NXT Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Dragi tovarăși și pretini - vă salut. De câteva ore (vreo 20) sunt drogat fără ajutorul vreunui praf, pastile sau ierburi. Sunt posesor de Ducati 800ss. E fabricată în 2005, are vreo 7000 km, un singur proprietar etc. Câteva probleme a căror rezolvare sper să o găsesc aici. 1) Are cineva manual service ? 2) Ambreiajul e destul de tare iar lichidul nu se vede în dreptul "ferestrei" ori e plin, ori e...gol. Știu că nu e normal să fie așa, dar cam ce repercursiuni poate să fi avut lucrul acesta? 3) Temperatura urcă destul de sus - regim de FOARTE începător - a 1-a, a 2-a prin oraș mi-a ajuns la 125 de grade, pe seară a scăzut în jur de 100. În manualul ei scrie ca pe bord îmi afișază high temperature când depășește 170 de grade, dar nu scrie temperatura optimă la care lucrează, o știe cineva? 4)Relantiul îmi stă foarte jos fără șoc - 800 rpm, cum fac să stea la 1200-1400, unde ar trebui? Dacă întrebările mele sunt cam "peltice", totul se datorează amatorismului meu în domeniu - sunt nou în breaslă. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ti-as zice eu dar nu stiu:(... Asa ca ia un UP! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Câteva probleme a căror rezolvare sper să o găsesc aici.1) Are cineva manual service ? 2) Ambreiajul e destul de tare iar lichidul nu se vede în dreptul "ferestrei" ori e plin, ori e...gol. Știu că nu e normal să fie așa, dar cam ce repercursiuni poate să fi avut lucrul acesta? 3) Temperatura urcă destul de sus - regim de FOARTE începător - a 1-a, a 2-a prin oraș mi-a ajuns la 125 de grade, pe seară a scăzut în jur de 100. În manualul ei scrie ca pe bord îmi afișază high temperature când depășește 170 de grade, dar nu scrie temperatura optimă la care lucrează, o știe cineva? 4)Relantiul îmi stă foarte jos fără șoc - 800 rpm, cum fac să stea la 1200-1400, unde ar trebui? Dacă întrebările mele sunt cam "peltice", totul se datorează amatorismului meu în domeniu - sunt nou în breaslă. Asfalt uscat ! In primul rand, bine ai venit printre motociclisti ! In al doilea rand, sa o stapanesti cu placere. Superba ! 1. Manual gasesti usor cu Google. Vad ca motocicleta asta nu duce deloc lipsa de manuale : http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp http://www.myxmanuals.com/modules.php?name...wpage&pid=7 Alte surse : http://www.manualedereparatie.info/categorii/ducati.html Mai incearca si Blackbears.ru RepairManualClub l-a gasit si Google dar trebuie sa iti faci cont. Dureaza putin dar au multe manuale faine. Poti sa iti faci si asa, ca sa il ai pt. orice eventualitate. Stiu sigur ca mai este un site axat in special pe supersport, dar nu imi pica deloc acum. 2. Nu ma pricep la ambreiaje hidraulice, dar pot sa iti spun doar cum m-am simtit astazi la pranz uitandu-ma si eu la ultima mea achizitie. Desi f. asemanatoare cu ce am acum (macar teoretic, destul de usor de analizat) am decis sa o fac bucati si sa trec pe lista de operatii urmatoarele: - schimbat ulei si filtru ulei - schimbat lichid frana fata/spate. Implicit si aerisit instalatia. Nu poti stii niciodata cat de vechi este (ca si in cazul uleiului si al filtrului). Prima data lasa-l sa curga un pic pe cel nou, ca sa il scoata definitiv afara pe cel vechi. - demontata bascula in detaliu si reunse toate angrenajele - demontat si spalat lantul in detaliu; verificat daca exista angrenaje gripate. - schimbat uleiul in telescoapele fata (la mine pot face asta fara sa le demontez) - spalat si uns filtrul de aer (din burete la mine); in caz ca este necesar, schimbat. - verificate si in caz ca este necesar, schimbate placutele de frana - demontate, curatate si reunse toate cablurile In orice manual de Doamne-ajuta vei gasi o lista cu operatiunile de intretinere si intervalele la care trebuie efectuate. Parerea si sfatul meu? Gaseste lista asta si fa-le pe toate. Este un punct 0 ideal in relatia voastra, dupa care te tii de acelasi tabel. 3. La temperaturi de sportive nu ma pricep mai deloc, desi parca ... Cel mai bine intreaba-i pe baietii din linkul de mai jos, cu care presimt ca o sa ai ce discuta pe viitor: Monster Lounge - Canapea pentru Ducatisti-Monsteristi 4. Nici la relantiuri de Ducati nu ma stiu eu, dar imi pare fooarte mic. In nu foarte bogata mea experienta moto eu nu am intalnit motocicleta cu relantiul sub 1000. Majoritatea pe la 1100-1400. Cauta manualul. Doar el are raspunsul corect. Mesaj completat Nu am mai apucat sa editez, asa ca, referitor la punctul 2... here it goes: P.s. - Stiu ca la mine este vorba de un enduro mic si este mai usor sa faci toate aceste operatii, dar este mai bine sa le bifezi acum, la inceput, fiindca te vor ajuta si sa iti cunosti motocicleta si sa stii ce este in ea. Editat Martie 27, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NXT Postat Martie 27, 2010 Autor Share Postat Martie 27, 2010 (editat) Mulțumesc frumos pentru urări ! Bine v-am găsit ! S-ar putea pur și simplu să nu-i placă orașul. Astăzi m-am plimbat de la 7:45 (nu aveam somn ) până acum vreo jumătate de oră și nu mi-a trecut de 105 în oraș, iar afară la mers cu 70-80-90 scade la 90 de grade. Mulțumesc mult pentru informațiile oferite ! foarte utile și complete. Încerc să fac și eu setul de operații și verificări. Editat Martie 27, 2010 de NXT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp In caz ca inca nu ai gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Felicitari pt. achizitie.Referitor la ambreiaj, din cite stiu eu Ducati are ambreiaj "uscat", deci teoretic nu ai unde sa vezi "lichidul". S, are ambreiaj actionat hidraulic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tinlenvan Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 S, are ambreiaj actionat hidraulic. Hidraulic 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doctorucuducati Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 Salutare...vezi ca trebuie schimbate curele de distributie ...e normal sa mearga ceva mai incinsa in oras, are racire pe aer ,ce iti arata tie e temperatura uleiului. E destul de timpita ferestruica aia mica de pe pompa de frina (ambreiaj)...daca are lichid ceva mai mult nu iti poti da seama daca e sub sau peste nivel...dar daca nu aveai lichid nu debraia...asa ca stai linistit cu treaba aia ...s-o stapinesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 6, 2010 Share Postat Aprilie 6, 2010 SSSS, ambreiajul o fi el uscat, adica placile ambreiajului nu stau in baie de ulei si clantane tare-tare, dar actionarea lui de la maneta poate fi ori hidraulica, ca la frane, ori prin cablu direct. eu zic ca e posibil sa fie prea mult lichid de frana la ambreiaj si din cauza asta sa actioneze mai greu. sau poate lichidul de la ambreiaj e ok dar tu esti incepator si nu esti obisnuit cu actionarea lui si de aia ti se pare un pic anevoios. daca vrei sa schimbi lichidul , acelasi la ambreiaj hidraulic si frane, te sfatuiesc sa apelezi la cineva, daca nu specialist, macar sa mai fi facut asa ceva de cateva ori. e tare pacatos lichidul ala si e usor sa sara stropi pe bord sau carene matuindu-le imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopster Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 frumoasa, bre lolo, asa cum ii sta bine oricarui Ducati s-o stapanesti sanatos. ia zi-ne si noua saua aia de pe ea e Corbin? sau Sargeant? P.S. nu e cam calorifer in oras? cilindrul ala din spate care nu prea se aeriseste cum trebe, nu transmite caldura la "bilute"? in rest, numai de bine!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bears Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 cred ca e seargent seat...si este superb,mult mai comod.eu am avut un 750ss rosu aproape identic.este ideala pentru incepatori.daca vrei sfaturi intra pe monster lounge,acolo vei fi indrumat si ajutat daca ai nelamuriri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kriminal Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Temperatura uleiului e normal sa fie asa in oras. Ambreiajul e normal sa-l simti destul de tare, asa e la modelele mai vechi de Ducati (SS-uri in special). Daca nu vezi lichidul, probabil e cam plin, dar nu-i bai. Daca nu avea deloc, nu mergea sa ambreiezi/debreiezi. Sa-l stapanesti sanatos! Scoate-l din oras pe viraje, sa vezi acolo distractie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NXT Postat Aprilie 8, 2010 Autor Share Postat Aprilie 8, 2010 Salutare...vezi ca trebuie schimbate curele de distributie ...e normal sa mearga ceva mai incinsa in oras, are racire pe aer ,ce iti arata tie e temperatura uleiului. E destul de timpita ferestruica aia mica de pe pompa de frina (ambreiaj)...daca are lichid ceva mai mult nu iti poti da seama daca e sub sau peste nivel...dar daca nu aveai lichid nu debraia...asa ca stai linistit cu treaba aia ...s-o stapinesti sanatos. Dupa 7000km trebuiesc schimbate curelele ? Cat au durata de viata (in timp) ? Lichidul e peste ferestruica aia, am desfacut suruburile si se vede. Multumesc pentru urari frumoasa, bre lolo, asa cum ii sta bine oricarui Ducati s-o stapanesti sanatos. ia zi-ne si noua saua aia de pe ea e Corbin? sau Sargeant? P.S. nu e cam calorifer in oras? cilindrul ala din spate care nu prea se aeriseste cum trebe, nu transmite caldura la "bilute"? in rest, numai de bine!!! Pana acum nu m-au apucat transpiratiile decat cand vedeam temperatura pe bord . Se simte caldura degajata insa nu e deranjant. Saua e Sargent. Multumesc pentru urari tuturor. Nu am facut asa multi km in oras, cel mai mult m-am plimbat pe afara. Temperatura, scria cineva pe ducati.ms ca lucreaza intre 90-105 afara, nu e o problema daca sare de aceasta temp. Ma gandesc ca s-or fi gandit ceva cei de la Ducati cand spun "High temperature" la 170 grade. Cateva poze din micile escapade cu Valentin(SV650) - tinlenvan de aici. Sper sa nu observati zgarieturile din poze...am avut deja prima cazatura pentru care tin sa ii multumesc celui care a trecut pe rosu Mesaj completat Motorul iese la vânzare . Scurtă descriere : Inmatriculat in iulie 2007 Cuplu 70 Nm ! Sa SARGENT SEAT parbriz ZERO GRAVITY 3 chei si manuale frane BREMBO evacuare REMUS Cauciucuri Michelin Pilot Power 2CT Plăcuțe frână schimbate sâptămâna asta. Au 100 km. Antifurt am si saua, parbrizul, suportul numar si aripa stock 10.000 km motocicleta este fabricata in 06.2005 dar a stat 2 ani la dealer si a fost inmatriculata in 2007 Atașez câteva poze recente 0721 542 310 Mesaj completat POZE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.