doggy Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Salut , am si eu o intrebare pt voi : cat prinde un minsk? Cartea scrie clar 85 km/h dar altii au zis ca merge si 110-120. E posibil ca a mea sa aiba limitator la carburator sau ceva de genu? Astept informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 O sa prinzi 120 cu el doar in cadere libera. Si lasa viteza maxima, ca mergi 20 de km cu el in 90 si schimbi motorul dup-aia. La drum lung merge 80 daca sta constant asa, sa aiba racire; cel putin eu am mers asa vreo 80km cu 80 km/h, si la oprire, puteam sa pun si sa tin mana pe motor ca nu era incins. Dar mai mult.... n-as da. 70-75 zic ca e de-ajuns. Numai vezi ca odata ce ai trecut de 70 consuma multicel pt un Minsk. Asta am observat eu. Da' chiar sunt curios sa aflu si alte pareri. PS: Nu exista nici un fel de limitator in Minsk. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 exista limitator la toate comunistele care au k... cel putin k-6x sigur! desigur, daca e nou carbul sau nu a fost umblat niciodata in el! este o tija care nu lasa clapeta sa se deschida de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Aha... uite ca aflu si eu! Parca p-acolo la clapeta a umblat Zidu' la je. Si parca trage mai bine de atunci. Apropo: eu am K65. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 cred ca 110km/h poate sa ia cand : are pinionul fata cu 15 dinti , jentile perfect centrate, rotile echilibrate , rulmentii de la roti noi , compresie buna , ambielajul in perfecta stare , carbul reglat bine , aprinderea reglata bine , ulei 2t de calitate , eshapamentul curatat . un asemenea minsk nu cred ca exista . desigur , pt top speed poti alege si ruta Ceahlau in jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 10, 2006 Autor Share Postat Iunie 10, 2006 Am inteles deci io i-am dat cel mai mult 95-96 si asta a fost ieri in coborare pe rasnov.Motorul este nou asa ca nu ar avea de ce sa nu traga, io sant f multumit de el dar intreb de curiozitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 (editat) Un minsk original si bine intretinut merge la 85-90, Dar eu te sfatuiesk sa ramai la 75-80 Editat Iunie 10, 2006 de axi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 sunt foarte curios sa aflu cum ai determinat aceasta viteza maxima... pt ca oricarei comuniste care se respecta ii tremura acul vitezometrului ca dracu in viteza a 4a. daca nu ai mers cu o masina sau cu o japoneza/italianca/bavareza/austriaca/americanca [samd] in paralel sau la aceeasi viteza nu cred ca poti citi corect viteza... parerea mea. [si io pe ij credeam ca am 90km/h dupa vitezometru si aveam ceva mai mult de 75, dar mai putin de 80 - si tind sa cred vitezometrul de aprilia caponord, nu cel rusesc ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Aha... uite ca aflu si eu! Parca p-acolo la clapeta a umblat Zidu' la je. Si parca trage mai bine de atunci. Apropo: eu am K65. buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum @ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul. Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 Din proprie experienta pot sa zic ca te inseli.la minskul meu nu am oscilatie la acul kilometrajului decat maxim 1mm. verificat pe kilometraj intre bornele kilometrice dintre digul galati braila: nu am eroare la kilometrii inregistrati.si asta intre mai multe borne.eu zic ca daca arata exact kilometrii si viteza ar trebui sa o indice bine.la a mea viteza de croaziera e cam la 65-70. la viteza asta motorul se aude frumos.maxim i-am dat 85. mai aveam cursa la acceleratie dar mi-a fost frica sa-i dau mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 (editat) buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum @ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul. Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare bine zici zidule , paco e un carburator excelent ... tot cam 80-90(cu indulgenta) la blana dar dupa cum zice si in manual , "motocicleta minsk ptr mediul rural" deci trage-ti concluzia P.S : la drum lung faceti pauze ca magnetoul nu prea are racire Editat Iunie 10, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 pacco am eu , merge ok . dar , ce ziceti de un carburator vacumatic fara camera de nivel pe minsk ? ii da putere ? e bun de ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 buei terminati cu prostiile tot nu iese RS din el mai bine va bucurati ca merge lejer la 70 si consuma sub 3l/100km si rezista bine la drum lung @csman bine zici zidule , paco e un carburator excelent ... tot cam 80-90(cu indulgenta el are k65 pe el si avea aceleasi probleme care le-ai avut tu (inca mai are o parte) de aia am reglat nitel la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Iunie 10, 2006 Share Postat Iunie 10, 2006 eu am prins aproape 100km/h (verificat din lateral cu o masina) dar am calat motorul. kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_mondialu Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 eu am prins cu minsk sigur peste suta (cam 103) si am facut linie cu scuter piagio skiper de 125 si au fost la acelas nivel motoarele(da la minsk mai trebuiau schimbate si vitezele) nu stiu ce carburator avea pe el , avea facuti 10000 km de nou , mergea de rupea , depasea voshodu meu 3m modelu sport cu o toba care are 105 kmh dat de carte(si la sprint si la viteza) , dar pot sa spun sigur ca consuma in jur de 7 % lejer(pe bune)!!!!sa fi fost defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 Si eu la fel am patit cy kilometrajul tremura acul dar era sigur intre 90-100 de aia zic ca aveam vro 95-96km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 @ZIDU' , eu mi-am modificat cadrul , l-am facut cross , d`aia intrebam de o marire de putere . imi trebuie si putina viteza de ccroaziera , dar sa aiba cuplu bun pe traseu de cross . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 (editat) el are k65 pe el si avea aceleasi probleme care le-ai avut tu (inca mai are o parte) de aia am reglat nitel la el bai tot paco e mai bun , nu trebuie reglat absolut nimik il montezi si gata ... ce mai vreti mai mult de atat , si inca o chestie : orice i-ati face la carburatie orice carburator i-ati pune tot nu o sa constatati o marire de viteza substantiala ptr ca ambreiaju nu a fost facut ptr puterea care i-o da motorului carburatorul x si patineaza in disperare oricat i-ati strange voi placa de presiune , deci mai bine le lasati asa , va bucurati de ele ca merg ... Editat Iunie 11, 2006 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 Acul meu nu oscileaza aproape deloc, indiferent de viteza. Si arata bine - l-am verificat de mai multe ori cu diferite motoare/masini. Acum, intrebare intrebatoare - cine, unde, cum centreaza/echilibreaza roti de motor (d-alea, vechi asa de Minsk) in Bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doggy Postat Iunie 11, 2006 Autor Share Postat Iunie 11, 2006 Daca as sta in bucuresti ti-as zice..... apropo lasa si mie ID de mess sau ia-l pe al meu sa mai vb DUNKING_DOGGY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 am vazut la astia aparatura de intreptat roti si echilibrat , dar nu stiu daca centreaza si roti spitate . http://www.chemtraders.ro/servicii.htm . trebuie dat telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 buie tie ti-am optimizat putin amestecul ca mergeai cu ea inecata. Normal sa traga mai bine cu el mai aproape de adevar. TU trebuia sa ai carburator PACO pe el, nu ce ai acum @ stress - ce masa de tija mah, ca singurele care au o tija sunt k-urile cu suber rectangular si acolo aia regleza ralanty-ul. Apropo de limitare- atentie mare cum reglati cablul de acceleratie, ca si de aici poate aparea o limitare nu de tija aia vorbeam! k-63, 63, 65 (de 68 nush) au un "capastru" de noi, pt. rodajul motoarelor! nu lasa clapeta sa urce de tot! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Furia_soselei Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 eu merg numai ku 80 in oras.... ca sa nu o omor pt ca sunt la al doilea ambiela si akuma am si rulmenti noi ... deci motorul e ca nou... am si alt pinion ku 15 dinti si am si chiuloasa comprimata si i-am mai dat ceva turatii.... pe DN1 am prins 130 pe langa masina .... nu imi sta nimic ( dacii, tico, matiz) in fata , dar isi ia mai greu viteza asta.... orikum daka o tin asa peste 2 luni ii skimb iar ambielajul.... e singurul lucru prost la minsk.... e foarte subtire si prost facut axul .... deh... kum ziceau baietii mai sus daka mergi ku 80 te tine .... daka mergi in blana si nu traiesti mult te tine pana mori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kooksee Postat Iunie 11, 2006 Share Postat Iunie 11, 2006 pe DN1 am prins 130 pe langa masina .... nu imi sta nimic ( dacii, tico, matiz) in fata , ba da-l draq de minsk. poate i-a pus proprietarul anterior motor de aprilia si tie nu ti-a spus. kuxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iunie 12, 2006 Share Postat Iunie 12, 2006 Ambielaju e de fapt, din cate stiam eu singurul lucrul BUN, la Minsk, fiind - cica (oare? ) - supradimenisonat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.