valhall Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Eu ii zic trenul pt. ca prima senzatie cand pleci cu motorul asta de pe loc este ca te impinge un tren de la spate. O motocicleta de care nu o sa ma plictisesc prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Exceptionala scula! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 19, 2006 Share Postat Iunie 19, 2006 Man sa o stapanesti sanatos. Merge si cu nasu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 19, 2006 Autor Share Postat Iunie 19, 2006 Exceptionala scula! Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Multzam fain! Man sa o stapanesti sanatos. Merge si cu nasu? Multzam, nu merge cu nashu, platesc biletul vreun an de zile si ma gandesc cu groaza....dar cand ma sui pe ea si vad cum merge mai uit de pretzul biletului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 26, 2006 Share Postat Iunie 26, 2006 Eu ii zic trenul pt. ca prima senzatie cand pleci cu motorul asta de pe loc este ca te impinge un tren de la spate. O motocicleta de care nu o sa ma plictisesc prea curand Ce an e? Aibi di grija cum rasuceshti gazu' ca te papa bau-bau! Am mers cu cateva modele si brrrr... alea mai vechi - prea multa putere prea dintr'o data! Ceva mai multi ani in urma o statistica din Jermania zicea ca juma' din accidentele mortale (moto) din acel an or fost cu ... ce ai tu! Da'i cu cravasha de mic, sa nu'i vina idei! Un motor Rau pt tipi cu mushki la creer! Bafta si struneshte'l sanatos! Marius Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 (editat) Ce an e? Aibi di grija cum rasuceshti gazu' ca te papa bau-bau! Am mers cu cateva modele si brrrr... alea mai vechi - prea multa putere prea dintr'o data! Ceva mai multi ani in urma o statistica din Jermania zicea ca juma' din accidentele mortale (moto) din acel an or fost cu ... ce ai tu! Da'i cu cravasha de mic, sa nu'i vina idei! Un motor Rau pt tipi cu mushki la creer! Bafta si struneshte'l sanatos! Marius E din 92. Asta cu gazul si puterea...trebuie sa fii prost sa pierzi controlul unui motor ca asta din vina ta. Brutala??? - Legende. Se simte puterea, insa trage liniar in orice ture, nu smuceste decat daca vrei. Nici macar nu am probat-o inainte sa o cumpar, m-am suit pe ea in Brasov si am plecat spre Bucuresti. Dupa primii 10 km aveam impresia ca daca acceleratia era la picior as fi putut sa dezleg integrame in mers - tinuta de drum impecabila la orice viteza (n-am incercat mai mult de 230 oricum) De atunci am facut 2000 de km si am mai desfiintzat si legenda conform careia nu se pot lua curbe cu motorul asta - mai aveam putin si puneam genunchiul jos pe serpentinele dintre Campulung si Brasov... In fine, sunt extrem de multumit, motocicleta asta va ramane multi kilometri la mine, pentru ca pana acum mi a dat senzatia ca ma place si ea la fel de mult Editat Iunie 27, 2006 de valhall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 E din 92. Asta cu gazul si puterea...trebuie sa fii prost sa pierzi controlul unui motor ca asta din vina ta. Brutala??? - Legende. Se simte puterea, insa trage liniar in orice ture, nu smuceste decat daca vrei. Nici macar nu am probat-o inainte sa o cumpar, m-am suit pe ea in Brasov si am plecat spre Bucuresti. Dupa primii 10 km aveam impresia ca daca acceleratia era la picior as fi putut sa dezleg integrame in mers - tinuta de drum impecabila la orice viteza (n-am incercat mai mult de 230 oricum) De atunci am facut 2000 de km si am mai desfiintzat si legenda conform careia nu se pot lua curbe cu motorul asta - mai aveam putin si puneam genunchiul jos pe serpentinele dintre Campulung si Brasov... In fine, sunt extrem de multumit, motocicleta asta va ramane multi kilometri la mine, pentru ca pana acum mi a dat senzatia ca ma place si ea la fel de mult cat consuma? de curiozitate numai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 Cel mai putin 5,5 - 6000 RPM/150 km/h Cel mai mult 10 - oras combinat cu autostrada (dat in gura) Undeva intre astea e media Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Cate kile are, ca de usor porneste impinsa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 27, 2006 Autor Share Postat Iunie 27, 2006 Cate kile are, ca de usor porneste impinsa ? hehe, cu asta nu am probleme , oricum nu are mai mult de 20 kg in plus fatza de gxf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 Cel mai putin 5,5 - 6000 RPM/150 km/h Cel mai mult 10 - oras combinat cu autostrada (dat in gura) Undeva intre astea e media YAM YAM!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 sa o calaresti cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 27, 2006 Share Postat Iunie 27, 2006 E din 92. Asta cu gazul si puterea...trebuie sa fii prost sa pierzi controlul unui motor ca asta din vina ta. Brutala??? - Legende. Se simte puterea, insa trage liniar in orice ture, nu smuceste decat daca vrei. Nici macar nu am probat-o inainte sa o cumpar, m-am suit pe ea in Brasov si am plecat spre Bucuresti. Dupa primii 10 km aveam impresia ca daca acceleratia era la picior as fi putut sa dezleg integrame in mers - tinuta de drum impecabila la orice viteza (n-am incercat mai mult de 230 oricum) De atunci am facut 2000 de km si am mai desfiintzat si legenda conform careia nu se pot lua curbe cu motorul asta - mai aveam putin si puneam genunchiul jos pe serpentinele dintre Campulung si Brasov... In fine, sunt extrem de multumit, motocicleta asta va ramane multi kilometri la mine, pentru ca pana acum mi a dat senzatia ca ma place si ea la fel de mult n'am testat modelul '92 ci doar '88 si '96. diferenta mare! pe langa racirea mixta lichid/ulei, modelul '96 avea o tinuta de drum bunicica, suspensii mai "omenesti", motorul mai elastic, cu alte cuvinte muuuult mai "prientenos". totusi inca destul de greoi pe curbe (dupa gustul meu cel putin) iar franele de unde inainte erau subdimensiunate, la modelul mai nou te dadeau in kap! unii ar putea spune ca "wow"! insa nu e asa, prea mult totdeauna strica, prea multa "eficienta" duce pana la urma la control redus. fara nici un fel de intentie rautacioasa insist sa lasi integramele ptr ... WC, e un motor mare, puternic, care penalizeaza la drum sinuos. nu stiu cu ce compari tu apropo de "genunchi jos" insa crede'ma, daca erai in "dubla" cu cineva cel putin la fel de experimentat ca tine pe un 600 sau 750...ti'ar fi venit sa'i dai foc. asta e! nu poti sa le ai pe toate! insa una peste alta e un motor adevarat, la un moment dat chiar si eu am luat in consideratie achizitionarea unuia... am cedat insa primei mele iubiri haide bafta si sper sa te aud numai cu bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iunie 28, 2006 Autor Share Postat Iunie 28, 2006 (editat) Pai daca nu ai testat modelul 91 - 92 ti as spune ca in conformitate cu testele de pe net e undeva pe la mijloc intre modelul 86-89 si cel din 93-96. Usor domolit, franele perfect dimensionate, tinuta de drum buna la viteze mari....cat despre curbe sunt convins ca se iau mai bine cu un 600 modern, dar asta e, am ales o motocicleta mai grea pt ca sta pe sosea mult mai bine, e facuta pt drum lung, nu pt circuit, foarte confortabila chiar si pt pasager. In rest, cand ziceam de integrame, faceam comparatie cu gsxf ul de 600 pe care l-am avut, mai ales in contextul avertismentelor pe care le am primit...ca asta e brutala, rea, nu iarta... De fapt iarta mai mult, e mai lina pt ca nu e nevoie sa o turezi in disperare si nu am avut nici un moment de neintelegere cu ea. In fine, ma opresc, ca as putea sa vorbesc 10 pagini despre ea Multumesc de sfaturi si urari! Editat Iunie 28, 2006 de valhall Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
McKagan Postat Iunie 29, 2006 Share Postat Iunie 29, 2006 (editat) Editat Iunie 29, 2006 de susu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 Legendele pe la garaj spun ca asta ar avea un cadru care nu se rupe nici cand treci cu el printr-o masina la accident, fata de astea noi facute cu economie de kg!Baietii ii spun "gsxr 1100 Dulapul"! Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Iulie 5, 2006 Share Postat Iulie 5, 2006 ...In fine, ma opresc, ca as putea sa vorbesc 10 pagini despre ea ... Vorebeste ca pentru asta este forumul asta. Prefer 10 pagini de declaratii de dragoste pentru motorul avut decat 10 pagini de dezbateri filozofice pe teme de genul le dam sau nu le dam in gura la conservari/tigani/homosexuali/etc. Sa ai parte de ea zeci de mii de km uscati si frumosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 Sa fie intr-un ceas bun! Mi-as dori si eu asa ceva! Multi km fara incidente si mai povesteste-ne despre tren (crek cel mai degraba ar fi intercity ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Iulie 13, 2006 Share Postat Iulie 13, 2006 dupa cum ti-am spus live.....ti-ai luat o super-motoreta...care da inca rusini la motorete mult mult mai noi............asa ca sa de-a Domnul sa te poarte fara incidente peste tot pe unde vrei tu Bafta Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valhall Postat Iulie 14, 2006 Autor Share Postat Iulie 14, 2006 Multumesc mult pt. urari, ma bucur sa vad ca mai exista si unii care pot aprecia o motocicleta clasica. As vrea sa va mai povestesc cum e sa mergi pe Suzi, dar saraca e la 160 de km de mine, astept de 2 saptamani sa ii vina numerele de leasing ...da ma enervez eu si scot Simsonul de sub prelata ca am obosit sa pedalez zilnic pana la serviciu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinionunebun Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) Eu am facut peste 3000 km cu bicicleta (nu aveam masina si nu vroiam sa iau autobusul) de anu' trecut pana sa-mi iau acum cateva saptamani o Suzu' GSX-R 1100 WR(water). Eu ii zic ' American Dream'. Multe nu prea pot sa va povestesc (interesant) pt ca-s incepator.E clar ca e grea: am scapat-o pe jos - fraeru'. Se preteaza foarte bine ca rutiera.In ce priveste puterea : am impresia ca conduc un avion( de vanatoare?) pe sosea (cu esapamentul MIG). Sper sa nu cad (rau) cu ea cand o sa cred ca 'ma stiu'. Editat Octombrie 30, 2006 de pinionunebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.