Sari la conținut

Dnepr


jethro tull
 Share

Postări Recomandate

cum elimin problema reglajelor la carburatoarele de nipru?in acest moment am carburatoare japoneze,care nu mai vor sa se regleze sub nici o forma,asa ca astept un sfat pentru solutia optima,verificata,functionala...am auzit vorbe cu ceva carburator de dacia...ba chiar de trabi...ba cu doua k 63...stie cineva? :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tunaru: K68 Pekar 1,1 mil bucata

2 K68 cu jicloarele care trebuie pt 650, jiclorul principal pe care scrie 190 (debit ml/min). Pune niste garnituri de la cilindru la carburator cat mai bune, si groase de vreun centimetru.

Apoi daca le iei noi ai cuiul la mijloc, lasa-l asa. Fa nivelul de benzina in camera de nivel constant indoind tablita pe care sta cuiul poantou. Nivelul trebuie sa fie cu vreo 5mm, pana in 10mm mai jos de semnul de sus.Apoi ramane sa umbli la suruburi, cel de sus e cel aer/benzina pentru relanti si un pic din cursa acceleratiei. Asta il strangi la maxim apoi il desfaci 1 tura, 1 si 1/2 pentru amandoi cilindrii, pentru inceput. Lucrezi apoi la surubul din lateral pana vezi ca tine relantiul , tre sa aiba relantiul destul de mare Niprul. Apoi daca nu iti merge constant fara sa se balangane mai reglezi.

Trebuie sa te asiguri ca nu e amestecul sarac la viteza mare, ca sa nu te trezesti cu gaura in piston. Da-i 90 si taie contactul, acceleratie, opreste-o si verifica bujiile. Trebuie sa fie un gri deschis, dar nu alb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am pe ural 2 k63 vai de mama lor, dar daca sunt reglate bine merg impecabil, iar consum-4,5/100 la 80-90 km/h cu grup de atas. mai greu e pana te obisnuiesti cu ele ca trebuie reajustate aproape permanent

Editat de BACDAVA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum elimin problema reglajelor la carburatoarele de nipru?in acest moment am carburatoare japoneze,care nu mai vor sa se regleze sub nici o forma,asa ca astept un sfat pentru solutia optima,verificata,functionala...am auzit vorbe cu ceva carburator de dacia...ba chiar de trabi...ba cu doua k 63...stie cineva? :lol:

 

da-mi japonezele care nu mai vor sa se regleze,cu tot cu prinderi si i-ti dau K-rile de pe Niprul meu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

si de ce postezi aici? :banana: :smoke:

 

eu as zice sa-i faci o galerie comuna,cu gura de admisie la mi jloc deasupra motorului...am vazut carb de dacie cu jicloare schimbate,este cel mai avantajos din toate punctele de vedere...mai putin economie de combustibil :laugh: daca nu ai o problema cu consumul atunci...asta e cel mai bun,daca vrei sa repari si problema asta pune de trabant,desi este mai inestetic,face economie...am vazut (de foarte aproape) nepra cu am bele tipuri si faceau ceea ce am zis.+ca nu se deregleaza... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

in schimb ii lungesti galeria de admisie, pierzi reprize, iarna de abia o mai pornesti daca o mai pornesti... mai bine 2 carburi bine reglate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai stresule,omu vrea sa scape de reglaje ...care parte nu o intelegi? si nu e kiar asa de greu sa o pornesti iarna..exista soc,si alte kestii... :banana:

nu mai oporneste nici toamna dupa 15 septembrie(Sfinta Marie), d-apoi iarna!

Amestecul se raceste puternic in carburator, si scade temperatura local cu 10-15 grade, amestecul condenseaza pe galerie si nu mai mergi cu ea!Am patit la drumuri lungi , pornind pe caldura a mers OK, si seara pe la 8 de abia am mai reusit sa ajung acasa to cu sprituri si tragind de soc in mers.Prin constructie carbul de Dacia nu este simetric , si nu vei reusi sa alimentezi in mod egal cei doi cilindrii :are o importanta capitala cu il montezi, si oricum va fi favorizat unul din cilindrii.Singura solutie este o priza de aer cald de pe galeria de evacuare sau cilindrii, si atunci va functiona(combinata cu a incalzire electrica a admisiei, dar ai nevoie de cel putuin 100-150 W!)Asimetria carburatorului se poate compensa cu o camera de linistire si distributie a a mestecului si cu niste galerii mai subtiri, (cum poti observa ca este si la Dacia unde galeria de admisie este mult mai scurta si cu contact termic cu cea de evacuare, si oricum si la dacia cilindrii 1-4 nu sint alimentatti cum trebuie).

 

Am experimentat toate minunile , si concluziile acestea sunt!Am facut rost si de o galerie de admisie de Oltcit care are rezolvate toate aceste probleme( diamatru galerie , camera de distributie coturi rotunde , incalzire de la gazele de esapare....) dar trebuia taiat din carburator si din alte minuni si am renuntat.Duoa KEIHIN VG merg acum de rup !Si se pot si regla !numai nu cum este obisnuita lumea posesoare de K-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci BMW R12 s-a facut ma intai cu 1 carburator. Dar rapid a aparut cel cu 2, si de atunci asa au tinut-o pana la injectie.

Si eu la Uralul nou am acasa la pastrare 2 Keihinuri vacumatice perfect adaptate, cu soc. Insa nu le-am pus si cine stie cand o sa o fac. Pana atunci merg pe K68-urile noi de la Tunaru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am avut pe nipru k63, peste iarna sau infundat am incercat sa pornesc motorul prin primavara, ei ce sa vezi!!!1

am bagat aer comprimat in ele le-am curatat, si mergeau de nui adevarat, dar minunea nu tinea mult!

asa ca am pus si eu doua keihin de pe un cb 500 honda, acum are un demaraj de pe loc de zici cai vitezana, totusi cu relantiul inca mai tre sa lucrez merg prea turate in relanti(jiclor prea mare pe relanti) da se rezolva!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...