Sari la conținut

trage inapoi scuterul!ciudat RAU!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 113
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bai asta nu e ij-ul tau care poate porneste invers :wink: !Cum mama dracu sa invarti motorul corect si asta sa sa porneasca invers??cum explici tu chestia asta?nu ma lua cu avansul!

Si sa zicem bun ai avansul cum zici tu tot ca tine invarti normal si porneste invers... bun.. ar trebui sa porneasca mai greu sa nu mearga prea bine, si nu in ultimul rand nu ar porni de fiecare data numai invers :D

Sunteti de coma..zau! :drink:

ba tu esti pe dos. la intrebari nu raspunzi, vb numai aiurea si nici berea vad ca nu vrei s-o dai. asa ca hai jet ca te-ai facut de ras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar acu voiam sa intreb ...ii mere intotdeauna pe dos?sau ocazional?

 

 

ee..acum sa vedem.

Nu merge deloc pe dos va zic eu :D ori nu merge deloc(nu porneste) ori merge perfect normal si are ceva pe la transmisie!+ spunea ca la dus la mai multi asa zisi ,,,mecanici''' aia cred ca erau in stare sa vada daca motorul merge pe dos! :drink: :wink: :D

Mesaj completat

ba tu esti pe dos. la intrebari nu raspunzi, vb numai aiurea si nici berea vad ca nu vrei s-o dai. asa ca hai jet ca te-ai facut de ras

kelu-le te-ai tuns :P

Baaaaa tu numai aberezi.ai prins un fix si o ti pe a ta!!! nu te contrazic ca ti-a pornit ij-ul pe dos dar aici nu e cazul!!!!!!!!!!Ar fi cazul sa treci la somn!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ,da poate are dreptate bubuitu asta lewa ...

daca mot se invirte pe dos variatoru tot isi face treaba da ambreiaju ala centrifugal de pe axu grupului de la roata nu si-ar mai face traeba adica nu ar mai transmite cuplu mot la roata,nu ar mai cupla....deci treaba cu pinioanele pe dos din grup ar fi adevarata. :drink:

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

@lewa

 

Las-o mai moale caci kelu are dreptate, Ij-urile vechi care aveau relanti-ul mai mic o luau invers chiar si din mers. Se intampla des sa porneasca invers motoarele de Ij care aveau avansul prea mare. Cei care nu ati avut comuniste ar fi bine sa va abtineti de la comentarii, cititi si mergeti mai departe.

 

PS: daca as fi moderator... :drink:

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lewa

 

Las-o mai moale caci kelu are dreptate, Ij-urile vechi care aveau relanti-ul mai mic o luau invers chiar si din mers. Se intampla des sa porneasca invers motoarele de Ij care aveau avansul prea mare. Cei care nu ati avut comuniste ar fi bine sa va abtineti de la comentarii, cititi si mergeti mai departe.

 

PS: daca as fi moderator...

Da frate sunt total deacord cu tine!dar aici nu este vorba de ij :drink: ....si nici comunista

Editat de lewa ktm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Adica motorul in 2 timpi daca are avansul incorect poate porni inapoi.

 

Banuiam ca la asta se refera dar voiam sa-mi confirme.

 

Mesaj completat

Da frate sunt total deacord cu tine!dar aici nu este vorba de ij :drink: ....si nici comunista

 

N-are importanta, pistoanele si ambielajele nu tin cont de ideologii. E totusi vorba de un motor in doi timpi.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lewa

 

Las-o mai moale caci kelu are dreptate, Ij-urile vechi care aveau relanti-ul mai mic o luau invers chiar si din mers. Se intampla des sa porneasca invers motoarele de Ij care aveau avansul prea mare. Cei care nu ati avut comuniste ar fi bine sa va abtineti de la comentarii, cititi si mergeti mai departe.

 

PS: daca as fi moderator...

majoritatea am avut mai multe comuniste...

 

hai,ma,si ce daca ai fi moderator?s-a vorbit vulgar?...a fost/este ceva tipic motociclism romanesc...

se cearta care mai de care ar fi mai stiutor decit celalalt fiecare venind cu putine argumente/amanunte tehnice.

 

neavind nici prea multe amanunte de la tip bagam de la noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da nici omu nu se pricepe sa bage amanunte...daca zicea de la inceput "trage intotdeauna pe dos" evita toata polemica asta...

 

 

...si raspunsul venea imediat: Muta-ti coarnele pe portbagaj!. :drink:

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
majoritatea am avut mai multe comuniste...

 

hai,ma,si ce daca ai fi moderator?s-a vorbit vulgar?...a fost/este ceva tipic motociclism romanesc...

se cearta care mai de care ar fi mai stiutor decit celalalt fiecare venind cu putine argumente/amanunte tehnice.

 

neavind nici prea multe amanunte de la tip bagam de la noi.

 

Daca eram moderator curatam toata sectiunea de service, ar fi postat doar cei care stiu ce-s ale fiare si bineinteles initiatorul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.am un scuter peugeot jet force.l-am luat cu niste probleme mecanice crezand ca il voi repara dar SURPRIZA nu s-a rezolvat nimic........l-am dus la mai multi "mecanici" si nu i-au gasit problema.acum merge dar trage inapoi.i-am luat set motor nou,semeringuri,rulmenti,carburator si mai multe noi.daca m-ati putea ajuta cu un nume al unui mecanic bun care lucreaza si in deplasare ca nu am cum sa il duc in alt oras sau un sfat ceva as fi foarte recunoscator.multumesc anticipat

:drink:) oriavansul mare ori pus paltoul invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STAI RELAX :wink: Cand afirmi ceva trebuie sa sti ce spui..pe cand tu nu prea sti ce spui!Nici despre mine nici despre tema topicului!

In primul rand ca motorul sa porneasca invers trebuie invartit invers!!!!!singura posibilitate ca sa fie invartit invers ar fi polaritatea schimbata la electromotor..slabe sanse!!Apoi cand dai la pedala automat motorul se invarte in sensul care trebuie!!pentru ca pedala actioneaza direct pe axul motorului acolo la variator!Motorul ala nu a pornit invers nici sa fi vrut!Oricat de avansat ai fi avut tu aprinderea..dar degeaba vorbim de avans pentru ca este electronica!

Nu pot sa cred cat va poate debita mintea!! Peste tot numai ,,mecanici'' :drink:

 

man,

esti pe langa, las-o cu ingineriile dupa ureche, nu mai comenta aiurea...motoarele in 2 timpi nu au punt mort in ciclul de functionare.......daca nu ai avansul corect se invarte invers, pentru cultura ta jenerala

bafta

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man,

esti pe langa, las-o cu ingineriile dupa ureche, nu mai comenta aiurea...motoarele in 2 timpi nu au punt mort in ciclul de functionare.......daca nu ai avansul corect se invarte invers, pentru cultura ta jenerala

bafta

Bai orice motor are punct mort superior si punct mort inferior :wink: nu zic ca motorul in 2t nu poate pornii invers dar aici nu e problema asta!!!aprinderea este electronica INVARTINDU-L CORECT nu are cum sa o ia pe dos!!!!!! :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma nu am inteles ... s-a prins sau nu @lewa cum sta treaba cu pornitul in sens invers ? :drink:

Nu am ce sa inteleg!!!!Stiu prea bine ce spun cu toate ca multi bateti campii rau de tot!!Aici nu vorbim de comuniste sau alte mobre in 2t cu avans variabil! care le-ati pornit voi invers.

Cu toate ca nu ar fi neaparat avansul o cauza de pornire pe dos!Oricum scanteia o da tot cand e pistonul sus.Chestia e doar ca este invartit invers!Si avansul binenteles pentru ca favorizeaza mai mult pornirea pe dos! Dar trebuie sa il si invarti pe dos!! :wink:

Mesaj completat

Singurul motor termic fara PMS/PMI.

http://en.wikipedia.org/wiki/Wankel_engine

:D

Esti off topic!!Aici vorbim de motoare cu ardere interna!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...