mavetz Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 (edited) eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija! 2 probleme: cand pun frana fatza se aude un trosnet. ce ar putea fi? e posibil sa fie de la spite? sa nu fie stranse bine? problema 2 pana acum nu a pornit de loc vetilatorul de la radiator, nici macar la semafoare. ventilatorul merge, l-am probat. senzorul de pe radiator ar trebui sa poreasca la 93 grade, asa zice la carte (haynes). acolo ei spun sa verific partea electrcica astfel: cand pun contactul ar trebui ca ledul de pe cadran sa se aprinda cateva secunde si sa se opreasca. al meu nu se aprinde; la voi se intampla asa ceva? am mai verificat asta la un alt shadow, al lui tzoopa si tot nimic dar am uitat sa il intreb daca la el a pornit freodata ventilatorul... Edited July 19, 2006 by mavetz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnDoe Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 eu tot cam pe acolo sunt si cu greutatea si cu inaltimea si m-am suit pe shadow de 600 dupa scoala de motociclisti. nu e greu s ate adaptezi. la mine a mers mai greu ca am drag-bar si se conduce ceva mai greu la curbe stranse ca am mainile mici si trebuie sa ma duc dupa ghidon... in rest toate bune! sa o stapanesti sanatos si cu grija! Thanks, Mavetz. Asta nu e cu drag-bar, are ghidonul ala standard,curbat. Doar ca ma luasera nitel transpiratiile cand ma gandeam ca voi iesi in trafic cu 200 si ceva de kg de fier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnDoe Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 faci o alegere f buna cu shadow-ul este o motocicleta f buna, f stabila la drum intins. este un chopper deosebit. un model care a suportat putine modificari de la lansare pana acuma. e un model reprezentativ pentru honda si pentru choppere. Plus ca e a naibii de frumoasa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dead_man_walking Posted July 19, 2006 Author Share Posted July 19, 2006 la mine a pornit ventilatoru la vro luna dupa ce l-am luat, dar nu era asha cald!!! acum merge non stop la ore de varf shi in trafic aglomerat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 la mine a pornit ventilatoru la vro luna dupa ce l-am luat, dar nu era asha cald!!! acum merge non stop la ore de varf shi in trafic aglomerat! o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackrider Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 honda are shadow pt europa,steed pt japonia si VLX pt USA. alea japoneze is mai mici(400cc),din cauza limitarilor impuse de lege. din pacate are mult plastic pe ea,si modificarile trebuie gandite bine.... B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
conu Posted July 19, 2006 Share Posted July 19, 2006 (edited) o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! Edited July 19, 2006 by conu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Salut! Am si eu o Honda Shadow 600C. In certificat scrie ca e din 1996... dar nu gasesc nicaieri un manual de SERVICE pentru ea. Deocamdata in afara de faptul ca zangane la drum rezorvorul si nu stiu cum sa ajung la baterie altceva nu pare sa fie in neregula. Poate imi spune si mie cineva din ce an este modelul si ma ajuta cu un manual... Poza ei e apare cand faci clic pe numele meu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 22, 2006 Share Posted July 22, 2006 am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap.... am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap.... am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc. Mersi mult! Abia astept... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Mersi mult! Abia astept... iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! curat radiatorul la spalatorie cum se umple de praf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dead_man_walking Posted July 24, 2006 Author Share Posted July 24, 2006 merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. da un mail shi-tzi trimit eu manualul complet pt shadow vt 600 c numa ca e in portugheza, da te descurci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 25, 2006 Share Posted July 25, 2006 merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. zii adresa si se rezolva! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravenshield Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 zii adresa si se rezolva! id messenger ady_firma tel. 0745.503.297 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KESU Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dead_man_walking Posted July 26, 2006 Author Share Posted July 26, 2006 de vulcan sa intrebi in topicul dedicat aici la chopperishti!!! mie imi place honda mea shi nu am de gand sa o schimb prea curand!!! 4 viteze lungiiiiiii se comporta bine la drum!!! consum foarte bun ( 4 afara 5 in orash) atingi cam repede cu scaritzele asfaltul in curbe da e bine ca nu rishti sa te inclini mai mult decat permite cauciucul Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serbancuhonda Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 pentru kitul de lantz pe care-l iau de la louis ( DID ) dau max. 500 ron kitul de lantz din oferta intermotorcycles romania e mai bine de dublu, iar la manopera au pretzuri foarte mari!!! Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_prd Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM Vulcan de 750 indiscutabil. Cardan, putere, croaziera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
serbancuhonda Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 la importatorul direct, premiumbrands, pe 1 mai, la intersesctia cu averescu (linia 41) e un mag cu masini sshang young. Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo louis, da-s scumpe du-o la un strungar la indreptat shi daca observi urme de crapatura, baga o sudura shi se rezolva Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea. o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dead_man_walking Posted July 26, 2006 Author Share Posted July 26, 2006 Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista) nu e facut sub marca louis shi asta conteaza, DID e un producator bun de kituri de lantz nu exista nici un accesoriu, doar lantzul shi 2 pinioane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mavetz Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM honda este recunoscuta pentru fiabilitate, kawa cam slabutz la acest capitol! la consum e f bine am facut 200km drum intins cu 7,23 litri! brasov - buftea si inca ceva fatazaiala prin buftea Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea. Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original ma ingrijora o treaba: in manualul de la haynes scrie ca atunci cand pun contactul ar trebui sa se aprinda pentru cateva secunde becul indicator pt temperatura apei de racire. la mine nu se aprinde. nu am avut timp s averfic circuitul sa vad daca e un defect electric. am mai incercat la cineva (tzoopa) si nu se aprinde. la tine se aprinde cand pui contactul? de viteza maxima am mers cu 140km/h in depasire si constant 120. ma feresc de mai mult ca e batrana... 1994 Edited July 27, 2006 by mavetz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.