Sari la conținut

Ajutati-ma Sa Aleg!


dealbu
 Share

Postări Recomandate

Daca tie-ti place sa platesti 650 ron pe o revizie, treaba ta. Asa cum am mai zis, asta e cu totul alta discutie.

Cat despre treaba cu 2 v/s 4, da, e adevarata, oricati lol-i ai pune tu in mesaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 67
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vrei sa-ti scanezi factura si sa-ti arat ca pt incarcat instalatia de aer conditionat cu freon ,verificat instalatie ,reglat frana de mana ,niste zgomote ciudate in parte din spate si uitat in mare peste tot ,m-a costat in jurul a 2 milioane?!!?....vrei sa scanez si sa-ti pun aici???...Iar cu schimbat uleiul ,e in jurul a 4milioane?! Ia zi ,cat e la un Logan o revizie???...cateva sute de mii?!??!....ma indoiesc :ok:

 

 

 

Ps:scuze de off-topic :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ai pus tu ,a fost un test ,eu ti-am spus din EXPERIENTA MEA ,DOCUMENTABILA CU FACTURI DE LA FORD ,negru pe alb ,ti-am spus sunt facturile MELE si iti pot demonstra cu ele ,nu sunt nu stiu ce teste facute ,comparatii s.a.m.d :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Observi probabil ca IAR ai facut faza cu off-topicul pe forumul omului. Bai nene, esti ceva de groaza... Ai un talent la faze de-astea...

Ca tu ai reusit sa iti repari/revizionezi/whatever masina cu 250 ron mai putin ca restul de pe masini.ro (care vorbesc de chestii gen 18 euro+TVA/ora de manopera si sunt destui nemultumiti pe-acolo, dar eh, sa zicem ca esti tu mai norocos) e admirabil, dar NU MA INTERESEAZA (eu oricum nu mi-as lua Ford) si nici pe altcineva de pe-aici.

Potoleste-te in puii mei, nu te mai tot ataca asa ca disperatu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati domni, ideea topicului acesta era ca vreau sa imi schimb motocicleta, nu vreau sa cumpar nici Ford, nici Logan. V-as fi recunoscator daca v-ati mentine post-urile cat mai aproape de subiect.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-ti contest manopera ,asa este ,chiar 19 euro la tinchigerie ,dar nu am spus ca am fost la reparat ,doar o revizie normala :crack:

Potoloeste-te in puii mei, nu te mai tot ataca asa ca disperatu.
Pe ceva documentabil negru pe alb ,ma atac ...te oftici? :ok: :) :crack:

 

 

 

Ps:dealbu scuze pt off-topic ,dar eu am pus doar intrebarea referitoare la faptul daca s-ar bucura sa ia o motocicleta mai noua doar cu un an in detrimentul alteia care si-a demonstrat fiabilitatea ani dea randul...mi s-a parut ciudat ,dar ma rog ,e alegerea fiecaruia si de aceea am facut acea mica paralela cu masinile si scuze pt off-topic :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am referit la cele italiene ,in general ....peste tot am vazut ca sunt foarte prost cotate la capitolul fiabilitate ,cel putin in comparatie cu cele japoneze.Am sau nu dreptate?!

Am contestat eu cu nu are performante mai bune!?!???...e logic ,e motorul mai mare ,e mai puternic ,e logic sa fie mai performant ,dar CU CAT??!??!....si oare se merita acea secunda castigata?!?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referirile generalizate sunt de caca. Eu nu zic ca toate motocicletele japoneze sunt plastic fantastic crotch rockets conduse de organ donor wannabees (apropo, cati dintre voi au 'biletelul' ?).

 

Eu nu vorbeam de "secunda" respectiva. De fapt nu vorbeam numai de "secunda" respectiva.

Ma refeream la cei 0.8 in minus la compresie (11.6:1 VFR, 10.8:1 SL); ma refeream la cei 8 cp in plus si cei 1250 rpm in minus (110@10500 VFR, 118@9250 SL) ; ma refeream la cei 13 Nm in plus si la cei 1500 rpm in minus (82@8500, 95.6@7000); ma refeream la cele 18 kg in minus (208, 190); in final, ma refeream la cei 1.8 km/l in plus (15.9 km/l, 17.7 km/l).

 

La astea ma refeream eu. Si, da, cred ca se merita. Mai ales ca pretul e acelasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai deci sa fie clara treaba: SILVIU C. are dreptate despre HONDA... e cel mai mare producator de motociclete din lume, dar nu asta conteaza, e vorba despre fiabiliate MAAARE. Iar DUCATI sta extrem de PROST la capitolul asta. Va rog, porniti unul si trageti ambreiajul sa vedeti cum se aude motorul dupa... si vorbesc despre Ducati-uri relativ noi, dupa 2002 - asta e realitatea din pacate, performanta exceleaza dar cu fiabilitatea mai greu! :ok:

Sa nu mai vorbesc despre "desmodue"...

Nu stiu... eu as alege VFR sau CBR fara sa ma gandesc!

A... si inca ceva... Aprilia e altceva fatza de Ducati, mult mai bine "intremata".

Bafta la cumparare! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun! Mi-am vandut motorul si evident ca sunt in cautarea altuia!

Datele problemei:

Am permis de doi ani, am avut pentru un an un GS500, apoi un GSXF600 pentru inca un an.

Optez in continuare pentru categoria sport-touring, imi plac drumurile lungi...

Viitorul motor as vrea sa il tin cam un an de zile, aspectul de revanzare fara a pierde prea mult este destul de important!

 

As vrea un model cu puterea in jurul a 100CP. Pozitia trebuie sa fie comoda, sa nu te oboseasca la drum lung.

 

As alege intre:

1. Honda CBR600F, model dupa 2001 (preferabil)

2. Honda VFR800

3. Ducati ST4

 

Cine a mers cu vreunul dintre modelele astea, va rog sa imi spuneti parerea. (Stiu ca exista un topic despre VFR, l-am citit... asta m-a facut sa il includ pe lista asta!).

ST4 imi cam impune respect, n-am condus niciodata un motor de talia asta... ar fi importanta pentru mine parerea unui posesor!

 

te inteleg...e nasol!

sunt 90% ca nu o sa-ti iei nici una din alea de sus!

ia-ti un xx1100 sau zzr 1100 !( asta daca esti diliu); daca esti sanatos cauta un sport-turing, sau neked (japonez in 4 cilindriin linie - se fac de mult timp motoarele astea la japonezi ..deci sunt bune) cat mai nou si cu cat mai putini km intre 80-100cai.

l :cheers:

 

p.s.posesorii de vfr zic ca e belea, aia de st4 ca v e cel mai bun....daca ma intrebi pe mine; gpx 750 r din '89 e cel mai bun ... :ok: :)

Editat de bogdan kawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca sunt diliu! Ca altfel nu ma urcam pe doua roti ;) Dar nu suficient de diliu pentru alea de le-ai zis tu!

 

Vad ca parerile generale sunt impotriva italiencelor, asta inseamna ca o sa imi fie mai greu sa o vand la anu'... deci cred ca am sa renunt la Ducati. Pacat, ca mie imi cam ramasese inima la ea. Arata ca scoasa din cutie, fost motor de show-room. Si ar fi fost si cea mai ieftina varianta, ca nu ar fi trebuit sa bag atatia bani in buzunarul fara fund al statului. Nu am totusi parerea unui posesor, cam ce probleme a avcut, la cati kilometri... asta m-ar fi interesat.

 

CBR-ul e destul de scump, mai ales ca modelul care imi place e cel de dupa 2001. Argumentele pro ar fi masa mai mica, manevrabilitate, faptul ca e mai usor de utilizat in oras. Dar... revine problema revanzarii. Nu e usor sa vinzi o motocicleta de 5-6000 euro cu banul jos, ca persoana fizica. Cine cumpara asa ceva de regula vrea leasing, factura...

 

Despre VFR, o parere pertinenta cred ca vine de la Matei... care o vinde pe a lui! Iar de o luna de cand a dat anuntul, desi toata lumea are o parere excelenta despre VFR, nimeni nu s-a aratat interesat de motorul lui. Iar eu intentionam sa iau un VFR 800, deci mai nou, deci mai scump... Ce sanse credeti ca as avea sa il dau mai tarziu? Nu inseamna ca nu o s-o vanda, nici de motorul meu nu s-a aratat interesat mai nimeni. Al doilea client care a vazut-o, s-a hotarat si a luat-o! Dar a durat o luna pana sa vina cineva sa o vada!

 

Concluzia trista e ca in general oamenii nu isi permit motoarele pe care si le doresc. Un motor decent costa destul de mult. Eu sunt dispus sa dau banutii astia, dar probabil ca nu o sa imi fie usor sa il schimb. Atunci ar trebui ca in loc de "upgrade" sa mai scad din pretentii?

Ce parere aveti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai asa am procedat pana acum. Imi place sa incerc si altceva. Nu am avut ocazia sa merg decat cu motoarele proprietate personala, si oricum in cativa kilometri nu iti dai seama exact cum merge un motor.

 

Asta e vrajeala de rigoare. Adevaratul motiv este asta: am avut un BMW superb cu care am mers foarte putin. L-am tinut cativa ani si am pierdut o gramada de bani. Nu vreau sa repet aceeasi greseala si cu motorul. Daca pierd cateva sute de euro intr-un an e ok, dar cu fiecare an care trece, valoarea scade exponential.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicletele sh mai vechi de 4+ ani (la care dup-aia mai adaugi si anii tai de posesie), nu prea pierzi bani la revanzare, dat fiind ca atunci preturile se stabilizeaza la un nivel destul de constant. Treaba cu exponentialul e valabila doar in primii 3 ani. De-aia se considera o afacere proasta cumpararea unei moto noi daca n-o tii macar 5 ani.

La masini e cu totul alta treaba. E vorba si de optionale, de tipul/capacitatea motorului, de standardele euro etc. Multe balarii acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai o oferta concreta, sau in general mi-ai fi recomandat motorul asta?

 

eu zic ca f este o alegere buna..are si putere, este si comoda, pozitia nu prea sport! am mers cu ea si zic ca este ok! acum tu alegi..cel mai bine incaleca fiecare model si vezi cu care te simti tu mai impacat!

 

daca vrei oferta concreta..am un f4i de vanzare!

 

numai bine si fa o alegere buna, care sa te satisfaca!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cbr600f am mers ,era din 2002 ,pe VFR nu am mers doar m-am urcat pe el si pt confort ,cum doreste dealbu, VFR-ul este incomparabil mai confortabil si mult mai bun pt drum lung decat 600f-ul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic oarescumva off-topic, dar raportul HURT subliniaza ca majoritatea motoristilor implicati in accidente aveau mai putin de 5 luni pe mobra respectiva (independent de experienta) - daca le schimbi in fiecare sezon cazi in majoritatea respectiva 90% din timp, din punct de vedere statistic?

Editat de Razie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un pic oarescumva off-topic, dar raportul HURT subliniaza ca majoritatea motoristilor implicati in accidente aveau mai putin de 5 luni pe mobra respectiva (independent de experienta) - daca le schimbi in fiecare sezon cazi in majoritatea respectiva 90% din timp, din punct de vedere statistic?

Nici pe departe, experienta nu se anuleaza in momentul in care schimbi motorul ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...