Jump to content

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Recommended Posts

eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija!

 

 

 

 

2 probleme: cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? problema 2 pana acum nu a pornit de loc vetilatorul de la radiator, nici macar la semafoare. ventilatorul merge, l-am probat. senzorul de pe radiator ar trebui sa poreasca la 93 grade, asa zice la carte (haynes). acolo ei spun sa verific partea electrcica astfel: cand pun contactul ar trebui ca ledul de pe cadran sa se aprinda cateva secunde si sa se opreasca. al meu nu se aprinde; la voi se intampla asa ceva? am mai verificat asta la un alt shadow, al lui tzoopa si tot nimic dar am uitat sa il intreb daca la el a pornit freodata ventilatorul...

Edited by mavetz
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija!

 

Thanks, Mavetz. Asta nu e cu drag-bar, are ghidonul ala standard,curbat. Doar ca ma luasera nitel transpiratiile cand ma gandeam ca voi iesi in trafic cu 200 si ceva de kg de fier. :smoke: :banana:

Link to comment
Share on other sites

faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere.

Link to comment
Share on other sites

faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere.

 

Plus ca e a naibii de frumoasa. :banana:

Link to comment
Share on other sites

la mine a pornit ventilatoru la vro luna dupa ce l-am luat, dar nu era asha cald!!!

acum merge non stop la ore de varf shi in trafic aglomerat!

 

o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii

Link to comment
Share on other sites

honda are shadow pt europa,steed pt japonia si VLX pt USA.

alea japoneze is mai mici(400cc),din cauza limitarilor impuse de lege.

din pacate are mult plastic pe ea,si modificarile trebuie gandite bine....

 

 

B.

Link to comment
Share on other sites

o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii

...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate!

Edited by conu
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Am si eu o Honda Shadow 600C. :laugh: In certificat scrie ca e din 1996... dar nu gasesc nicaieri un manual de SERVICE pentru ea. :-L Deocamdata in afara de faptul ca zangane la drum rezorvorul :lol: si nu stiu cum sa ajung la baterie :banana: altceva nu pare sa fie in neregula.

Poate imi spune si mie cineva din ce an este modelul si ma ajuta cu un manual... :smoke:

Poza ei e apare cand faci clic pe numele meu.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap....

 

am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc.

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap....

 

am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc.

 

Mersi mult! Abia astept... :banana:

Link to comment
Share on other sites

Mersi mult! Abia astept... :banana:

 

iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc

Link to comment
Share on other sites

...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate!

 

curat radiatorul la spalatorie cum se umple de praf... :banana:

Link to comment
Share on other sites

iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc

 

merge ca draq netu' (si hubu) :banana: . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste :smoke:.

Ms.

Link to comment
Share on other sites

iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc

 

merge ca draq netu' (si hubu) :banana: . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste :smoke:.

Ms.

Link to comment
Share on other sites

merge ca draq netu' (si hubu) :smoke: . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste :laugh:.

Ms.

 

da un mail shi-tzi trimit eu manualul complet pt shadow vt 600 c

 

numa ca e in portugheza, da te descurci :banana:

Link to comment
Share on other sites

merge ca draq netu' (si hubu) :banana: . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste :smoke:.

Ms.

 

zii adresa si se rezolva!

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE UMBRELOR

PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM :cheers:

Link to comment
Share on other sites

de vulcan sa intrebi in topicul dedicat aici la chopperishti!!!

 

mie imi place honda mea shi nu am de gand sa o schimb prea curand!!!

4 viteze lungiiiiiii

se comporta bine la drum!!!

consum foarte bun ( 4 afara 5 in orash)

atingi cam repede cu scaritzele asfaltul in curbe :cheers: da e bine ca nu rishti sa te inclini mai mult decat permite cauciucul :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

pentru kitul de lantz pe care-l iau de la louis ( DID ) dau max. 500 ron

kitul de lantz din oferta intermotorcycles romania e mai bine de dublu, iar la manopera au pretzuri foarte mari!!!

 

Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista)

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE UMBRELOR

PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM :cheers:

Vulcan de 750 indiscutabil. Cardan, putere, croaziera.

Link to comment
Share on other sites

la importatorul direct, premiumbrands, pe 1 mai, la intersesctia cu averescu (linia 41) e un mag cu masini sshang young.

Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo

 

louis, da-s scumpe :cheers:

 

du-o la un strungar la indreptat shi daca observi urme de crapatura, baga o sudura shi se rezolva

Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea.

 

o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii

Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme

 

...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate!

Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original

Link to comment
Share on other sites

Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista)

 

nu e facut sub marca louis shi asta conteaza, DID e un producator bun de kituri de lantz

 

nu exista nici un accesoriu, doar lantzul shi 2 pinioane

Link to comment
Share on other sites

SALUTARE UMBRELOR

PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM :cheers:

 

honda este recunoscuta pentru fiabilitate, kawa cam slabutz la acest capitol! la consum e f bine am facut 200km drum intins cu 7,23 litri! brasov - buftea si inca ceva fatazaiala prin buftea

 

Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo

Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea.

Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme

Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original

 

ma ingrijora o treaba: in manualul de la haynes scrie ca atunci cand pun contactul ar trebui sa se aprinda pentru cateva secunde becul indicator pt temperatura apei de racire. la mine nu se aprinde. nu am avut timp s averfic circuitul sa vad daca e un defect electric. am mai incercat la cineva (tzoopa) si nu se aprinde. la tine se aprinde cand pui contactul? de viteza maxima am mers cu 140km/h in depasire si constant 120. ma feresc de mai mult ca e batrana... 1994

Edited by mavetz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...