20, 2007 Share Postat Iunie 20, 2007 De unde pot achizitiona o termocupla(termocontact, filet M16) ce se monteaza in radiator si porneste ventilatorul la o honda vt500c din 87? Am incercat la un magazin de piese si imi cere 300 Ron, ceeace ii cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Iunie 22, 2007 Share Postat Iunie 22, 2007 Salut, un biker din Tm are nevoie de ajutor acum! i s-a oprit Shadowul Vt 600 la 30 km de SIbiu inspre Brasov (la intrunire ) Nu mai porneste motorul din cauza ca nu mai invarte bateria. Ce se poate face si daca stiti unde e pozitionata bateria la Shadow sa-mi dati reply. E cumva sub fuel tank? Daca sunteti din Sibiu omu are nevoie de ajutor in urmatoarele ore pt o baterie sau sa-l duca cineva cu tot cu motor in service. !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.