gottzy Postat Februarie 8, 2010 Share Postat Februarie 8, 2010 Salutari, Intrebarea este f. scurta. Ce ulei functioneaza cel mai bine cu modelul asta? o am de vara trecuta si am folosit Motul 5100 15W50. Mi s-a parut un ulei bun, insa am mers mult in oras si dupa cateva zeci de minute de "alergare" mi se parea subtire , parca incepea sa tacane ceva.....n-am idee. ma bate gandul sa iau 300V 15W50 Motul, dar gasisem mai demult un topic de genul ca acest ulei nu e deloc pe placul motorului. Saaau sa trec pe Motorex? Va rog idei sau pareri ! Multumesc abia astept un pic de caldura sa aranjez mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salutari, Intrebarea este f. scurta. Ce ulei functioneaza cel mai bine cu modelul asta? o am de vara trecuta si am folosit Motul 5100 15W50. Mi s-a parut un ulei bun, insa am mers mult in oras si dupa cateva zeci de minute de "alergare" mi se parea subtire , parca incepea sa tacane ceva.....n-am idee. ma bate gandul sa iau 300V 15W50 Motul, dar gasisem mai demult un topic de genul ca acest ulei nu e deloc pe placul motorului. Saaau sa trec pe Motorex? Va rog idei sau pareri ! Multumesc abia astept un pic de caldura sa aranjez mobra MOTOREX ! .......& race ! folosesc toata gama( ulei furca, ulei motor,antigel,kit intretinere lant, pana si lichid de frana) si sunt f multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Salutari, Intrebarea este f. scurta. Ce ulei functioneaza cel mai bine cu modelul asta? o am de vara trecuta si am folosit Motul 5100 15W50. Mi s-a parut un ulei bun, insa am mers mult in oras si dupa cateva zeci de minute de "alergare" mi se parea subtire , parca incepea sa tacane ceva.....n-am idee. ma bate gandul sa iau 300V 15W50 Motul, dar gasisem mai demult un topic de genul ca acest ulei nu e deloc pe placul motorului. Saaau sa trec pe Motorex? Va rog idei sau pareri ! Multumesc abia astept un pic de caldura sa aranjez mobra 10w50 Castrol Power 1 RS 4T - full sintetic, e mai ieftin (50RON/L) ca Motul si e la fel de bun sau mai pun. Plusul lui este formula 10W50 fiind mult mai buna pentru strada decat 15W50 deoarece acopera o plaja mai mare de temperaturi. Editat Februarie 9, 2010 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr.mengele Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 Salutari, Intrebarea este f. scurta. Ce ulei functioneaza cel mai bine cu modelul asta? o am de vara trecuta si am folosit Motul 5100 15W50. Mi s-a parut un ulei bun, insa am mers mult in oras si dupa cateva zeci de minute de "alergare" mi se parea subtire , parca incepea sa tacane ceva.....n-am idee. ma bate gandul sa iau 300V 15W50 Motul, dar gasisem mai demult un topic de genul ca acest ulei nu e deloc pe placul motorului. Saaau sa trec pe Motorex? Va rog idei sau pareri ! Multumesc abia astept un pic de caldura sa aranjez mobra salut in primul rand cati km are motocicleta ta? eu folosesc 15w50 , semisintetic de la agip il schimb la 5000 km, nu merg pe pista, pe scurt utilizare normala. daca moto are km multi poti pune 20w50 nu pune 10w sau 5w ca e prea subtire, vtr e un motor cu cuplu mare. asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) Salut, recomandat e sa pui full sintetic, nu vad care e problema daca ai multi km, sau putini, atat timp cat motorul nu consuma ulei, ai compresie buna......si motul si motorex, castrol au uleiuri full sintetice. Incearca si tu 10w50 sau 10w60 cel mult, sau ce zice cartea. Stiu persoana care avea R1 din 99, ii dadea mult pe o roata, sch uleiul la maxim 2500 de km, intodeauna 20w50, Motul si tot a terminat setul motor in 20 de mii de km...asa ca nu tine de tipul de ulei care-l bagi. Personal am tot o Honda numai ca are 4 in linie, si am renuntat la Motul full sintetic, pentru ca avea vibratii mai mari si in mers si pe loc. Cu Motorex ca e full sintetic sau sintetic, au disparut simptomele de la Motul(nu am zis ca e un ulei prost, dimpotriva). Bafta. Editat Februarie 9, 2010 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 pune semi-sintetic, motorext 15-50. Eu cand am luat motorul (in toamna 2009) mi s-a zis ca 'avea uleiul schimbat'. Cum nu am obiceiul sa merg pe 'incredere', am schimbat uleiul si am observat cu stupoare ca era 'apa' aproape. Si la mine erau prezente bataile specifice de la distributie iar dupa ce l-am schimbat si am pus MOTOREX Semisintetic 15-50, au disparut. Eu asta iti recomand, semi-sintetic, motorex 15-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 pune semi-sintetic, motorext 15-50. Eu cand am luat motorul (in toamna 2009) mi s-a zis ca 'avea uleiul schimbat'. Cum nu am obiceiul sa merg pe 'incredere', am schimbat uleiul si am observat cu stupoare ca era 'apa' aproape. Si la mine erau prezente bataile specifice de la distributie iar dupa ce l-am schimbat si am pus MOTOREX Semisintetic 15-50, au disparut. Eu asta iti recomand, semi-sintetic, motorex 15-50. s a mai discutata pb cu bataile de distributie vs ulei.le mascheaza nu le rezolva.asta am verificat pe propria piele. cand am demontat chiulasa am constatat cu stupoare ca lantul de distributie "mincase" cam 1/2 din grosimea peretelui de la chiulasa si tot de aia incepuse sa patineze si ambreiajul.particulele de aluminiu ajunse pe placi creau efectul de patinare al ambreiajului. asfalt uscat si dezghetat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 s a mai discutata pb cu bataile de distributie vs ulei.le mascheaza nu le rezolva.asta am verificat pe propria piele.cand am demontat chiulasa am constatat cu stupoare ca lantul de distributie "mincase" cam 1/2 din grosimea peretelui de la chiulasa si tot de aia incepuse sa patineze si ambreiajul.particulele de aluminiu ajunse pe placi creau efectul de patinare al ambreiajului. asfalt uscat si dezghetat! pai si in filtru nu s-a adunat nimic? io am prostul obicei de a-mi desface filtrul veci si il analizez de eventuale particule pana adcum nu am gasit nimic special acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Februarie 9, 2010 Share Postat Februarie 9, 2010 (editat) "autopsia filtrului" nu am facut o dar in ulei (scos din motor) se vedeau niste "irizatii "la lumina puternica si toti mecanicii la cre am fost nu siau exact ce anuma se rodea in interior.cuzineti,segmenti. oricum dupa asta am facut un drum scurt de vreo 70km si nu se mai vede nimic in ulei. dar asta a fost sigur ca compresia este in parametrii(segmenti ok ) iar cuzinetii daca se polizeaza e gravuda situatia nu mai apuci cred eu sa vezi asta in ulei Editat Februarie 9, 2010 de Black_wolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.