Sari la conținut

R1 - Pot Fi Fiarele Domesticite ?


ShowNoMercy
 Share

Postări Recomandate

BonjurCamaradProfesor :banana:

Uite ca a venit MosCraciun mai devreme anu asta cu daruri la copiii cuminti. asadar R1 ! Impresii ? din toata gama: poate fi cand trotineta, cand ferari, cum vrea muskiu; numa-n cadilac nu vrea sa pozeze :D

desi la statura mea (173/82) nu e deloc nepotrivita, nu aduce a gs_adventure in nici un caz. si totusi inghite kilometrii cu placerea beutorului de sake iar dupa cateva ore bune cocoasa mea e cumsecade de happy !

fiindca vin de pe o barca (suzuki dr) trebuie sa-mi fac educatia necesara acestui poney cu muski, incepand cu flotarile de dimineata si terminand cu teoria. la capitolul teorie intreb baietii mai mari .. cum e bre cu fiara asta, ce trebuie sa stiu ca s-o fac miel sub poponeata ? cine ce stie si poate sa ajute ??

de ex cand e mai bine sa skimb treptele (ca uneori uit si ma trezesc la 140 intr-a 3-a :banana: ) ? daca skimb sub 3-4000 mi se pare subturata, daca ajung peste 5-6-7 parca mi-e mila (ca desi e de la moscraciun, tot keptea a pozat vedeta) ...

asa ca astept cuminte de la fratii mai mari imbarbatari si opinii, sfaturi si puncte de vedere, tips&tricks, etc.

sar'na nenisorilor !

post-9634-1149979032_thumb.jpg

post-9634-1149979131_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 148
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:D , bravos natiune !!! suntem mandri de tine ! R1 ! Halal sa-ti fie !. 1. nu te rasti la ea ! 2. nu te rasti la ea fara amortizor de directie! 3. nu te rasti la ea fara cap ! 4. strada nu e circuit ! RASTESTE-TE la ea pe unde stii ca nu te pui pe tine sau pe altii in pericol (circuit sau pista !)

Sa o stapanesti sanatos :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa bestie sa o stapanesti sanatos, ai mare grija ca e rea de tot, fara amortizor de ghidon nici sa nu iti treaca prin cap sa faci pe viteazul ca da cu tine de pamant.

Asfalt uscat!

chestie valabila si pt R6!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa ma rastesc ? o nuuu, io incerc o imblanzire a bestiei, nu un antrenament de razboi. imi place viata ! "recordul" de 140 s-a produs pe la km 65 pe buc-pit (acelasi sens) din simpla curiozitate controlata, nimic in fata/spate/stanga/dreapta !apoi am ramas cu a 4-a, uneori a 5-a la 100-110. nu ma dau in vand dupa adrenalina pompata de viteza, intamplarea a facut sa vina la mine acest fier si ne intelegem din priviri ... sub 70 imi sopteste ca prefera mai mult vant (desi nu tuseste), peste 100 ii explic io ca cei mult strica. so, nu de top speed ma voi feri ci de nepotriviri de caracter. :D

ca d'aia intreb si eu cum sa ma port cu ea, cam pe unde sa skimb viteza sa fie toata lumea multumita. sau alte lucruri sa-i fiu pe plac cum se cuvine.

10Q BOIZ ! :banana:

 

ps: sa nu uit, nu cred sa existe un tratament special pt R1, cred ca se aplica tuturor supersporturilor .. adica vreau sa spun ca toti taticii si dresorii de bestii sunt bineveniti la sfatul batranilor :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce frumusica e! :banana: Sa o stapanesti sanatos!

 

[...]imi place viata ! "recordul" de 140 s-a produs pe la km 65 pe buc-pit (acelasi sens) din simpla curiozitate controlata, nimic in fata/spate/stanga/dreapta !apoi am ramas cu a 4-a, uneori a 5-a la 100-110. nu ma dau in vand dupa adrenalina pompata de viteza, intamplarea a facut sa vina la mine acest fier si ne intelegem din priviri ... sub 70 imi sopteste ca prefera mai mult vant (desi nu tuseste), peste 100 ii explic io ca cei mult strica.

:banana:

 

Off-topic:

Cu GPZ-ul am ajuns pe la maxim 5000-5500 si deja ma durea inima cand il auzeam (tot incercam sa schimb in sus, cand eram intr-a 6a :banana: ), cu toate ca zona rosie pe turometru incepe pe la 11000. :banana:

 

Asfalt uscat! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa alti 400 km, noi impresii:

nimic mai docil, nimic mai salbatic ! merge lin, pluteste pe gropi mici, nu se supara pe neindemanarea mea, ramane pasiva ca mine la traficul nervos, totul e minunat. iar daca vrem putem sa udam si canapeaua ... ca stim sa acceleram pana la cedarea vezicii :D

inca nu simt unde-i place cel mai bine, la ce turatii. am senzatia ca accepta orice, dar in sinea mea imi imaginez niste curbe de putere, cuplu, consum .. pe undeva trebuie sa fie si un optim. adica pot sta (prin localitati) in 60 fie cu a doua (aprox 4000 ture), fie cu a treia (3000), fie cu a 4-a (2000). (nu-mi amintesc cifrele exacte, le folosesc pe acestea spre exemplificare). care e varianta corecta ? sper sa gasesc pe undeva graficele producatorului pentru orientare :banana:

cum fac sa pastrez ceasul electronic pe setarile europene si nu cele americane ? prefer kilometrii milelor, asa inteleg io mai bine .. deci, apas simultan cele 2 butoane ale ceasului si in 3 secunde gata, am km si nu ml; dar asta pana la prima oprire, cand se reseteaza :banana:

si ma dor mainile !! palmele .. nu spatele, nu picioarele, nu tricepsii, nu gatul .. PALMELE !!! o tine numai de obisnuinta ? stau eu prea in cap ? hmmmm :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desigur, sub 3000 nu cobor, alea erau cifre fictive necesare exemplului ! acum depinde si cati cilindrii ai tu, deoarece sub 3000 pe un mono e logic sa nu cobori ca-l apuca tremuratu, insa pe un cvadri nu simte si te poate fura peisajul, ca nu stai tot timpul cu okii pe turometru. m-am obisnuit repede sa nu mai mestec in cutie precum la enduroaica .. doar cu durerea din palme e mai greu, poate fac bataturi si trece :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut problema cu palmele... pana mi-am luat manusi sanatoase

 

mie imi place sa il tin pe al meu la 4000 pt ca acolo suna toba cel mai bine... si nici nu face urat daca bruschez putin acceleratia

la mers haotic... peste 6000

 

ai grija la sprinturi prin oras pt ca la inceput te fura ochiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am manusi SIDI R1 .. credeam ca sunt cele mai bune ! insa e posibil sa existe unele cu burete in acea zona, poate kiar gel ?

unde naiba sunt graficele alea ca nu le gasesc :banana: ?

 

Manusi bune sunt Held Phantom GP One, costa ceva dar fac toti banii. Nu uita nici de restul echipamentului !

In rest grija maxima si mult noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde naiba sunt graficele alea ca nu le gasesc :D ?

 

Exista in User' Manual un tabel :banana: Daca-l urmezi, la 60km/h ar trebui sa fii in treapta a 6-a :banana: Nu cred ca iti convine.

Editat de cyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, fiara isi arata coltii cand este atzatzata...ca si orice motor...el nu incepe cu 200 la ora ci cu 0, asta e parerea mea. Cu orice motor se poate merge prudent si fara viteze mari. Pacat ca multi, deh romanu asta, inteleg ca moto = viteza.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un R1 trebuie sa mearga cu motorul putin mai turat,adica poti sa urci binisor in ture pana sa schimbi trepta superioara,se aude si demential,motorul e pregatit sa respunda prompt daca bagi mana in gaz,dar, exista un dar, ai grija prin oras, mergi intotdeauna cu o trepta de viteza superioara,adica daca e nevoie de a 2-a mergi cu a 3-a,asta ca sa eviti eventuale smucituri daca bruschezi gazul accidental,te poti infige original in masina din fata ta, obligatoriu fa-ti rost de amortizor de ghidon (ti-o spun din experienta), si apropo de oboseala din maini,incerca sa nu mai faci flotari pe ghidon ci sprijina-te in burta pe rezervor tinand coloana dreapta si fundul in spate, lasand mainile lejere, manusile sunt bune toate doar sa nu-ti fie mici, poarta echipament corespunzator, daca se poate complect, asta i-ti da o foarte mare incredere pe un speeder, si in scurt timp ne vei povesti cum ai atins 300 km/h. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

USER MANUAL ? eu nu am gasit decat un service manual in care nu exista mai nimic in sensul asta ... daca il ai in format electronic, se poate o copie pe mail ? :banana:

am ekipament, nici o grija, complet ca la carte, cu cizme, protectii full hard, pantaloni de piele, etc. kiar mai multe randuri pt diferite conditii. nu m-as fi urcat altfel nici pana la Snagov. nu sunt incepator pe fiare ci numai pe astfel de fiare !

foarte misto spus Survolaj .. gasisem azi niste grafice dyno care incepeau brusc la 5500 de ture, curba venind brusc de la 0 la 70 de cai in jurul acestei turatii iar cuplul urca de la 0 la 50-60 tot la 5500 ture, brusc !! probabil pe dyno abia de aici pleaca cu masuratoarea, dar e nefiresc .. asa cum spui tu, totul pleaca de la 0 ture, 0 caluti si putin cate putin cresc impreuna ! fireste ca se poate merge la pas, trap sau galop, cum doresti, totul depinde de tine si NUMAI de tine ! ca si cu armele de foc. nu e periculos in sine un pistol ci folosirea lui (desi inspira teama ca si un R1). comparatia e usor aiurea pt ca o arma de foc se utilizeaza sau nu, nu exista cale de mijloc, este on/off, de tip comutator. pe cata vreme un speeder poate fi utilizat si normal. e misto sa stii ca ai rezerve (practic infinite) de putere. acu mai e o kestie: murphy zice ca daca tot ce ai in mana este un ciocan, obiectele din jur iti par cuie :banana: repet, autocontrolul trebuie sa fie cel mai al dreq test la examenul de carnet moto, as scoate poligon si as introduce cel mai dur si mai complex test psihologic posibil ! sa trebuiasca sa vii cu familia, sa se lege unu de nevasta, altu de mama, sa se prefaca examinatoru ca scapa pe tine cerneala, sa-ti puna piedica in drum spre banca, orice numai sa te enerveze, sa-ti vada reactiile ! mereu alte kestii dure si nesimtite, ca in trafic ! iti dai seama ce salariu ar tb sa aibe ala ? la ce risc se expune ? ca poate se intoarce tyson sa-i rupa capu :banana:

@jardel23: am incercat pozitia dar nu am rezistat in pozitia asta cu lombarii incordati mai mult de 1-2 minute apoi am cedat rosu la fata ca trebuia sa respir :banana: si ce zici matale acolo bre ? 300 ? iti zic io ca e un 0 in plus pe undeva .. cel putin la mine in planurile de viitor :D

Editat de ShowNoMercy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAU, astia vorbesc serios .. ia te uita ce RECOMANDA producatorii ... sunt cel mai in ceatza om din lume :banana:

 

O fi probabil incrementala!

adik:dintr-a'ntaia-ntr-a'doua la 16 km/h

2->3 la 16+24=40km/h

3->4 la 16+24+32 km/h=72....

altfel nu imi explic...

dar tot nu pricep (daca ar fi asa ) cum e la decelerare!

nu cunosc... Nu esteun raspuns ci o intrebare!

 

6+4000=100

aika!?

Editat de ranga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu sunt mile pe eticheta aia, dar au pus pizdish acolo km/h in loc de mph?!

Oricum si 50 mph mi se pare putin pt r1 intr-a 6a. ( Da' n-am de unde sa stiu :banana: Io am doar un Minskulete :D ) Gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...