conu Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 (editat) o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! Editat Iulie 19, 2006 de conu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Salut! Am si eu o Honda Shadow 600C. In certificat scrie ca e din 1996... dar nu gasesc nicaieri un manual de SERVICE pentru ea. Deocamdata in afara de faptul ca zangane la drum rezorvorul si nu stiu cum sa ajung la baterie altceva nu pare sa fie in neregula. Poate imi spune si mie cineva din ce an este modelul si ma ajuta cu un manual... Poza ei e apare cand faci clic pe numele meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 22, 2006 Share Postat Iulie 22, 2006 am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap.... am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 am rezolvat cu ventilatorul, am stat azi cu ea pornita mai mult timp si cu ochiul pe ventilator. porneste cum trebuie, dar in trafic nu il auzeam.... ce sa ii faci, tobele gaurite.... casca pe cap.... am eu un manual haynes scanat, pt shadow intre 1988-2003 si pt cele de 600 si pt 750. il am la serv, o sa il aduc acasa sa il pun pe un site ceva... sau in share pe odc. Mersi mult! Abia astept... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 Mersi mult! Abia astept... iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! curat radiatorul la spalatorie cum se umple de praf... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 24, 2006 Share Postat Iulie 24, 2006 iaca hubul moto MOTOhub.no-ip.info:456 , in seara asta il pun in share. am nick [....]guvide mai dupa ora 6 ma gasesti pe odc merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 24, 2006 Autor Share Postat Iulie 24, 2006 merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. da un mail shi-tzi trimit eu manualul complet pt shadow vt 600 c numa ca e in portugheza, da te descurci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 merge ca draq netu' (si hubu) . Propun sa-mi faci mai degraba un cd si sa mi-l trimiti... evident efortul se rasplateste . Ms. zii adresa si se rezolva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 zii adresa si se rezolva! id messenger ady_firma tel. 0745.503.297 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 de vulcan sa intrebi in topicul dedicat aici la chopperishti!!! mie imi place honda mea shi nu am de gand sa o schimb prea curand!!! 4 viteze lungiiiiiii se comporta bine la drum!!! consum foarte bun ( 4 afara 5 in orash) atingi cam repede cu scaritzele asfaltul in curbe da e bine ca nu rishti sa te inclini mai mult decat permite cauciucul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbancuhonda Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 pentru kitul de lantz pe care-l iau de la louis ( DID ) dau max. 500 ron kitul de lantz din oferta intermotorcycles romania e mai bine de dublu, iar la manopera au pretzuri foarte mari!!! Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM Vulcan de 750 indiscutabil. Cardan, putere, croaziera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbancuhonda Postat Iulie 26, 2006 Share Postat Iulie 26, 2006 la importatorul direct, premiumbrands, pe 1 mai, la intersesctia cu averescu (linia 41) e un mag cu masini sshang young. Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo louis, da-s scumpe du-o la un strungar la indreptat shi daca observi urme de crapatura, baga o sudura shi se rezolva Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea. o sa caut un termometru si sa testez senzorul de temperatura de pe radiator in WE, sa vad la ce temp inchide circuitul, daca este cea din specificatii Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme ...mai incearca sa speli si radiatorul cu jet puternic printre faguri...asa pateam si eu dar dupa ce am curatat radiatorul nu am mai auzit ventilatorul nici in caldurile mari.Cit despre Honda Shadow ce pot sa spun...betoooooooonnnnnnn motor...super multumit...te lasi cu el in curbe pina polizezi scaritele de tot...iar daca pui pe spate pinion cu 43 de dinti atingi si 155km/h!!!!pe probate! Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dead_man_walking Postat Iulie 26, 2006 Autor Share Postat Iulie 26, 2006 Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista) nu e facut sub marca louis shi asta conteaza, DID e un producator bun de kituri de lantz nu exista nici un accesoriu, doar lantzul shi 2 pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 (editat) SALUTARE UMBRELOR PLS DATI-MI SI MIE UN SFAT SHADOW DE 600 SAU KAWA VN 750? AM POSTAT AICI DEORECE INCLIN MAI MULT SPRE HONDA.SPUNETI-MI SI MIE VA ROG CE DEZAVANTAJE PREZINTA MULTAM honda este recunoscuta pentru fiabilitate, kawa cam slabutz la acest capitol! la consum e f bine am facut 200km drum intins cu 7,23 litri! brasov - buftea si inca ceva fatazaiala prin buftea Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea. Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original ma ingrijora o treaba: in manualul de la haynes scrie ca atunci cand pun contactul ar trebui sa se aprinda pentru cateva secunde becul indicator pt temperatura apei de racire. la mine nu se aprinde. nu am avut timp s averfic circuitul sa vad daca e un defect electric. am mai incercat la cineva (tzoopa) si nu se aprinde. la tine se aprinde cand pui contactul? de viteza maxima am mers cu 140km/h in depasire si constant 120. ma feresc de mai mult ca e batrana... 1994 Editat Iulie 27, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Iulie 27, 2006 Share Postat Iulie 27, 2006 honda este recunoscuta pentru fiabilitate, kawa cam slabutz la acest capitol! la consum e f bine am facut 200km drum intins cu 7,23 litri! brasov - buftea si inca ceva fatazaiala prin buftea ma ingrijora o treaba: in manualul de la haynes scrie ca atunci cand pun contactul ar trebui sa se aprinda pentru cateva secunde becul indicator pt temperatura apei de racire. la mine nu se aprinde. nu am avut timp s averfic circuitul sa vad daca e un defect electric. am mai incercat la cineva (tzoopa) si nu se aprinde. la tine se aprinde cand pui contactul? de viteza maxima am mers cu 140km/h in depasire si constant 120. ma feresc de mai mult ca e batrana... 1994 Vezi ca ai info cerute pe pagina... sau ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_q Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Mare rugaminte mare Imi trebuie shi mie niste tobe de fabrica pentru o Honda Steed de 400cc (merge shi cele de Shadow) ca sa trec RAR Poate careva sa ma imprumute maxim 3 zile tobele normale de la motoru lui. Io ii dau tevile mele ca sa poata sa mearga cu motoru shi el/ea smile.gif ma imprumuta cu ale lui ca sa trec afurisitu de RAR DECI , tobe Honda shadow VT600C sau steed VLX400 imprumut 3 zile PLS PLS PLS Mare recompensa mare Am uitat sa mentionez .... Bip sau telefon la 0723 00 11 11 (Cristi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 2, 2006 Share Postat August 2, 2006 Salutare, tuturor ! Va cer si eu cateva detalii despre Shadow, intrucat urmeaza sa merg vineri la Constanta sa achizitionez unul pentru un amic. Ideea e ca amicul asta al meu a fost, l-a vazut si i-a placut foarte tare. Asa ca au batut palma si a ramas sa mearga vineri sa-l ia, sa faca actele si sa vina cu el. Amicul abia si-a luat carnetul si nu are curaj sa faca drumul Constanta - Bucuresti singur, asa ca ma duc cu el. Eu nu am vazut motorul, omul meu (ca sa zic asa) inca nu a dat banii. Acum, ce as vrea sa stiu, si nu am gasit in paginile anterioare: modelul are vreo hiba cunoscuta, ceva puncte slabe, ansamble/ subansamble care se stie ca pica mai des ? Vreau sa stiu la ce sa ma uit si io, inainte sa faca oamenii astia actele. La urma urmei ma asteapta un drum de 200 de km pe el si nu as vrea sa raman in drum din cauza unui detaliu minor pe care nu l-am stiut. Voi ati mers cu ele, si le cunoasteti. Eu pana acum m-am uitat la choppere numai ca la televizor, nu m-am bagat in detalii mai adanc. Motorul e Shadow de 600 din '94, modelul pentru Europa. Multumesc anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat August 6, 2006 Share Postat August 6, 2006 se pare ca toti posesorii de shadow au plecat in vacanta, si d-aia nu raspunde nimeni. ceea ce ar fi de inteles, la cum merge motorul asta. asa ca am sa adaug eu un scurt review, ca mi-am facut o idee. e de bine, dupa cum am lasat sa se inteleaga si mai sus. am fost cu amicul (de fapt e unul dintre cumnatii mei) vineri la constanta sa-si ia motorul. oribil de aglomerat, desi am plecat de la 6 din bucuresti. am ajuns acolo, am facut actele, a luat omu' numere rosii, am pierdut o groaza de timp prin constanta, ca era mai aglomerat decat bucurestiul in zilele lui cele mai bune, si pe la 4, 4 jumate in sfarsit pornim inapoi. pentru mine pozitia pe motor era destul de ciudata. sunt prea inalt pentru un motor atat de jos (1.88) si tot cautam scaritele sub sa, cand ea le avea sub ghidon m-am obisnuit repede cu asta. motorul, desi pare destul de masiv, este incredibil de manevrabil in mers (are centrul de greutate foarte jos), se inclina cu usurinta pe curbe, e suficient de ingust cat sa-ti permiti sa te bagi printre masini la semafoare, trage bine in orice treapta, ce mai ? e delicios prin oras ! mi s-a parut insa cam lent, asta in comparatie cu vx-ul meu, dar nu ma deranjeaza acest aspect, eu nefiind un impatimit al vitezei. ok, scapam de aglomeratia din oras, ne oprim pentru un sendvis si o cola, imi pun si manusile, benzina era, nu plin, da' peste jumate, si pornim "catinel" la drum. n-am luat-o pe autostrada, ca era omorul cel mare, am luat-o spre slobozia. oricum, era destul de aglomerat, da' mai bine decat prin fetesti. prima chestie neplacuta, de la 100 kmh ma lua vantul pe sus. la 120 mi s-a parut insuportabil. motorul n-are parbriz, nimic de genul asta si, repet, sunt si eu prea inalt. asta e, sacrificiu pentru arta, mergem mai departe. excelent: depasiri fara emotii. desi sunt numai 4 trepte - chiar asa, de ce n-au facut-o cu 5 ? oricum consuma putin, da' daca o avea si pe a cincea chiar ca era nesimtit de mic consumul ! - in fine, intr-a patra de la 60 in sus (poti sa o iei si de la 50, nu se supara) motorul trage constant si nu iti ofera surprize neplacute pana la 120. merge si mai sus, eu nu i-am dat ca n-aveam nevoie si vantuuuul... bateaaaa... in orice caz, exista o rezerva de putere pentru orice depasire si nu e nici o problema. in fine, am facut cam vreo doua ore pana in slobozia, unde am facut un popas pentru realimentare motor si conducator si pentru odihnit spate. alt punct negativ, tot din cauza inaltimii, pozitia in sa nu ma avantajeaza deloc. desi saua e foarte comoda si n-am probleme cu posteriorul, spatele ma omoara. revenim, vazand noi ca se lungeste inutil drumul, de la slobozia am luat-o spre drajna si am intrat pe autostrada. am tinut-o pe autostrada cu 110 constant, n-a zis nici pis, da' pe mine m-a omorat spatele si vantul si n-am rezistat fara o pauza pe la km50. am stat pret de-o tigara, mi-am revenit, am luat-o mai departe si am ajuns cu bine la om acasa pe la 8 seara ! 4 ore pe drum, cu trei pauze... e ok, zic eu. concluzie - daca nu sunteti asa de inalti, motorul e excelent. el e excelent oricum, si-a facut treaba cu brio si o sa si-o faca si cu noul proprietar care e incantat de achizitie. desi exemplarul ales a facut drumul asta dupa cam un an de stat in garaj, a mers fara nici o problema ata pana in bucuresti, ceea ce spune ceva despre fiabilitatea modelului. e un motor care arata bine, chiar foarte bine, si se poate customiza dupa gustul fiecaruia fara probleme. singurele lucruri care nu sunt pe gustul meu sunt cutia cu patru trepte si transmisia pe lant da' asta e alta poveste. io m-am intors la vx-ul meu si ma odihnesc in saua lui. ii apreciez inaltimea seii, windshieldul, cele 5 trepte si cardanul sa le stapaniti sanatosi cu totii, ca-s tare misto ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 7, 2006 Share Postat August 7, 2006 Pt. Crist G : daca nu te-ai rezolvat cu tobele alea, poate reusesc sa recuperez eu o pereche de tobe universale,care le-am avut pe VT-ul de 500...Poate te-ajuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat August 11, 2006 Share Postat August 11, 2006 Am o nelamurire legata de motorita mea: dupa ce a stat o noapte porneste f greu, kiar cu socul tras cam la a 6-7 incercare . Oare sunt eu de vina sau ar trebui sa verific ceva ?. Odata pornita si incalzita toarce perfect, am dus-o cu 120km fara nici o problema, mai avea rezerva de putere, kiar multa, asa ca nu prea stiu ce sa cred, si nici mecanica nu e punctul meu forte Va rog putin ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat August 12, 2006 Share Postat August 12, 2006 (editat) Am o nelamurire legata de motorita mea: dupa ce a stat o noapte porneste f greu, kiar cu socul tras cam la a 6-7 incercare . Oare sunt eu de vina sau ar trebui sa verific ceva ?. Odata pornita si incalzita toarce perfect, am dus-o cu 120km fara nici o problema, mai avea rezerva de putere, kiar multa, asa ca nu prea stiu ce sa cred, si nici mecanica nu e punctul meu forte Va rog putin ajutor... verifica bujiile sa nu fie innegrite. vezi ca iti trebuie o cheie de bujii deosebita, de 18. 2 dintre bujii le desfaci si cu o tubulara tiganeasca, facuta din teava. dar mai are inca 2 pt care iti trebuie neaparat una articulata, altfel ar trebui sa scoti rezervorul... sa verifici cu lere distanta dintre electrozi sa fie cum zice la carte si sa cureti si sa arzi bujiile. daca observi urme de uzura mare la bujii trebuiesc schimbate... sa verifici si sa fie conform indicativelor de bujii din carte.... Editat August 12, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.