Doctor X Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Cat conteaza Glonass? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 mai deloc ....Am avut 62s acum am 64...l-am dezactivat pt ca descarca bateria aiurea. Pana acum nu am avut situatie in care cu satelitii prinsi sa ii piarda! fiin afara bine inteles. Nici in chei/padure samd Avantaj la 64 -- se misca evident mai rpd ...de cca 2x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Marius R are dreptate. Dar, ca si completare pur pentru informare, avem urmatoarele detalii (in engleza): "How is GLONASS different from GPS? GPS developed by USA has a network of 31 satellites covering this planet and has been widely used in commercial devices like mobile phones, navigators etc. GLONASS is developed by Russia originally started by Soviet Union in 1976. This has a network of 24 satellites covering the earth. The image shows the orbit and constellation of GLONASS (left) and GPS (right). Accuracy Position: Glonass: 5–10 m, GPS: 3.5-7.8 m Advantage of GLONASS over GPS (GLONASS Vs GPS): There is no clear advantage other than accuracy over GPS. When used alone GLONASS doesn’t have that strong coverage as GPS has, but when both used together certainly increases accuracy with coverage. And it is more useful in northern latitudes as Russia started GLONASS originally for Russia. The accuracy is an advantage of GLONASS with up-to 2 meter of accuracy. GPS + GLONASS allows your device to be pin pointed by a group of 55 satellites all across the globe (nota: dar nu simultan). So when you are in a place where GPS signals are stuck like between huge buildings or subways, you will be tracked by GLONASS satellites accurately." Ca si concluzie, daca zonele tale preferate sunt cele din padurile adanci spre exemplu, te-ar avantaja GPS + Glonass dar, daca mergi enduro pe creste sau pe plaiuri unde padurile nu sunt atat de dese, doar GPS este suficient. Relieful la noi in tara nu cred sa ridice probleme atat de mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Cu GPSMap 62 doar in vai foarte adanci si cu multa vegetatie am avut erori mari (si timp mai mare la pozitionare, binenteles). In rest s-a descurcat foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salutare! Recunosc ca nu am citit paginile anterioare, drept urmare e posibil sa fifost deja discutata problema mea. Dar imi incerc totusi norocul... Am un GPSmap62Csx, cumparat SH, pe care nu reusesc sa-l conectez la calculator, pentru a putea incarca, respectiv descarca track-uri pe el. Hartile le-am putut pune, folosind memory cardul direct in calculator. Dar cu track-urile se pare ca nu functioneaza la fel. Cel putin eu pana acum nu am reusit. Pe calculator am Windows 10. Ce imi recomandati? Multumesc! MapSource Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 MapSource La 60Csx merge. La seriile 62 si 64, nu (se folosește BaseCamp). Bine, cel care întreabă nu prea știe ce deține, pentru ca 62Csx nu există. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Iunie 14, 2016 Share Postat Iunie 14, 2016 Salutare, Sunt in cautare de un gps pt offroad, poteci, culmi, platouri, pentru o utilizare exclusiva moto, deci care sa aibe harti si semnal sufiecient acolo unde poate ajunge o motocicleta de enduro in ROMANIA. Am nevoie de acest GPS pt a-l folosi drept plan B in cazul in care socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ la o plimbare pe offroad SAU cand mi se pune pata sa o iau de-a dreptul pe unde vad cu ochii, si ma abat un pic de la poteca principala. Cu cat mai mare ecranul cu atat mai bine. Daca este si tactil si mai bine. Vad ca lumea iti recomanda multe handheld-uri. Eu nu ti-as recomanda. Ecranele sunt f mici, nu poti introduce multe casete cu informatii pe ele iar cautarea sau introducerea de date folosind joystick-ul este...no comment. Total depasita in epoca asta, ca sa fiu cat se poate de diplomat. Handheld-urile sunt pentru munti, trekking, alte lucruri. La enduro extrem sunt bune fiindca au semnal bun si merg pe baterii o zi intreaga si nu iti mai bati capul cu conexiuni electrice. Incarci traseul in ele si navighezi. Plus ca riscul sa le lovesti, spargi, etc, este mai mic la ele Daca vei face si sosea si off (enduro-turism, dual-sport, etc, nu urcat pe ravene), recomand mai degraba Zumo. Gasesti sh-uri ingrijite la preturi bune pe net. Zumo il poti folosi ulterior si pe moto de strada si in masina. Spre deosebire de un handheld pe care il poti folosi cu succes doar la iesiri in natura. Tu stii ce faci mai mult. Am ramas odata fara telefon mobil si am incercat sa folosesc etrex-ul 30x in masina, pentru navigat. Prefer sa uit experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.