Sari la conținut

R1 - Pot Fi Fiarele Domesticite ?


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

Domne ...bestial tortu si la look si la gust :rose: si sa ne traiesti :crack:

 

Despre excursie numai cuvinte de lauda ...bestial peisajul....cred ca acest fapt a sters toate nasolelile de pe drum ( sosele proaste, criblura multa...apropos am radiatoru destul de sifonat :P ...si nelipsitii idioti care depasesc dupa cum le vine lor pe moment)

Gsxr-u meu s-a comportat de exceptie iar dupa reglajul de carboratoare efectuat de nenea Bogdan imi consuma 5juma-6 :D la mers decent.

Acu dupa 850 de km cu zana in spate am o usoara durere in inkeietura mainii stangi si absolut nimik altceva.Pretena se simte okei cu mici dureri pe ici pe colo de la febra musculara capatata in urma escursiei :D.

Cam atat pe plan fizic ca pe plan psihic inca nu s-a refacut complet....sa va zic si dece:

Aseara pe A1 eram in rahatu' ala de coloana de ceva vreme aveam vro 40-50 km/h in stanga spate destul de aproape Manelici :) (incepatorul care per total a facut un traseu mai mult decat OK tinand cont ca a fost prima lui iesire :kiss: ) .... pe partea dreapta a drumului o saracie de groapa mai mare decat crateru' lu' Vezuviu :) , de frana nici nu s-a pus problema ...ca a venit cam din scurt... prin dreapta NO Way ca ma dadeam de parapet...prin stanga iarashi nu ca era omu acolo riscam sa-l dau pe jos...asa ca ..... fix in groapa m-am dus.

Norocul maxim a fost ca pretena mea a fost pe faza si s-a tzinut foarte bine ...nu stiu cum...Motorul s-a ridicat violent de fata (am facut un 'uili' de mai mare frumusetea) iar aterizarea nu a fost prea usoara deloc.....

 

Fratilor FOLOSITI AMORTIZOARE DE GHIDON l-a mine shia facut treaba...dupa aterizare nu am pierdut controlul de nici un fel....Pretena dupa oprire 10 minute nu s-a oprit din tremurat :D .

Fieru' a rezistat cu destoinicie :yikes: nimik stramb nimic botit :eek:

 

Deci 'fiara' mea ma servit ireprosabil si in conditii nu foarte normale de mers :lol: sarumana si fortei divine (care o fi ia) ca fuse cu noi....

 

 

 

V-am pupat :rose:

 

Keep safe :eek:

 

 

 

Inca ceva ....Nenea 'Fara mila' a fost un adevarat tot drumu ....la 50-100 de km pauza de tzigare si impresii si sfaturi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai bine mai uameni buni, la ce ora v-ati intors? Nenea "Nu merci", nu ai primit sms-ul de la mine, sa-mi dati si mie de veste ca ati terminat tura cu bine? Ca m-a tinut, asa, o grija toata seara de duminica.

 

In alta ordine de idei, eu am facut rost de ceva bani si am facut Zarnestiu' sambata seara (frate ce nashpa e pe valea prahovei pe intuneric) cu intoarcere duminica ... schimbam impresii la prima ocazie ... :baldy:

Editat de Jawa the Hutt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, ambreiajul se unge cu uleiul de motor....duralube a fost gandit ptr pistoane, cilindrii and stuff....nu ptr piese de kevlar, carbon si altele "consumabile".....deci baga un ulei bun, schimba-l la max 5 mii km si totul e ok :baldy:

 

ps: te-ai gandit la tdm 900 pana acum? :cheers:

Editat de Coxanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta nu .. se zice ca 2 in linie e vibrator. si totusi asta nou de la bmw cica n-ar fi !

dar m-am gandit la R1200GS adventure :cheers: .. care spune barfa ca inca vibreaza, dar nu are pe sinus amploarea tedemeului.

si m-am mai gandit la un gixxer d'ala mare :baldy: .. dar nu cel mai mare in productie !!! oare cum o fi pt pasager spre deosebire de R1 ?? somebody ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

De departe cel mai frumos topic pe care l-am citit pana acum pe acest forum. Deci se poate...felicitarile si respectele mele! E adevarat ca nu le-am citit pe toate, asa ca or mai fi si altele. Iar daca mai faceti vreo tura autumnala si mai aveti loc in gasca, as veni si eu cu Her Schwarzy, un F 650 GS pe care nu l-as da pe 10 buse. Am facut Cluj-Turda-Alba Iulia-Sibiu-Rm Valcea-Bucuresti-Constanta in 10 ore, cu doar 2 opriri pt alimentare si una ceva mai lunga la Micu Gras, fara nici un fel de urmari (spate, maini, incheieturi, popou...nimic). Vi-l recomand cu caldura, mai ales pt drumuri lungi si proaste...nu mai vorbesc de oras...

Sanatate maxima si asfalt uscat, macar inca vreo 2 luni.

Keep up the good work!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dorul meu de coclauri creste pe zi ce trece ... si desi excursiile pe asfalt pot duce in locuri mirifice iar turele lungi cu R1 ascund placeri de necrezut sub aspect touring, duc lipsa bolbocilor, babelor, pietrei craiului, petrosanilor, dobrogei, dornei, prafului, salbaticiei, etc. si mai ales duc dorul noptilor la cort pe munte, cu fata mea alaturi :crack:

Mare lucru endureala asta, boala grea incurabila :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dorul meu de coclauri creste pe zi ce trece ... si desi excursiile pe asfalt pot duce in locuri mirifice iar turele lungi cu R1 ascund placeri de necrezut sub aspect touring, duc lipsa bolbocilor, babelor, pietrei craiului, petrosanilor, dobrogei, dornei, prafului, salbaticiei, etc. si mai ales duc dorul noptilor la cort pe munte, cu fata mea alaturi :crack:

Mare lucru endureala asta, boala grea incurabila :crack:

:crack: :crack: de asta nu pot alege nici io ce sa fie, speed sau enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta ar fii solutia ideala, oricum pana toamna viitoare am timp sa ma gandesc, desi probabil ca prima o sa fie speed - touring si apoi enduro - touring :crack: asa o sa le am pe toate, doar bani mai trebe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

touring NU e ideal .. de ce ? datorita drumurilor incredibil de proaste din RO !

afara de confort, touringul nu se comporta (prea) diferit de supersport pe drumuri proaste si sincer, altfel de drumuri nu exista aici. sunt cateva bucati bune, unele zone kiar permit viteze mari, peste 160, dar nu poti ajunge la destinatie fara sa dai si de zone f proaste, asfalt decopertat, criblura, nisip si ulei in curbe, bolovani desprinsi din munte, gropi adanci nesemnalizate, gropi "normale" omniprezente, cate si mai cate surprize neplacute !

in RO nu poti sa aduni 100 de km de drum BUN fara sa risti sa rupi amortizoarele, iar daca totusi gasesti portiuni acceptabile sunt in zone lipsite de interes turistic. nu pot sa ma duc pana la fetesti pe A2 numai ca sa merg cu 140+, nu e fun !! iar daca vreau sa-mi iau fata in spate si sa ies la plimbare prin tara, adun atatea pietre in radiator, atatea socuri in inkeieturi, atata stres pt amortizoare .. ca nu-mi mai trebuie !!

practic, fie sport, fie touring, e useless !! in RO functioneaza NUMAI enduro-touring, atat !

toti anii astia am mers cu enduro si nu am simtit pe pielea mea acest stres cauzat de drumuri, nu credeam cand auzeam kestiile astea. dar te doare inima sa intri cu R1 pe 95% din drumurile romanesti, risti de la atatea socuri sa-l faci praf din toate inkeieturile ! risti sa transformi orice excursi in chin, orice bucurie in injuraturi !

cu un enduro touring faci orice drum pe care-l poti face si cu supersportul cu o medie de 110 kmh (nu discut baza legala acum) .. pe sosea mergi cu 140, pe drum prost cu 80 in deplin confort. tinand seama ca drumuri proaste sunt infinit mai multe decat cele bune, rezulta ca ajungi MULT mai repede la destinatie cu AfricaTwin-ul sau cu BMW 1150 GS -ul decat cu R1, repet, MULT MAI REPEDE ! nu ai unde sa recuperezi cu supersportul ceea ce castiga sonftendurista pe drumurile proaste ! ca sa nu vorbesc de confort sau de drumurile pe care te bagi totusi cu enduro-turingul dar pe care le pierzi pt totdeauna pe un supersport !!

sa nu-si inkipuie nimeni ca vorbesc din carti sau ca nu am facut tot posibilul sa ajung si in zonele greu accesibile supersportului, cu R1. de la buzau la nehoiu se presupune ca e asfalt .. maciuci, va zic io, 12 km de drum in lucru, iti rupi gatul !! de la nehoiu la gura teghii e aventura vietii voastre pe un supersport sau touring.

inkei, ca eu vreau sa vand motocicleta si-i fac antireclama neintentionat ! cine vrea sport sau kiar si touring, e clar ca vrea sa plece la drumuri europene, in elvetia, in germania, in anglia ... sau pur si simplu nu cunoaste realitatea din romanica !

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P

Cata dreptate ai .... :D

Am simtit-o pe pilea noastra cu varf si idesat ;) si eu nu merg pe super sport.Bestiutza mea a suspinat pe nonorocirile de drumuri din Romania.

Pacat mare pacat :baldy:

 

Frumos si Runu si Gsxr da.... degeaba daca nu ne putem bucura de ele

 

Keep safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa spun, nu am ce sa spun... am citit tot de la cap la coada... o adevarata dragoste de motorete si motociclism. Cum nu ma pricep asa de bine sa-mi expun gindurile pe hirtie ca dom' "Nu merci'' nu am sa intervin prea mult. Sunt un incepator pe un GSXF 750 (sport-touring) ce a facut pina acum 1200 km in tara sa natala Romania si 125 in Turcia ;), asta mai putin conteaza.

Poate lipsa de experinta isi spune cuvintul la singura mea iesire afara din Bucuresti, ruta ce a avut capatul la Rm.Valcea nu am simtit totul asa de rau, cu exceptia faptului ca la intoarcere aveam o durere mare de spate, o basica in mina dreapta (asta datorita minusilor :baldy: ) si eram foarte obosit. Am circulat regulamentar, pe autostrada 120, si prin loc 50-80km/h :D, placerea cea mai mare atingind-o pe serpentine, dar nu am simtit ca drumul ar avea probleme, sau fierul ar suferi..problem la amortizoare, ghidon..etc, singura problema pot sa spun ce a existat a fost gasirea pozitiei ideale pe autostrada.

Dupa 100 de incercari, am reusit : stai ca prostu ca o pleasca si totul e ok, in schimb cum apar ceva curbe totul vine de la sine.

 

Ca incheiere : nu conteaza ce fier ai. Conteaza ce ai in cap !!

 

Keep safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

practic, fie sport, fie touring, e useless !! in RO functioneaza NUMAI enduro-touring, atat !

cine vrea sport sau kiar si touring, e clar ca vrea sa plece la drumuri europene, in elvetia, in germania, in anglia ... sau pur si simplu nu cunoaste realitatea din romanica !

Gresesti un pic. In ideea ca tu vezi motocicleta ca un mijloc de excursii lungi si ajuns in locuri cu peisaje & stuff. In cazul asta nu inteleg cum de ti-a trebuit sa testezi R1 ca sa-ti dai seama ca nu se poate, mai ales in RO.

Si acum de ce gresesti: eu, si sunt destui ca mine, vad in motocicleta o pompa de adrenalina, ma intereseaza prea putin peisajele pe unde trec si locurile in care ajung cu ea. Daca-mi dau o bucata de cativa zeci de km ca cea de la Cheia de exemplu o voi face bucuros cateva luni bune testand din ce in ce mai mult limitele. Si dupa ce as strange 100 de plimbari pe acel traseu tot n-o sa vad peisajul x extrem de frumos sau macar sa stiu prin ce localitati am trecut.

Apoi daca vrei intr-adevar touring mult in confort nici enduro-touring sau ce mai vrei tu nu se compara cu o masina.

Si apoi mai sunt si cei care alearga pe circuit, pe care nici macar starea drumului de acasa pana la circuit nu ii intereseaza ca oricum o duc pe platforma.

 

Deci cine vrea sport in Romania nu e neaparat inconstient, ci o vrea pentru alte lucruri, in special alea pentru care a fost gandit sportul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sincer, la asta nu prea m-am gandit; sa te dai la cheia sau whatever de 100 de ori pana inveti bucata si o poti exploata la max ... e si asta o distractie si admit motocicleta ca forma de distractie, evident. personal gasesc ca nu m-as distra asa, dar mie nu-mi place nici ciorba de burta, asa ca e fix pix ceea ce cred eu, daca tie iti place. distractie placuta !

pt mine motocicleta e cu totul altceva, iar cum am ajuns eu in posesia unui supersport am tot spus pe aici, gasesti mai in urma. dupa multi ani de touring pe enduroaice am neglijat aspectul drumurilor proaste si mi se parea firesc ca si o hayabusa sa poata ajunge la padina, ca doar drumul nu e de hard enduro :baldy: nu am gasit hayabusa ci un R1, iar faptul ca era nou a cantarit enorm, am trecut peste multe retineri. la inceput ma speria numai aspectul puterii si teama ca s-ar putea dezlantui aiurea, fara voia mea. nici pe departe ... dupa aprox 15.000 de km azi, zic ca nu trebuie sa sperie pe nici un om normal un R1 .. insa sa se gandeasca MULT inainte de a face touring IN ROMANIA pe un supersport. am facut o pace intre noi, pe care o doresc tuturor, dar peste imposibilitatea de a lua pasager si de a strabate oarescum comod drumuri "normale" in RO, pline de gropi .. nu am cum sa trec !

eu vad in fier un suport pt excursii, un mijloc de deplasare eficienta, o bucurie enorma cu care ma desprind de betoane, o forma fiabila si economica de cucerire a naturii, o reintoarcere la lumea mea idealista, o forta de respingere a snobismului si prostiei omniprezente ! saptamanal, weekend de weekend, imi iau doza de drog fara de care (mai ales iarna) oamenii de pe strada imi par scunzi si umili, bucurestiul un zid care te strange in piept ca pe ana lu manole, automatismul vietii o povara nedigerabila !! ce sa fac ? asa sunt eu .. nu pot sa-mi definesc libertatile simplist, nu ma inspira traseul de la cheia in plina viteza si nici parapanta, skijetul, circul, multimea, adrenalina, fotbalul, maneaua, televizorul, etc !! de exemplu, unul din visele mele este dakarul sau turul lumii pe motocicleta. nici nu stiu cine e becali sau andreea marin si nu visez sa ajung ca ei, sa fiu iubit in astfel de cercuri.

vezi tu, eu cred ca diferentele dintre oameni nu sunt simple nazariri sau gusturi ci prapastii enorme de intelegere a universului inconjurator ! unii merg la sala sa slabeasca, altii merg la cheia sa pompeze adrenalina, altii cauta bezmetici viata pe alte planete, altii traverseaza africa pe KTM, etc. oamenii inteleg diferit viata, sensul ei sau al lor, viitorul, dumnezeirea, uratul, frumosul, distractia, etc ... altii kiar nu inteleg nimic si traiesc fericiti, nici macr nu se gandesc la lucrurile astea, nu le pasa !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Huh, te-ai dezlantuit man, lasa sufletul din povestea asta, discutam aici doar rational. E muuult mai bine pentru toate punctele de vedere. Vorbim de R1, doar de R1, nu de alte fiare si ce pot face ele; pentruasta gasim topicuri dedicate :baldy:.

 

Pace voua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este nene pelerin, imi fac rau cu mana mea, prea multa antireclama !! dar io zic ca cel care vrea supersport, stie ce vrea, indiferent de parerile mele personale. eu nu sunt destupator de minti ci numai narator ... cine alege R1, alege implicit sa fie cel mai rapid, cel mai puternic. nu sunt si prerogativele mele, de aceea cedez locul de bunavoie ! de exemplu baiatu care invata prin repetitie traseul keia, stie ce face, ce vrea, ce cauta. acestia sunt clientii mei, oameni temerari si hotarati, care nu se lasa influentati de elucubratiile mele batranesti si lipsite de curaj si barbatie !!! :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar vand motocicleta din aceste povesti, gasiti anuntul la vanzari ... pretul a mai scazut datorita sfarsitului de sezon si lipsei acute de clientela ... acum este la 7000 EUR. mai jos nu mai scade iar la primavara vedem ce o mai fi cu UE asta, oare cresc preturile ? scad ? raman neskimbate o perioada ??? O scula noua si ingrijita va gasi intotdeuna proprietar, nu-mi fac griji ... iar pretul presupun ca e decent pt conditia fizica si psihica a fierului meu !

Toate cele bune ... consider acest topic oarecum inkis, ne vom (re)vedea la enduristi !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...