Sari la conținut

GPS pentru Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 256
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai deloc ....Am avut 62s acum am 64...l-am dezactivat pt ca descarca bateria aiurea. Pana acum nu am avut situatie in care cu satelitii prinsi sa ii piarda! fiin afara bine inteles.

Nici in chei/padure samd

 

Avantaj la 64 -- se misca evident mai rpd ...de cca 2x

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marius R are dreptate. Dar, ca si completare pur pentru informare, avem urmatoarele detalii (in engleza):

 

"How is GLONASS different from GPS?

GPS developed by USA has a network of 31 satellites covering this planet and has been widely used in commercial devices like mobile phones, navigators etc.
GLONASS is developed by Russia originally started by Soviet Union in 1976. This has a network of 24 satellites covering the earth.
The image shows the orbit and constellation of GLONASS (left) and GPS (right).
post-90830-0-72514500-1465816414_thumb.jpg
Accuracy Position: Glonass: 5–10 m, GPS: 3.5-7.8 m
Advantage of GLONASS over GPS (GLONASS Vs GPS): There is no clear advantage other than accuracy over GPS. When used alone GLONASS doesn’t have that strong coverage as GPS has, but when both used together certainly increases accuracy with coverage. And it is more useful in northern latitudes as Russia started GLONASS originally for Russia.
The accuracy is an advantage of GLONASS with up-to 2 meter of accuracy. GPS + GLONASS allows your device to be pin pointed by a group of 55 satellites all across the globe (nota: dar nu simultan). So when you are in a place where GPS signals are stuck like between huge buildings or subways, you will be tracked by GLONASS satellites accurately."
Ca si concluzie, daca zonele tale preferate sunt cele din padurile adanci spre exemplu, te-ar avantaja GPS + Glonass dar, daca mergi enduro pe creste sau pe plaiuri unde padurile nu sunt atat de dese, doar GPS este suficient. Relieful la noi in tara nu cred sa ridice probleme atat de mari.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu GPSMap 62 doar in vai foarte adanci si cu multa vegetatie am avut erori mari (si timp mai mare la pozitionare, binenteles). In rest s-a descurcat foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Recunosc ca nu am citit paginile anterioare, drept urmare e posibil sa fifost deja discutata problema mea. Dar imi incerc totusi norocul...

Am un GPSmap62Csx, cumparat SH, pe care nu reusesc sa-l conectez la calculator, pentru a putea incarca, respectiv descarca track-uri pe el. Hartile le-am putut pune, folosind memory cardul direct in calculator. Dar cu track-urile se pare ca nu functioneaza la fel. Cel putin eu pana acum nu am reusit. Pe calculator am Windows 10. Ce imi recomandati?

 

Multumesc!

MapSource

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MapSource

La 60Csx merge. La seriile 62 si 64, nu (se folosește BaseCamp). Bine, cel care întreabă nu prea știe ce deține, pentru ca 62Csx nu există. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Salutare,

 

Sunt in cautare de un gps pt offroad, poteci, culmi, platouri, pentru o utilizare exclusiva moto, deci care sa aibe harti si semnal sufiecient acolo unde poate ajunge o motocicleta de enduro in ROMANIA.

 

Am nevoie de acest GPS pt a-l folosi drept plan B in cazul in care socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ la o plimbare pe offroad SAU cand mi se pune pata sa o iau de-a dreptul pe unde vad cu ochii, si ma abat un pic de la poteca principala.

 

Cu cat mai mare ecranul cu atat mai bine.

Daca este si tactil si mai bine.

Vad ca lumea iti recomanda multe handheld-uri. Eu nu ti-as recomanda. Ecranele sunt f mici, nu poti introduce multe casete cu informatii pe ele iar cautarea sau introducerea de date folosind joystick-ul este...no comment. Total depasita in epoca asta, ca sa fiu cat se poate de diplomat.

Handheld-urile sunt pentru munti, trekking, alte lucruri. La enduro extrem sunt bune fiindca au semnal bun si merg pe baterii o zi intreaga si nu iti mai bati capul cu conexiuni electrice. Incarci traseul in ele si navighezi. Plus ca riscul sa le lovesti, spargi, etc, este mai mic la ele

 

Daca vei face si sosea si off (enduro-turism, dual-sport, etc, nu urcat pe ravene), recomand mai degraba Zumo. Gasesti sh-uri ingrijite la preturi bune pe net. Zumo il poti folosi ulterior si pe moto de strada si in masina. Spre deosebire de un handheld pe care il poti folosi cu succes doar la iesiri in natura.

Tu stii ce faci mai mult.

Am ramas odata fara telefon mobil si am incercat sa folosesc etrex-ul 30x in masina, pentru navigat. Prefer sa uit experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...