ShowNoMercy Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 daca compari YZR-M1 (motoGP) cu YZF-R1 vei avea putin de munca, asemanarea se opreste la numele producatorului, cele doo ruate si o alura comparabila de unde si confuzia in cauza. nu sunt convins ca R1 stock atinge nici macar performantele clasei 500 de acum 10 ani. nu pot sa nu-ti dau dreptate insa in ce priveste locul incomod al pasagerului, care desi existent este formal. de unde si dorinta mea de a rectifica pe cat posibil situatia. eu zic ca o cutie precum cea a busei, aerodinamica si in ton cu linia sportiva nu-i va reduce din virilitate insa ii va corecta putin neajunsurile. desigur ca se simte bine pe pista, dar ai mers cu ea pe strada ? nu e ABSOLUT DELOC impiedicata, nu manifesta nemultumiri, are cuplu de jos, etc. poate fi utilizata linistit in conditii de strada iar faptul ca e usoara si extraordinar de manevrabila e un avantaj categoric. despre ungerea la turatii mici nu stiu nimic, insa din moment ce sunt in plin cuplu peste 3500 eu zic ca e gandita si ungerea acolo .. iar sub turatia asta nu merg nici eu !! am gasit parbriz mai bombat si arcuit in partea superioara sa arunce vantul mai sus pe LOUIS, 75 de eur. nu am simtit nevoia unui parbriz mai inalt, dar poate se va potrivi mai bine cu viitoarea alura de touring (foarte) sportiv. semighidoane am gasit iarasi, pornesc din acelasi loc de prindere insa sunt mai drepte si mai late putin .. ei pretind un castig de 3,5 inci (inaltime mai mare fata de originale + distanta mai mica fata de pilot). ceea ce nu am gasit (nici nu am cautat suficient) este un topcase cu dedicatie R1, mai precis un cadru de prindere (la cutii exista o libertate mai mare de decizie). crash padul e o idee excelenta, la fel amortizorul de ghidon (i-am simtit necesitatea la o acceleratie pe un drum cu denivelari si am decis). este o sportiva pursange, nimic de zis .. insa tocmai de aceea incerc o imblanzire neintrusiva, adica fara sa tai in carne si oase prin ea. ce fac oameni buni cu faza mica ? voi cum va descurcati ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 o solutie pentru un pasager fericit Cat despre faruri, lasa-le asa. Mai bine sa te vada si sa te injure decat sa nu te vada deloc. Eu umblu tot timpu cu faza lunga ziua.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 super motorul... cred ca te-am vazut cu el pe la carefour orhideea... acum cateva saptamani (1-2)... va sta bine... toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 o solutie pentru un pasager fericit hilara poza omu cu nevasta probabil ca a suferit muuult mai rau ca mine nu la asemenea skimbari de look m-am gandit .. dar totusi, unde ai gasit imaginea ? mai are surori ? poate gasesc ceva decent, un cadru aftermarket de topcase cu exemple foto. @ranga: orhideea ? nu eram eu, nu ma dau prin oras cu motorul. exceptiile erau rare si pe vremea DR-ului. deasemenea nu vin la arc din acelasi motiv. compensez afara din oras, crede-ma e posibil sa ne intalnim oriunde in tara, in orice weekend (de exemplu urmatorul va fi munte clar, sibiu sau targu mures, alternez cu marea din we trecut). daca exista doritori ... welcome, let's talk ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 hilara poza omu cu nevasta probabil ca a suferit muuult mai rau ca mine nu la asemenea skimbari de look m-am gandit .. dar totusi, unde ai gasit imaginea ? mai are surori ? poate gasesc ceva decent, un cadru aftermarket de topcase cu exemple foto. daca te uit mai bine o sa ti se para forate cunoscut motoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 (editat) daca te uit mai bine o sa ti se para forate cunoscut motoru lolozaur... Editat Iunie 27, 2006 de ranga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 hal dreaq photoshopu' asta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 m-ai spart i suck traitzar fotoshopu lu matale, mi-am furat-o ca bighinaru .. anyway, toata stima, guuuud geouc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pelerinul Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Si zi asa, ti-ai pus sha d'aia frumoasa si nu declari nimic? sa inteleg ca urmeaza un lampash de miner la faza scurta? poate iese muntele Duminica, daca si bicla mea e in stare ok. Pace voo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 Io zic ca urmeaza sidiu' atarnat intre oglinzi, sub parbriz shi un catel din ala de da din cap la denivelari pus in spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Iunie 28, 2006 Share Postat Iunie 28, 2006 lolozaur... nush akui e dar eu unu daca las vedea as arunca cu benzina pe el si ias da foc ...pai daca vede miau miau din japonia ce ai facut is rupe toate diplomele si se lasa de meserie .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 (editat) mai sugubetilor, ia mai subtire cu stou' ! ia uite-i sub corcodus cum isi umezesc batistele panoramand drama-mi, aflati in spasmele clocotirii lor intime ... bre nea shumi, vezi bre ca p'aci fu o farsa, nu hali tot ce vezi (ca subsemnatul). iaca mai bine niste incercari d'ale baietilor de'afara care-mblanzira niste buse Editat Iunie 28, 2006 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 am cautat pe net accesorii touring pentru yamaha r1 da' nu este nimic nimic. In afara de o firma romaneasca, nou intrata pe piata Topcase 100% natural, finisare manuala, sistem prindere inovator Kusarma(registered trademark), sigla iamaha pirogravata artistic pe fata, bonus - solutie anticarii gratuita!! Optional, oferim kitul de transport "Happy Chicken" pentru fermieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 bocushor, pupa-te, esti jenial traitziar rajnita ! am gasit ceva genti soft care se potrivesc, cadru pentru cutie nu cred sa existe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jawa the Hutt Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 Pai cred ca ti-ai gasit exact ce-ti trebuia (in special varianta foto 2) ... "aresteaza-le", si sa le porti sanatos ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 La Triumph exista niste genti laterale pentru Daytona 675; arata chiar bine ... dar nu rezolva problema cu spatarul pentru pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 am cautat pe net accesorii touring pentru yamaha r1 da' nu este nimic nimic. In afara de o firma romaneasca, nou intrata pe piata Topcase 100% natural, finisare manuala, sistem prindere inovator Kusarma(registered trademark), sigla iamaha pirogravata artistic pe fata, bonus - solutie anticarii gratuita!! Optional, oferim kitul de transport "Happy Chicken" pentru fermieri Esti bun. Totusi eu cred ca Busa este SportTouring Nu Supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iunie 29, 2006 Autor Share Postat Iunie 29, 2006 La Triumph exista niste genti laterale pentru Daytona 675; arata chiar bine ... dar nu rezolva problema cu spatarul pentru pasager. mda, se pare ca o cutie montata pe cadru (rezistent la sprijin) nu prea exista. uite totusi ventura are ceva, o combinatie de geanta soft pe cadru metalic care poate fi inalt sau scund in functie de geanta, iar geanta se poate pune pe saua din spate (in cazul solo) sau se poate intoarce sus pe cadru (in cazul existentei pasagerului). exista si un filmulet la ei pe site, cred ca e interesant pt toata lumea .. o sportiva pursange cu pasager si bagaje nu da kiar rau in ciuda parerii unora ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manelici Postat Iunie 30, 2006 Share Postat Iunie 30, 2006 ce tara bai nene, cel putin incubator pentru cei mai deosebiti jedi ! cand i-auzi p-astia, micii de ei, ce dume elucubreaza te si gandesti ca toti sunt pui de blackraider sau cum dreq il chema pe saracie ala de cica-a intalnit-o pe bunica pana la urma! baaa, lasati ba hormonu sa defileze spre pasarici zburdalnice inainte sa calariti ozn-uri d'astea, ca altfel va umpleti prin mitocondrii si nu mai apucati nici sa faceti cosuri, in kilu meu ....... da-i inainte slayerica, copkii astia traiesc numai duminica la motoGP si joia la desene animate, fa tu kilometrii intr-o luna cat toti muciosii la un loc intr-un cincinal si lasa-i sa-si imagineze universul lor cum ii duce capu ... bunica-mea aia de si-o trage acu cu blackraider zicea ca fiecare pasare piere pre limba sa ! HOWGH !!! io zic sa iei genti soft laterale + una pe rezervor, e suficient ! daca pui pernita sub pasager si faci pauze sa se dezmorteasca, poate fi mai bine. nu cred sa gasesti cadru pentru top iar custom da urat si am senzatia ca nici nu ai de ce sa-l prinzi. sunt ceva surburi in zona ? ps: azi se deschide transfagarasanul, te bagi duminica la curtea de arges -> vidraru -> balea lac (popas) -> sibiu -> valea oltului -> calimanesti (popas) -> rm valcea -> buc ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BoneS Postat Iulie 3, 2006 Share Postat Iulie 3, 2006 Manelici pe individ il cheama GhostRider da nu conteaza ...am prins ideea La plimbare cred ca ma bag io ...tzinem legatura keep safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostfacerider Postat Iulie 4, 2006 Share Postat Iulie 4, 2006 mda, se pare ca o cutie montata pe cadru (rezistent la sprijin) nu prea exista. uite totusi ventura are ceva, o combinatie de geanta soft pe cadru metalic care poate fi inalt sau scund in functie de geanta, iar geanta se poate pune pe saua din spate (in cazul solo) sau se poate intoarce sus pe cadru (in cazul existentei pasagerului). exista si un filmulet la ei pe site, cred ca e interesant pt toata lumea .. o sportiva pursange cu pasager si bagaje nu da kiar rau in ciuda parerii unora ! R 1 cu topcase ? mama mea unde am ajuns !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iulie 4, 2006 Autor Share Postat Iulie 4, 2006 ce-i tinere, nu-ti iese pozitia pe harta ? daca nu stii tu unde ai ajuns, saraca doamna nici atat, garantat ! extrasenzorial te-ai simtit cumva intrebat, sau ai remarcat pe aici un sondaj ceva ? razi preafericitule dupa primii 50k pusi pe honda aia, ceea ce-ti si urez, pana atunci stai in preajma doamnei sa nu te mai ratacesti ! boyz, pls, stick to the subject & avoid foolishness! thx! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 ce news in domeniul erunu touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Iulie 13, 2006 Autor Share Postat Iulie 13, 2006 nimic, kiar nimic nenea bocosb ! cateva ture solo, scurte. ma enerveaza si inhiba transeele astea care s-au sapat pe strada mea, ma kinui cumplit sa scot jucaria din curte. dar am planuit cu grija o tura mai mare in a doua parte a concediului: 7 zile prin tara, un tur larg. pana atunci trebuie sa rezolv TopCase-ul, ca nu pot pleca fara doamna mea. asadar am 3 saptamani la dispozitie sa-mi construiesc un cadru si sa-mi cumpar cutia. in rest vor mai fi 2 genti laterale de panza impermeabila de la firma aia oradeana care expunea la SMAEB gentile OLIVER'S + un sac de rezervor, de la aceeasi firma. mi s-au parut super la expozitie, le-am tot sucit si probat in spate (se pot transforma in rucsac), ma rog, rezoneaza cu mine ! cu cadrul va fi mai dificil .. din moment ce nu exista unul special pt R1, caut meserias sa conceapa si execute unul custom. pentru asta fac apel la cei care cunosc astfel de meseriasi ... pls, se poate un numar de tel, o adresa (din bucuresti) ? ideea e simpla: pe sistemul de prindere format din tije voi adapta placa pe care se prinde cutia. prinderea se face in 2 puncte (asemanator sistemului VENTURA pt R1): la scarite si la cadrul de sub saua pasagerului. acest cadru are in primul rand menirea sa fie suficient de solid ca sa poata sustine pasagerul care se sprijina de cutie. practic acesta e si scopul cutiei (altfel m-as fi descurcat fara TopCase, doar cu cele 3 genti pomenite mai sus plus eventual un rucsac carat de pasager(a)..). Cutie clar gasesc, orice marime si tip .. dar placa pe care se prinde oare o gasesc fara cadru ??? mai studiez .. insa kiar nu are nimeni nimic de spus (inteligent, ca de prostioare s-au strans vad 10 pagini) vizavi de subiect ? nu a mai pus nimeni o cutie pe un cbr sau un gixxer ? nu a mai construit nimeni un cadru custom ? mi-e greu sa cred .. cum sa fac sa ajung in atentia lor ca sa pot primi ajutorul necesar ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat August 15, 2006 Autor Share Postat August 15, 2006 (editat) nu a fost sa fie 7 zile cum am sperat ci doar 5 ... de miercuri pana duminica. am avut timp numai de jumatatea estica, iar vineri mai mult am stat pe la dragomirna (dupa suceava) datorita ploii. nu am avut nici bani de genti asa ca se vede in poze compromisul. a fost o tura de 2300 km, pe la manastiri, prin munti, pe sosele perfecte sau groaznice. la un moment dat am incercat (de nevoie) un soft enduro (spre agapia). am fost singur, fara pasager, fara tovarasi de drum. m-am intors cu temperatura 38,4 ! poate datorita oboselii acumulate .. ma dureau cumplit inkeieturile la maini. spre sfarsit, pauzele s-au indesit cam la fiecare 60-80 km. in rest minunat. cine spune ca nu poti face turing cu R1 ar putea macar sa incerce ! merge cum nu se poate mai bine, amortizarea este impecabila. de unul singur cred ca pot face 1000 de km zilnic pe asfalt bun. pe drumuri rele, treaba se skimba, dar nu e imposibil. dupa ploile de vineri erau noroaie si gropi mascate de apa. manastirea neamt sau voronet au fost incercari grele. e drept ca am avut un rucsac in spate care atarna spre 25 de kg. drumurile in harghita si covasna sunt cele mai proaste ... carpite, topite, prafuite, capcanoase .. aveti mare grija. in jurul lui 100kph am luat o gropita care nu parea periculoasa, insa dupa depasirea ei, roata fata a izbit buza gropii iar socul m-a proptit in rezervor cu oole si pieptul, iar cu casca am lovit parbrizul. bicicleta e spectaculoasa, nu s-a dezekilibrat deloc, nici acum si nici in alte mici incidente asemanatoare. despre forta in depasiri nu insist, asta stiti si voi, insa cele 5 zile calare de la 7 dimineata pana spre 7-8-9 seara, pot sa va zic ca au fost o surpriza placuta; nu ma asteptam la confort sau sa ma odihnesc in sa, dar nici sa pot face sute si sute si sute de km cu atata usurinta si placere. desi duminica am cazut lat cand am ajuns, multumirea sufleteasca e plenara, R1 poate fi si altfel decat bestie. cu toate acestea, lipsa pasagerului iti afecteaza bucuria excursiei. singuratatea e OK dar golul de pe saua spate nu-l umple nimic, nici un peisaj, nici un demaraj, nici o rugaciune la manastire, bucuria nu a fost completa nici un metru din toti cei 2300 de km. presupun ca voi cauta sa skimb fierul pt un turing cumsecade, cu toata parerea de rau pentru calitatile lui dinamice si pentru fiabilitatea extraordinara. apropo, nu o sa va vina sa credeti cat consuma ... nu am facut-o sa sara de 5,5 nici pe serpentine, nici pe noroaie, nici in orase, nici la viteza mare (cel mai mult a vazut 160 in turul asta). la fiecare 250 - 300 km bagam 12-15 litri, niciodata peste ! nu am vazut becul aprins decat o singura data, dupa 290 de km parcursi (rezervorul are 18 litri din care 3,5 rezerva - se aprinde becul si tripmetrul se reseteaza numerotand km parcursi pe rezerva) cred ca mi-am atins scopul cu acest topic. eu am reusit sa fac mult peste 5000 de km cu R1 in cateva saptamani si uite ca se poate si asa, fara mers pe o roata, fara 200+, fara prostii; doar drum, soare, munti, bucurie .. ceea ce doresc tuturor ! cateva imagini: Editat August 15, 2006 de ShowNoMercy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.