djeeckx Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai ca eu am omis un aspect f important cand am zis ca pun guma de 200 pe spate: janta.Din cate stiu eu acum am pe spate una de 3toli juma.de intrat intra sigur unul de 200 pe ea dar eu stiu ca pt siguranta mi-ar trebui una de 5 toli. Stie careva mai multe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crio Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 e cam mult spus "masti"..mai exact ma intereseaza o singura masca, as vrea sa arate bine, si nu ma intereseaza filtru, eventual ma intereseaza o varianta cu furtun spre filtru... am pus "masti" ca suna mai comercial si parca atrage ochiul mai tare...teorie demonstrata deja prin faptul ca ti-am starnit curiozitatea.... nu promit nimic dar cred ca te pot ajuta ... ne vedem la Rasnov (nu arata prea bine - dar ... poate ...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) ceva idei? probleme shadow Editat Mai 18, 2009 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 (editat) sal ti-am spus parca sa mai astepti umpic sa iti fac rost si de mufa de vine plantata in senzor .... spuneai ca ai pe cineva priceput in mioveni. trebuia sa imi dai un pm si rezolvam asfalt uscat Salut Traiane. Mii de scuze pentru ca probabil eram cu gandul plecat departe cand mi-ai spus de chestia aia... Imi pare rau. Ne auzim pe mess sau pe PM. Toate cele bune! Radu. Editat Mai 18, 2009 de smoky_bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 hai ca eu am omis un aspect f important cand am zis ca pun guma de 200 pe spate: janta.Din cate stiu eu acum am pe spate una de 3toli juma.de intrat intra sigur unul de 200 pe ea dar eu stiu ca pt siguranta mi-ar trebui una de 5 toli. Stie careva mai multe? gixu-le,eu stiu pe cineva care a pus guma de 190 pe spate la shadow,da stiu ca atingea lantul. dunlop recomanda janta de 4toli pt 150-170 latime. eu am pus 150 pe spate la VN,pe janta de 3toli.merge si 160,dar mai greu si cu risc de voblaj. vezi discutia lui AWD pe topicul de VN. dragstarul de 650 are tot janta de 3,5toli si guma de 170,ar merge 190 daca nu ar avea cardanul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 (editat) gixu-le,eu stiu pe cineva care a pus guma de 190 pe spate la shadow,da stiu ca atingea lantul.dunlop recomanda janta de 4toli pt 150-170 latime. eu am pus 150 pe spate la VN,pe janta de 3toli.merge si 160,dar mai greu si cu risc de voblaj. vezi discutia lui AWD pe topicul de VN. dragstarul de 650 are tot janta de 3,5toli si guma de 170,ar merge 190 daca nu ar avea cardanul. cu awd-u am vorbit sa ma tot freaca ca daca pun pe asta de 3,5 toli in viraj mi-l arunca afara. dupa masuratorile facute de mine nu ar trebui sa atinga nici de lant si nici de bascula ci chiar sa intre in limite decente.Cauciucul meu de 200 e Metzeler si astia zic ca el ar intra pe o janta de 5,5 toli. in sfarsit, o sa vad eu cum ii dau de cap.merci de informatii Editat Mai 19, 2009 de djeeckx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 cu awd-u am vorbit sa ma tot freaca ca daca pun pe asta de 3,5 toli in viraj mi-l arunca afara. dupa masuratorile facute de mine nu ar trebui sa atinga nici de lant si nici de bascula ci chiar sa intre in limite decente.Cauciucul meu de 200 e Metzeler si astia zic ca el ar intra pe o janta de 5,5 toli. in sfarsit, o sa vad eu cum ii dau de cap.merci de informatii sa revii cu informatii daca reusesti sa-l montezi sau nu.....pana atunci muulta bafta si spor la lucru! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu_OldSchool Postat Mai 26, 2009 Share Postat Mai 26, 2009 Pentru umbracii care nu au ajuns: /index.php?showtopic=367230 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) vezi tu... acolo scrie ca`i pentru VT600 C Shadow VLXÂ ,deci pe un VT este posibil sa nu incapa 200 Editat Mai 27, 2009 de cristineo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 vezi tu... acolo scrie ca`i pentru VT600 C Shadow VLXÂ ,deci pe un VT este posibil sa nu incapa 200 vlx este denumirea vt-ului pentru state -modelele sunt perfect identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marlyin Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 salut vreau sa imi cumpar in viitorul apropiat o honda shadow vt 600cmc,acum am o viroaga de 250. Ceea ce ma intereseaza pe mine este sa imi spuneti cam care ar fi punctele slabe ale acestei motociclete,si cam la ce ar trebui sa fiu atent in mod special la cumpararea unei astfel de mobre. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristineo Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) vlx este denumirea vt-ului pentru state -modelele sunt perfect identice  stiu asta cu denumirile... da` ma gandeam ca este vreo diferenta la bascula... oricum... pt 170 garda gumei este de 80 iar la ala de 200 este 70. crezi ca e posibil sa creeze dezavantaje la viteza? eu zic ca 170/80/15 fuge mai bine decat 200/70/15 salut vreau sa imi cumpar in viitorul apropiat o honda shadow vt 600cmc,acum am o viroaga de 250. Ceea ce ma intereseaza pe mine este sa imi spuneti cam care ar fi punctele slabe ale acestei motociclete,si cam la ce ar trebui sa fiu atent in mod special la cumpararea unei astfel de mobre. multumesc puncte slabe nu cred ca are motorul asta... eu am una din 88 si merge ceas... eu zic sa te asiguri ca nu a fost desfacut motorul... numarul de km cat mai mic... si sa mergi cu cineva care stie sa asculte zgomotul motorului... sa nu iti bata ceva prin el... in rest... asfalt uscat... Editat Mai 27, 2009 de cristineo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 (editat) de unde si cu aproximativ cat as gasi sa cumpar un chit de ambreiaj; asta insemnand tot ce tine de el: discuri, discuri intermediare si arcuri. (pentru un shadow vt600 c an 96) Editat Mai 27, 2009 de VincentVega Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cubamarian Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 salut vreau sa imi cumpar in viitorul apropiat o honda shadow vt 600cmc,acum am o viroaga de 250. Ceea ce ma intereseaza pe mine este sa imi spuneti cam care ar fi punctele slabe ale acestei motociclete,si cam la ce ar trebui sa fiu atent in mod special la cumpararea unei astfel de mobre. multumesc ai facut o alegere foarte buna cu shadow, inafara de benzina si ulei motocicleta aia nu cere altceva, si reviziile facute la timp bineinteles. numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_tony_ Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salutare... cine ma poate ajuta contra cost , sa-mi imprumute o roata spate de Honda VT 600....ca sa pot trece si eu ITP-ul si Indentificarea....pentu 3-4 zile ... am fost blocat de RAR ca nu am anvelopa la cotele de 170/80/15......aceasta este data de constructor.....eu am 150/80/15....si m-au respins... astept oferte ....Va multumesc anticipat...Tony ..0722132992...Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 Salutare... cine ma poate ajuta contra cost , sa-mi imprumute o roata spate de Honda VT 600....ca sa pot trece si eu ITP-ul si Indentificarea....pentu 3-4 zile ... am fost blocat de RAR ca nu am anvelopa la cotele de 170/80/15......aceasta este data de constructor.....eu am 150/80/15....si m-au respins... astept oferte ....Va multumesc anticipat...Tony ..0722132992...Bucuresti /index.php?...&start=1750 cred ca aici ai mai multe sanse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 28, 2009 Share Postat Mai 28, 2009 mai ai brief-ul german la ea?acolo cum era trecut?nu 170? tu de ce ai de 150?din fabrica e 170. daca ai luat-o din Ro,verifica inca odata in CI. eu am avut aceeasi problema,si am fost la RAR sa-mi faca omologare pt alte roti, mi-au scris in stinga jos(modificari care nu afecteaza performantele...etc):alte anvelope admise. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 A schimbat careva KIT-ul de ambreiaj la un VT600? Trebuie dat jos motorul sau se poate face operatia cu motorul pus. Vreau sa stiu daca ma pot apuca singur sa fac operatia sau sa apelez la un service. Din manual nu pare complicat si nici eu nu sunt chiar incepator in manuirea sculelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) A schimbat careva KIT-ul de ambreiaj la un VT600? Trebuie dat jos motorul sau se poate face operatia cu motorul pus.Vreau sa stiu daca ma pot apuca singur sa fac operatia sau sa apelez la un service. Din manual nu pare complicat si nici eu nu sunt chiar incepator in manuirea sculelor. N-am desfacut ambreiajul pana acum, dar cu siguranta se poate face fara sa scoti motorul....scoti doar capacul lateral...e relativ simplu (spun asta pentru ca am vazut o fractiune din aceasta operatie la un alt shadow) ---------------------------------- Stie cineva la ce cuplu (Nm) se strang suruburile din capul furcilor - in partea de fos (cele cu de 8 cu cap de imbus) Poate aveti vr-unu un manual in care sa fie si informatia asta! Editat Mai 29, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 N-am desfacut ambreiajul pana acum, dar cu siguranta se poate face fara sa scoti motorul....scoti doar capacul lateral...e relativ simplu (spun asta pentru ca am vazut o fractiune din aceasta operatie la un alt shadow) ---------------------------------- Stie cineva la ce cuplu (Nm) se strang suruburile din capul furcilor - in partea de fos (cele cu de 8 cu cap de imbus) Poate aveti vr-unu un manual in care sa fie si informatia asta! Am eu manual. ma uit diseara si-ti spun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexlink Postat Mai 29, 2009 Share Postat Mai 29, 2009 (editat) Am eu manual. ma uit diseara si-ti spun. Merci mult...tocmai am reusit sa gasesc....."bun google-u asta dom'le, le stie el pe toate"..... pentru cei interesati de aceasta informatie, cuplul la care se strang suruburile din capul de jos al furcii, este intre 8.7 - 13.7 Nm Apropo de chestia asta...oare nu putem beneficia de un 'topic mama" in care sa postam alte topicuri..un topic mare HONDA SHADOW....si cateva mai mici gen: service, discutii generale, intalniri, etc... Editat Mai 29, 2009 de dexlink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 3, 2009 Share Postat Iunie 3, 2009 (editat) Salut. Scriu in numele unui amic care nu prea are el treaba cu forumul. Are un shadow de 400, modelul pentru Japonia si are o sea mai custom asa. Intreaba este: daca se poate pune o sea putin mai mare cum ar fii cea de yamaha dragstar. Sau ce-l sfatuiti, fara sfatul de o modifica pe a lui care este foarte ingusta. Multumesc. Editat Iunie 3, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Salut.Scriu in numele unui amic care nu prea are el treaba cu forumul. Are un shadow de 400, modelul pentru Japonia si are o sea mai custom asa. Intreaba este: daca se poate pune o sea putin mai mare cum ar fii cea de yamaha dragstar. Sau ce-l sfatuiti, fara sfatul de o modifica pe a lui care este foarte ingusta. Multumesc. se poate pune dar arata k porcu. o sa iasa in lateral si e inestetic.se poate face o shea exact asa cum ii place dar trebuie putina pricepere sau se poate cumpara ceva gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin Daniel Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 (editat) sau se poate cumpara ceva gata. pe ebay nu prea am vazut, pe la noi aveti idee pe unde? Multumesc Editat Iunie 4, 2009 de Florin -v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chetzemiah Postat Iunie 4, 2009 Share Postat Iunie 4, 2009 Ziua buna Are careva idee daca dimensiunile butucului rotii fata de vt600 sunt diferite fata de cele de vt 750 sau 1100?(ma refer la modelele cu roti spitate,nu turnate) nu am avut ocazia sa le masor si nici vizual nu imi pot da seama! rog posesorii de 750 si 1100 daca pot pune dimensiunile aici (lungime)! respecte si un sezon fara nici un incident! C.C. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.