Sari la conținut

Romania la DAKAR


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 489
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

si Marcel pe 75... pt. moment.

 

@smokey : LE: gasit ceva: megi pe clasament, http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/500/...sement/CGM.html si daca dai click pe numarul de concurs iti apare si clasa la care merge fiecare! Culmea e ca daca dai click pe lista concurentilor, daca dai click pe ei acolo, nu-ti arata profilurile la toti! Mie unul de acolo nu mi-a mers!

 

LLE: Ba merge si acolo, dar cu click pe nr. de concurs, nu pe nume!

Editat de maniakz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a terminat si Francois

 

100 073 VULLIET (FRA)

 

Nu cred ca se mai modifica ceva in partea de "sus" a clasamentului asa ca:

 

63 051 GYENES (ROU)

75 079 BUTUZA (ROU)

88 078 FREINADEMETZ (AUT)

101 073 VULLIET (FRA) -> poate sa se mai modifice

 

La general, la aceasta ora, stam cam asa

 

63 051 GYENES (ROU)

75 079 BUTUZA (ROU)

89 073 VULLIET (FRA)

102 078 FREINADEMETZ (AUT)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

@smokey : LE: gasit ceva: megi pe clasament, http://www.dakar.com/2007/DAK/LIVE/us/500/...sement/CGM.html si daca dai click pe numarul de concurs iti apare si clasa la care merge fiecare! Culmea e ca daca dai click pe lista concurentilor, daca dai click pe ei acolo, nu-ti arata profilurile la toti! Mie unul de acolo nu mi-a mers!

asa am gasit si eu, dar vroiam ceva centralizat. in fine, ideea era sa compar unde se afla ai nostrii in clasamentul intermediar al debutantilor

 

am mai gasit ceva poze pe maindru:

 

 

4415052.jpg

 

4411665.jpg

 

4407331.jpg

 

4404560.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. http://www.raid-live.com/dakar/fr/statistiques/index.shtml

 

O statistica super, cum nu am mai avut ocazia sa vad. Urmariti in coloana castigatorilor la categoria moto cum ani de zile domina aceeasi marca. Daca de 6 ani KTM nu scapa nimic, de aici veti vedea ca au existat dominatii cel putin la fel de puternice ale Yamaha, Honda si BMW. Si o chestie inedita: in 1990 Orioli a castigat Paris-Tripoli-Dakar pe o Cagiva.

 

2. La Eurosport am vazut interviu cu cel mai in varsta participant, Robbie Allan, un scotian de 65 de ani. Iata povestea lui:

http://www.kmotors.ro/articole/un-veteran-pentru-dakar.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aseara pe Eurosport l-am vazut pe Francois mesterind la motocicleta fratelui sau. L-au aratat de 2 ori. Au aratat si motocicleta lui Martin dezbracata pentru revizie. Pare destul de solida echipa (lume multa pe-acolo pe langa motoare). Din pacate nenea comentatorul Arnold Cobilanschi nu stie cum arata baietii nostri :cheers: . Poate ii trimite cineva niste poze.

 

Eu tin cu Despre. Are mult de recuperat, dar daca merge atent si ceilalti se mai incurca poate sa-i ajunga.

 

Si inca una tare (info preluata de pe advriders.com) - inainte startului organizatorii au anuntat ca s-a renuntat la limita de viteza de 150km/h (+ max 10km/h toleranta). Asta a ridicat o mare minge la fileu pilotilor de uzina pe motoare mari si le-a dat la cap celor cu motoare mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Zsolt Szilveszter: Mani a mers foarte bine pana acum, insa deja trebuie sa se menajeze pe el si trebuie sa menajeze si motocicleta. I-am spus dupa a patra proba speciala ca trebuie sa mearga prudent si ca nu este cazul pentru moment sa ne uitam la pozitionarea in clasamentul general, asta vom face abia dupa ziua de odihna.

 

Pe 11 ianuarie, pronim in cea mai lunga etapa a Dakar-ului. Pilotii vor avea de parcurs 817 km, 394 din acestia in regim de proba speciala si vor fi neoviti sa se trezeasca la ora locala 04 :00 AM. Startul primei motociclete va fi dat la ora 04 :30min, Mani urmand sa porneasca undeva in jurul orei 04 :45.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ionut73: Corect, dar nu numai celor cu motoare mici dar si pilotilor privati cu motoare mari sau mici. Ei trebuie sa-si menajeze motoarele pentru ca nu au asistenta tehnica la discretie, piese de schimb, etc.

Ar fi interesant de vazut la final un clasament exclusiv pentru acesti piloti. Pentru ei Dakarul chiar e o aventura. Pentru Coma, Despres, Pujol, etc este "part of the job description" :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Ar fi interesant de vazut la final un clasament exclusiv pentru acesti piloti. Pentru ei Dakarul chiar e o aventura. Pentru Coma, Despres, Pujol, etc este "part of the job description" :lol:

 

o sa vedem la final si clasamentul asta.

Appropos de job description: e o mare discutie pe advrider - americanii sunt frustrati ca ai lor, care au joburi si alearga in weekend) se bat cu niste piloti europeni angajati sa faca asta. Saracii americani :D

 

Si ca veni vorba de americani: l-ati vazut in reportajul de aseara pe jmekeru de Roby Gordon, marele pilot de nascar, cum a impins din spate din mers cu marele lui hammer o masina care nu se dadea la o parte (probabil nu-i mergea sentinela, ca presupun ca la Dakar nu sunt prahoveni si constanteni :crack: ). F urat gest :cheers: Tzaranu de american o fi crezut ca Dakarul e cam la fel ca la el la invartit in cerc :) . Si-a facut o masina de 'j de mii de cai si a zis ca e gata treaba. Sper sa termine undeva pe langa Fiaturile Panda si Citroenul 2CV :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca trebuie neaparat sa-l acuzam pe american. La randul lui putea sa presupuna ca celalalt e nesimtit si ignora semnalul dispozitivului sentinel. Sau poate se gandea ca celuilalt nu-i merge sentinelul si trebuie sa-l atentioneze cumva. Nu cred ca claxonul era o solutie la ce zgomot fac motoarele alea :cheers:

Adevarul e ca in locul respectiv nu avea unde sa depaseasca si nici celalalt nu avea unde sa se dea la o parte. Marginile drumului erau ridicate destul de mult. Roby Gordon nu prea are rezultat pe masura investitiei si e intr-adevar posibil sa fie frustrat din cauza asta. Oricum gestul cu tamponarea ramane discutabil.

 

Si in timp ce noi barfim, de pe site-ul eurosport:

 

Spaniard Jordi Viladoms is virtually at the head of the field on his KTM after the first six competitors pass the 76km mark. Frenchman Cyril Despres (KTM Gauloises) is second by 16 seconds. American Chris Blais (KTM, USA) is third, 42 seconds off the pace.

 

Referitor la ai nostri concurenti, iritrack-ul cel mult hulit, arata pe Marcel ca fiind in fata, urmat de Mani, ceva mai in spate Francois. Martin apare inca la inceputul specialei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"13:23 Viladoms (KTM) has had his lead cut. He is now only one second ahead of Despres (KTM Gauloises) and 1:38 ahead of Blais (KTM USA) after 128km."

 

Foarte tare Viladoms, ieri a terminat pe 14, si acum e pe 1.

 

 

LE: l-au mai luat ceilalti, dar tot e in primii 5:

"13:35 All change at the top. Isidre Esteve, who left first this afternoon, is again in first position followed by Coma, Despres, Viladoms and Blais. All are on KTM bikes. They are all within sight of each other and have already opened up a gap of 12 km on the chasing pack, led by Portuguese rider Ruben Faria on a Yamaha"

Editat de chesterfield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar de pa site-ul dakar.com: "No. 21, JORDI VILADOMS - KTM, SUPER PRODUCTION

Now that the first 6 riders have completed 76 km of today’s special stage, Spaniard Jordi Viladoms is the virtual leader, 16" ahead of Frenchman Cyril Despres and 42" in front of American Chris Blais. However, the Iritrack beacons of Spaniards Isidre Esteve and Marc Coma are not transmitting signals for the moment."

Nici in clasamentul provizoriu inca nu apar cei doi!!!! oare au probleme??!?!

 

Spaniard Jordi Viladoms is virtually at the head of the field on his KTM after the first six competitors pass the 76km mark. Frenchman Cyril Despres (KTM Gauloises) is second by 16 seconds. American Chris Blais (KTM, USA) is third, 42 seconds off the pace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ca veni vorba de americani: l-ati vazut in reportajul de aseara pe jmekeru de Roby Gordon, marele pilot de nascar, cum a impins din spate din mers cu marele lui hammer o masina care nu se dadea la o parte (probabil nu-i mergea sentinela, ca presupun ca la Dakar nu sunt prahoveni si constanteni :D ). F urat gest :cheers: Tzaranu de american o fi crezut ca Dakarul e cam la fel ca la el la invartit in cerc :lol: . Si-a facut o masina de 'j de mii de cai si a zis ca e gata treaba. Sper sa termine undeva pe langa Fiaturile Panda si Citroenul 2CV :)

Problema lor, a americanilor, e ca poarta ochelari de cal si nu vad in rest, si considera ca la toate jocurile sunt aceleasi reguli.

 

1. http://www.raid-live.com/dakar/fr/statistiques/index.shtml

 

O statistica super, cum nu am mai avut ocazia sa vad. Urmariti in coloana castigatorilor la categoria moto cum ani de zile domina aceeasi marca. Daca de 6 ani KTM nu scapa nimic, de aici veti vedea ca au existat dominatii cel putin la fel de puternice ale Yamaha, Honda si BMW. Si o chestie inedita: in 1990 Orioli a castigat Paris-Tripoli-Dakar pe o Cagiva.

Am vazut azi dimineata istoricul castigatorilor, dar nu gasesc nicaieri modelel cu care au castigat in acei ani. Aveti ceva idei ce si cum???

Iar legat de Cagiva nu e mare mirare, RC 600 e derivat din modelul de la Dakar. Si sunt ceva detinatori de RC care sunt destul de multumiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca sunt potrivit comentariile antiamericane pe topicul asta(de fapt nicaieri).

 

N-as vrea sa derivam de la topic, da sunt foarte foarte curios: DE CE?

Da-ne un raspuns logic te rog.

 

ii rog pe ceilalti sa nu dezvolte discutia pe tema asta si sa stam cu discutia strict la cursa. Deja sunt 19 pagini de topic si mai sunt 10 zile ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca sunt potrivit comentariile antiamericane pe topicul asta(de fapt nicaieri).

Am vazut aceeasi miscare facuta si la Baja 1000. Am exagerat eu, nu sunt ei de vina, alea sunt regulile si considera ca se aplica si peste ocean. :cheers:. Scuze de offtopic.

Iar legat de iritrak la mine nu merge la mine.

Editat de MacLeod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut aceeasi miscare facuta si la Baja 1000. Am exagerat eu, nu sunt ei de vina, alea sunt regulile si considera ca se aplica si peste ocean. :lol:. Scuze de offtopic.

Iar legat de iritrak la mine nu merge la mine.

Se pare ca emitatoru' lui coma s-a blocat, el apare inca inainte de speciala..... iar la check point 1 apare ca a trecut inainte de Despres si Viladoms.

Si totusi ma uimeste stirea de pe eurosport sau site-u dakar :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surprinzator de dinamic este azi iritrack-ul... Nu stiu daca e vreo eroare sau nu dar la mine icoana corespunzatoare lui Francois s-a tot plimbat de ceva vreme inainte si inapoi de parca ar fi avut probleme de orientare. Martin apare mult in urma. In schimb Mani si Marcel par a merge impreuna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14:45 - moto

Despres has a trick up his sleeve

No. 2, CYRIL DESPRES - KTM, SUPER PRODUCTION The Frenchman Cyril Despres has decided to try out a navigational trick and has veered away from the tracks of Marc Coma and Isidre Esteve after 300 km.

 

Sper sa-i iasa schema - v-am zis ca tin cu Despres :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

 

Au inceput sa termine:

 

1 021 VILADOMS (ESP) KTM 03:45:45 00:00:00

2 001 COMA (ESP) KTM 03:46:42 00:00:57

3 009 BLAIS (USA) KTM 03:46:45 00:01:00

4 004 ESTEVE PUJOL (ESP) KTM 03:48:53 00:03:08

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca Martin a mai redus din diferenta care il separa de ceilalti trei. Nu a ajuns inca la CP1. Deasemenea pentru Mani nu e afisat timpul, dar dupa cum a evoluat "miscarea" pe iritrack a trecut inaintea lui Marcel prin punctul de control.

Acum "plutonul romanesc" e condus de Marcel. Sau cel putin asa ne arata the mighty iritrack.

 

In alta ordine de idei, Despres termina pe locul 8. Nu stiu ce as o fi avut in maneca dar in ultimii 90km a cazut de pe pozitia a 2-a pe a 8-a.

 

@ionut73: Stiu ca esti fan Despres, dar cred ca de data asta i s-a cam stins steaua :cheers: E drept ca a avut si ghinioane cu motocicleta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema lor, a americanilor, e ca poarta ochelari de cal si nu vad in rest, si considera ca la toate jocurile sunt aceleasi reguli.

Am vazut azi dimineata istoricul castigatorilor, dar nu gasesc nicaieri modelel cu care au castigat in acei ani. Aveti ceva idei ce si cum???

Iar legat de Cagiva nu e mare mirare, RC 600 e derivat din modelul de la Dakar. Si sunt ceva detinatori de RC care sunt destul de multumiti.

RC e model Gilera, daca nu ma insel. Orioli a pilotat o Cagiva Elefant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, Despres termina pe locul 8. Nu stiu ce as o fi avut in maneca dar in ultimii 90km a cazut de pe pozitia a 2-a pe a 8-a.

 

jmekeria cu navigatia de care ziceam mai devreme :lol:

 

@ionut73: Stiu ca esti fan Despres, dar cred ca de data asta i s-a cam stins steaua :) E drept ca a avut si ghinioane cu motocicleta...

 

Asa e, n-a mers prea bine. Insa mai sunt sanse de podium.

Hai ca azi s-a trezit si batranul Sala :D

 

O mare rugaminte: in 10 min plec de la birou. Dati-mi si mie va rog un SMS la 0745 666 802 cand termina ai nostri (eventual si cu locul). Dau o mare bere :cheers:. Un SMS cu toti.

Cine se risca?

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...