Budd Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Nu este mare smecherie insa reglatu propriu zis va costa bani de acum inainte chiar daca nu trebuie sa mergi la dealer. Credeam ca este mai greu,insa e chiar ok. Detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Da, trebuie sa-ti cumperi semi-sfere de-alea si sa le schimbi. Si tre sa ai si micrometru. Nu e scump si e bun la casa omului. Ma uitam ca sunt numai suruburi cu cap torx pe-acolo, tre sa-ti reinnoiesti tot arsenalul de scule clasice daca cumva ai treburi pe-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 De tinut minte !!! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Lucian, la 1100 n-ai nevoie decat de 5 scule. Doua lere (0.15 si 0.30mm, admisie, respectiv evacuare), doua imbusuri (3 si 6 cred, primul ca sa tii tachetul in loc, al doilea pentru a desface si pune la loc capacul) si o cheie de 10. Desfaci capacul, bagi lera intre tachet si capul valvei, desfaci surubul, invarti din imbus pana ai o mica presiune pe lera, strangi surubul, pui capacul, pa si la revedere. Si un copil de 5 ani poate sa ajusteze valvele. Toata operatiunea dureaza intre 10 si 15 minute, depinde cat de repede iti gasesti sculele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 Lucian, la 1100 n-ai nevoie decat de 5 scule. Doua lere (0.15 si 0.30mm, admisie, respectiv evacuare), doua imbusuri (3 si 6 cred, primul ca sa tii tachetul in loc, al doilea pentru a desface si pune la loc capacul) si o cheie de 10. Desfaci capacul, bagi lera intre tachet si capul valvei, desfaci surubul, invarti din imbus pana ai o mica presiune pe lera, strangi surubul, pui capacul, pa si la revedere. Si un copil de 5 ani poate sa ajusteze valvele. Toata operatiunea dureaza intre 10 si 15 minute, depinde cat de repede iti gasesti sculele Ai uitat partea cea mai importanta fara de care nu incepi . Te las pe tine sa adaugi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Lucian, la 1100 n-ai nevoie decat de 5 scule. Doua lere (0.15 si 0.30mm, admisie, respectiv evacuare), doua imbusuri (3 si 6 cred, primul ca sa tii tachetul in loc, al doilea pentru a desface si pune la loc capacul) si o cheie de 10. Desfaci capacul, bagi lera intre tachet si capul valvei, desfaci surubul, invarti din imbus pana ai o mica presiune pe lera, strangi surubul, pui capacul, pa si la revedere. Si un copil de 5 ani poate sa ajusteze valvele. Toata operatiunea dureaza intre 10 si 15 minute, depinde cat de repede iti gasesti sculele Da' nu tre sa rotesti si motorul pana cand pistonul e la TDC "pa compresie" ? Adica atunci cand supapele nu sunt actionate? Sau bmw-urile au un buton si cand apesi motorul se roteste țuÂşti la poziția corectă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Este aceeasi procedura ca reglajul cu pastile la moto japoneze, doar ca la BMW sunt de alta forma! Se stabileste marimile necesare si se cumpara urmatoarele pastile cu marimi din 005 in 005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Da' nu tre sa rotesti si motorul pana cand pistonul e la TDC "pa compresie" ? Adica atunci cand supapele nu sunt actionate?Sau bmw-urile au un buton si cand apesi motorul se roteste țuÂşti la poziția corectă? Cu un mic amendament,nu conteaza daca cilindrul la care te uiti e pe TDC pentru ca daca nu este la semn atunci celalalt sigur este. Mergi si reglezi cealalta tzatza. Don't waste cycles Editat Martie 5, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Da, corect! Dar cand te muti la tzatza cealalta tot trebuie sa dai 1 tura la manivela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 Exact.Reglatul asta trebe sa-l faci o data dupa care poti sa iti planifici o ora de fiecare data cand vrei sa le verifici. Vreau sa spun ca devii dependent. La un moment dat am verificat si reglat supapele de 4 ori intr-un uichend. Problema tipica a posesorului de BMW : daca n-are probleme si le face. Oricum,deviem de la subiect,aici sunt alte supape. Asa ca fac apel la posesorii de boxere fabricate pana in 2010, daca isi regleaza careva supapele pana in aprilie (cand sigur am sa fac eu treaba ) sa faca un pictorial scurt. Sunt o gramada pe net, e drept insa se poate face unul neaos,mioritic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Right, de asta am uitat, sorry. N-am mai facut valvele de ceva timp, desi ar trebui sa le desfac in curand Editat Martie 5, 2010 de uzunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 5, 2010 Autor Share Postat Martie 5, 2010 Pai iote acum! Fa un pictorial sa-ti stergi pacatele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.