pirvulescu Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Hehehee...mi-ai luat-o inainte cu partile din aluminiu...la fix. Te las sa incerci apoi ne inveti si pe noi In primul rand treaba nu este asa simpla precum pare, si partea cea mai anevoioasa, dp meu dv, e sa faci rost de lac rezistent la temperatura. Toate partile de aluminiu sunt acoperite cu un start de lac de protectie antioxidare. Deci daca te pui sa freci cu smirghel si polish si reusesti sa scoti petele si sa lasi materialul curat si frumos, poti sa fii sigur ca ai inlaturat orice urma de lac, iar in scurt timp aluminiul o sa oxideze. Cat despre aripioarele cilindrilor, eu am renuntat sa ma mai gandesc la ele. Doar cu un tartament chimic le mai poti face sa arate ca noi. Eu nu m-am apucat inca ca nu aveam lacul de protectie, lac rezistent la temp. Dar, de de azi am sperante ca fac rost si ma gandesc sa ma apuc si eu de frecat. In prinicipiu eu ma apucam sa frec cu un smirghel 200-300 granulatie unde sunt petele mai pronuntate si trebuie mai mult material indepartat, apoi o finisare cu un smirghel de 1000 si o lustruire cu un polish. Suntem cu ochii pe tine Nu cred ca exista lac pe motor. Si oricum aluminiul cand oxideaza oxideaza cu un strat alb la suprafata si atat, nu oxideaza in intrerior ca fierul. O carpa cu un polish la 2-3 saptamani si se mentine. Smirgel 2-300!!! Pai asta i-l folosesc atunci cand sunt mesterul casei si repar un perete ceva. Cred ca o sa folosesc numai polish-ul cu pisla la flex si poate poate, daca ma mananca rau, o sa folosesc un smirghel de peste 1000 in cazul in care raman zone urate. O sa spun concluziile dar nu ma asteptati pe mine . Putinul timp luber pe care-l am prefer sa-l petrec pe motor nu pe linga el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 (editat) Nu cred ca exista lac pe motor. Si oricum aluminiul cand oxideaza oxideaza cu un strat alb la suprafata si atat, nu oxideaza in intrerior ca fierul. O carpa cu un polish la 2-3 saptamani si se mentine. Smirgel 2-300!!! Pai asta i-l folosesc atunci cand sunt mesterul casei si repar un perete ceva. Cred ca o sa folosesc numai polish-ul cu pisla la flex si poate poate, daca ma mananca rau, o sa folosesc un smirghel de peste 1000 in cazul in care raman zone urate. O sa spun concluziile dar nu ma asteptati pe mine . Putinul timp luber pe care-l am prefer sa-l petrec pe motor nu pe linga el. Eu am anumite zone cu pete grosolane de mi-ar lua o saptamana sa le scot cu o pasla, am incercat. Nu ziceam sa freci toata suprafata cu smirghel de 2-300, ci doar acele zone pana se duce grosul Si cu smirghel de peste 1000 iei buba jos, dar creste cata barba. Cu simt iti poti reduce timpul de lucru considerabil. Dar poate tu nu ai acele pete ci doar vrei sa-i redai luciul. Legat de lac te-as contrazice, dar dc nu te deranjeaza sa-i dai un polish la 2-3 sapt, n-o mai fac. Daca ai tine motoru ani de zile poate nici nu ai mai avea ce sa polishezi . Editat Martie 24, 2008 de Chisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Legat de lac te-as contrazice, dar dc nu te deranjeaza sa-i dai un polish la 2-3 sapt, n-o mai fac. Daca ai tine motoru ani de zile poate nici nu ai mai avea ce sa polishezi . Daca tu esti sigur ca e lac asa o fi. Sa sti ca si polish-ul are in compozitie o ceara care protejeaja suprafata pe care s-a aplicat asa ca poate chiar nu e nevoie sa-l folosesti f des. Pana acum tot era pe ebay un kit cu smacuri exact pentru dat lustru la piesele de aluminiu. Dar vad ca nu mai apare, ca daca reapare si e la pret OK o sa-l cumpar sa vad daca este ceva de capul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chisa Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Daca tu esti sigur ca e lac asa o fi. Sa sti ca si polish-ul are in compozitie o ceara care protejeaja suprafata pe care s-a aplicat asa ca poate chiar nu e nevoie sa-l folosesti f des. Da, dar nu vad sa reziste ceara din polish la temperatura. Dar merita sa incerci. Indiferent de rezultat....experienta este mama invataturii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Martie 25, 2008 Share Postat Martie 25, 2008 Salutare. sunt ca si voi posesor de shadow. a mea e din 1994 si e de 600 am citit ca va bateti capul cu cosmetizarile de primavara. so do i. m-am gandit ca nu ar strica sa va impartasesc si voua din experienta mea. al meu motor era intr-o stare nasoala, nu de alta dar am circulat pe el pana la 7 decembrie (a vazut destula zapada si ploaie), nu m-a dus bila sa il curat inainte de hibernare asa ca l-am scos din garaj intr-o stare vai mama lui. optic vorbind. oricum vara trecuta cand il luasem (prima moto, btw) avea mici probleme, care evident au luat amploare. probleme esentiale: esapamentul, jantele si spitele posedau un strat sanatos de rugina. butucii rotilor (aluminiu, dupa cum stiti) erau si ei vai de mama lor. asa ca am intreprins urmatoarele: spitele demontate de pe jante, jantele si esapamentul au facut cunostinta cu baia de cromare, iar butucii de aluminiu au intalnit lustruirea industriala. rezultatele: piesele cromate arata ca noi (si, repet erau dezastru) iar butucii iti vine sa juri ca sunt cromati (si erau mai mult decat matuiti). cost toata operatiunea (fara manopera demontat roti + manoperea reasamblare si centrare, deci doar cromarea si lustruirea) 220 ron. foarte decent dupa parerea mea pentru 2 jante, 2 tevi de esapament, 52 de spite mici, 56 de spite mari (nu stiati ca sunt atatea, nu? ) , cele 108 piulitze de prindere a spitelor si lustruirea butucilor... operatiunea a fost facuta la un atelier pe magura vulturului, nr 49 daca nu ma insel, undeva aproape de iancului. recomand. a durat cam 5 zile acum am si eu o intrebare pt cine poate sa ma ajute : de unde imi iau si eu un sissybar si un windscreen nu foarte scumpe (pana acum am gasit sissy cu vreo 600ron si windscreen nu mai stiu, am cautat la hepco&becker, highway hawk si nici pe louis nu am gasit cine stie ce oferte super atractive) caut de asemenea si niste semnalizari (cu tot cu prinderi) mai accesibile...anyone? inca o chestie, poate unora li se pare utila: asta-vara cand mi-am luat motorul i-am schimbat uleiul si in lipsa de altceva i-am pus ulei de moto in 4 timpi 0w60 (folosit de obicei la super sporturi) si nu am avut nici o problema, vara sau iarna. acum l-am schimbat si ii pun 15w40. iar eu schimbul il fac la 5000 km si nu iese uleiul innegrit. la sfarsit, asa, mai baieti cu shadow-uri, nu ati vrea ca noi, macar cei din bucuresti sa ne intalnim intr-o zi sa ne cunoastem? mie unul mi-ar face placere. respect si ride safe --- Mesaj completat în 26 Mar 2008 02:52 -------------imi cer scuze, nu era 0w60, ci 10w60 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Eu am gasit cadru sissy pe e-bay original Honda si am dat vre-o 100 USD cu drum cu tot+ ca am mai dat 50 RON pe un spatar facut la un tapiter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 imi vand shadow-ul, in cazul in care intereseaza pe cineva... motivul? am facut doua drumuri mai lungi si mi-am dat seama ca nu este chiar ceea ce-mi doream pentru asta este superba dar nu-mi pot permite sa o tin si pe ea o sa atasez si niste poze nu pot atasa pose dar o puteti vedea aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...1998-88039.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Vad ca si tu il vinzi sau vrei sa il schimbi pt un Hornet. Si pe mine ma bate capul sa-l shimb cu un Hornet. Daca as putea l-as tine si pe asta Bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 dap, il vand ca sa-mi iau un hornet....iau in calcul si varianta de schimb cu un hornet....din pacate nu le pot avea pe amandoua multumesc blade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 "Filtru de aer cod 10050790 " pe louise la acest cod sunt o gramada de filtre KN....nu prea imi dau seama care e faza nu vad nimic care sa semene cu ce am eu nevoie aici http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx gasesti filtru k&n care ti se potriveste. apoi vezi care e codul lui pe louis.de iti alegi dupa an, fabricant, model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 aici http://www.knfilters.com/search/appsearch.aspx gasesti filtru k&n care ti se potriveste. apoi vezi care e codul lui pe louis.de iti alegi dupa an, fabricant, model... m-am uitat si eu la KN pe site si se pare ca nu se potriveste, al meu este diferit la admisie + ca este mai mare deja m-am tepuit cu unul asadar daca intereseaza pe cineva un filtru (hiflo filter) in atasament se poate vedea cum este al meu --- Mesaj completat în 27 Mar 2008 16:41 -------------gata, m-am lamurit...... i'm stupid....se pare ca cel din '99 seamana cu ce am eu ciudat ca pe acte la mine este clar specificat '98 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lope Postat Martie 27, 2008 Share Postat Martie 27, 2008 Da este o idee buna sa ne intalnim toti cei care au shadow-uri, sa facem o plimbarica prin oras. Ma bag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Atunci propun urmatoarele: sa aleaga cineva o zi cand sa ne intalnim (dar hai sa se faca mai caldut - si sa ne terminam intretinerile de primava ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 m-am uitat si eu la KN pe site si se pare ca nu se potriveste, al meu este diferit la admisie + ca este mai mare deja m-am tepuit cu unul asadar daca intereseaza pe cineva un filtru (hiflo filter) in atasament se poate vedea cum este al meu <small>--- Mesaj completat în 27 Mar 2008 16:41 -------------</small><br/>gata, m-am lamurit...... i'm stupid....se pare ca cel din '99 seamana cu ce am eu ciudat ca pe acte la mine este clar specificat '98 Acum oricum vinzi motorul Ideea este ca pana in 98 s-au facut motoare cu 2 carburatoare si dupa 98 cu 1 carburator. Din aceasta cauza filtrele sunt diferite In 98 s-au mai vandut si modele cu 2 carburatoare poate de asta unii producatori de filtre zic pana in 98 altii zic pana in 97. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Acum oricum vinzi motorul Ideea este ca pana in 98 s-au facut motoare cu 2 carburatoare si dupa 98 cu 1 carburator. Din aceasta cauza filtrele sunt diferite In 98 s-au mai vandut si modele cu 2 carburatoare poate de asta unii producatori de filtre zic pana in 98 altii zic pana in 97. si in cazul in care il vand (desi nu sunt foarte convins de asta, vreau sa gasesc o varianta in care sa imi pastrez si shadow-ul) nu sunt genu care merge pe premiza: lasa asa ca oricum il vand... pproblema e ca K&N-ul mi se pare destul de scump la 60 euroi, dar in cazul in care nu gasesc ceva bun il voi comanda pe asta --- Mesaj completat în 28 Mar 2008 10:34 ------------- Atunci propun urmatoarele: sa aleaga cineva o zi cand sa ne intalnim (dar hai sa se faca mai caldut - si sa ne terminam intretinerile de primava ). e o idee buna, vreau sa vad cati suntem....si ce frumuseti aveti si voi.... --- Mesaj completat în 28 Mar 2008 10:37 ------------- mai e o chestie....ori nu am ori nu vad eu bine.....nu am gasit filtrul de benzina la frumusetea mea.... aveti idee? exista undeva ascuns, ca mi se pare destul de nasol sa nu am filtru de benzina la ce pompe sunt in tara asta se poate improviza...a mai facut cineva asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 referitor la filtru de banzina. Eu am luat de la Louis asta http://www.louis.de/_3008be4bf8d42fca90393...tnr_gr=10050006 are diametrul de 8 mm. furtunele de la shadow sunt de 10 asa ca i-am mai pus un furtunel mai subtire (un fel de bucsa) si nu mai am probleme cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 si in cazul in care il vand (desi nu sunt foarte convins de asta, vreau sa gasesc o varianta in care sa imi pastrez si shadow-ul) nu sunt genu care merge pe premiza: lasa asa ca oricum il vand... pproblema e ca K&N-ul mi se pare destul de scump la 60 euroi, dar in cazul in care nu gasesc ceva bun il voi comanda pe asta <small>--- Mesaj completat în 28 Mar 2008 10:34 -------------</small><br/> e o idee buna, vreau sa vad cati suntem....si ce frumuseti aveti si voi.... <small>--- Mesaj completat în 28 Mar 2008 10:37 -------------</small><br/> mai e o chestie....ori nu am ori nu vad eu bine.....nu am gasit filtrul de benzina la frumusetea mea.... aveti idee? exista undeva ascuns, ca mi se pare destul de nasol sa nu am filtru de benzina la ce pompe sunt in tara asta se poate improviza...a mai facut cineva asta? Ai cautat sub sea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondar_ Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 in primul randm, parvulescu multumesc pentru raspunsul legat de sissy bar. o sa caut si eu pe e-bay. in al doilea rand, sambata, 19 aprilie va suna bine pentru o eventuala intalnire a umbracilor? ii rog pe cei interesati de acest get-togheter sa isi exprime opiniile. ride safe, hondar_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 (editat) in primul randm, parvulescu multumesc pentru raspunsul legat de sissy bar. o sa caut si eu pe e-bay. in al doilea rand, sambata, 19 aprilie va suna bine pentru o eventuala intalnire a umbracilor? ii rog pe cei interesati de acest get-togheter sa isi exprime opiniile. ride safe, hondar_ Ca sa sti ce sa cauti uite asa arata unul original Honda (este destul de obosit dar ca sa sti ce sa cauti) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-Honda-VT...sspagenameZWDVW Alte modele sunt ori pentru VLX-uri sau facute de alte firme si care nu sunt ceea ce trebe. Si ca sa-ti faci idee de modul de instalare, vezi poza atasata Nu stiu ce are dar nu pot uploada poze. Daca vrei info mai vb acum plec. --- Mesaj completat în 28 Mar 2008 22:33 ------------- si in cazul in care il vand (desi nu sunt foarte convins de asta, vreau sa gasesc o varianta in care sa imi pastrez si shadow-ul) nu sunt genu care merge pe premiza: lasa asa ca oricum il vand... pproblema e ca K&N-ul mi se pare destul de scump la 60 euroi, dar in cazul in care nu gasesc ceva bun il voi comanda pe asta Cauta la distribuitorii de piese de pe site si spune-le exact ce motor ai si-ti vor gasi un fitru. K&N sunt filtre care cica tin 1 milion de mile, dar intretinerea lor costa cred ca tot atat cat un filtru si nu merita sa dai banii decat daca vrei sa ti acel motor. Oricum presupun ca filtru cu care a venit motorul tau din Germania arata mult mai bine dacat un filtru folosit un an in Romania. Si eu am schimbat filtru de aer la a mea cand a venit dar i-l pastrez si pe cel vechi pentru ca arata OK. Personal daca as vrea sa tin motorul tau as lua un kit de filtru de are care sa mareasca puterea. Din pacate pentru modelele '97 nu sunt . Editat Martie 28, 2008 de pirvulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ayevea Postat Martie 28, 2008 Share Postat Martie 28, 2008 Ca sa sti ce sa cauti uite asa arata unul original Honda (este destul de obosit dar ca sa sti ce sa cauti) http://cgi.ebay.com/ebaymotors/97-Honda-VT...sspagenameZWDVW Alte modele sunt ori pentru VLX-uri sau facute de alte firme si care nu sunt ceea ce trebe. Si ca sa-ti faci idee de modul de instalare, vezi poza atasata Nu stiu ce are dar nu pot uploada poze. Daca vrei info mai vb acum plec. <small>--- Mesaj completat în 28 Mar 2008 22:33 -------------</small><br/> Cauta la distribuitorii de piese de pe site si spune-le exact ce motor ai si-ti vor gasi un fitru. K&N sunt filtre care cica tin 1 milion de mile, dar intretinerea lor costa cred ca tot atat cat un filtru si nu merita sa dai banii decat daca vrei sa ti acel motor. Oricum presupun ca filtru cu care a venit motorul tau din Germania arata mult mai bine dacat un filtru folosit un an in Romania. Si eu am schimbat filtru de aer la a mea cand a venit dar i-l pastrez si pe cel vechi pentru ca arata OK. Personal daca as vrea sa tin motorul tau as lua un kit de filtru de are care sa mareasca puterea. Din pacate pentru modelele '97 nu sunt . poti detalia chestia cu filtrul de aer care sa mareasca puterea? te referi la un K&N? iti dai seama ca am cautat sub sea filtrul...dar nimic....se pare ca voi urma sfatul lui blade cu filtrul de pe louis...pare a fii o idee buna Blade nici tu nu ai avut filtru de benzina? mi-a venit o idee...si-a schimbat careva tobele (de esapament)? ce, cum , cat, de unde? --- Mesaj completat în 29 Mar 2008 00:58 ------------- inca o chestie, unde gasesc un shoei RJ Platinyum ?????? stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 poti detalia chestia cu filtrul de aer care sa mareasca puterea? te referi la un K&N? iti dai seama ca am cautat sub sea filtrul...dar nimic....se pare ca voi urma sfatul lui blade cu filtrul de pe louis...pare a fii o idee buna Blade nici tu nu ai avut filtru de benzina? mi-a venit o idee...si-a schimbat careva tobele (de esapament)? ce, cum , cat, de unde? <small>--- Mesaj completat în 29 Mar 2008 00:58 -------------</small><br/> inca o chestie, unde gasesc un shoei RJ Platinyum ?????? stie cineva? Cred ca era tot K&N dar era ceva de genul(nu am mai gasit kit-ul pentru vn600): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-YFZ4...1QQcmdZViewItem In final aveai un filtru de aer in laterala motocicletei la exterior in locul unde acum ai capacul. Cred ca m-am facut inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 (editat) filtrul de benzina este sub sa. eu ti-am spus mai sus cu ce l-am schimbat. este alb la culoare si este imbracat cu o chestie de cauciuc care are o prindere. Editat Martie 29, 2008 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowfox Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Bine v-am gasit! Aprox de trei ore sunt si eu detinatorului jucariei din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Martie 29, 2008 Share Postat Martie 29, 2008 Bine v-am gasit! Aprox de trei ore sunt si eu detinatorului jucariei din imagine. Vad ce e putin boberita . Un sfat: Sa nu mergi cu a doua persoana fara sa-i pui spatar(vad ca inca are sea mare si suporti de picioare pentru pasageri). La primul hop va ajunge cu fundul pe roata. La un shadow normal ajunge cu fundul pe aripa dar vad ca al tau a fost taiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Defender Postat Martie 30, 2008 Share Postat Martie 30, 2008 Snowfox, felicitari, sa ai parte de multi km fara incidente si sa ne intalnim pe strazile Timisoarei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.