Cristian Filip Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Le-am oprit de la subsol, noaptea ca hotii multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonlord Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Stiti ceva magazin moto in TM, unde sa fie pantaloni (moto) din material textil de vanzare? Daca ajuta informatia: pantaloni dama, 1.5-1.6 m. Vezi la Paul in giroc daca are ceva. Poti sa suni la Claudiu, el are echipamnet secondhand, are anunturi pe FB pe moto.TM : 0723791286 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Le-am oprit de la subsol, noaptea ca hotii multumesc de sfaturi! Pai si daca ai o baba mai friguroasa in bloc si "o doare reuma"? N-ai suflet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Ai inchis robinetele cand o sa fie 4-5grade toata saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Unde pot scoate niste prezoane blocate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 4, 2017 Share Postat Aprilie 4, 2017 Unde pot scoate niste prezoane blocate ? pentru inceput scalda-le cu degripant si lasa-le asa vre-o ora, apoi incerci din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 As prefera sa le duc cuiva sa le scoata , contra cost . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Daca le duci la cineva sa le scoata poate doar pune cheia pe ele si le rupe. Atunci sa vezi distractie. Mai bine dai tu cu un spray si vezi apoi daca peste o ora poti sa le slabesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snowball Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Stie cineva vreo firma specializata in reconditionare de amortizoare de motocicleta? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Mai bine dai tu cu un spray si vezi apoi daca peste o ora poti sa le slabesti. In cazul prezoanelor degripantul e fix pix. Trebuie incalzite fie cu lampa de gaz fie cu flacara oxiacetilenica, depinde de masa termica si depinde daca sunt prinse in aluminiu sau in otel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Chiar fix pix nu este si merita incercat. Nu sunt specialist in metale dar ma gandesc eu, ca daca incalzesc prezonul, el se dilata si de vine si mai greu de scos. Cel mai indicat ar fi sa incalzeasca metalul in care e fixat prezonul, dar cred ca asta e o pierdere de timp. Pana la a incalzi cu flacara oxi, cea mai buna solutie este tot niste degripant si o cheie. Poate functioneaza. Trebuie incercate solutiile simple pentru inceput. Am vorbit cu un fost inginer la CFR si mi-a spus ca ei foloseau degripant intr-o multitudine de situatii privind suruburi ce erau nemiscate de zeci de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 WD40 is life! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Na, fiecare cu teoria lui... Doar stim ca fiecare roman s-a nascut specialist in politica, fotbal si mecanica auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) cstelia are dreptate pt ca m-am confruntat cu problema , exista riscul sa le sectionezi la desfacere, in cazul meu doar unul a cedat. Degripantul e apa de ploaie......pe filet se formeaza un "strat de sudura" din cauza temperaturii. Editat Aprilie 6, 2017 de kawazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Poate in unele cazuri e apa de ploaie, poate in unele nu e. Nu putem spune ca toate suruburile gripate au aceasi cauza, aceasi suprafata de contact, acelasi material, aceasi forta de frecare, etc. Daca ati avut un surub gripat si l-ati rupt, nu insemana ca toate suruburile gripate de pe planeta asta se vor rupe. Cea mai simpla si ieftina varinata e sa dai cu solutie si sa incerci, nu ai nimic de pierdut. Daca asta nu merge e indicat sa mergi la unul ce are scule si pricepere. Sa nu incerci sa dai cu solutie e ca si cum ai duce masina la mecanic si ai plati diagnoza computerizata pt ca nu se aprind farurile in loc sa verifici daca siguranta e arsa in primul rand. Parerea mea... » Post actualizat in 06 Apr 2017 10:20Na, fiecare cu teoria lui... Doar stim ca fiecare roman s-a nascut specialist in politica, fotbal si mecanica auto. Si stim si ca fiecare roman e specialist in a generaliza vis-a-vis de orice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Daca iti aduc piesa , ma rezolvi contra cost ? nu am timp sa ma ocup de asta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil . Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna. Spor! » Post actualizat in 06 Apr 2017 10:51 cstelia are dreptate pt ca m-am confruntat cu problema , exista riscul sa le sectionezi la desfacere, in cazul meu doar unul a cedat. Degripantul e apa de ploaie......pe filet se formeaza un "strat de sudura" din cauza temperaturii. Despre ce temperaturi vorbim? Asa ca sa imi fac o idee cum se sudeaza prezoanele in conditii normale de exploatare din cauza temperaturii. din cate stiu eu, singura metoda de a suda la temperaturi care nu topesc metalul este in vid. Poti sa vezi pe tema asta problemele intalnite de ingineri cand au proiectat prmii sateliti si primul vehicul ce a fost trimis pe luna. In cazul prezoanelor gripate, sudura are loc din cauza frictiunii, coroziunii si probabil alte cauze. Sunt mai multe fenomene ce cauzeaza griparea pieselor, inclusiv deteriorarea suprafetei de contact prin frecare ce antreneaza microni din suprafata materialului. Dpdv stiintific e mult de citit pe tema asta si nu e deloc specialitatea mea » Post actualizat in 06 Apr 2017 12:07Inca ceva, daca vreti sa reduceti probabilitatea de a avea prezoane blocate, mergeti si cumparati-va o cheie dinamometrica. La vulcanizari strang baietii prezoanele bine de tot, ficare dupa cata scoala are. Le strang si daca nu au intrat bine pe filet. Asta am patit eu. A pus berbecul prezonul cu mana si apoi i-a dat cu pistolul de a belit toata gaura. Am descoperit problema doar la schimbarea urmatoare de sezon. La Dedeman am vazut un model de cheie dinamometrica, singurul din magazin, sub 400 lei. Editat Aprilie 6, 2017 de Pop Mihai Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 (editat) Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil . Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna. Spor! Te rog , astept recomandarea ta. Editat Aprilie 6, 2017 de Robyb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Are un prieten vecin cu mine antrenor de camioane, daca vrei incercam sa le deschidem, cu el am defacut multe suruburi intepenite,daca iti rup vreunul sa nu scoti carnea din frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 6, 2017 Share Postat Aprilie 6, 2017 Te rog , astept recomandarea ta. 0723 034 681 Hari, e un inginer la pensie care stie mai multe ca un mecanic si iti poate si reface filetul in caz ca se strica. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 mersi , o sa iau legatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 Unde pot scoate niste prezoane blocate ? salut,poți pune o poză cu necazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 7, 2017 Share Postat Aprilie 7, 2017 (editat) Daca iti aduc piesa , ma rezolvi contra cost ? nu am timp sa ma ocup de asta, Intrebare cat se poate de concreta. Raspuns: Nu ai timp sa dai cu spray si sa incerci sa invarti surubul peste o ora? Eu nu ma ocup de piese, sunt contabil . Daca as avea un surub intepenit as incerca cu degripant si daca asta nu ar functiona m-as duce la mecanic. Incerca cu solutie si daca nu reusesti iti recomand unde sa mergi, adica la cineva care poate sa iti refaca filetul in caz ca se strica. Si mie mi-a refacut un filet la janta de la masina si nu am avut probleme cu prezonul de atunci, desi am avut multiple schimbari de roti vara/iarna. Spor! » Post actualizat in 06 Apr 2017 10:51 Despre ce temperaturi vorbim? Asa ca sa imi fac o idee cum se sudeaza prezoanele in conditii normale de exploatare din cauza temperaturii. din cate stiu eu, singura metoda de a suda la temperaturi care nu topesc metalul este in vid. Poti sa vezi pe tema asta problemele intalnite de ingineri cand au proiectat prmii sateliti si primul vehicul ce a fost trimis pe luna. In cazul prezoanelor gripate, sudura are loc din cauza frictiunii, coroziunii si probabil alte cauze. Sunt mai multe fenomene ce cauzeaza griparea pieselor, inclusiv deteriorarea suprafetei de contact prin frecare ce antreneaza microni din suprafata materialului. Dpdv stiintific e mult de citit pe tema asta si nu e deloc specialitatea mea » Post actualizat in 06 Apr 2017 12:07 Inca ceva, daca vreti sa reduceti probabilitatea de a avea prezoane blocate, mergeti si cumparati-va o cheie dinamometrica. La vulcanizari strang baietii prezoanele bine de tot, ficare dupa cata scoala are. Le strang si daca nu au intrat bine pe filet. Asta am patit eu. A pus berbecul prezonul cu mana si apoi i-a dat cu pistolul de a belit toata gaura. Am descoperit problema doar la schimbarea urmatoare de sezon. La Dedeman am vazut un model de cheie dinamometrica, singurul din magazin, sub 400 lei. Nu, nu am mai apucat sa citesc nici un cuvant din postare. Pe motiv de . Ma indoiesc ca exista vreo urma de logica intr-o raspuns atat de lung la o intrebare atat de scurta. Editat Aprilie 7, 2017 de DeVazut_TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 (editat) Despre ce fel de prezoane e vorba? Ca lumea zice "prezoane" la multe lucruri.... Daca vorbim de o tija filetata la capete - unde un capat se infileteaza (de obicei cu blocator de filete) in piesa principala; iar capatul 2 foloseste pentru imbinare demontabila - atunci ai 3 solutii: - folosesti 2 piulite pentru a incopi un "cap de surub" - piulitele se blocheaza una fata de dealalta si iti permite sa folosesti o cheie pentru desfacere - folosesti un cleste de instalator(de teava, mops..etc) caz in care vei distruge prezoanele, dar sunt sanse medii sa le scoti - infiletezi o piulita pe capul prezonului si o sudezi acolo, apoi folosesti o cheie ca sa il scoti. Ar mai fi: - Incalzirea locala a piesei in care sunt infiletate - insa aceasta e destul de lenta si nu "rupe" filmul de oxizi - Varianta cu piulita sudata in capul prezonului + desfacere cu pistol cu soc (chiar recomandat - pentru ca la prezoane mai subtiri exista riscul ca doar cu cheia sa il torsionezi, daca e intepenit maxim) - taierea lor si electroeroziune - da` nu e la indemana oricui Editat Aprilie 8, 2017 de Florin_Nx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat Aprilie 8, 2017 Share Postat Aprilie 8, 2017 Intrebare cat se poate de concreta. Raspuns: Nu, nu am mai apucat sa citesc nici un cuvant din postare. Pe motiv de . Ma indoiesc ca exista vreo urma de logica intr-o raspuns atat de lung la o intrebare atat de scurta. Daca nu erai bleg si cascai ochii, vedeai ca raspunsul lung era pentru un pseudoinginer care stie cum e cu metalele. DE VAZUT cu atentie textul pe viitor, cu ambii ochi daca se poate! E ma indoiesc ca exista vre-o urma de logica in mintea ta. Tu stii ca nu exista logica intr-un text fara ca sa il citesti. Esti clar-vazator? Vorbesti cu divinitatea? Esti genul de om care le stie pe toate, tot timpul, in avans si fara sa se straduiasca? Detinatorul adevarului absolut? Hai sictir! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.