Sari la conținut

Care E Viteza Max La Minsk


doggy
 Share

Postări Recomandate

Salut , am si eu o intrebare pt voi : cat prinde un minsk? Cartea scrie clar 85 km/h dar altii au zis ca merge si 110-120. E posibil ca a mea sa aiba limitator la carburator sau ceva de genu? Astept informatii :banana: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O sa prinzi 120 cu el doar in cadere libera.

Si lasa viteza maxima, ca mergi 20 de km cu el in 90 si schimbi motorul dup-aia.

La drum lung merge 80 daca sta constant asa, sa aiba racire; cel putin eu am mers asa vreo 80km cu 80 km/h, si la oprire, puteam sa pun si sa tin mana pe motor ca nu era incins. Dar mai mult.... n-as da. 70-75 zic ca e de-ajuns. Numai vezi ca odata ce ai trecut de 70 consuma multicel pt un Minsk.

 

Asta am observat eu. Da' chiar sunt curios sa aflu si alte pareri.

 

PS: Nu exista nici un fel de limitator in Minsk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

exista limitator la toate comunistele care au k... cel putin k-6x sigur! :banana: desigur, daca e nou carbul sau nu a fost umblat niciodata in el! este o tija care nu lasa clapeta sa se deschida de tot!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha... uite ca aflu si eu! :banana: Parca p-acolo la clapeta a umblat Zidu' la je. :D Si parca trage mai bine de atunci.

 

Apropo: eu am K65.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca 110km/h poate sa ia cand : are pinionul fata cu 15 dinti , jentile perfect centrate, rotile echilibrate , rulmentii de la roti noi , compresie buna , ambielajul in perfecta stare , carbul reglat bine , aprinderea reglata bine , ulei 2t de calitate , eshapamentul curatat . un asemenea minsk nu cred ca exista . desigur , pt top speed poti alege si ruta Ceahlau in jos :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles deci io i-am dat cel mai mult 95-96 si asta a fost ieri in coborare pe rasnov.Motorul este nou asa ca nu ar avea de ce sa nu traga, io sant f multumit de el dar intreb de curiozitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un minsk original si bine intretinut merge la 85-90, Dar eu te sfatuiesk sa ramai la 75-80 :banana: :D

Editat de axi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt foarte curios sa aflu cum ai determinat aceasta viteza maxima... pt ca oricarei comuniste care se respecta ii tremura acul vitezometrului ca dracu in viteza a 4a. daca nu ai mers cu o masina sau cu o japoneza/italianca/bavareza/austriaca/americanca [samd] in paralel sau la aceeasi viteza nu cred ca poti citi corect viteza... parerea mea.

 

[si io pe ij credeam ca am 90km/h dupa vitezometru :banana: si aveam ceva mai mult de 75, dar mai putin de 80 - si tind sa cred vitezometrul de aprilia caponord, nu cel rusesc :D ]

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha... uite ca aflu si eu! :D Parca p-acolo la clapeta a umblat Zidu' la je. :banana: Si parca trage mai bine de atunci.

 

Apropo: eu am K65.

buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum

 

 

@ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul.

 

 

 

Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta pot sa zic ca te inseli.la minskul meu nu am oscilatie la acul kilometrajului decat maxim 1mm. verificat pe kilometraj intre bornele kilometrice dintre digul galati braila: nu am eroare la kilometrii inregistrati.si asta intre mai multe borne.eu zic ca daca arata exact kilometrii si viteza ar trebui sa o indice bine.la a mea viteza de croaziera e cam la 65-70. la viteza asta motorul se aude frumos.maxim i-am dat 85. mai aveam cursa la acceleratie dar mi-a fost frica sa-i dau mai mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum

 

 

@ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul.

 

 

 

Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare :banana:

 

 

bine zici zidule , paco e un carburator excelent ... tot cam 80-90(cu indulgenta) la blana dar dupa cum zice si in manual , "motocicleta minsk ptr mediul rural" deci trage-ti concluzia

 

 

P.S : la drum lung faceti pauze ca magnetoul nu prea are racire

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buei terminati cu prostiile

tot nu iese RS din el

mai bine va bucurati ca merge lejer la 70 si consuma sub 3l/100km si rezista bine la drum lung

 

@csman

bine zici zidule , paco e un carburator excelent ... tot cam 80-90(cu indulgenta

el are k65 pe el si avea aceleasi probleme care le-ai avut tu (inca mai are o parte) de aia am reglat nitel la el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am prins cu minsk sigur peste suta (cam 103) si am facut linie cu scuter piagio skiper de 125 si au fost la acelas nivel motoarele(da la minsk mai trebuiau schimbate si vitezele)

nu stiu ce carburator avea pe el , avea facuti 10000 km de nou , mergea de rupea , depasea voshodu meu 3m modelu sport cu o toba care are 105 kmh dat de carte(si la sprint si la viteza) , dar pot sa spun sigur ca consuma in jur de 7 % lejer(pe bune)!!!!sa fi fost defect? :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el are k65 pe el si avea aceleasi probleme care le-ai avut tu (inca mai are o parte) de aia am reglat nitel la el

 

bai tot paco e mai bun , nu trebuie reglat absolut nimik il montezi si gata ... ce mai vreti mai mult de atat , si inca o chestie : orice i-ati face la carburatie orice carburator i-ati pune tot nu o sa constatati o marire de viteza substantiala ptr ca ambreiaju nu a fost facut ptr puterea care i-o da motorului carburatorul x si patineaza in disperare oricat i-ati strange voi placa de presiune , deci mai bine le lasati asa , va bucurati de ele ca merg ... :banana:

Editat de csman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acul meu nu oscileaza aproape deloc, indiferent de viteza. :banana: Si arata bine - l-am verificat de mai multe ori cu diferite motoare/masini.

 

Acum, intrebare intrebatoare - cine, unde, cum centreaza/echilibreaza roti de motor (d-alea, vechi asa de Minsk) in Bucuresti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum

@ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul.

Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare :banana:

 

 

nu de tija aia vorbeam! :D k-63, 63, 65 (de 68 nush) au un "capastru" de noi, pt. rodajul motoarelor! nu lasa clapeta sa urce de tot! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu merg numai ku 80 in oras.... ca sa nu o omor pt ca sunt la al doilea ambiela si akuma am si rulmenti noi ... deci motorul e ca nou... am si alt pinion ku 15 dinti si am si chiuloasa comprimata si i-am mai dat ceva turatii.... pe DN1 am prins 130 pe langa masina .... nu imi sta nimic ( dacii, tico, matiz) in fata , dar isi ia mai greu viteza asta.... orikum daka o tin asa peste 2 luni ii skimb iar ambielajul.... e singurul lucru prost la minsk.... e foarte subtire si prost facut axul .... deh... kum ziceau baietii mai sus daka mergi ku 80 te tine .... daka mergi in blana si nu traiesti mult te tine pana mori :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe DN1 am prins 130 pe langa masina .... nu imi sta nimic ( dacii, tico, matiz) in fata ,

 

 

ba da-l draq de minsk.

poate i-a pus proprietarul anterior motor de aprilia si tie nu ti-a spus.

 

 

kuxi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambielaju e de fapt, din cate stiam eu singurul lucrul BUN, la Minsk, fiind - cica (oare? :banana: ) - supradimenisonat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...