Sari la conținut

Pt. Posesorii De Etz


axi
 Share

Postări Recomandate

Dragi prieteni, m-am gandit sa imi iau un etz, si vreau sa stiu toate secretele, hibele,defecte-lucruri bune care se pot intampla le un etz.. :P

Etz e de 250, merge cam 130, poate sa mearga mai bine? B)

Va rog sariti c u detalii, ....ce sa mai lungim TOT :D :D

VA MULTUMESK! :cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hm,yo am mers cu 120,mai mult n-am putut,fara casca,k nu mai vedeam nik,da mai ducea

ai putut merge cu 120 fara casca datorita profilului frontal ingust B) ...

daca foloseai o casca , ca si restul fraierilor de rind probabil ca ramineai la 95....

Al lui axi va merge cu 145...asta binenteles daca-si picteaza niste flacari pe Âşlapi.... si nu foloseste vreo casca stupida care sa-l franeze :cheers:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

ai putut merge cu 120 fara casca datorita profilului frontal ingust B) ...

daca foloseai o casca , ca si restul fraierilor de rind probabil ca ramineai la 95....

Al lui axi va merge cu 145...asta binenteles daca-si picteaza niste flacari pe Âşlapi.... si nu foloseste vreo casca stupida care sa-l franeze :cheers:

 

Drobule mai usurel cu luatul peste picior! Nimeni nu-i perfect si deci NICI TU!

O zi buna iti doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putut merge cu 120 fara casca datorita profilului frontal ingust B) ...

daca foloseai o casca , ca si restul fraierilor de rind probabil ca ramineai la 95....

Al lui axi va merge cu 145...asta binenteles daca-si picteaza niste flacari pe şlapi.... si nu foloseste vreo casca stupida care sa-l franeze :cheers:

pai sa lamurim:casca n-am purtat pt ka n-am,abia akum am komandat-o,sper sa vina next week,si yo nu indemn pe nimeni sa mearga fara,la mine a fost situatia de asa natura,dar am sa o corectez.kiar nu inteleg ce rost au misto-urile astea,eu am incercat sa raspund la intrebarea omului...

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers:

ai putut merge cu 120 fara casca datorita profilului frontal ingust :D ...

daca foloseai o casca , ca si restul fraierilor de rind probabil ca ramineai la 95....

Al lui axi va merge cu 145...asta binenteles daca-si picteaza niste flacari pe Âşlapi.... si nu foloseste vreo casca stupida care sa-l franeze B)

Domnule drobu te rog nu mai face pe "salaul" k ma enervezi,

dak vrei scandal nu aici!1

Te-as sfatui sa nu vorbesti tu de viteza cu un cotet de simson(70-80 :P :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

axi,foarte multe nu-ti pot spune,pt k si yo il am doar de vreo 2 luni,e primu motor si nu-l cunosk perfect inka,mai ales k n-am putut umbla mult. dar de mers merge grozav,motoru trage in draci,are acceleratii f bune,mie mi se pare confortabil,am 182 si 92 kg,da stau bine pe el,e foarte simplu,yo care nu stiu nik mekanika sa ma vezi akuma ku kei si surubelnite cu cata placere il mai reglez,pe bune...yo as zice k e o alegere buna,dar sa ai mare grija cand il iei la starea cutiei de viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te-as sfatui sa nu vorbesti tu de viteza cu un cotet de simson(70-80 :cheers: B) )

Te rog sa clarifici:

Pentru tine toate Simsonurile sunt cotețe sau consideri doar Simsonul lui drobu coteț?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te rog sa clarifici:

Pentru tine toate Simsonurile sunt coteţe sau consideri doar Simsonul lui drobu coteţ?

aici era vorba de simsonul lui Drobu' care chiar e un cotetz facut din bucati (cu ceva piese rele de motor cumparate de la axi)...............

:cheers: B) :P

Editat de baluba16
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moto_comuniste

aici era vorba de simsonul lui Drobu' care chiar e un cotetz facut din bucati (cu ceva piese rele de motor cumparate de la axi)...............

:cheers: B) :P

 

TERMINATI CU SCANDALURILE!!! Drobu a cumparat de la frate-meu un motor de Simson si un grup la pretul de 2,5 mil lei (vedeti prin alte topicuri cu cat se vinde un Simson...) Si de atunci Drobu se simte tepuit, ca a dat "o avere" pe motorul ala care "avea probleme" (cel putin asa sutine el, insa io stiu ca a mers un sezon intreg- e drept expluatat "fara mila"), asa ca de fiecare data isi manifesta in felul lui nemultumirea.

Draga Drobule, te asigur ca pretul ala a fost CORECT pentru ce ai cumparat, ai fost la noi si ai vazut motorul (puteai sa nu-l cumperi), l-ai luat de pe o motocicleta care AVEA ACTE si cu care AXI nu prea a mai avut ce face dupa ce tu ai luat motorul si de asemenea te mai asigur ca si io pot sa "fac misto". Te respect pentru cunostintele tale tehnice (cunostinte pe care cel putin la nivel teoretic le ai), dar si respectul are limitele lui...

Daca gresesc cu ceva te rog sa-mi spui pe PM cu ce anume

 

Acuma: Axi (tot frat-miu, da altu :D ) vrea sa vanda in toamna scouterul pe care-l are acum (inainte a avut Simson, Minsk, MZ, IJ -precizare zic eu necesara pentru a nu fi confundat cu un scouterist de rand :D ) si sa-si cumpere un ETZ. La anu o sa aiba 18 ani si o sa poata circula legal cu el. Asta-i motivul pentru care a facut acest topic; lucru pe care insa io nu-l inteleg pentru ca sunt o gramada de toppicuri pe tema "ETZ" in "Coltul Comunitelor"; da treaba lui...

 

Acum cred ca lucrurile sunt clare.

 

P.S. Pentru Ionel: Scoate-ti dreku poza aia de pe avatar ca nu-i a ta si NU MAI INTRA PE INTERNET DE ACASA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce stiu eu despre ETZ:

sunt foarte bune, atata vreme cat te porti cu ele ca si cu o motocicleta de sosea (pentru ca asta este)

sunt foarte slabe pentru cei care vor sa faca motocros si alte prostioare, asa cum face cel de la care am luat eu Simsonu

deja a spart cutia de doua ori, a rupt nu mai stiu cate spite de la roata din spate si altele de care eu nu mai stiu

deci concluzia mea e ca sunt bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: odata ce ai bagat bani intrun etz, nu mai ai bai cu ea mult si bine, cel putin asa am auzit si io

 

PS: un punct slab: cadrul monoleagan, care la o tranta mai serioasa se poate deforma, piese originale scumpe

dar are 5 viteze, si bine reglat bere de rupe B)

 

PS: un punct slab: cadrul monoleagan, care la o tranta mai serioasa se poate deforma, piese originale scumpe

dar are 5 viteze, si bine reglat bere de rupe :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ETZ...

 

As putea sa scriu pagini despre acest motor. Daca o iubesti, si ea te iubeste..

 

Sa incep cu cerintele.. eu am mers max cu 130, poate ca putea mai mult, dar mi se rupe inima cand se tureaza putin mai mare...

 

Sincer din punctul de vedere al fiabilitatii nu se poate compara, dupa parerea mea cu nici o alta comunista(eventual Jawa california).

 

Ce-i drept nu e foarte frumoasa... nu are forme rotunde, dar cu putine modificari(stop, ghidon latit, manenre din inox) am reusit sa o fac placuta!

 

de un an jumate de cand il am m-a dus peste 12000 de km, si fara incidente majore, m-a lasat pe drum doar de 2 ori, o data cu platina(a primit de ziua ei aprindere tranzistorizata, sa nu mai planga, si sa nu mai faca urat), si o data cu un scurt... care mai mult era vina mea...

 

Si sa nu uit de pana prostului... cad am uitat sa-i cumpar de baut... :cheers:

 

Mai nou am pus pinion mai mic, aveam de 19, acuma am de 18, imi place mai mult... merge cu 120 lejer, si nu mai am probelem cu 2 persoane+bagaje pe deal in sus...

 

verificati la Coltul Comunistelor a mai fost un topic mare si lung despre MZ ETZ 250, acolo sunt multe informatii folositoare.

 

Puncte slabe: suspensia spate(eu l=am schimbat pe unul de CZ, arata si merge mai bine)

platina(aprindere electronica, sau tranzistorizata rezolva problema)

sistemul electronic subdimensionat(scimbat cabluri)

contact mult prea simplu... il pot porni cu orice..

 

 

puncte bune: fiabilitate pt comunista

daca nu te bagi in tot felul de improvizari, si taganii nu o sa te lase, sau daca te lasa undeva se rezolva repede

foarte simplu construit===> usor de intretinut

se gasesc piese(desi alea de calitate sunt scumpe)

consum redus(daca e reglat bine)

dupa cum zicea si Pepsi 5 Viteze..

 

 

Eu zic ca e o alegere buna pt incepatori, dar numai in cazul in care nu iti bati joc de motor... ah.. si nu e un motor care merita modificat, chopperit, sau facut "speed".. de aratat o sa arate mai naspa... de mers.. in cel mai bun caz o sa mearga la fel...

 

 

Cu respect,

Requiem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari,

o singura intrebare

La etz 150cc cat ulei se baga in telescoapele fata.Sunt la fel ca si cele de 250?

 

Eu cred ca la fel se pune la toata gama asta ETZ. Nus tiu sigur, dar daca o sa pui mai mult, te va scutura putin de fata. :cheers: Am patit si eu si acuma m-am invatat minte. Poti controla nivelul cu o chestie lunga si curata. sa pui la fel in aman2. Cred ca 150ml de fiecare. Dar da-l jos pe ala ramas inauntru prin partea de jos. De obicei e negru si plin de mizerii.

Etz-ul meu m-a tinut foarte bine. Ma intrebam cand se va si strica. Si a dat Domnul. Am spart cutia, asta mai mult din vina mea. L-am forjat de numa si eram si 2 pe ea, ulei nu prea avea mult in cutie (sa nu lasati motorul fara ulei, creca si asta a facilitat incidentul! ) si s-a rupt un ax si vreo 3 pinioane. Acuma incet o sa imi fac rost de ele. In rest, tot asa si eu, am ramas cam de 2 ori cu el, nu are nimeni cu ce sa te ajute, dar sigur o vei face singur. Daca nu sunt probleme cu cutia de viteze sau la piston, mergi mult si bine. Eu cand l-am desfacut nu-mi venea sa cred ce bine arata inca pistornul si camasa la cat am forjat motorul ala. Pur si simplu am ramas uimit. Sper acum numai sa-mi fac rost de piese sa ma vad iar pe ea. Nu se compara cu nimic senzatia.

Asfalt uscat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...