uzunu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Chiar asa..de ce sa stam degeaba? Stiu pe cineva , cu un 1100 GS, care, dupa ce si-a schimbat pompa de benzina, cu una cu debit si presiune mai mare, si-a propus sa inlocuiasca si regulatorul de presiune, tocmai pt. a imbunatatii performantele motorului, implicit pt a-i creste puterea. Din cate imi amintesc, cred ca isi cauta regulator de 1100 RS (bmw). Acum nu stiu daca si-a inlocuit regulatorul de presiune, dar citisem undeva un post de-al lui, cum ca nu e indicat sa faci asemenea lucru, pt ca strici motorul printr-un amestec imbogatit, uzand prematur motorul. Acum stau si ma gandesc...sa mai cred sau sa nu mai cred ce sfaturi da respectivul? Mai, la un BMW injectat cred ca-i cea mai mare prostie sa umbli la linia de combustibil. Motoarele sunt desenate din fabrica sa mearga cu un amestec cat mai sarac. Cum altfel ar consuma un motor de peste 1000cmc 5, maxim 6 litri la suta iar al tau CS 3.5%? Si in niciun caz nu sunt cele mai aerodinamice motociclete. Daca vrei tuning la bavarez, trebuie sa investesti in alte parti, gen axe cu came mai agresive, porting, alta harta de injectie, rulmenti, amortizoare, eliminarea catalizatorului. De asemenea, cel mai bun filtru de aer e cel OEM, iar toba finala NU SE SCHIMBA deoarece e nevoie de back-pressure pentru ca motorul sa mearga cum trebuie. Si chiar cu toate astea, castigul ar fi relativ modest, maxim 10-15%. Mai degraba mergi cu ea cateva zile aproape de limitator ca sa elimini depunerile de carbon de pe piston si schimbi bujiile, se va simti mult mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 No Yzule, ți-am zis eu. Deci îmi dai mie toba? Că al meu e carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 am auzit ca daca bagi azot in roti... "Datorita lipsei umiditatii din azotul cu care ne umflam cauciucurile, jantele nu vor avea de suferit. Cele normale nu ruginesc pe interior, iar cele de aliaj nu vor fi oxidate. Pentru ca este un gaz inert chimic, azotul nu actioneaza nici asupra cauciucului. Moleculele de azot au dimensiuni care nu permit trecerea prin microporii anvelopei (osmoza). Prin urmare, si acest lucru contribuie la constanta presiunii. Modul in care se comporta azotul la comprimare determina o amortizare mai buna decat cea oferita de aer, iar gropile vor fi mai bine suportate de catre sistemul de suspensie. Desi nu am descoperit date exacte ale vreunui studiu de specialitate, se spune ca anvelopele cu azot dau un nivel mai redus al zgomotului. Iar aceasta s-ar explica prin faptul ca undele produse de socuri sunt amortizate mai bine de azot - care transmite undele sonore mult mai slab decat aerul." Cand bagi aer in roti, bagi 78% azot. Dupa ce restul moleculelor mai mici scapa(asta oricum se intampla acum la iernat) si trebuie sa completezi(tot cu aer), la prima completare ajungi la 95.16% azot. La a doua completare, 99.99% Exista tot felul de taxe care se poat evita, asta e una din ele(taxa de bagat azot la service). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 De asemenea, cel mai bun filtru de aer e cel OEM, iar toba finala NU SE SCHIMBA deoarece e nevoie de back-pressure Ei bine, vreau sa spun ca nu te-am ascultat. Acum, ceeea ce urmeaza sa spun, nu va fi agreat in totalitate de multi expertzti de pe aici, dar nu e nimeni obligat sa o faca. Motoreta mea( F650 CS) e proiectata , mai bine zis, limitata , sa zboare cu maxim 174 km/h. Am testat lucrul acesta de multe ori, nu contest, dar a venit ziua cand m-am hotarat sa ii inlocuiesc toba finala (originala are cu cateva kg in plus, are catalizator si nici la cap. estetic nu imi mai suradea). Sun in Germania la Sebring,'' gutantag, gutantag, aveti toba de CS"? Nu avem , dar daca ne dai patru sute si ceva de euro, iti facem, si in 7 zile o ai.'' Platesc banii si imi ajunge toba, asa cum au promis. Motoreta mea, cu toba originala, la fix 4000 rpm in treapta a 5-a, avea fix 100 km/h. Dupa ce i-am inlocuit toba, motoreta zboara la 100 cu 3550-3600 rpm, in aceeasi treapta. Si, vine ziua decisiva: cea de top speed. 200 km/h, fara a-mi decupla. Am tot stat si m-am socotitit, ca numa' nu intelegeam felul in care imi era limitata initial: eu credeam ca e limitata viteza, dar defapt, era limitat din turometru La 200 la ora, motoreta are cca 7500 rpm., cand, inainte, cu toba stock, la 7500 rpm aveam 175 max. si im i decupla. Asta legat de vit max. Cat despre putere si cuplu, am observat alt aspect: daca cu toba originala, imi lua, sa zicem 5 secunde sa ajung la 7000 rpm, acum imi ia 4 secunde.Ce vreau sa spun e ca se tureaza mult mai usor si mai repede. Dar, acum revenind la ce zice uzunu...are si el partea lui de dreptate. De ce? Pai, daca cu toba originala, puteam sa trag maxim de acceleratie, pana in 7500 rpm, in treapta intai, acum (e valabil doar la treapta intai de viteza!!!), motoreta la 6000 rpm, cade in bot, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Concluzia mea e ca ceva se intampla, cu gazele si admisia, din cauza usurintei cu care sunt emanate respectivele gaze (back-up pressure). Chiar nu stiu, dar nici nu imi bat capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 hai sa postam ca sa nu stam dejaba... pai dejaba maresti tu presiunea la pompa, punand alta pompa cu un debit mai mare, ca mai ai si un regulator de presiune care o tine tot la cat trebuie; asta ti-o zice unu cu pompa de 3,5 bari in loc de 3 cat e OEM; sa zicem ca schimbi si regulatorul de presiune si atunci ai 3,5 bari la injectoare deci mai multa benzina in galeria de admisie si implicit in motor, dar DEGEABA, ca acuma ai doar amestecul imbogatit mai mult decat trebuie sa fie, ceea ce va duce la uzura prematura a motorului; acuma te gandesti ca pui un filtru mai permisiv, dar tot nu o sa fie amestecul corect ca ala facut din fabrica, ca trebuie modificata harta; ca sa modifici harta ai nevoie de dyno tester dela sau cum s-o numi. asa ca nu mai posta ce ai auzit de la unu care o auzit de la altu care de fapt numa s-o gandit, nu o incercat aia. Hai sa iti explic eu cum sta treaba, nu se pune alta pompa cu debit mai mare ptr ca nu ai de ce si nici de unde, modifici decat regulatorul de presiune, ii pui alt arc mai concret si vei avea o pulverizare mai buna, cat despre amestec, e suficient un filtru de aer si un power commander daca stii ce face ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Motoreta mea, cu toba originala, la fix 4000 rpm in treapta a 5-a, avea fix 100 km/h.Dupa ce i-am inlocuit toba, motoreta zboara la 100 cu 3550-3600 rpm, in aceeasi treapta. OK, stai sa inteleg si eu un lucru. Cum iti poate scadea raportul in cutia de viteze daca schimbi toba? Cu toba sau fara, la 4000 rpm in treapta a 5-a tot 100km/h trebuie sa ai. Poate castigi cativa Nm in plus care te fac sa fii cu 0.1 secunde mai rapid de la 100km/h la 120km/h. Poate ai schimbat vreunul din pinioane intre timp si nu ti-ai dat seama (daca se poate face asta la curea). Sau ti-ai reglat un ambreiaj care patina. Poate, intr-adevar ai atins 200km/h deoarece cutia e sub-etajata in treapta finala si viteza maxima cu toba stock nu se atinge in limitatorul de turatie (se intampla des la masini, viteza maxima fiind atinsa in penultima treapta, de exemplu Opel Astra H, Dacia Logan 1.4), dar asta ar insemna ca doar schimbarea tobei ti-a adus un aport de cuplu de 26% (tine cont ca dublul vitezei se realizeaza doar daca lucrul mecanic este de 4 ori mai mare), iar motocicleta ta are acum 63 CP, o diferenta enorma care nu poate fi atribuita doar tobei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Hai sa iti explic eu cum sta treaba, nu se pune alta pompa cu debit mai mare ptr ca nu ai de ce si nici de unde, modifici decat regulatorul de presiune, ii pui alt arc mai concret si vei avea o pulverizare mai buna, cat despre amestec, e suficient un filtru de aer si un power commander daca stii ce face ala. fa tu la mobra ta destea daca vrei. dar intelege ca un regulator mai mare lasa sa treaca mai mult gaz prin injectoare; asta vad ca am lamurit-o; daca ai mai mult gaz, iti trebuie si mai mult aer, nu? ca sa pastrezi raportul dat de producator; ce filtru alegi tu ca sa ai exact acelasi raport aer/gaz la amestec? si atunci o sa ai amestec ori mai saracit, caz in care uzezi prematur motorul prin interior ori mai bogat, caz in care strici catalizatorul din toba. si pe urma te mai miri ca vitezanele nu tin decat 50k km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) OK, stai sa inteleg si eu un lucru. Cum iti poate scadea raportul in cutia de viteze daca schimbi toba? Cu toba sau fara, la 4000 rpm in treapta a 5-a tot 100km/h trebuie sa ai. Poate castigi cativa Nm in plus care te fac sa fii cu 0.1 secunde mai rapid de la 100km/h la 120km/h. Poate ai schimbat vreunul din pinioane intre timp si nu ti-ai dat seama (daca se poate face asta la curea). Sau ti-ai reglat un ambreiaj care patina. Poate, intr-adevar ai atins 200km/h deoarece cutia e sub-etajata in treapta finala si viteza maxima cu toba stock nu se atinge in limitatorul de turatie (se intampla des la masini, viteza maxima fiind atinsa in penultima treapta, de exemplu Opel Astra H, Dacia Logan 1.4), dar asta ar insemna ca doar schimbarea tobei ti-a adus un aport de cuplu de 26% (tine cont ca dublul vitezei se realizeaza doar daca lucrul mecanic este de 4 ori mai mare), iar motocicleta ta are acum 63 CP, o diferenta enorma care nu poate fi atribuita doar tobei. Lucian, fara sa o lungim degeaba...esti invitatul meu, cand ai drum la Cluj, sa faci o tura cu mobra mea, atat cu toba stock , cat si cu cea finala sport Sebring. De mentionat: toba sport este cumparat de la fabrica Sebring, exclusiv pt modelul asta de motor,si nu esto o toba sport oarecare, adaptata pt motorul meu. Crede-ma, de cand o am mobra, eu nu am gasit niciun raspuns plauzibil, pt diferenta asta de viteza si cuplu. Nu sunt expert si decat sa zic prostii, mai bine tac, dar eu ce am expus este concluzia, nu si cauza. Poate fi coincidenta, pot fi factori de care nu am tinut seama in trecut( vant din spate, usoara inclinare a carosabilului, presiune mai mare in pneuri, etc), cert este ca mobra e alta, atunci cand ii montez toba sport. Si, NU, nu i-am adus nicio alta modificare, decat ceea ce tine de intretinerea ei: ulei castrol inlocuit la fiecare 3000 km, bujie iridium la fiecare 10.000 km, cauciucuri noi, verificat frecvent presiunea in roti, benzina de la OMW (de cele mai multe ori) + aditivi cumparati separat si filtrele inlocuite la cat zice manualul si ....cam atat. Mesaj completat iar motocicleta ta are acum 63 CP, Deci asta e explicatia pt care, pana la 80 km/h, cu plecare de pe loc, putine mobre sunt care m-au depasit. Dupa 80...treburile se schimba. Trebuie precizat ca am facut mai mult liniute cu speeduri si am cam trisat, eu placand in wheelie Mesaj completat Editat Februarie 9, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Concluzia mea e ca ceva se intampla, cu gazele si admisia, din cauza usurintei cu care sunt emanate respectivele gaze (back-up pressure). Chiar nu stiu, dar nici nu imi bat capul E foarte simplu, ca sa nu-ti mai dea in nas trebuie sa cresti si putin nivelul de benzina (nu stiu daca ai carb sau injectie, dar daca ai carburator trebuie sa maresti nivelul in camera de nivel constant al carbului - vei avea si un consum mai mare). Daca ai injectie, habar nu am cum sa pacalesti injectia sa dea mai multa benzina. E foarte normal ca motorul sa castige putere daca pui o toba prin care bate vantul, tocmai ca motorul nu trebuie sa mai invinga acea back-pressure - de care, by the way Uzunu, motorul "does not give a fuck!". Cu cat evacuarea va fi mai libera cu atat motorul va zburda mai tare! Dar.. vrea si benzina. Pe de alta parte Uzunu are dreptate, cred ca exagerezi putin cu viteza/treapta/turatia - pentru ca orice i-ai face motorului nu ai cum sa ai o viteza mai mare in aceeasi treapta, la acelasi RPM - e IMPOSIBIL. Te cred ca motorul e ultrasprinten, dar ai numarat tu grest ceva pe-acolo. P.s. Sebring fac tobe bestiale, daca gasesc pentru Transalp o sa-mi pun si eu! Mesaj completat later edit: Daca vrei sa vezi de curioziate - si ca se te convingi - ca nu ai suficienta benzina, scoate bujia/bujiile si o sa vezi ca sunt albe - si ma refer la mersul cu noua toba sport Sebring. (habar nu am daca bmwf650 e pe injectie sau nu, sau cate bujii are pe cilindru). Daca are injectie amestecul ar trebui sa se regleze automat - sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Daca are injectie amestecul ar trebui sa se regleze automat - sau nu? Da, din cate stiu eu. In primul rand, ca am senzorul de O2, care exact rolul asta il are. In al doilea rand, modelele de 650 dupa 2000 toate sunt pe injectie, difera doar nr de bujii (din 2003 dec. incoace is cu 2 buji pe cilindru(??) ). Ce pot sa-ti spun: tot timpul am fost suparat ca eu nu pot duce motorul in turatii pana pe rosu, dar crede-ma ca e asa cum zic eu. Nu am de ce sa te mint si nici nu am de ce sa-mi fur singur caciula. Baietii de la Spinners (firma care mi-a adus pe comanda motorul) pot sa confirme ca , speriat ca dracu' am mers cu motorul inapoi la ei, ca am crez ca e stricat. Recunosc: daca as fi citit si eu, la randu-mi, postul pe care l-am scris initial, as fi zis ca respectivul ori e dus cu capul ori are halucinatii, dar repet, nu am cautat o explicatii logica...pt ca ceea ce se intampla prin inlocuirea tobei NU ARE LOGICA!!! ....pt mine, cel putin. P.S ambreiajul este reglat cum trebuie si nici nu umblu la el. Nu patineaza si nici nu am probleme la cutia de viteze. P.S 2 Domnul spune asa: crede si nu cerceta! Mesaj completat Cu toba sau fara, la 4000 rpm in treapta a 5-a tot 100km/h trebuie sa ai. Logica si putinele mele cunostinte mecanice, aproba pozitiv si intru totul ceea ce spui tu, dar.....pt ceea ce se intampla la mobra mea, nu am o explicatie obiectiva. Editat Februarie 9, 2010 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Motoreta mea, cu toba originala, la fix 4000 rpm in treapta a 5-a, avea fix 100 km/h. Dupa ce i-am inlocuit toba, motoreta zboara la 100 cu 3550-3600 rpm, in aceeasi treapta. La 200 la ora, motoreta are cca 7500 rpm., cand, inainte, cu toba stock, la 7500 rpm aveam 175 max. si im i decupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Acum, ceeea ce urmeaza sa spun, nu va fi agreat in totalitate de multi expertzti de pe aici, dar nu e nimeni obligat sa o faca. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Logica si putinele mele cunostinte mecanice, aproba pozitiv si intru totul ceea ce spui tu, dar.....pt ceea ce se intampla la mobra mea, nu am o explicatie obiectiva. Extraterestri. Au venit, ti-au luat motoreta in farfuria lor zburatoare, ti-au modificat rotilete in cutie, au mai bagat un piston pe langa cel functional, i-au schimbat uleiul si i-au bagat benzina extratereasca, facuta din dinozauri extraterestri. Cica sunt in conspiratie cu OMVu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Spor! Imi place ca esti modest. Poti sa-ti tunezi motorul cu ce vrei tu, bujii din aur, sa cu tapiterie din piele de sarpe veninos, filtre K&N facute din matasea broastei, ulei de masline dublu rafinat, axe cu came din lemn de stejar, CDI pe lampi, toba de evacuare Leo de la Strehaia, pistoane si biele forjate din PAL si in loc de benzina sa-i bagi vodca Saniuta ca tot nu vei reusi sa reduci turatia motorului fara sa schimbi niste pinioane din cutie sau cele de la lant/curea. Ai facut asa ceva? Editat Februarie 9, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 . Ai facut asa ceva? Trebuie sa recunosc ca mi-ai inseninat seara, facandu-ma sa rad copios. Iar acum sa-ti raspund la intrebare: aaa...nope, i did none of this. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Trebuie sa recunosc ca mi-ai inseninat seara, facandu-ma sa rad copios. Iar acum sa-ti raspund la intrebare: aaa...nope, i did none of this. Atunci inseamna ca esti un mincinos , plus ca nu ai cum sa ajungi la 200 km/h doar prin schimbarea tobei. Editat Februarie 9, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaceTuning Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Ei bine, vreau sa spun ca nu te-am ascultat. Acum, ceeea ce urmeaza sa spun, nu va fi agreat in totalitate de multi expertzti de pe aici, dar nu e nimeni obligat sa o faca. Motoreta mea( F650 CS) e proiectata , mai bine zis, limitata , sa zboare cu maxim 174 km/h. Am testat lucrul acesta de multe ori, nu contest, dar a venit ziua cand m-am hotarat sa ii inlocuiesc toba finala (originala are cu cateva kg in plus, are catalizator si nici la cap. estetic nu imi mai suradea). Sun in Germania la Sebring,'' gutantag, gutantag, aveti toba de CS"? Nu avem , dar daca ne dai patru sute si ceva de euro, iti facem, si in 7 zile o ai.'' Platesc banii si imi ajunge toba, asa cum au promis. Motoreta mea, cu toba originala, la fix 4000 rpm in treapta a 5-a, avea fix 100 km/h. Dupa ce i-am inlocuit toba, motoreta zboara la 100 cu 3550-3600 rpm, in aceeasi treapta. Si, vine ziua decisiva: cea de top speed. 200 km/h, fara a-mi decupla. Am tot stat si m-am socotitit, ca numa' nu intelegeam felul in care imi era limitata initial: eu credeam ca e limitata viteza, dar defapt, era limitat din turometru La 200 la ora, motoreta are cca 7500 rpm., cand, inainte, cu toba stock, la 7500 rpm aveam 175 max. si im i decupla. Asta legat de vit max. Cat despre putere si cuplu, am observat alt aspect: daca cu toba originala, imi lua, sa zicem 5 secunde sa ajung la 7000 rpm, acum imi ia 4 secunde.Ce vreau sa spun e ca se tureaza mult mai usor si mai repede. Dar, acum revenind la ce zice uzunu...are si el partea lui de dreptate. De ce? Pai, daca cu toba originala, puteam sa trag maxim de acceleratie, pana in 7500 rpm, in treapta intai, acum (e valabil doar la treapta intai de viteza!!!), motoreta la 6000 rpm, cade in bot, ca si cum nu s-ar mai alimenta. Concluzia mea e ca ceva se intampla, cu gazele si admisia, din cauza usurintei cu care sunt emanate respectivele gaze (back-up pressure). Chiar nu stiu, dar nici nu imi bat capul Chiar daca toba ti-ar da 1000CP la 4000 ture, dar daca ai acelas raport de transmisie, dar atentie, transmisia sa fie RIGIDA (adica raport 1:1, fara patinare) atunci tot 100kmph ai numai, chiar daca ajungi la vit aceasta de la 0 in 1 sec, asta e complet alta treaba. Ce se intampla la tine de iti arata cu 10-15% mai multa viteza e fix din cauza ca ai transmisie pe curea, iar la solicitari maxime iti patineaza fulia de atac, iar cititorul de viteza fiind inainte, citeste o viteza mai mare decat cea reala .......e ca si cum ai merge un pic debreiat la 1000ture in treapta 2-a in panta cu 60 in loc de 55 Editat Februarie 9, 2010 de RaceTuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Chiar daca toba ti-ar da 1000CP la 4000 ture, dar daca ai acelas raport de transmisie, dar atentie, transmisia sa fie RIGIDA (adica raport 1:1, fara patinare) atunci tot 100kmph ai numai, chiar daca ajungi la vit aceasta de la 0 in 1 sec, asta e complet alta treaba. Ce se intampla la tine de iti arata cu 10-15% mai multa viteza e fix din cauza ca ai transmisie pe curea, iar la solicitari maxime iti patineaza fulia de atac, iar cititorul de viteza fiind inainte, citeste o viteza mai mare decat cea reala .......e ca si cum ai merge un pic debreiat la 1000ture in treapta 2-a in panta cu 60 in loc de 55 Ori nu inteleg eu ce ai scris ori esti pe dinafara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 @Racetuning Am tot citit eu despre mecanică Âşi mai Âştiu Âşi eu cum arată roata, dar ce ai scris e mult prea mult pt mine. Bag-o în româneÂşte, te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Chiar daca toba ti-ar da 1000CP la 4000 ture, dar daca ai acelas raport de transmisie, dar atentie, transmisia sa fie RIGIDA (adica raport 1:1, fara patinare) atunci tot 100kmph ai numai, chiar daca ajungi la vit aceasta de la 0 in 1 sec, asta e complet alta treaba. Ce se intampla la tine de iti arata cu 10-15% mai multa viteza e fix din cauza ca ai transmisie pe curea, iar la solicitari maxime iti patineaza fulia de atac, iar cititorul de viteza fiind inainte, citeste o viteza mai mare decat cea reala .......e ca si cum ai merge un pic debreiat la 1000ture in treapta 2-a in panta cu 60 in loc de 55 Cititorul de viteza la CS, AFAIK, este senzorul de ABS de la roata spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Abs la roata spate? Yzule, de motocicleta sau de saab? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Atunci inseamna ca esti un mincinos , Asa o fi, mai ales ca am un motiv bine intemeiat sa mint...doar cand o sa vand mobra, o sa ii cresc pretul cu min. 500 euro, doar pt. faptul ca ajunge la 200 si nu doar 174 cat e limitata atunci tot 100kmph ai numai, chiar daca ajungi la vit aceasta de la 0 in 1 sec Logica ta e buna , logica mea e buna, teoria noatra e buna...dar practica ne omoara. Cititorul de viteza la CS, AFAIK, este senzorul de ABS de la roata spate. Abs la roata spate? Yzule, de motocicleta sau de saab?De mobra e vorba, doar suntem pe motociclism.ro...nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Câteodată parcă e bancuri.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Acum, uitandu-ma in ceasca de cafea, am avut o revelatie: am mers cu mobra cu ambreiajul reglat prost, prea intins, motiv pt care patina ambreiajul. Am slabit tensiunea cablului si am ajuns la 200 km/h. Cea mai plauzibila explicatie. Mesaj completat Asta, bine inteles , dupa explicatia uzunului, cu alienii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 10, 2010 Share Postat Februarie 10, 2010 Noroc cu Jacobs, că altfel rămâneam într-o dilemă pe viață. Deci aÂşa se tunează un bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.