tudyyy Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Salut. De mult ori m-am intrebat cum sunt transmisiile motocicletelor cu cardan.. Cum nu am avut ocazia pana acum sa desfac si sa vad o astfel de transmisie ma gandeam care e principiul de fuctionare. Banuiesc ca e vorba de o roata zimtata care actioneaza o alta de forma conica din capu' cardanului. Ar putea fi inlocuia aceasta roata cu un pinion si astfel am obtine transmisie pe lant?. Poate imi imaginez ca ar fi prea simplu dar tocmai daia am postat. Poate imi arata cineva o transmisie desfacuta sa ma lamuresc sau vreun plan tehnic, nu stiu. Zic asta pentru ca motorul de intruder este un V2 care arata foarte bine si ar da bine pe multe custom choppere. Astept pareri. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 (editat) ...De mult ori m-am intrebat cum sunt transmisiile motocicletelor cu cardan..... Acolo's doua pinioane conice. Miscarea de rotatie este transmisa la 90 grade. Nu vad de ce sa inlocuiesti o transmisie cardanica cu una pe lant ? Ca sa ce? Editat Februarie 13, 2010 de cristi 57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 feshion dizain,de ce altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 13, 2010 Share Postat Februarie 13, 2010 Nu vad de ce sa inlocuiesti o transmisie cardanica cu una pe lant ? Ca sa ce? Logic ar fi,din cauza c-o sa puna motorul respectiv,pe alt cadru.Unde n-o sa mai corespunda lungimea cardanului.Cu lantz,se rezolva cel mai usor.Acuma,nu stiu daca inlocuirea mecanismului ala,nu-i mai complicat decat sa modifice lungimea axului cardanic.Ups...!Stai asa,ca axul,e-ntr-o carcasa...Era bine, sa fi fost ca la Dragstar...Adica,sa fie cu axul liber,la vedere. Da,si mie,mi-a placut intotdeauna,cum arata motorul si evacuarea de la Intruder.Asi fi fost cel mai fericit,cu un motor de Intruder,pe Vulcanul meu. Si intr-adevar,pacat de transmisia cardanica...Si la Shadow,si la Vulcan,am avut/am transmisie pe cardan ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 pai daca pui cu lant, inseamna ca maresti putin CP si cuplu...... se poate modifica dar cel mai complicat e de la cutia de viteza ca acolo tre sa pui un disc(depinde cum e pozitionat cutia de viteza) si tre sa cumpari un kit! ceea ce costa cam mult... poti sa pui o roata mai mare spate adica mai lata... (daca vrei sa pui roata mai lata tre sa schimbi "furca" din spate) ..... alte costuri si prea complicat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 * bey,voi tot dati raspunsuri despre cum NU poate sa faca copilu' asta ce si-a propus. nu mai bine lasati p-aia care chiar au demontat si montat motoare sa-si spuna cuvantul? eu sunt sigura ca exista mai multe solutii, importat e ca el sa o aleaga p-aia care-i convine cel mai mult. Tudyyy vrea sa faca un custom, pai tocmai asta e si ...natura customizarii! sa faci din ceva altceva ce nu si-a imaginat nimeni ca vei face eu abia astept sa vad ce chopper iese de data asta! daca imi place, ...I'm in bafta Tudyyy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 ..voi tot dati raspunsuri despre cum NU poate........sa faci din ceva altceva ce nu si-a imaginat... Aha.. m-mesc de explicate, el n-a stiut s-o faca! A-s fii facut trimitere la bobbere.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 14, 2010 Autor Share Postat Februarie 14, 2010 Mototul il voi pune pe pe un cadru custom, intradevar. De ce vreau transmisie pe lant? e foarte simplu in primul rand cred ca voi pune jenti de sportiva pt ca am gasit cateva modele cu roata mai lata pe spate si in al doilea rand pentru ca daca as avea transmisie prin cardan ar insemna sa am roata spate cu "cutie" dinaia unde sunt pinioanle , ceea ce consider ca ar fi inestetic pentru un chooper sport. Am multe idei in cap... cred ca exista si solutii pentru a modifica transmisia, chiar daca s-ar putea sa coste mai mult sau mai putin. Multumesc cria . Chopperul il fac pentru mine pt ca la iarna o sa dau de permis, deci am tot timpul sa fac exact cea ce vreau si cea ce imi place, chiar daca banii se gasesc mai greu . Si cum deja mi-am facut cat de cat mana cu primul chopparel si am vazut cu ce sa mananca "customizarea", chiar vreau sa iasa ceva unicat... ceva ce nu a mai vazut nimeni, poate chiar cu motor de intruder modificat (pt ca nu am vazut pana acum un intruder cu transmisie pe lant). Norrmal... am foarte multe idei acum dar ceva-ceva sigur o sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Februarie 14, 2010 Share Postat Februarie 14, 2010 (editat) Tudyyy...Toata stima,baiete! Cred c-o sa-ti fie mai usor c-un motor de Dragstar,ce vrei tu sa faci.Si cred ca si gasesti mai usor,din asta.Si arata aproape la fel de bine.Si nici nu-i cu racire pe apa...E mai "curat",fara radiator,in fatza.. Asta,doar daca n-ai deja,un motor de Intruder... Editat Februarie 14, 2010 de darian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) Si cum deja mi-am facut cat de cat mana cu primul chopparel si am vazut cu ce sa mananca "customizarea", chiar vreau sa iasa ceva unicat... ceva ce nu a mai vazut nimeni, poate chiar cu motor de intruder modificat (pt ca nu am vazut pana acum un intruder cu transmisie pe lant). Norrmal... am foarte multe idei acum dar ceva-ceva sigur o sa iasa. se fabrica si VX 800 , iar pretul ii mult mai mic ( de achizitie ) Editat Februarie 15, 2010 de danm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Mototul il voi pune pe pe un cadru custom, intradevar. De ce vreau transmisie pe lant? e foarte simplu in primul rand cred ca voi pune jenti de sportiva pt ca am gasit cateva modele cu roata mai lata pe spate si in al doilea rand pentru ca daca as avea transmisie prin cardan ar insemna sa am roata spate cu "cutie" dinaia unde sunt pinioanle , ceea ce consider ca ar fi inestetic pentru un chooper sport. Am multe idei in cap... cred ca exista si solutii pentru a modifica transmisia, chiar daca s-ar putea sa coste mai mult sau mai putin. Multumesc cria . Chopperul il fac pentru mine pt ca la iarna o sa dau de permis, deci am tot timpul sa fac exact cea ce vreau si cea ce imi place, chiar daca banii se gasesc mai greu . Si cum deja mi-am facut cat de cat mana cu primul chopparel si am vazut cu ce sa mananca "customizarea", chiar vreau sa iasa ceva unicat... ceva ce nu a mai vazut nimeni, poate chiar cu motor de intruder modificat (pt ca nu am vazut pana acum un intruder cu transmisie pe lant). Norrmal... am foarte multe idei acum dar ceva-ceva sigur o sa iasa. * abia astept sa-l vad! sper sa fie gata in toamna, oricum pana la Ploiesti ajung eu, orice-ar fi. Primul custom Intruder romanesc o sa merite orice efort! Daca pot sa-ti recomand, intra pe IntruderAlert (pagina internationala), ai sa vezi acolo o multime de customuri pornite de la Intruder, poate te ajuta. Dkyd si altii de aici stiu mai multe..., vorbeste si cu ei. (unde sunteti fratilor?! ...alooo! copilu' asta are nevoie de ceva inormatii, bagati, va rog!) btw., cred ca asta e cel mai frumos cadou de 18 ani pe care poti sa ti-l faci, tudyyy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Tuddy ia de aici linkul ce iti va fii de mare folos si destul de simplu de facut http://www.chopperweb.cz/bsg750-stavba.html http://www.chopperweb.cz/bsg750.html sistemul folosit are raport de unu la unu Orce motor ce este pe cardan se poate transforma sa fie pe lant.....pt cei ce vor sa faca un custom cu guma lata pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 Tudyyy...Toata stima,baiete! Cred c-o sa-ti fie mai usor c-un motor de Dragstar,ce vrei tu sa faci.Si cred ca si gasesti mai usor,din asta.Si arata aproape la fel de bine.Si nici nu-i cu racire pe apa...E mai "curat",fara radiator,in fatza.. Asta,doar daca n-ai deja,un motor de Intruder... Intradevar are radiatoru ala care e singuru lucru care ar strica designu. Pana la urma s-ar putea sa caut un dragstar sau altceva. Nu conteaza marca ci doar vreau sa arate bine. Daca am posibilitatea as vrea sa pun V2, daca nu asta e important e sa arate bine. Sistemul car mi l-a aratat Roby e foarte interesant si cred ca ar fi cea mai rentabila solutie pana la urma, dar... de unde o fi luat cehu' carcasa unde sunt cele doua roti zimtate . Oricum pana la vara (cand ma voi apuca) am tot timpul din lume sa caut motoare. Bineinteles, daca voi alege un motor cu tarnsmisie prin cardan si vi fi nevoit sa-l trec pe lant, o sa recurg la o solutie care sa fie si mai ieftina si care sa-mi permita sa trec de inspectia tehnica... ca doar vreau sa si circul cu el . de aceea pana acum ideea de la robyy cea mai buna solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
masterus Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salut. De mult ori m-am intrebat cum sunt transmisiile motocicletelor cu cardan.. Cum nu am avut ocazia pana acum sa desfac si sa vad o astfel de transmisie ma gandeam care e principiul de fuctionare. Banuiesc ca e vorba de o roata zimtata care actioneaza o alta de forma conica din capu' cardanului. Ar putea fi inlocuia aceasta roata cu un pinion si astfel am obtine transmisie pe lant?. Poate imi imaginez ca ar fi prea simplu dar tocmai daia am postat. Poate imi arata cineva o transmisie desfacuta sa ma lamuresc sau vreun plan tehnic, nu stiu. Zic asta pentru ca motorul de intruder este un V2 care arata foarte bine si ar da bine pe multe custom choppere. Astept pareri. Multumesc cred ca vrei sa faci un test, sa vezi in cate secunde se poate rupe un lant la o accelerare puternica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nosferatum18 Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 (editat) poti face cva foarte frumos si pe cardan Editat Februarie 15, 2010 de nosferatum18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 intruderu pe lant se cheama MARAUDER.e acelasi motor/cadru doar ca e pe lant.dupa parerea mea...nu se merita sa faci asa ceva.presupun ca vrei sa il faci pe lant pt ca,asa cum vrea tot chopperistu', vrei sa ii pui o roata cat mai lata pe spate.sincer,te inteleg.TOTI vrem asta:) (cine zice ca nu..o sa ii creasca nasu' ca lui pinochio:P). daca vrei sa vezi intrudere CU ADEVARAT custom: http://www.intruderalert.com/cafe/index.cf...;topicID=100485 e adevarat ca cele prezentate acolo sant majoritatea de 1400 dar cadrul e f asemanator.singurele diferente sant ca cel de 1400 vine cu roata de 170 din fabrica si NU are racire pe apa.daca te uiti atent...o sa vezi cateva intrudere la care s-a umblat la cardan.la unele s-a refact "mansonul" prin care trece cardanul ca sa nu mai deranjeze cand ii pui roata groasa...la altele s-a construit o piesa care sa permita scoaterea cardanului mai in afara TOT pt o roata mai groasa.problema,caci e chiar o problema,e ca la intrudere,"mansonul cardanului e parte integranta din bascula spate.deci trebuie sa fie rezistent. oricum,judecand dupa primul tau proiect,sant sigur ca o sa te descurci de minune.nu sant mester mare si nici nu am veleitati de designer asa cum ai tu dar daca te pot ajuta cu ceva iti stau la dispozitie oricand:) da-mi un PM daca vrei sa ne racim gura cu idei in ale "chopperitului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 16, 2010 Autor Share Postat Februarie 16, 2010 (editat) O mica intrebare: Ce este asta si unde pot gasi asa ceva? E o piesa de pe un dnepr sau dupa altceva? Raman dator daca ma lamuriti. Salut!!! Editat Februarie 16, 2010 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 nu cred ca e "de pe ceva"...cred ca e facuta de la zero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 18, 2010 Autor Share Postat Februarie 18, 2010 nu cred ca e "de pe ceva"...cred ca e facuta de la zero nu cred Pentru ca se observa in prima poza ca piesa are o serie stantata pe ea, si a mai fost folosita inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dkid Postat Februarie 19, 2010 Share Postat Februarie 19, 2010 ai dreptate... nush de pe ce e....poate sa fie luata si de pe o macara de 40 T...draq stie:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 O mica intrebare: Ce este asta si unde pot gasi asa ceva? E o piesa de pe un dnepr sau dupa altceva? Raman dator daca ma lamuriti. Salut!!! Mai tuddy am pus un link acolo in el sunt toate detaliile, foloseste un traductor si poti traduce tot...este limba CHEHA .daca nu tin minte rau piesa este de la o pompa de apa si a luato asa intreaga cutie si rotile motrice cu axe cu tot..... te uiti ca si copii mici doar la poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 23, 2010 Autor Share Postat Februarie 23, 2010 Mai tuddy am pus un link acolo in el sunt toate detaliile, foloseste un traductor si poti traduce tot... Am tradus robyy chiar inainte sa pun intrebarea pe forum. Din pacate exact cuvantu care spune ce e nu s etraduce...nici in romana nici in engleza. o pompa de apa zici ? . O sa caut ceva asemanator. Salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 24, 2010 Share Postat Februarie 24, 2010 (editat) aveam si eu inters mare,de a face schimbarea cardan pe lant,intr-o perioada, nu pentru pneu mai mare, mie suficient 130-140, mai degraba pentru alte rapoarte, special fuga..... am bagat si eu nasul in link-ul dat de Roby, da nu am vazut nici eu,unde sa fi pomenit de provenienta mecanismului, care realmente este mai mult decat ok. de unde provine mecanismul asta? intrebare la care de s-ar raspunde, bine ar fi! sa stim pe unde cautam si ce cautam..... Roby,ajutane! Editat Februarie 24, 2010 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Februarie 24, 2010 Autor Share Postat Februarie 24, 2010 Cautand pe gooogle am gasit asa ceva: http://images.google.ro/images?q=Right%20A...sa=N&tab=wi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
evgenius Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Salut , eu am vazut niste reductoare de astea pe la industriale ,porti glisante, maretial rulant ; nu imi cereti sa spun unde ca a fost odata... Poate cineva mai studios de pe la TCM sau Utilaje -Constructii sa aiba o parere de raporturi,sarcini de torsiune si turatiile angrenajului (fatigue poate). Imi place ce faceti , bafta. Mesaj completat Nu stiu cum e cu omologarea, mai bine ramai clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.