Bazil88 Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 ma bate un gand sa schimb VN-ul de 750 pentru o Virago 1100, astept orice fel de pareri, sugestii si comentarii in special de la actuali si fosti proprietari de Virago 1100 deci:.... beach.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 2, 2006 Share Postat Iunie 2, 2006 asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motoristu Virog Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 ma bate un gand sa schimb VN-ul de 750 pentru o Virago 1100, astept orice fel de pareri, sugestii si comentarii in special de la actuali si fosti proprietari de Virago 1100 deci:.... beach.gif Virago 1100 ca si fratii lui mai mici e un motor rezistent, fiabil si nepretentios . Merge de rupe dar e ,,mut'' din cauza tobelor originale de-a dreptul odioase si nici ghidonul original nu arata bine . Eu zic ca la cilindreea asta putea sa fie un pic mai masiv, e cam scurt si comenzile originale sunt ingramadite rau de tot. Saua comoda si suspensii moi. Eu zic totusi ca daca e customizat cu gust e un motor excelent , dar sa nu uitam ca toate astea inseamna cheltuiala in plus . Cam atat stiu eu despre Virago 1100 din proprie experienta. Sper ca ti-am fost de ajutor . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 asa ceva? Black-ule,astea nu sunt dragstar-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 alex123,ai dreptate..... mi-e nu mi-a placut virago( modelele mari") niciodata,si m-am gandit la dragstar.....mea culpa. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 5, 2006 Autor Share Postat Iunie 5, 2006 Virago 1100 ca si fratii lui mai mici e un motor rezistent, fiabil si nepretentios . Merge de rupe dar e ,,mut'' din cauza tobelor originale de-a dreptul odioase si nici ghidonul original nu arata bine . Eu zic ca la cilindreea asta putea sa fie un pic mai masiv, e cam scurt si comenzile originale sunt ingramadite rau de tot. Saua comoda si suspensii moi. Eu zic totusi ca daca e customizat cu gust e un motor excelent , dar sa nu uitam ca toate astea inseamna cheltuiala in plus . Cam atat stiu eu despre Virago 1100 din proprie experienta. Sper ca ti-am fost de ajutor . Bafta Merci de informatii...la tobe si ghidon se poate umbla sa arate si sa sune bine...virago imi place mai mult decat dragstar-ul , ma rog chestie de gust, nu ai spus nimic legat de consum am auzit pe cineva ca "papa" destul de mult undeva pe la 8-10l /100km este adevarat? sau era motorul respectiv dereglat? asa ceva? Nu! este vorba de virago si nu de dragstar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Merci de informatii...la tobe si ghidon se poate umbla sa arate si sa sune bine...virago imi place mai mult decat dragstar-ul , ma rog chestie de gust, nu ai spus nimic legat de consum am auzit pe cineva ca "papa" destul de mult undeva pe la 8-10l /100km este adevarat? sau era motorul respectiv dereglat? Nu! este vorba de virago si nu de dragstar... well,fiecare cu ce-i place.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 BAh! nimeni nu a mai avut virago 1100, nimeni cu un sfat, o parere ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 BAh! nimeni nu a mai avut virago 1100, nimeni cu un sfat, o parere ceva... nu mai bine un shadow de 1100 ? honditele sunt fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 nu mai bine un shadow de 1100 ? honditele sunt fiabile Sunt fiabile, nimic de spus ...dar eu cer pareri despre virago si nu pareri despre alte variante de "chopper" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zaradi99 Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 (editat) am avut virago de 750. iti spun despre el una/alta, poate te ajuta. in afara capacitatii motorului, "bicicleta" si dimensiunile sunt fix aceleasi cu cel de 1100. la consum, a mea lua 5 la drum si 6,5-7 prin oras, cu mers destul de "sportiv". daca o lasi mai moale, undeva pe la 90-100 la drum, probabil ca iti scade consumul sub 5. imi spunea un prieten care a avut una la fel ca lui ii lua 4 si ceva la suta, la 90 la ora. consumul VN-ului 750 este mai mare din cate stiu (am auzit de 8-10 %). Virago 750/1100 este foarte comod, manevrabil la drum, pozitia este mult mai buna decat pe VN (asta e parerea mea, sa nu ma injure VN-istii). franele sunt mai domoale si mai "iertatoare" de eventuale greseli decat VN. avantaj mare este racirea pe aer, care te scapa de o problema in plus. in plus e si avantajul fiabilitatii mai bune a unei Yamaha fata de Kawasaki, prin definitie. iar la look, consider ca Virago 750 e mai misto, mai chopper decat VN 750. Editat Iunie 6, 2006 de zaradi99 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 6, 2006 Autor Share Postat Iunie 6, 2006 Merci! oricum mai astept pareri de la posesori de 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 9, 2006 Autor Share Postat Iunie 9, 2006 chiar nu exista un posesor de 1100 in tot forumul asta?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.