Jump to content

HONDA SHADOW ZONE


dead_man_walking
 Share

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am si eu o pb. cu Hondita mea.

Mi s-a dus contactul de la ghidon dreapta ala cu faza(lunga/scurta), pozitie si nimic.

L-am desfacut si m-am chinuit o seara intreaga dar nu am reusit sa-l fac.....bine ca pana la urma l-am rupt.

:cheers: :) :) :) :D

Intrebare

Unde pot sa gasesc asa ceva?

Sper sa se mai poata

 

Am vazut ca inter motorcycle e importator honda ... pot sa aiba ei....?

Sau poate stiti voi alta sursa.... de piese .... e din 92

 

Multam.

Link to comment
Share on other sites

 

Cand am sa mai trec pe Dorobanti, ma oprecs sa mai bat in aparatoarea VTX-ului. O sa-mi zica aia "ciocanitoarea Woody".

 

Asa o sa-ti zica, ciocanitoare careste.

Bati si la vtxu de 1800 daca e pe-acolo si zi si mie ca eu nus cand ajung prin zona.

Link to comment
Share on other sites

ebay.com

motoretizm.ro

serviceurile din Buc

prietenii

aia de la care cumperi

eu.

Salut,

 

Adica s-ar putea sa ai asa ceva?pls

Ai un nr de tel ceva sa te pot contacta.. am urgent nevoie da contactul ala.

O sa-mi vina actele de la leasing si trebuie sa fac rar-ul.

 

multam

Link to comment
Share on other sites

De ceva vreme o insel pe Caluta mea, dar deocamdata doar cu gandul. Mintea mea zboara frecvent la un VT 600 VLX. Dar mi-as dori ceva made dupa 2000 si mi-as dori sa nu parasesc totusi grupul posesorilor de Virago, adica sa o tin si pe asta mica... :drink:

 

Ei, si am o intrebare: se gaseste pe la noi modelul Slasher? Mi se pare absolut demential!! :friends:

Link to comment
Share on other sites

Honda a produs pentru Japonia si USA modelul Slasher 2006, de 400 stiam eu, poate si de 750 dupa cum spune Purghy. Si pentru ca mi-a atras atentia de cum l-am vazut (bestial in opinia mea) am trimis un e-mail celor de la Honda Romania care mi-au transmis politicos ca modelul Slasher nu se comercializeaza in Romania si se poate aduce doar prin procedura de import direct pe persoana fizica! Modelul se poate vizualiza pe www.bikez.com

Pentru admiratorii de Shadow, din 2007 se poate achizitiona Shadow Spirit de 750, destinat pietei americane. Vizualizare si date tehnice pe www.honda-bikes.ro!

Edited by cruiserman
Link to comment
Share on other sites

pe bikez.com exista 2 modele ,dar ambele de 400 din 2002 shi 2006, iar pe siteul honda din sua nu exista acest model

 

 

iar aici: http://www.motorbikes.be/en/search.aspx?search=slasher

sunt 6 modele, dar toate de 400

 

 

pe un site din rusia am gasit 2 modele la vanzare de 750 din 2001 shi 2002

http://www.vladbike.ru/index.php?body=2

 

post-4148-1163434304_thumb.jpg

 

post-4148-1163434351_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ma, da' cat de bine arata!!... :friends:

 

 

Auziti, dar de ce nu au facut astia de la Honda Shadowul pe cardan? Nu inteleg... Adicatelea Virago 535 are cardan si asta nu?! Macar pe curea daca era ar fi fost super fain!!!

Link to comment
Share on other sites

Eu dupa cite stiam ,Shadow-urile de 750 si de 1100 au cardan;doar cele sub 750 (respectiv de 600 ,250 si de 125 )sunt cu transmisia finala pe lant.Am de ceva ani (adica il stiu pe de rost...)un pliant adus din Franta , cu toata gama de custom de la Honda.

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni nu incurcati marfa cu ambalajul!

Slasherul este Slasher, iar Shadow Spirit este Shadow Spirit, nici decum una si aceeasi chestie! De altfel si daca veti cauta prin site-urile cu date tehnice veti vedea ca sunt modele diferite!

Au existat si exista Shadow 750 Spirit si VT cu transmisie pe lant, modelul Spirit 2007 este pe cardan!

Link to comment
Share on other sites

Oameni buni nu incurcati marfa cu ambalajul!

Slasherul este Slasher, iar Shadow Spirit este Shadow Spirit, nici decum una si aceeasi chestie! De altfel si daca veti cauta prin site-urile cu date tehnice veti vedea ca sunt modele diferite!

Au existat si exista Shadow 750 Spirit si VT cu transmisie pe lant, modelul Spirit 2007 este pe cardan!

 

 

Slasher-u’ de 400, da, e diferit. Nu seamana nici cu VT-u de 600, nici cu Steed-ul de 400, etc. Insa aia de 750 e exact Honda Spirit. Eventual, pune aici linkurile alea de care zici. Eu n-am gasit prea multe chestii despre Slasher-ul de 750. Ceea ce ma face sa cred si mai mult ca nu e un model separat, ci alt nume pentru Spirit.

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Departe de mine intentia de a ma lansa intr-o polemica cu privire la modelele Slasher si Spirit!

N-am spus-o in interventiile mele anterioare dar o spun acum:

- Slasherul se regaseste ca Honda Slasher, modelul intalnit de mine fiind de 400, de aceea am si zis in prima interventie ca ma mira modelul de 750;

- Spirit apare ca fiind Honda Shadow 750 Spirit, prindeti diferenta?

- aparitia Slasherului de 750 in Rusia (prezentat de dmw), cel putin pentru mine, lasa multe semne de intrebare!

In rest noi sa fim sanatosi si la punga grosi sa putem cumpara oricare dintre modelele dorite!

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Da, asta ziceam si eu, ca ala de 400 e un model separat. Apare pe site-uri ca Honda Slasher, gasesti specificatii tehnice, etc. Insa ala de 750 e destul de misterios. Nu prea gasesti informatii despre el. De-asta spuneam ca poate modelul de 750 e de fapt Shadow Spirit denumit altfel, in functie de piata de comercializare. Dar doar imi dau cu presupusu'. :banana: Oricum, nici nu-i asa de important. ;)

 

 

Chestia asta de am incercuit-o in poza e crash-bar sau altceva? Ma cam incomodeaza la pedale si ma gandeam sa o scot ca nu prea merge ajustata. Care e utilitatea ei? Protejeaza motorul? :lol:

 

 

 

post-9793-1163610501_thumb.jpg post-9793-1163610520_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imi dau cu presupusul, din nou, chiar daca poate nu sunt suficient de avizat: cred ca intr-adevar este crashbar cu destinatie de protectie atat pentru motor, cat si pentru picioarele tale in caz de cadere!

Fain motor, sa-l stapanesti sanatos!

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Multumesc la fel! ;)

 

Crash-baru' ala e nasol la pedala de frana, tot dau in el. Am mai incercat sa-l imping mai sus, dar nu prea merge. Ma si gandesc ca daca pica motocicleta intr-o parte, mai degraba o sa se sprijine in suporturile de la scarite decat in el. Nici nu iese cine stie cat in afara.... :lol:

Edited by JohnDoe
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Voi folositi ceva produse de intretinere pt. chestiile din piele de pe moto? Am vazut un spray Motorex, "Protex" ii zice, care cica ar apara pielea impotriva umezelii, uleiului, etc. L-a mai folosit cineva? Sau ati mai folosit produse similare de care ati fost multumiti?

 

:peace:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...