KESU Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 shadow de 600 sau vn 500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 La VT-ul meu 500 C i-am bagat ulei Yacco,acum.Ii bagasem anu' trecut ulei 10 W40 de masina,si asta primavara ma miram de ce s-a f..ut ambreiajul nou-nout.Intra cam 3 litri.Pune-i ulei moto, bun,10 W 40. Oricum,chiar daca scrie in cartea tehnica de care sa-i pui,k marca,fii sigur ca din '83 (de cand se fabrica modelul VT500C,pina in '88) nu mai exista 'modelul",k sa zicem asa... da de ce dracu ai bagat tu ulei de masina?tu nu sti ca trebuie sa fie compatibil pt ambreiaj?... care aveti moto japoneze...luati ulei PT MOTOR.....ca nu e ca la nipru,sa mearga cu orice!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan44 Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 am luat aminte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbancuhonda Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 De ce nu mergeti voi la un service Honda? Lasand la o parte ca aia stiu ce au de facut, iti mai dau si garantie (daca este cazul) si pentru cateva sute de mii in plus zau ca nu merita sa-ti footi motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iunie 26, 2006 Autor Share Postat Iunie 26, 2006 De ce nu mergeti voi la un service Honda? Lasand la o parte ca aia stiu ce au de facut, iti mai dau si garantie (daca este cazul) si pentru cateva sute de mii in plus zau ca nu merita sa-ti footi motorul. cateva sute de mii!!!!! pentru kitul de lantz pe care-l iau de la louis ( DID ) dau max. 500 ron kitul de lantz din oferta intermotorcycles romania e mai bine de dublu, iar la manopera au pretzuri foarte mari!!! eu am pus ulei recomandat in cartea tehnica a modelului meu de shadow!!! omu nu o fi shtiut ca uleiul de mashina shi uleiul de motor au proprietatzi diferite shi s-a orientat dar dupa 10w40!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Minca-vas,fara suparare,sa nu mai aud de service-ul Honda,no offence...la 3 zile dupa ce-am luat Honda, fabricata in '85,m-am dus la magazin,pe Dorobanti...Au sunat de-acolo la service..Cica in programul de calculator,pentru codurile pieselor,nu au mai vechi de '88...Modelul meu de Honda,VT500C,S-A FABRICAT PANA IN '88 !!! CODURI CRANCI !!! Imi iau piese noi sau s/h ,mai ieftin,chiar cu transportul si trimisul banilor,de pe ebay... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Asta nu e valabila, Dariane. Eu am vrut sa-mi iau nush ce piese de vn750 de la Louis si mi s-a spus dupa consultarea catalogului, nu fara mirarea exprimata pe fata nemtalaului, ca motocicleta e veche , desi dupa cunostintele mele se fabrica si in prezent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 a mea este de 600 din '94 model pentru sua si canada (kilometraj si vitezometrul sunt in mile/ mile/ora, cum pui contactul se aprinde faza scurta) are un sistem de evacuare si recirculare a vaporilor de benzina din rezervor si carburator. si apoi cand e cazul reintroduce vaporii in carburator. are dragbar si tobele gaurite uite ce am gasit pe site lak&n http://www.kandn.com/instructions/17519.pdf maine ar trebui sa am filtrul si nu garantez ca o sa il si montez atunci... oricum o sa fac neste poze la montaj, ca sa lamurim problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 o singura intrebare: pe siteul K&N am gasit filtrul asta de aer: HA-6088 http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=HA-6088 cei la la united motors mi-au zis ca nu se potriveste exact shi trebuie facute adaptari!!! l-a folosit cineva pana acum??? merge le fix filtrul de aer k&n aici ai detalii http://www.kandn.com/instructions/17519.pdf pun si cateva poze cu cel montat pe motorul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 6, 2006 Autor Share Postat Iulie 6, 2006 merge le fix filtrul de aer k&n aici ai detalii http://www.kandn.com/instructions/17519.pdf pun si cateva poze cu cel montat pe motorul meu mersi! l-ai gasit undeva in romania pe stoc??? ca am incercat la cateva firme care au k&n shi nu aduc asha ceva decat la comanda! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 6, 2006 Share Postat Iulie 6, 2006 mersi! l-ai gasit undeva in romania pe stoc??? ca am incercat la cateva firme care au k&n shi nu aduc asha ceva decat la comanda! tot asa l-am luat si eu, pe comanda, am asteptat de mi-au sarit oqii!!! pe 15 mai am facut comanda si de abia ieri a venit! inainte sa comand am pus un post la service, daca se ma baga cineva. comanda am facut-o la importatorul direct, premiumbrands, pe 1 mai, la intersesctia cu averescu (linia 41) e un mag cu masini sshang young. a meritat asteptarea, e made in USA, de aia cred ca ajunge asa greu... cred ca astia fac niste comenzi periodic, la 1,5 luni si depinde cum prinzi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike dumitrescu Postat Iulie 9, 2006 Share Postat Iulie 9, 2006 Salutari choppperisti si cruiseristi Umil va cer un sfat despre o honda shadow din 94, 600cc, recent lovita in partea dreapta (din cadere pe umed ). Pedala de frana s-a rasucit spre interior (functioneaza totusi dar nu stiu cata incredere pot sa mai am in ea ) si din ce am incercat singur nu pot sa o indrept....Ce solutii as avea, unde, cat?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 9, 2006 Autor Share Postat Iulie 9, 2006 Salutari choppperisti si cruiseristi Umil va cer un sfat despre o honda shadow din 94, 600cc, recent lovita in partea dreapta (din cadere pe umed ). Pedala de frana s-a rasucit spre interior (functioneaza totusi dar nu stiu cata incredere pot sa mai am in ea ) si din ce am incercat singur nu pot sa o indrept....Ce solutii as avea, unde, cat?... louis, da-s scumpe du-o la un strungar la indreptat shi daca observi urme de crapatura, baga o sudura shi se rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 Salut! Imi poate spune cineva codul de lantz pentru Honda 400 Steed? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 Salut! Imi poate spune cineva codul de lantz pentru Honda 400 Steed? nu am gasit dupa : STEED!!! nu mai arealte litere shi cifre in denumire??? de ex: vt 600??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
daw_hanson Postat Iulie 14, 2006 Share Postat Iulie 14, 2006 VLX 400 Steed. Probabil se potriveste cu cel de Shadow 600... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 15, 2006 Autor Share Postat Iulie 15, 2006 pe louis nu au modelul asta in baza de date am dat cautare shi nu este nici un raspuns nici cu steed, nici cu vlx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) O sa-mi iau o Honda Shadow de 600cc in curand. Am ochit motoreta, am vorbit cu actualul proprietar, am strans banii. Acuma, pe langa toata gramada de emotii si euforie, am inceput sa ma gandesc daca nu cumva, la 1,65 si vreo 60 de kg cat am eu, o sa am probleme cu greutatea motoretei, mentinerea echilibrului la viteze mici, etc.? Pe langa asta, experienta mea moto sta in cateva mobre si un amarat de Voshod, deci nimic comparabil, ca putere, cu o Shadow. No, credeti ca la greutatea/inaltimea mea + experienta moto, mi-ar fi greu sa ma acomodez cu Shadow-ul? Editat Iulie 19, 2006 de JohnDoe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija! 2 probleme: cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? problema 2 pana acum nu a pornit de loc vetilatorul de la radiator, nici macar la semafoare. ventilatorul merge, l-am probat. senzorul de pe radiator ar trebui sa poreasca la 93 grade, asa zice la carte (haynes). acolo ei spun sa verific partea electrcica astfel: cand pun contactul ar trebui ca ledul de pe cadran sa se aprinda cateva secunde si sa se opreasca. al meu nu se aprinde; la voi se intampla asa ceva? am mai verificat asta la un alt shadow, al lui tzoopa si tot nimic dar am uitat sa il intreb daca la el a pornit freodata ventilatorul... Editat Iulie 19, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija! Thanks, Mavetz. Asta nu e cu drag-bar, are ghidonul ala standard,curbat. Doar ca ma luasera nitel transpiratiile cand ma gandeam ca voi iesi in trafic cu 200 si ceva de kg de fier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JohnDoe Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere. Plus ca e a naibii de frumoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 19, 2006 Autor Share Postat Iulie 19, 2006 la mine a pornit ventilatoru la vro luna dupa ce l-am luat, dar nu era asha cald!!! acum merge non stop la ore de varf shi in trafic aglomerat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 la mine a pornit ventilatoru la vro luna dupa ce l-am luat, dar nu era asha cald!!! acum merge non stop la ore de varf shi in trafic aglomerat! o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 honda are shadow pt europa,steed pt japonia si VLX pt USA. alea japoneze is mai mici(400cc),din cauza limitarilor impuse de lege. din pacate are mult plastic pe ea,si modificarile trebuie gandite bine.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.