Radu220v Postat Februarie 4, 2010 Autor Share Postat Februarie 4, 2010 ok am inteles.toba va veni sapt vitoare de pe un nsr dezmembrat.bujia ori br9ecs ori iridium.uleiul urmeaza sa vad ce si cum pentruc a am vb cu cineva de ulei...dar mentionez am desfinatat pompa de ulei.ii pun in amestec ... dar nush dc parca ii uda bujia..tot timpul cand o scot sa o curat...s[er numai sa nu fie segmenti ca nu prea se gasesc....si daca ati putea sa imi spuneti un pret la bujie iridium sau br9ecs.. multumesc anticipat ...in continuare mai astept pareri de la alti sa vedem ce cred si alti:) va multumes pentru ajutor asta se poate numi un forum unde omu este ajutat la probleme:).Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 BR9ECS e undeva pe la 30-40lei, cea iridium e 60lei, chiar azi am intrebat de preț. Segmenți se găsesc destui. Cauți ori la reprezentanța Honda ori pe ebay. Costă vreo 50-100lei. Segmenți+piston costă undeva pe la 250-350lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 4, 2010 Autor Share Postat Februarie 4, 2010 ok dar daca imi schimb segmenti + piston nu trebe alt cilindru? sau numai segmenti?nu trbe sa schimb si cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 nu te speria. segmentii se schimba usor la 2t, nu ai distributie ca la 4t. cilindrul si pistonul daca sunt in stare buna nu. la multe 2t se schimba setul din oficiu la 10 000 ca segmentii nu rezista mult. tot atunci se curata si chiulasa de mizerie si EVACUAREA cilindrului,caci se infunda din cauza uleiului prost... uite reglajul pompei de ulei la mobra ta...si nu mai postez nimic aici caci s-au suparat rau colegii de forum si-mi iau bataie sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 4, 2010 Autor Share Postat Februarie 4, 2010 ok am inteles.dar d eunde iau segmenti pentru nsr meu?.in concluzie trebe sa schimb bujia...segmenti...curatat cilindrtun si chiuloasa.alta toba..si da nu merge ma arunc de la parter:|.multumesc mult pentru ajutor tuturor de pe acest forum care au postat va multumesc:) Sa auzim de bine.Asflat Uscat TUTUROR .Stima!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 Ăla e ulei mineral, e foarte prost. Nu îi mai pune deloc că îl faci varză. Am pus Âşi eu odata ulei d'ăla Âşi făcea urât de tot, fum foarte foarte mult chiar Âşi când era cald motorul Âşi ulei pe tobă la greu, când intră power valva dă în nas, nu se turează mai mult de 7000rpm. De curiozitate, de ce vrei să îi pui ulei in benzină? Nu am auzit până acum de nici un nsr care să aibe probleme cu ungerea. Eu am vreo 25.000km cu a mea, am un prieten are Âşi el vreo 10.000km, fără nici o problemă cu pompa de ulei (nici cu seturile de altfel . Orice ai face, scoate benzina cu uleiul ăla Âşi cumpără altceva, poți să foloseÂşti orice ulei dar să fie măcar semi-synthetic. Dustrugi aiurea motorul cu castrolul ăla. Îl poți folosi la scuter, tata pune numai dinăla la scuter Âşi n-are nici o treabă. De ce e prost uleiul mineral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 (editat) Nu mă pricep la definiții Âştiințifice dar, scoate un fum infernal, nu arde cum trebuie, motorul nu se turează la fel, dă în nas+rateuri la 6500rpm când intră power valva. Editat Februarie 4, 2010 de MadMike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 De ce? Nu mă pricep la definiții Âştiințifice dar, scoate un fum infernal, nu arde cum trebuie, motorul nu se turează la fel, dă în nas+rateuri la 6500rpm când intră power valva. Mda.. Bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Februarie 4, 2010 Share Postat Februarie 4, 2010 era pe forum un topic cu diferenta dintre uleiul mineral si cel sintetic; cauta pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 5, 2010 Autor Share Postat Februarie 5, 2010 Buna! As avea si eu niste intrebari : 1.Cum se regleaza relanti la Honda nsr 125 la carburator?(explicati-mi mai amanuntit va rog) 2.Cate suruburi de reglare are carburatorului de la Honda nsr 125 ca eu am vazut numai 2(unu mare cu arc,si unu micut langa el) 3.Ce rol are fiecare surub si daca mai are si altele ce rol au? Astept raspusurile voastre.Multumesc ! Stima!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 5, 2010 Share Postat Februarie 5, 2010 (editat) Nu ma pricep EXACT la carbul de NSR dar iti zic in general. Un surub din cele doua intotdeauna este pentru fixat pozitia initiala a clapetei/subarului de acceleratie, cu cat il strangi mai mult vei avea un "relanti mai mare." O turatie mai mare la relanti. De obicei e surubul mai mare si are arc si tot de obicei poate fi rotit si cu mana. Ce face el este exact sa-ti stabileasca pozitia initiala a acceleratiei, sau ca sa intelegi mai usor: cand strangi acel surub mai mult e ca si cum ai tine tu usor accelerat cu mana.. Asta e un reglaj grosier. Surubul doi de obicei e mai mic si pare la unele modele de carburi ca e ingropat.. asta e surubul de reglat amestec la relanti, sau de reglaj al circuitului pilot al carburatorului sau al circuitului de relanti. Daca strangi la maxim acel surub nu vei avea relanti stabil pentru ca vei sugruma complet acest circuit. Daca nu e umblat nu ai ce umbla la acest surub. De obicei pozitia lui e desurubat in afara 2-3 ture de la pozitia strans complet. Pe scurt, daca vrei sa umbli, umbli la surubul mare, cel efectiv de reglat relanti-ul.. daca ai relanti "prea mic" il mai strangi, daca ai relanti "prea mare" il mai desfaci. Asta e tot, nu e nici o filosofie. Alte sfaturi exacte de la posesorii de NSR sunt binevenite. REPET: ce am scris e IN GENERAL, habar nu am, nu am vazut in viata mea un carb de Honda NSR. Editat Februarie 5, 2010 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 daca mergi cumva cu socul tras? de asta poate se opreste la relanti si afuma bujia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Ăsta da sfat ÂŞurubul pentru relanți e ăla cu arc pe el. E pe partea dreaptă cum stai pe motocicletă. Poți să ajungi la el cu Âşurubelnița prin partea dreaptă a cadrului, are acolo un decupaj prin care dacă te uiți vezi capătul Âşurubului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 (editat) Mentionez ca eu am umblat la soc de la reglaj de acolo. ma gandesc ca si din cauza aia? Si cu socu tras nu mer sigur ca stiu cand ii tras si cand nu :| dar se poate regla relanti si de la soc?(mai exact ce face socul ala)? Editat Februarie 6, 2010 de Radu220v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu umbli la Âşoc că umbli degeaba. Ăi-am zis, schimbă uleiul Âşi bujia Âşi vezi cum merge după o forjă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 la soc umblasem deja din vara:| ca nu mai statea la relanti iar dupa ce am umblat la el statea:| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Nu umbli la Âşoc că umbli degeaba. Ăi-am zis, schimbă uleiul Âşi bujia Âşi vezi cum merge după o forjă. Bai acuma sincer, mai las-o-n doamne iarta-ma cu uleiul ala ca m-ai zapacit! @Radu, da, se poate deregla socul daca umbli la el si zici ca ai umblat la el. Chiar daca tie ti se pare ca e in pozitia corecta maneta de soc, pozitia initiala poate sa nu fie corecta!!!! Socul iti obtureaza partial calea de aer principala fortand motorul sa absoarba mai multa benzina - depinde cum e construit carburatorul. Daca tu ai dereglat pozitia initiala e posibil sa ai socul dereglat - adica sa stea putin "activat" permanent - chiar daca aparent clapeta e in pozitia corecta. De aici rezulta automat un amestec prea bogat in permanenta, mai multa benzina inseamna si automat mai mult ulei ->>> si astfel se explica toate problemele tale + umblatul la cablul pompei de ulei la surubele etc... toate la un loc au dus la ce descrii tu de la inceputul acestui topic. SFAT: Fa rost de cineva care a mai vazut carburator si motor 2T in viata lui, pune-l sa citeasca aici, apoi roaga-l sa te ajute sa regleze cablurile, socul, pompa de ulei, etc. Adica sa le puna in starea initiala. Tu ai facut bulibaseli acolo inca de cand ai luat mobra, si acum dupa 8 luni observi consecintele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 cam da:( dar mentionez ca la pompa d eulei s-a destrans ea abea acum 4 zile am vazut ca era picata piulita:| siar la soc...am sa incerc eu sa vad si daca nu imi iasa am sa chem pe cineva:) care se stie in acest domeniu:) Mesaj completat asa deic am starns surubul ala micutza der la carburator la maxim si nimika:| tot asa mergea(ce rtol are surubul acela?:| apoi l-am pus inapoi si nici o dif:| aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:| HELP PLS!!!!!!!!! Mesaj completat cam da:( dar mentionez ca la pompa d eulei s-a destrans ea abea acum 4 zile am vazut ca era picata piulita:| siar la soc...am sa incerc eu sa vad si daca nu imi iasa am sa chem pe cineva:) care se stie in acest domeniu:)Mesaj completat asa deic am starns surubul ala micutza der la carburator la maxim si nimika:| tot asa mergea(ce rtol are surubul acela?:| apoi l-am pus inapoi si nici o dif:| aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:| HELP PLS!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:| HELP PLS!!!!!!!!! Mesaj completat hmmm... neagra si umeda zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 hmmm... neagra si umeda zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu220v Postat Februarie 6, 2010 Autor Share Postat Februarie 6, 2010 inca nimeni nimika:(? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 Pai usc-o. Tine-o la flacara aragazului cu un patent; Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 inca nimeni nimika:(? Parerea mea de om neserios, de cele mai multe ori: la una din cele doua mobre 2 T pe care le-am detinut, am avut si eu poblema ta. Era vorba de Malaguti Fifty. Eu iti voi scrie ce am facut, apoi tu tragi concluziile: -imi scotea fum -cadea in nas dupa 5000rpm -cand se incalzea mai tare, nu mai statea la relanti, plus ca nu mai tragea -imi uda bujia, si prindea o culoare negricioasa, afumata. -scadere de putere, implicit o senzatie de patinare a ambreiajului Solutii, toate odata: -curatarea carburatorului; inlocuirea bujiei si a uleiului(din cutie), inlocuirea discurilor de ambreiaj, renuntarea la pompa de ulei....si partea de care tie ti-e frica: inlocuirea segmentilor. Mecanicii (nu eu!) mi-au spus: ulei iti scotea pt ca: 1- nu era buna pompa de ulei, si iti baga prea mult.Intr-adevar, cam consuma. 2- bujia era neagra din cauza excesului de ulei si a dereglarii carburatorului. Nu era uda...doar neagra. 3 -iti erau dusi segmentii 4- Discurile de ambreiaj chiar erau duse. 5 lipsa de putere era de la segmenti. 6- leglarea dupa ureche a carburatorului, duce la acea cadere in nas Asa arata: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Februarie 6, 2010 Share Postat Februarie 6, 2010 din manualul NSR...eu cred ca mergi cu socul pus,asta e parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.