black_jesus Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 salutare. am si eu o problema. de fapt nu stiu sigur daca e problema dar situatia sta in felul urmator.acum ceva timp mi s-a stricat bendixul de la vfr 750 f rc24. si acum am luat unu second. ele se potrivesc la montaj perfect dar asta ce l-am luat acum este un pic diferit.pun niste poze poate ma ajuta careva. bendixu vechi stricat bendixu nou schema motor din cate se vede din poza cel stricat are mai multe "chestii" pe lateral si cel bun are numai doua mai mari. astept raspunsuri daca stie cineva daca influenteaza cu ceva sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Ma gandescca is numai pentru echilibrare, deci nu prea ai de ce sa iti faci griji. daca nu loveste in ceva marginile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Influenteaza mult. Chestiile de pe marginea "bendixului" trec prin dreptul acelui "pulse generator" care se vede in poza din manual. Acel "pulse generator" genereaza cate un "pulse" de fiecare data cand o chestie trece prin dreptul lui. Daca vechiul "bendix" are multe chestii pe margine inseamna ca "pulse generator" va da multe "pulse-uri" iar cu noul bendix numai doua.... Depinde cum lucreaza sistemul de aprindere la VFR, asta poate sa-ti zica cineva care are VFR.. si l-a interesat. E posibil sa mearga, posibil sa nu. Dar cred ca noul bendix este de pe un model mai nou, care are o aprindere mai.. desteapta. Ai putea totusi folosi carcasa vechiului bendix si interiorul noului bendix.. depinde ce e uzat in el, vad ca se poate desface. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Ianuarie 28, 2010 Autor Share Postat Ianuarie 28, 2010 ceau belbody. intradevar si eu ma gandeam ca are legatura cu "pulse generator-ul". numai ca nu stiam exact ce face si cum functioneaza. bendixul e tot de pe un vfr dar din 86. sunt doua modele de vfr si asta ce l-am luat e de pe primul model.o sa incerc in varianta in care ii sa vad daca functioneaza si daca nu o sa incerc sa le schimb carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Da, mi se pare plauzibila explicatia ta. Ceva de genu am si eu, dar se numesc senzori Hall, dupe efectul binecunoscutului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 ceau belbody. intradevar si eu ma gandeam ca are legatura cu "pulse generator-ul". numai ca nu stiam exact ce face si cum functioneaza. bendixul e tot de pe un vfr dar din 86. sunt doua modele de vfr si asta ce l-am luat e de pe primul model.o sa incerc in varianta in care ii sa vad daca functioneaza si daca nu o sa incerc sa le schimb carcasa. Daca descoperi ca poti schimba carcasa e foarte bine, cu carcasa bendix-ului original iti va merge aprinderea corect 100%. Ai grija cum aliniezi bendixul cand il montezi la loc, marcajele vad ca sunt pe carcasa, conteaza foarte mult, daca nu-l aliniezi corect, momentul aprinderii nu va fi corect iar motocicleta nu va porni in veci. O.S.l. - ai vazut bine pe discaveri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 salutare. am si eu o problema. de fapt nu stiu sigur daca e problema dar situatia sta in felul urmator.acum ceva timp mi s-a stricat bendixul de la vfr 750 f rc24. si acum am luat unu second. ele se potrivesc la montaj perfect dar asta ce l-am luat acum este un pic diferit.pun niste poze poate ma ajuta careva. bendixu vechi stricat bendixu nou schema motor din cate se vede din poza cel stricat are mai multe "chestii" pe lateral si cel bun are numai doua mai mari. astept raspunsuri daca stie cineva daca influenteaza cu ceva sau nu pot spune ca sigur nu va functiona ,asa cum au spus si cei dinaintea mea acele "cititoare de impuls" sunt diferite de la un model la altul dupa cum se poate vedea ,si cdi-urile sunt diferite de la un model la altul ,daca poti schimba caecasele e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Ai grija cum aliniezi bendixul cand il montezi la loc, Aici m-am grabit cand am scris, trebuie sa rectific. Asa cum mi-ai zis pe PM, exista canelura mai lata de centrare, deci bendixul merege montat numai intr-o pozitie, e clar, nu trebuie sa reglezi nimic (nu e ca la comuniste ) Marcajele inseamna ca sunt pentru reglarea distributiei atunci, alta poveste... nu au legatura cu discutia de fata. M-am pacalit, pentru ca la alte modele de motoare de motocicleta marcajele de reglare a distributiei sunt pe rotorul alternatorului. Deci nu trebuie sa aliniezi nimic. Intaresc si eu, daca nu reusesti sa schimbi carcasele intre ele, aprinderea nu va functiona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 28, 2010 Share Postat Ianuarie 28, 2010 Semnele alea sunt in special pentru reglarea jocului la supape si pentru a verifica daca functioneaza corect avansul la aprindere generat de cdi( pt asta trebuie o lampa stroboscopica) . Pentru distributie parca semnele sunt pe axele cu came si pe pinioanele ce le antreneaza, motorul asta neavand lanturi de distributie. Am vazut un starter cluth deasta de vfr desfacut si din cate imi amintesc se poate schimba carcasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.