Sari la conținut

Arunca Ulei Pe Toba


Radu220v
 Share

Postări Recomandate

ok am inteles.toba va veni sapt vitoare de pe un nsr dezmembrat.bujia ori br9ecs ori iridium.uleiul urmeaza sa vad ce si cum pentruc a am vb cu cineva de ulei...dar mentionez am desfinatat pompa de ulei.ii pun in amestec ... dar nush dc parca ii uda bujia..tot timpul cand o scot sa o curat...s[er numai sa nu fie segmenti ca nu prea se gasesc....si daca ati putea sa imi spuneti un pret la bujie iridium sau br9ecs.. multumesc anticipat ...in continuare mai astept pareri de la alti sa vedem ce cred si alti:) va multumes pentru ajutor :wink: asta se poate numi un forum unde omu este ajutat la probleme:).Stima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

BR9ECS e undeva pe la 30-40lei, cea iridium e 60lei, chiar azi am intrebat de preț.

Segmenți se găsesc destui. Cauți ori la reprezentanța Honda ori pe ebay. Costă vreo 50-100lei. Segmenți+piston costă undeva pe la 250-350lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te speria. segmentii se schimba usor la 2t, nu ai distributie ca la 4t. cilindrul si pistonul daca sunt in stare buna nu. la multe 2t se schimba setul din oficiu la 10 000 ca segmentii nu rezista mult.

tot atunci se curata si chiulasa de mizerie si EVACUAREA cilindrului,caci se infunda din cauza uleiului prost...

uite reglajul pompei de ulei la mobra ta...si nu mai postez nimic aici caci s-au suparat rau colegii de forum si-mi iau bataie sigur...

post-10059-1265299244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok am inteles.dar d eunde iau segmenti pentru nsr meu?.in concluzie trebe sa schimb bujia...segmenti...curatat cilindrtun si chiuloasa.alta toba..si da nu merge ma arunc de la parter:|.multumesc mult pentru ajutor tuturor de pe acest forum care au postat :wink: va multumesc:) Sa auzim de bine.Asflat Uscat TUTUROR .Stima!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
Ăla e ulei mineral, e foarte prost.

Nu îi mai pune deloc că îl faci varză. Am pus Âşi eu odata ulei d'ăla Âşi făcea urât de tot, fum foarte foarte mult chiar Âşi când era cald motorul Âşi ulei pe tobă la greu, când intră power valva dă în nas, nu se turează mai mult de 7000rpm.

 

De curiozitate, de ce vrei să îi pui ulei in benzină? Nu am auzit până acum de nici un nsr care să aibe probleme cu ungerea. Eu am vreo 25.000km cu a mea, am un prieten are Âşi el vreo 10.000km, fără nici o problemă cu pompa de ulei (nici cu seturile de altfel :wink: .

 

Orice ai face, scoate benzina cu uleiul ăla Âşi cumpără altceva, poți să foloseÂşti orice ulei dar să fie măcar semi-synthetic. Dustrugi aiurea motorul cu castrolul ăla. Îl poți folosi la scuter, tata pune numai dinăla la scuter Âşi n-are nici o treabă.

De ce e prost uleiul mineral?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mă pricep la definiții Âştiințifice dar, scoate un fum infernal, nu arde cum trebuie, motorul nu se turează la fel, dă în nas+rateuri la 6500rpm când intră power valva.

Editat de MadMike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator mariion
De ce?

Nu mă pricep la definiții Âştiințifice dar, scoate un fum infernal, nu arde cum trebuie, motorul nu se turează la fel, dă în nas+rateuri la 6500rpm când intră power valva.

Mda.. Bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna! :wink:

 

As avea si eu niste intrebari :laugh: :

 

 

1.Cum se regleaza relanti la Honda nsr 125 la carburator?(explicati-mi mai amanuntit va rog)

2.Cate suruburi de reglare are carburatorului de la Honda nsr 125 ca eu am vazut numai 2(unu mare cu arc,si unu micut langa el)

3.Ce rol are fiecare surub si daca mai are si altele ce rol au?

 

 

Astept raspusurile voastre.Multumesc :laugh: !

 

 

Stima!!! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma pricep EXACT la carbul de NSR dar iti zic in general.

 

Un surub din cele doua intotdeauna este pentru fixat pozitia initiala a clapetei/subarului de acceleratie, cu cat il strangi mai mult vei avea un "relanti mai mare." O turatie mai mare la relanti.

De obicei e surubul mai mare si are arc si tot de obicei poate fi rotit si cu mana. Ce face el este exact sa-ti stabileasca pozitia initiala a acceleratiei, sau ca sa intelegi mai usor: cand strangi acel surub mai mult e ca si cum ai tine tu usor accelerat cu mana..

Asta e un reglaj grosier.

 

Surubul doi de obicei e mai mic si pare la unele modele de carburi ca e ingropat.. asta e surubul de reglat amestec la relanti, sau de reglaj al circuitului pilot al carburatorului sau al circuitului de relanti.

Daca strangi la maxim acel surub nu vei avea relanti stabil pentru ca vei sugruma complet acest circuit.

Daca nu e umblat nu ai ce umbla la acest surub. De obicei pozitia lui e desurubat in afara 2-3 ture de la pozitia strans complet.

 

Pe scurt, daca vrei sa umbli, umbli la surubul mare, cel efectiv de reglat relanti-ul.. daca ai relanti "prea mic" il mai strangi, daca ai relanti "prea mare" il mai desfaci.

Asta e tot, nu e nici o filosofie.

 

Alte sfaturi exacte de la posesorii de NSR sunt binevenite.

 

REPET: ce am scris e IN GENERAL, habar nu am, nu am vazut in viata mea un carb de Honda NSR.

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ăsta da sfat :wink:

 

ÂŞurubul pentru relanți e ăla cu arc pe el. E pe partea dreaptă cum stai pe motocicletă. Poți să ajungi la el cu Âşurubelnița prin partea dreaptă a cadrului, are acolo un decupaj prin care dacă te uiți vezi capătul Âşurubului.

post-29418-1265442632_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mentionez ca eu am umblat la soc de la reglaj de acolo. ma gandesc ca si din cauza aia?:wink:

 

Si cu socu tras nu mer sigur ca stiu cand ii tras si cand nu :| dar se poate regla relanti si de la soc?(mai exact ce face socul ala)?

Editat de Radu220v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu umbli la Âşoc că umbli degeaba.

Ăi-am zis, schimbă uleiul Âşi bujia Âşi vezi cum merge după o forjă.

Bai acuma sincer, mai las-o-n doamne iarta-ma cu uleiul ala ca m-ai zapacit! :wink:

 

@Radu, da, se poate deregla socul daca umbli la el si zici ca ai umblat la el. Chiar daca tie ti se pare ca e in pozitia corecta maneta de soc, pozitia initiala poate sa nu fie corecta!!!!

Socul iti obtureaza partial calea de aer principala fortand motorul sa absoarba mai multa benzina - depinde cum e construit carburatorul.

 

Daca tu ai dereglat pozitia initiala e posibil sa ai socul dereglat - adica sa stea putin "activat" permanent - chiar daca aparent clapeta e in pozitia corecta.

 

De aici rezulta automat un amestec prea bogat in permanenta, mai multa benzina inseamna si automat mai mult ulei ->>> si astfel se explica toate problemele tale + umblatul la cablul pompei de ulei la surubele etc... toate la un loc au dus la ce descrii tu de la inceputul acestui topic.

 

SFAT:

 

Fa rost de cineva care a mai vazut carburator si motor 2T in viata lui, pune-l sa citeasca aici, apoi roaga-l sa te ajute sa regleze cablurile, socul, pompa de ulei, etc.

Adica sa le puna in starea initiala.

Tu ai facut bulibaseli acolo inca de cand ai luat mobra, si acum dupa 8 luni observi consecintele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da:( dar mentionez ca la pompa d eulei s-a destrans ea abea acum 4 zile am vazut ca era picata piulita:| siar la soc...am sa incerc eu sa vad si daca nu imi iasa am sa chem pe cineva:) care se stie in acest domeniu:)

Mesaj completat

asa deic am starns surubul ala micutza der la carburator la maxim si nimika:| tot asa mergea(ce rtol are surubul acela?:| apoi l-am pus inapoi si nici o dif:|

 

aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:|

 

 

HELP PLS!!!!!!!!!

 

 

Mesaj completat

cam da:( dar mentionez ca la pompa d eulei s-a destrans ea abea acum 4 zile am vazut ca era picata piulita:| siar la soc...am sa incerc eu sa vad si daca nu imi iasa am sa chem pe cineva:) care se stie in acest domeniu:)

Mesaj completat

asa deic am starns surubul ala micutza der la carburator la maxim si nimika:| tot asa mergea(ce rtol are surubul acela?:| apoi l-am pus inapoi si nici o dif:|

 

aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:|

 

 

HELP PLS!!!!!!!!!

post-54501-1265463548_thumb.jpg

post-54501-1265463573_thumb.jpg

post-54501-1265463600_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aicea sunt niste poze cu bujia cand o scot afara din chiuloasa:nu prea se vede bn dar este neagra si ii umeda:|

 

 

HELP PLS!!!!!!!!!

 

 

Mesaj completat

hmmm... neagra si umeda zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca nimeni nimika:(?

Parerea mea de om neserios, de cele mai multe ori:

la una din cele doua mobre 2 T pe care le-am detinut, am avut si eu poblema ta.

Era vorba de Malaguti Fifty. Eu iti voi scrie ce am facut, apoi tu tragi concluziile:

-imi scotea fum

-cadea in nas dupa 5000rpm

-cand se incalzea mai tare, nu mai statea la relanti, plus ca nu mai tragea

-imi uda bujia, si prindea o culoare negricioasa, afumata.

-scadere de putere, implicit o senzatie de patinare a ambreiajului

Solutii, toate odata:

-curatarea carburatorului; inlocuirea bujiei si a uleiului(din cutie), inlocuirea discurilor de ambreiaj, renuntarea la pompa de ulei....si partea de care tie ti-e frica: inlocuirea segmentilor.

Mecanicii (nu eu!) mi-au spus:

ulei iti scotea pt ca:

1- nu era buna pompa de ulei, si iti baga prea mult.Intr-adevar, cam consuma.

2- bujia era neagra din cauza excesului de ulei si a dereglarii carburatorului. Nu era uda...doar neagra.

3 -iti erau dusi segmentii

4- Discurile de ambreiaj chiar erau duse.

5 lipsa de putere era de la segmenti.

6- leglarea dupa ureche a carburatorului, duce la acea cadere in nas

Asa arata: 1202991850_1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...