Sari la conținut

ajutor vfr


Postări Recomandate

salutare. am si eu o problema. de fapt nu stiu sigur daca e problema dar situatia sta in felul urmator.acum ceva timp mi s-a stricat bendixul de la vfr 750 f rc24. si acum am luat unu second. ele se potrivesc la montaj perfect dar asta ce l-am luat acum este un pic diferit.pun niste poze poate ma ajuta careva.

 

bendixu vechi stricat

post-35401-1264688493_thumb.jpg

 

bendixu nou

post-35401-1264688546_thumb.jpg

 

schema motorpost-35401-1264688574_thumb.jpg

 

 

din cate se vede din poza cel stricat are mai multe "chestii" pe lateral si cel bun are numai doua mai mari.

 

astept raspunsuri daca stie cineva daca influenteaza cu ceva sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Influenteaza mult.

 

Chestiile de pe marginea "bendixului" trec prin dreptul acelui "pulse generator" care se vede in poza din manual.

Acel "pulse generator" genereaza cate un "pulse" de fiecare data cand o chestie trece prin dreptul lui.

Daca vechiul "bendix" are multe chestii pe margine inseamna ca "pulse generator" va da multe "pulse-uri" iar cu noul bendix numai doua....

 

Depinde cum lucreaza sistemul de aprindere la VFR, asta poate sa-ti zica cineva care are VFR.. si l-a interesat.

E posibil sa mearga, posibil sa nu.

 

Dar cred ca noul bendix este de pe un model mai nou, care are o aprindere mai.. desteapta.

 

Ai putea totusi folosi carcasa vechiului bendix si interiorul noului bendix.. depinde ce e uzat in el, vad ca se poate desface.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau belbody. intradevar si eu ma gandeam ca are legatura cu "pulse generator-ul". numai ca nu stiam exact ce face si cum functioneaza. bendixul e tot de pe un vfr dar din 86. sunt doua modele de vfr si asta ce l-am luat e de pe primul model.o sa incerc in varianta in care ii sa vad daca functioneaza si daca nu o sa incerc sa le schimb carcasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceau belbody. intradevar si eu ma gandeam ca are legatura cu "pulse generator-ul". numai ca nu stiam exact ce face si cum functioneaza. bendixul e tot de pe un vfr dar din 86. sunt doua modele de vfr si asta ce l-am luat e de pe primul model.o sa incerc in varianta in care ii sa vad daca functioneaza si daca nu o sa incerc sa le schimb carcasa.

Daca descoperi ca poti schimba carcasa e foarte bine, cu carcasa bendix-ului original iti va merge aprinderea corect 100%.

Ai grija cum aliniezi bendixul cand il montezi la loc, marcajele vad ca sunt pe carcasa, conteaza foarte mult, daca nu-l aliniezi corect, momentul aprinderii nu va fi corect iar motocicleta nu va porni in veci.

 

O.S.l. - ai vazut bine pe discaveri. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. am si eu o problema. de fapt nu stiu sigur daca e problema dar situatia sta in felul urmator.acum ceva timp mi s-a stricat bendixul de la vfr 750 f rc24. si acum am luat unu second. ele se potrivesc la montaj perfect dar asta ce l-am luat acum este un pic diferit.pun niste poze poate ma ajuta careva.

 

bendixu vechi stricat

post-35401-1264688493_thumb.jpg

 

bendixu nou

post-35401-1264688546_thumb.jpg

 

schema motorpost-35401-1264688574_thumb.jpg

 

 

din cate se vede din poza cel stricat are mai multe "chestii" pe lateral si cel bun are numai doua mai mari.

 

astept raspunsuri daca stie cineva daca influenteaza cu ceva sau nu

pot spune ca sigur nu va functiona ,asa cum au spus si cei dinaintea mea acele "cititoare de impuls" sunt diferite de la un model la altul dupa cum se poate vedea ,si cdi-urile sunt diferite de la un model la altul ,daca poti schimba caecasele e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai grija cum aliniezi bendixul cand il montezi la loc,

Aici m-am grabit cand am scris, trebuie sa rectific.

Asa cum mi-ai zis pe PM, exista canelura mai lata de centrare, deci bendixul merege montat numai intr-o pozitie, e clar, nu trebuie sa reglezi nimic (nu e ca la comuniste :lol: )

Marcajele inseamna ca sunt pentru reglarea distributiei atunci, alta poveste... nu au legatura cu discutia de fata.

M-am pacalit, pentru ca la alte modele de motoare de motocicleta marcajele de reglare a distributiei sunt pe rotorul alternatorului.

Deci nu trebuie sa aliniezi nimic.

 

Intaresc si eu, daca nu reusesti sa schimbi carcasele intre ele, aprinderea nu va functiona.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semnele alea sunt in special pentru reglarea jocului la supape si pentru a verifica daca functioneaza corect avansul la aprindere generat de cdi( pt asta trebuie o lampa stroboscopica) . Pentru distributie parca semnele sunt pe axele cu came si pe pinioanele ce le antreneaza, motorul asta neavand lanturi de distributie.

Am vazut un starter cluth deasta de vfr desfacut si din cate imi amintesc se poate schimba carcasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...