axius Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Salut, Am o intrebare pentru posesorii de Deauville (in special pentru cei care au modelul nou): Care e viteza maxima de croaziera, la care sa fie inca ok ? Intreb asta deoarece acum am un Transalp '91 si peste 120 kmph(maxim 130 in zilele fara vant) devine obositoare, si din cauza vantului si din cauza vibratiilor. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salut,deauvill-iști, am găsit un deeauville dinn 99' cu 70.000km, vanzatorul e de incredere (sursa sigura),doar ca e cazuta si nu mai are carenajul din fata (nimic din el,nici far nici,semnalizari,nici mini torpedourile alea),prinderea la maneta de frana rupta si schimbatorul indoit. Intrebarea este daca stie careva cam la ce preturi ar ajunge toata distractia si cam unde ar fi pretul real al motocicletei in starea curenta (eu ma gandeam la vreo 1000 de euro maxim). Va multumesc anticipat pentru ajutor P.S. am cautat pe ebay si nu am reusit sa ma lamuresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawasakimann Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Salut baieti. Am nevoie de un bloc motor cu arbore cu tot pt ntv 650 . Stiti ceva careva?? Am joc la o biela.... 0727881292 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Martie 3, 2013 Share Postat Martie 3, 2013 Cîte carburatoare are Deauvillu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ritz Postat Martie 15, 2013 Share Postat Martie 15, 2013 Cîte carburatoare are Deauvillu ? Salut.Cred ca intre timp ai aflat ca Deauville are 2 carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 22, 2013 Share Postat Martie 22, 2013 Ei,in toamna m-am alaturat si eu detinatorilor de Deauville .E prima mea motocicleta,nu am avut ocazia sa fac prea multi kilometri dar cati au fost, au fost superbi. Ma bucur sa vad ca exista un topic si pentru noi.Sa-i dam un pic de viata ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
needubad Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 Salut, Mi-am cumparat de curand o honda ntv Revere din '93. Sunt foarte multumit de ea dar ma gandesc ca intr-un an sa-mi cumpar un Deauville din 2000. Vroia sa va intreb daca merita sa fac acest pas? Pentru cei care le-au avut sau probat pe amandoua (daca e cineva) este diferenta mare intre ele? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arhshine Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 Inainte sa cumpar deauville-ul am studiat in detaliu cateva modele.Desi nu am urcat vreodata pe un NTV stiu ca sunt practic identice d.p.d.v. tehnic.Am auzit persoane care numesc Deauville-ul - "NTV cu carene". Ca si dovada exista un manual de service (Haynes Service Manual) ce e valabil pentru toate 3 modele (NTV600,NTV650 si NT650Deauville).Personal am ales Deauville-ul in detrimentul NTV-ului pentru (posibila) protectie mai buna de vant si case-uri laterale incluse (sunt foarte utile si cred ca arata bine). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Voltaire Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 De 1 luna proaspat posesor, modelul 2004, 31.000km Fiind obisnuit in tara cu Translapul pot spune ce Deauville-ul este o alegere foarte buna. Nu ma asteptam sa fie asa manevrabila; sentimentul este acelasi de pe Revere, doar ca nu asa de impachetat sau acum ca ma gandesc mai bine Imi aduce aminte foarte mult de Breva 850 model 2007; parca ai sta in ceva si nu pe ceva (ca la alte naked sau ca la TA). Personal o simt foarte comoda, putin neobisnuit cu crash-pad-urile dar se trece cu vederea. Consumul este de asemenea o surpriza placuta. Mi-a pornit fara probleme la -10 grade si nu dadea semne de tusit. A venit dotata cu gume Metz Tourance (cam praf cel pe spate), topcase Shad, parbriz touring (ma ascund perfect dupa el la inaltimea mea . Clancanitul de la ambreiaj cand e tras am citit ca e ceva normal (TA-ul facea la fel), dispare in 2-3 secunde. Urmeaza revizia mare (la 36.000) pentru ca a cam stat la fostul posesor (1700km in 2 ani). Va primi gume noi (Metzeler Interact Z8 - cam ploua pe aici ) si o husa Bagster. Sper sa prind urmatoare intalnire D2D (Deauville 2 Deauville) si bineinteles Nordkapp pe anul acesta este deja in plan Cam atat, foarte multumit. Fac incalzirea pentru Pan O poza cu my darling Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorad Postat Iulie 9, 2013 Share Postat Iulie 9, 2013 vind carena laterala dreapta . piesa este second si are o prindere interioara lipsa. in rest este perfecta. culoare albastru.pret negociabil. tel 0745.848.205/iasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabinescu Postat Iulie 19, 2013 Share Postat Iulie 19, 2013 Salutare Deauvilisti, Probabil ca va fin interesant pentru unii ce voi scrie acum. Ieri mi-a murit motorul la un semafor in centrul orasului, a facut exact la fel ca si atunci cand ramai fara benzina, chiar daca aveam jumatate de rezervor plin. Din reflex am pus pe rezerva si nu mai vroia sa porneasca. M-am gandit ca s-a inecat si doar gandul ca va trebui sa desfac bujiile m-a ingrozit. Asa ca am lasat motorul acolo pe un trotuar peste noapte si am mers acasa, de fapt in marea de informatie de pe net si am gasit un site interesant unde explica cineva ca o defectiune destul de comuna la deauville este pompa de benzina. http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/fuel-pump/ Cu emotii am mers a doua zi la motor si am trecut alimentarea pe direct (fara sa mai treaca prin pompa de benzina) si acum merge bine. Exista ceva kit de reparatie pentru pompa care e pe la 85 lei si ma gandesc sa il folosesc. Deocamdata merge bine motorul si nu se mai opreste. La fiecare inceput de sezon imi facea aceasi chestie cu pornirea, iar cand desfaceam bujiile erau uscate, asa ca il porneam pe deal in jos, cam greu prima data, dar pana la urma mergea. A mai patit careva dintre voi asa ceva pana acum? Cum ati rezolvat problema? Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Iulie 20, 2013 Share Postat Iulie 20, 2013 Am un vis erotic. Oare merge pus roată de 18 pe faţă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salutare, Poate sa-mi spuna cineva daca Deauville-ul din 2006, modelul cu "Combined ABS", are ABS pe ambele roti sau numai pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 23, 2013 Share Postat Iulie 23, 2013 Salutare Deauvilisti, Probabil ca va fin interesant pentru unii ce voi scrie acum. Ieri mi-a murit motorul la un semafor in centrul orasului, a facut exact la fel ca si atunci cand ramai fara benzina, chiar daca aveam jumatate de rezervor plin. Din reflex am pus pe rezerva si nu mai vroia sa porneasca. M-am gandit ca s-a inecat si doar gandul ca va trebui sa desfac bujiile m-a ingrozit. Asa ca am lasat motorul acolo pe un trotuar peste noapte si am mers acasa, de fapt in marea de informatie de pe net si am gasit un site interesant unde explica cineva ca o defectiune destul de comuna la deauville este pompa de benzina. http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/deauville/fuel-pump/ Cu emotii am mers a doua zi la motor si am trecut alimentarea pe direct (fara sa mai treaca prin pompa de benzina) si acum merge bine. Exista ceva kit de reparatie pentru pompa care e pe la 85 lei si ma gandesc sa il folosesc. Deocamdata merge bine motorul si nu se mai opreste. La fiecare inceput de sezon imi facea aceasi chestie cu pornirea, iar cand desfaceam bujiile erau uscate, asa ca il porneam pe deal in jos, cam greu prima data, dar pana la urma mergea. A mai patit careva dintre voi asa ceva pana acum? Cum ati rezolvat problema? Numai bine Salut, Am avut aceiasi problema la NTV(taticu lu` Deauville), pompa de benzina Mitsubishi, pe capat unde intra alimentarea electrica are un capac din plastic, exista posibilitatea sa intre apa datorita oringului dintre corpul pompei si capacul de plastic si incepe sa se corodeze "lamela ce tine platina" aia la care nu mai stiu principiul de functionare ca se intampla in 2003 chestiunea. Eu am cositorit lamela prima data iar apoi cum nu gaseam kit de reparatie am improvizat o alta lamela si a functionat muuuuult si bine. am avut 2 Deauville-uri si nu am avut problema asta dar cred ca furnizorul a ramas acelasi si pompa e identica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ytu60 Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 Am patit si eu acelasi lucru, schimba chitul de reparatie si nu vei mai avea probleme. Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Salut. stie careva de unde as putea sa cumpar inaltatoare pt un Deauville sa-i ridic un pic ghidonul mai sus,un site? ma intereseaza si SH. as vrea sa va mai intreb ceva,acest tip de moto nu are scut pe burta motorului? si daca da ma intereseaza si asa ceva, si de unde ? chiar si SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salutare ! Vreau sa va intreb pe aceasta cale la cate ture a-ti deschis surubul de amestec la carburatoare in cazul in care s-a facut reglajul dupa intretinerea de rigoare Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Salut. de vreo doua zile am reglat supapele si am sincronizat carburatoarele,am incercat sa deschid suruburile de amestec dupa carte care zice ca trebuie 1,25 dar nu reuseam cu sincronizarea,asa ca am inceput prin al le deschide prima data la 2,15 si a functionat corect, dar la 3 rotati este mult mai sprintena motoreta. ca si la 2,15 la fel si la 3 ture deschidere, sincronizarea a iesit perfect, motorul meu este in perfecta stare asa ca daca al tau este mai uzat sa-r putea sa trebuiasca sa fie mai inchis surubul de amestec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am gasit manual de reparatie pt Deauville 650, poate cauta cineva. http://ca.isohunt.com/release/392981/Manual+Taller+Honda+NT650V Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Salut, Cineva prin TM cu nt700 sa pot arunca o privire mai de-aproape? ma bate un gand ... as mai avea o intrebare pt inceput - care e viteza de autostrada (nu de croaziera unde se admira peisajul!) cu pasager si bagaje la care motorul se simte bine? numai bine si ne-om mai auzi, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Ai ochit ceva ce te-ar interesa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 17, 2013 Share Postat August 17, 2013 Ai ochit ceva ce te-ar interesa? )) salut, nu un exemplar anume - dar ca model ma cam atrage. si prietena zice ca e superb (desi unii zice ca e urata cu spume dar nah - frumusetea sta in ochii privitorului ...) merg destul de mult in oras si touring in 2 cu bagaje. De offroad nu s-a pus niciodata problema. DL m-a satisfacut de vis dar parca as schimba dupa 30k km si doi ani cu el. initial ma orientasem spre 1150 rt sau gs - aveam ceva dubii la mersul cu el in oras dar m-am razgandit dupa cum am vazut ca poate sa te lase in drum. mi-as dori un pic mai multa putere ca la DL, mai multa protectie la vant, cardan si ABS. In afara de zona cu putere - NTV-ul ar cam corespunde. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominus Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Am gasit manual de reparatie pt Deauville 650, poate cauta cineva. http://ca.isohunt.com/release/392981/Manual+Taller+Honda+NT650V Toate cele bune! de cand caut asa ceva . pacat ca nu este in engleza.(stau prost cu spaniola) daca stie careva in engleza as ramane recunascator. multumesc@ m_memphis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adysnt2008 Postat August 20, 2013 Share Postat August 20, 2013 Salut la toata lumea ! Care dintre voi a avut probleme cu senzorul magnetic de impulsuri la aprindere situat lanaga evacuare mai exact in interiorul carcasei la ambreiaj ? Vreau sa stiu si eu cum se poate masura exact sa stiu ca este defect si daca din intamplare gasesc unul la voi ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat August 27, 2013 Share Postat August 27, 2013 (editat) Inca un Deauville in gaşcă. Dar pana sa ne vedem pe asfalt, astept sa iau permisul, astazi am implinit varsta legala, iar maine ma duc sa dau sala. Apropo, ieri pe tot drumul de la Ploiesti la Iasi n-am vazut nici ţipenie de motorist. Se pare ca eu si cu prietenul meu care m-a adus acasa eram singurii nebuni care am fost fortati sa nu tinem cont de prognoza meteo. Dar Deauvillului ii place si pe ploaie. De la Bacau la Iasi am fost hidratati continuu. Revin cu poze de calitate dupa o spalare, sa surprindem "smalţul". Editat August 27, 2013 de George M. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.