Sari la conținut

Facerea de bine...


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cstelia are dreptate pt ca m-am confruntat cu problema , exista riscul sa le sectionezi la desfacere, in cazul meu doar unul a cedat.

Degripantul e apa de ploaie......pe filet se formeaza un "strat de sudura" din cauza temperaturii.

Editat de kawazaki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate in unele cazuri e apa de ploaie, poate in unele nu e. Nu putem spune ca toate suruburile gripate au aceasi cauza, aceasi suprafata de contact, acelasi material, aceasi forta de frecare, etc. Daca ati avut un surub gripat si l-ati rupt, nu insemana ca toate suruburile gripate de pe planeta asta se vor rupe.

Cea mai simpla si ieftina varinata e sa dai cu solutie si sa incerci, nu ai nimic de pierdut. Daca asta nu merge e indicat sa mergi la unul ce are scule si pricepere.

 

Sa nu incerci sa dai cu solutie e ca si cum ai duce masina la mecanic si ai plati diagnoza computerizata pt ca nu se aprind farurile in loc sa verifici daca siguranta e arsa in primul rand.

 

Parerea mea...


» Post actualizat in 06 Apr 2017 10:20

Na, fiecare cu teoria lui... Doar stim ca fiecare roman s-a nascut specialist in politica, fotbal si mecanica auto.

Si stim si ca fiecare roman e specialist in a generaliza vis-a-vis de orice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil :). Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna.

 

Spor!


» Post actualizat in 06 Apr 2017 10:51

cstelia are dreptate pt ca m-am confruntat cu problema , exista riscul sa le sectionezi la desfacere, in cazul meu doar unul a cedat.

Degripantul e apa de ploaie......pe filet se formeaza un "strat de sudura" din cauza temperaturii.

Despre ce temperaturi vorbim? Asa ca sa imi fac o idee cum se sudeaza prezoanele in conditii normale de exploatare din cauza temperaturii. din cate stiu eu, singura metoda de a suda la temperaturi care nu topesc metalul este in vid. Poti sa vezi pe tema asta problemele intalnite de ingineri cand au proiectat prmii sateliti si primul vehicul ce a fost trimis pe luna.

In cazul prezoanelor gripate, sudura are loc din cauza frictiunii, coroziunii si probabil alte cauze. Sunt mai multe fenomene ce cauzeaza griparea pieselor, inclusiv deteriorarea suprafetei de contact prin frecare ce antreneaza microni din suprafata materialului. Dpdv stiintific e mult de citit pe tema asta si nu e deloc specialitatea mea :)


» Post actualizat in 06 Apr 2017 12:07

Inca ceva, daca vreti sa reduceti probabilitatea de a avea prezoane blocate, mergeti si cumparati-va o cheie dinamometrica. La vulcanizari strang baietii prezoanele bine de tot, ficare dupa cata scoala are. Le strang si daca nu au intrat bine pe filet. Asta am patit eu. A pus berbecul prezonul cu mana si apoi i-a dat cu pistolul de a belit toata gaura. Am descoperit problema doar la schimbarea urmatoare de sezon.

La Dedeman am vazut un model de cheie dinamometrica, singurul din magazin, sub 400 lei.

Editat de Pop Mihai Lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil :). Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna.

 

Spor!

 

Te rog , astept recomandarea ta.

Editat de Robyb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca iti aduc piesa , ma rezolvi contra cost ? nu am timp sa ma ocup de asta,

Intrebare cat se poate de concreta.

 

 

Raspuns: :crack:

 

Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil . Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna.

 

Spor!

» Post actualizat in 06 Apr 2017 10:51

Despre ce temperaturi vorbim? Asa ca sa imi fac o idee cum se sudeaza prezoanele in conditii normale de exploatare din cauza temperaturii. din cate stiu eu, singura metoda de a suda la temperaturi care nu topesc metalul este in vid. Poti sa vezi pe tema asta problemele intalnite de ingineri cand au proiectat prmii sateliti si primul vehicul ce a fost trimis pe luna.

In cazul prezoanelor gripate, sudura are loc din cauza frictiunii, coroziunii si probabil alte cauze. Sunt mai multe fenomene ce cauzeaza griparea pieselor, inclusiv deteriorarea suprafetei de contact prin frecare ce antreneaza microni din suprafata materialului. Dpdv stiintific e mult de citit pe tema asta si nu e deloc specialitatea mea

» Post actualizat in 06 Apr 2017 12:07

Inca ceva, daca vreti sa reduceti probabilitatea de a avea prezoane blocate, mergeti si cumparati-va o cheie dinamometrica. La vulcanizari strang baietii prezoanele bine de tot, ficare dupa cata scoala are. Le strang si daca nu au intrat bine pe filet. Asta am patit eu. A pus berbecul prezonul cu mana si apoi i-a dat cu pistolul de a belit toata gaura. Am descoperit problema doar la schimbarea urmatoare de sezon.

La Dedeman am vazut un model de cheie dinamometrica, singurul din magazin, sub 400 lei.

 

Nu, nu am mai apucat sa citesc nici un cuvant din postare. Pe motiv de :lol: . Ma indoiesc ca exista vreo urma de logica intr-o raspuns atat de lung la o intrebare atat de scurta.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre ce fel de prezoane e vorba? Ca lumea zice "prezoane" la multe lucruri....

 

Daca vorbim de o tija filetata la capete - unde un capat se infileteaza (de obicei cu blocator de filete) in piesa principala; iar capatul 2 foloseste pentru imbinare demontabila - atunci ai 3 solutii:

- folosesti 2 piulite pentru a incopi un "cap de surub" - piulitele se blocheaza una fata de dealalta si iti permite sa folosesti o cheie pentru desfacere

- folosesti un cleste de instalator(de teava, mops..etc) caz in care vei distruge prezoanele, dar sunt sanse medii sa le scoti

- infiletezi o piulita pe capul prezonului si o sudezi acolo, apoi folosesti o cheie ca sa il scoti.

 

Ar mai fi:

- Incalzirea locala a piesei in care sunt infiletate - insa aceasta e destul de lenta si nu "rupe" filmul de oxizi

- Varianta cu piulita sudata in capul prezonului + desfacere cu pistol cu soc (chiar recomandat - pentru ca la prezoane mai subtiri exista riscul ca doar cu cheia sa il torsionezi, daca e intepenit maxim)

- taierea lor si electroeroziune - da` nu e la indemana oricui

Editat de Florin_Nx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare cat se poate de concreta.

 

 

Raspuns: :crack:

 

 

Nu, nu am mai apucat sa citesc nici un cuvant din postare. Pe motiv de :lol: . Ma indoiesc ca exista vreo urma de logica intr-o raspuns atat de lung la o intrebare atat de scurta.

Daca nu erai bleg si cascai ochii, vedeai ca raspunsul lung era pentru un pseudoinginer care stie cum e cu metalele.

 

DE VAZUT cu atentie textul pe viitor, cu ambii ochi daca se poate!

 

E ma indoiesc ca exista vre-o urma de logica in mintea ta. Tu stii ca nu exista logica intr-un text fara ca sa il citesti. Esti clar-vazator? Vorbesti cu divinitatea? Esti genul de om care le stie pe toate, tot timpul, in avans si fara sa se straduiasca? Detinatorul adevarului absolut? Hai sictir!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu erai bleg si cascai ochii, vedeai ca raspunsul lung era pentru un pseudoinginer care stie cum e cu metalele.

 

DE VAZUT cu atentie textul pe viitor, cu ambii ochi daca se poate!

 

E ma indoiesc ca exista vre-o urma de logica in mintea ta. Tu stii ca nu exista logica intr-un text fara ca sa il citesti. Esti clar-vazator? Vorbesti cu divinitatea? Esti genul de om care le stie pe toate, tot timpul, in avans si fara sa se straduiasca? Detinatorul adevarului absolut? Hai sictir!

 

Pop Mihai Lucian...te-ai luat de cine nu trebuie...si mai ales ca DeVazut_TM :-) a incercat sa glumeasca :-) si e pe forum de ceva vreme, incat "are voie" sa mai faca si o gluma :-) :-D

 

 

 

ce trebe atata filozofie la scoaterea unui "prezon"...care este defapt un surub infiletat intr-o gaura..cu filet...

 

1. invarti de prezon.. nu merge..treci la pasul 2...

 

2. maresti gaura cu filet (incalzire gaura si racire prezon.degripant..etc..miscat in ambele sensuri) si iar pasul 1

 

fara sa vrei treci la pasul 3 cand rupi prezonul...

 

3. micsorezi prezonul..defapt il tai..si dai gaura in el..il scoti pe bucati prin gaurire.....si refaci filetul ..pui alt prezon...

 

 

problema defapt e cand nu ai cu ce (fara scule nu are rost sa te apuci), sau spatiul nu lasa ..nu ai acces maxim la prezon....nu incape bormasina...etc...

Editat de -WERNER-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pop Mihai Lucian...te-ai luat de cine nu trebuie...si mai ales ca DeVazut_TM :-) a incercat sa glumeasca :-) si e pe forum de ceva vreme, incat "are voie" sa mai faca si o gluma :-) :-D

 

 

 

ce trebe atata filozofie la scoaterea unui "prezon"...care este defapt un surub infiletat intr-o gaura..cu filet...

 

1. invarti de prezon.. nu merge..treci la pasul 2...

 

2. maresti gaura cu filet (incalzire gaura si racire prezon.degripant..etc..miscat in ambele sensuri) si iar pasul 1

 

fara sa vrei treci la pasul 3 cand rupi prezonul...

 

3. micsorezi prezonul..defapt il tai..si dai gaura in el..il scoti pe bucati prin gaurire.....si refaci filetul ..pui alt prezon...

 

 

problema defapt e cand nu ai cu ce (fara scule nu are rost sa te apuci), sau spatiul nu lasa ..nu ai acces maxim la prezon....nu incape bormasina...etc...

halal gluma

 

intre timp baiatul cu problema a primit recomandarea unui mecanic, pt ca topicul asta se numeste facerea de bine nu facerea de misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare , in legatura cu o motocicleta fara acte , se poate trece vama cu ea pe remorca , sau duba ?? , Motocicleta de teren .. ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate neinmatriculata, dar nu fara nici un act.

 

daca nu ai nici un act, o aduci pe bucati.

In mod normal pe cadru si motor trebuie acte. Cum demonstrezi altfel la vama ca nu au fost furate? restul pieselor probabil ca pot fi considerate piese de schimb, dar cadrul si motorul nu prea...ma rog, e doar o parere....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

s-l500.jpg

 

Salut,

 

Imi recomandati un sudor in plastic....mai creativ?

Am nevoie sa imi reconstituie o bucata de aripa fata ( nu mai am bucata lipsa de aproc 3 cm ) si sa imi sudeze piciorusele ornamentului de palstic din imagine ( varianta cu lipire poxipol si etc nu functioneaza ))

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dino lucreaza doar cu fibra de sticla din cate stiu. Oricum merita sa incerci. Dupa ce ai trecut de Dunca faci stanga in incinta fostei avicola, sau ce naiba a fost acolo. Mergi apoi drept in fata si urci niste scari metalice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiti daca mai e magazinul din Sag cu cauciucuri Heidenau?

Nu mai stiu daca era MaxiScooter sau altul. La vremea respectiva parca era undeva pe alta strada, aprox in spate la MaxiScooter.

Editat de v1n3ri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Heidenau s-au mutat la Resita de (foarte)multi ani. Asta stiam eu ultima data cand m-a interesat subiectul (acum vreo 2 ani) si asa zice si site-ul lor:

https://heidenau.ro/contact/

Cand erau in Tm, da, erau la Maxi Scooter la vanzare. Apoi Florin s-a mutat peste strada. Poate de aici confuzia.

 

Poti lua insa legatura cu el si sa il intrebi daca mai vinde gume Heidenau. Acum ceva timp - anul trecut parca - mai scria lumea pe aici ca merge la vulcanizare la el.

http://maxiscooter.ro/

 

Eu preturi bune la gume moto stiam ca gasesti aici:

https://anvelopemoto.eu/

 

Dar compara si tu ce am scris eu, ce iti mai zic si altii si ce mai gasesti pe net si vezi daca iti da cu virgula sau cu punct.

Editat de DeVazut_TM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...