Sari la conținut

Ducati Multistrada 1200 2010


Postări Recomandate

A aparut Ducati Multistrada 1200 2010 , o minunatie a tehnicii moderne.

 

Suspensie electronica adaptiva( gen touareg, se regleaza in functie de teren), buton pentru modificarea hartilor de injectie pentru urbam, race, enduro etc.

 

Revizii la 24 000 km.

 

Suspensii Ohlins

 

Frane Brembo radiale

 

Designul si motorizarea nu le mai punem in discutie , stim toti ce inseamna Ducati.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Concept: http://www.multistrada.ducati.com/jspducat...ada/concept.jsp

post-18966-1267977760_thumb.jpg

post-18966-1267977853_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 115
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hal de post vis-a vis de ce?

 

 

Ai ceva cu mine , cu Ducati sau stiai de acest model si il cunosti foarte bine?

 

 

post-18966-1268000701_thumb.jpg

post-18966-1268000709_thumb.jpg

 

Mesaj completat

Stii ce inseamna un Ducati, ai mers cu vreunul, stii cum functioneaza un motor Ducati? O pot sa-ti spun pentru ca sunt posesor si am lucrat de ceva ori la un astfel de motor( la propriu)

 

Vad ca ai un xtz 750, un motor pe care-l respect , l-am luat la socoteaza cand am trecut de la supersport la adventure. Esti si tipul de om pentru care un Ducati este decat o galeata de cuie si Yamaha e Yamaha?

Editat de alexrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hal de post vis-a vis de ce?

 

Ai ceva cu mine , cu Ducati sau stiai de acest model si il cunosti foarte bine?

 

Stii ce inseamna un Ducati, ai mers cu vreunul, stii cum functioneaza un motor Ducati? O pot sa-ti spun pentru ca sunt posesor si am lucrat de ceva ori la un astfel de motor( la propriu)

 

Vad ca ai un xtz 750, un motor pe care-l respect , l-am luat la socoteaza cand am trecut de la supersport la adventure. Esti si tipul de om pentru care un Ducati este decat o galeata de cuie si Yamaha e Yamaha?

Eu ti-am criticat topicul si mai ales postul, pentru ca mi s-a parut haioasa revelatia unui fan Ducati (sau cel putin, sustinator) si modul, probabil emotiv in care a conceput postul.

Nu, nu-s fanul vreunei marci anume, imi plac motocicletele, chiar si scuterele, de fapt orice are roti si nu-mi place fotbalul. De ce spun ca nu-mi place fotbalul? Ca sa-ti faci o idee ca sunt genul care n-are iubiri de echipe, marci sau idoli.

Chiar daca nu am mers cu vreun Ducati, stiu destul de bine cu ce se mananca V-urile la 90 de grade cu supapele actionate de sistemul desmodromic.

Despre Multistrada se stiau multe chiar inainte de lansare. Chiar si forma era intuita din fotografiile spion de la vremea respectiva.

Multistrada este intradevar o motocicleta interesanta, dar nu neaparat ce mi-as dori eu... si da, s-ar putea spune ca-l cunosc foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce e corect e corect, am gresit.

 

Vis a vis , ai dreptate , parerea mea este subiectiva pentru ca imi place ducati. Si eu sunt fan al oricarui tip de vehicul pe 2 roti.

 

XXL pune si ceva poze, daca doresti, cu Caponordul tau la topicul pentru capo. Sa ne stim mai bine .

 

Cred ca acest topic se poate sterge si ne mutam cu discutiile pe topicurile deja postate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enduro doar cu reclama, ca si noul super-tenere :)

Ducatiul asta e un fel de touring-supermoto asa cum noul supertenere e doar un touring :)

 

N-ati inteles deloc conceptul asta. Pentru unii enduro inseamna escapade scurte pe drumuri mai proaste, de pamant sau cu pietris, pentru care Multistrada asta e suficient de capabil. E mai limitat decat R1200GS dar asta nu inseamna ca e o motoreta "degeaba". Majoritatea "enduristilor" care au R1200GS, sau alte mobre enduro touring, se dau predominant pe asfalt (au facut altii statistici, nu zic eu sa ma aflu in treaba) drept urmare existenta lui Multistrada 1200 e perfect justificata. La Super Tenere e cam aceeasi poveste insa acolo sunt alte implicatii datorita istoricului modelului. Macar in cazul Ducati, vechiul Multistrada era foarte similar ca si concept cu cel actual.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa te-ai intreba de ce exista supermoto cu rotile alea mici dar suspensia cu amplitudine generoasa... Un supermoto d-asta "de curse" e mai capabil decat multe din caprele astea pseudo-enduro ale caror fani suntem. Asa si cu Multistrada. Pe asfalt e regele adventure.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ati inteles deloc conceptul asta. Pentru unii enduro inseamna escapade scurte pe drumuri mai proaste, de pamant sau cu pietris, pentru care Multistrada asta e suficient de capabil. E mai limitat decat R1200GS dar asta nu inseamna ca e o motoreta "degeaba". Majoritatea "enduristilor" care au R1200GS, sau alte mobre enduro touring, se dau predominant pe asfalt (au facut altii statistici, nu zic eu sa ma aflu in treaba) drept urmare existenta lui Multistrada 1200 e perfect justificata. La Super Tenere e cam aceeasi poveste insa acolo sunt alte implicatii datorita istoricului modelului. Macar in cazul Ducati, vechiul Multistrada era foarte similar ca si concept cu cel actual.

 

Bine ca esti tu desteptu' lu' peste si ai inteles tu tot.

Am inteles foarte bine conceptul. Doar ca pe un drum prost de pamant sau pietris poti merge cam la fel de bine aproape cu orice motocicleta de strada, sau chiar mai bine! Vezi ca e pe aici unu' de-si zice svgobi si intra cu un naked prin locuri pe unde nici nu visezi (spun asta pentru ca am mers cu el si am vazut) si unde multistrada sau supertenere 1200 nici n-ar indrazni sa se uite.

Motoarele astea sunt doar niste vrajeli pentru cei care vor sa para intr-un fel in care nu sunt. Sunt mai mult pentru aspect, pentru ca ce faci cu ele poti face poate chiar mai bine cu un RT sau orice alt touring.

Singurele motoare enduro-touring-adventure existente la ora actuala pe piata sunt F800 si 990.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar ca pe un drum prost de pamant sau pietris poti merge cam la fel de bine aproape cu orice motocicleta de strada, sau chiar mai bine!

 

Cu o cursa a suspensiei de 120-130mm ma indoiesc ca poti merge mai bine. Multistrada mai are si scut si garda la sol mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu o cursa a suspensiei de 120-130mm ma indoiesc ca poti merge mai bine. Multistrada mai are si scut si garda la sol mai mare.

 

Pai s-ar putea sa ramai indoit.

Priveste aici ( http://www.youtube.com/watch?v=E8FazG_5t3s ) cam ce poate sa faca un NAKED, SV650, MOTOCICLETA DE STRADA CU CURSA MICA SI TOT CE MAI TREBUIE CA SA MERGI PE ASFALT!

Fac pariu ca nu prea o sa vezi motoare gen multistrada sau supertenere 1200 pe "drumuri mai proaste, de pamant..." ca astea pe unde merge SV-ul asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai Angi sa fim seriosi... partea cu 'Doar ca pe un drum prost de pamant sau pietris poti merge cam la fel de bine aproape cu orice motocicleta de strada, sau chiar mai bine!' nu prea e adevarata, in special ultima parte cu 'sau chiar mai bine!' :wacko:

 

ca ala cu SVul se descurca e una, dar e pacat de motor pana la urma, si de suspensii...

 

si la modul serios, cred ca un Supertenere echipat cu cauciucuri de care trebuie lasa in urma si SVul si noul Ducati MS, nui asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la modul serios, cred ca un Supertenere echipat cu cauciucuri de care trebuie lasa in urma si SVul si noul Ducati MS, nui asa?

 

Aici vorbim de supertenere 1200 care are 261 kg!!! Echipeaza-l tu cu ce rahat vrei, ca n-are nicio sansa!!!......cel putin pe drumurile alea pe care le-ai vazut in filmulet

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Draga Angi . ce a facut omul cu sv am facut si eu cu Caponordul, ba unele si mai grele. Eu cred ca totul tine de gandire si de indemanare. Am vazut si baieti cu dakar ca al tau , care habar nu au sa merga in noroaie si cadeau ca bolovanii dupa o parte pe alta. Daca le ziceai ceva sareau de poponeata in sus , cum domne sa le dai sfaturi ei au BMW Dakar . Am vazut si oameni cu fireblade pe coclau, inclusiv eu am bagat 929 pe astfel de drumuri.

 

Ce zici de africa twin , supertenere, 950, astea nu intra la enduro -touring adventure. cred ca glumesti 990 imi place si mie , iat f800 este destul de contestat din cauza lipsei de protectii.

 

Ducati multistrada cred eu ca este cel mai bun motor "all road" datorita suspensiei reglabile, maparea motorului, etc.

 

Singurele limite ale acestor motoare suntem noi, ( pentru ce au fost ele construite, nu hard enduro si mai stiu eu ce) care ne incumentam sau nu, ne tine sau nu.

 

Cu siguranta daca vine cineva care stie, practica de multi ani enduro ,cu multistrada, te uiti la el ca la felu 14 . o s atreaca pe langa tine sau pe langa mine de n-ai ce zice.

 

Eu am mai spus si o mai spun > putem sa criticam un motor dpdv al performantei lui atunci cand am reusit sa l ducem la limite. Pana atunci ne putem face decat o opinia direct proportionala cu cat putem fiecare.

 

 

Mesaj completat

Aici vorbim de supertenere 1200 care are 261 kg!!! Echipeaza-l tu cu ce rahat vrei, ca n-are nicio sansa!!!......cel putin pe drumurile alea pe care le-ai vazut in filmulet

 

 

angy tu iar vorbesti din vorbe.

 

i-a mai studiaza :

 

 

tare as vrea sa te vad in teren daca esti asa pregatit ca pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

angy tu iar vorbesti din vorbe.

 

i-a mai studiaza :

 

 

tare as vrea sa te vad in teren daca esti asa pregatit ca pe forum.

 

Ori n-ai fost atent, ori intelegi greu.

Eu spuneam ca n-are sanse prin noroaie comparativ cu micul SV!!! In sensul in care te descurci mult mai bine cu SV-ul deoarece e mult mai usor.

 

 

Iar legat de pregatiri si altele, cand mai ies cu nenea SV la plimbare, esti primul invitat! Vedem atunci. Sper sa nu gasesti scuze ca s-o dai cotita. Si daca faci fata, te vom mai invita si alta data, ca si asa mai cautam un om pentru turele noastre.

Lasa-mi nr. tau pe PM ca sa te sun direct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost foarte atent, dar nu imi dau seama cum poti sa sustii asemene afirmatii. Sepertenere 1200 cu caucicuri nu face fata un Sv, in acele noroaie. Adevarat ca la 1200 nu trebuie sa fi pui de avicola.

 

Uite aici nr meu: 0766274854, Cand iesi suna-ma si daca pot vin cu placere. Chiar sunt curios care sunt limitele mele si ale SUV-ului meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca motorul tau este mai pretabil din cauza greutatii, fara discutie , dar asta nu inseamna ca unu om pregatit nu poate face ce faci tu cu dakar sau chiar mai mult cu supertenere , capo, v strom . etc

 

Bai baiatule, tu inca n-ai invatat ca la compararea unor motociclete se pun in discutie doar avantajele sau dezavantajele motoarelor si nu a pilotilor? Cand faci o comparatie se presupune ca merge acelasi om cu fiecare motocicleta sau sunt motociclisti cu aptitudini similare.

Ca daca e sa pui problema prost asa cum ai pus-o tu, "ti-l aduc" pe Depres si face cu Hayabusa in teren ce nu faci tu cu exc-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...