crazy_frog Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am facut eu unul .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze Suzuki GSX-R 600 98(carburator), undeva la 16xxxKm in talon are 98 de cai da eu toate care le-am mai vazut au 110,nu stiu care ii treba, poate ma ajuta cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Din cate am vazut eu nu exista nici un topic pentru noi(daca exista rog admini sa stearga topicu) asa ca am facut eu unul .Sper sa ne adunam cati mai multi si sa povestim fiecare despre motorul lui, sa aflam pareri,sa ne povestim problemele si poate impreuna reusim sa le dam de cap Cum eu am deschis topicu tot eu tre sa pun si primele poze Suzuki GSX-R 600 98(carburator), undeva la 16xxxKm in talon are 98 de cai da eu toate care le-am mai vazut au 110,nu stiu care ii treba, poate ma ajuta cineva e din germania?...acolo se limitau motoarele la 98 de cai mai demult ....sau se mai practica daca esti incepator ....in primul an nush cat kw ai voie si asa mai departe.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 20, 2006 Autor Share Postat Iunie 20, 2006 Da e din germania.Se poate cum spui tu da cum se scot limitatoarele astea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schummy_ Postat Iunie 20, 2006 Share Postat Iunie 20, 2006 Da e din germania.Se poate cum spui tu da cum se scot limitatoarele astea? aku nush sigur mergi pe la baieti aici in oradea care se pricep dar cred k e din carburator....stiu ei mai bine ...intereseazate care se pricepe si mergi la el...........daca nu gasesti pe nimeni scrie/mi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 21, 2006 Autor Share Postat Iunie 21, 2006 Haideti oameni buni, mai cu curaj UP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Am si eu 2 modele gsxr:unul de 600 si unul de 1000 si avand in vedere ca le am pe amandoua de noi ,nu prea am ce sa le reprosez si ce sa spun despre ele ...ca sa le laud ,nu imi sta in caracter ,probleme mecanice nu am cu ele ,asa ca nu prea am ce sa spun despre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 singurele mele probleme cu motorul asta au fost din cauza mea si e din 98 ..n-a fcut nici o figura .....decat cand l-am trantit sau am mers cu jdemiide ture si schimbam cu mai mult sau mai putin ambreiaj ...e un supermotor de care daca ai grija te tinee mooolt si te duce in toata tara sau...in orie tzara ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Incet, incet ne adunam ,dar sa nu imi spuneti voi ca exista motociclist care sa nu aiba MACAR 1 poza cu motorul lui , asa ca va rog...din poza nu vi le fura nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Pai cand il trantesti ,nu cred ca ii poti imputa motorului acest lucru... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Ce ziceti, 7.5 consum la 100 ii mult cu un mers de 95%in oras?? Mers nu tocmai normal, adika si cu cateva forje si vreo doua varfuri la 240 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 240 in oras!??!?!??!....si ne mai miram de ce se moare .Treaba ta ,viata ta ,motocicleta ta ,dar nu e deloc ok. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 NU IN ORAS!!! Ma refeream la acei 5% care nu sunt facuti in oras. Nu sunt nici asa de nebun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Da ,e un consum normal. Cam asa imi consuma si mie 600-le Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 (editat) Da ,e un consum normal. Cam asa imi consuma si mie 600-le Da dar 600-le tau are mai multi cai putere ca si la meu(am zis ca eu am doar 98,in talon), nu ar trebui sa am eu un consum mai mic? Nici mie nu mi se pare mare, intreb doar Editat Iunie 22, 2006 de crazy_frog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Nu, al lui e pe injectie (probabil), si un 7,5% in oras e rezonabil zic eu. Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OLY Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 (editat) 98 si nu este problema ...decat daca tragi de gas o vezi si in 12% cat despre confort in oras e ok pe mine mai mult ma deranjeaza spatele la drum lung ...... bai am 10% warn e de bine? ) ce-i aia mai admin? Editat Iunie 22, 2006 de OLY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Nu, al lui e pe injectie (probabil), si un 7,5% in oras e rezonabil zic eu. Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua. Mersi. Ce sa zic, dupa ce-i aprox 2000km care i-am facut cu el nu am avut nici o problema,obositor nu pot sa zic ca este, nu am mers niciodata cu el mai mult de 50km in continu,in oras merge destul de bine, asa ca.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Eu am un GSF Bandit de 400 din 91 dca e sa ne luam dupa Cartea de identitate sau 93 daca e sa ne luam dupa etierele de la frina fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 Da dar 600-le tau are mai multi cai putere ca si la meu(am zis ca eu am doar 98,in talon), nu ar trebui sa am eu un consum mai mic? Nici mie nu mi se pare mare, intreb doar Da ,are puterea mai mare ,dar e si pe injectie ...deci ,se mai compenseaza cumva.Iar puterea mai mare ,nu cred ca o foloseste cineva in totalitate in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 bai am 10% warn e de bine? ) ce-i aia mai admin? 10% e bine ???!!!! nu pot sa spun cu exactitate inca nu am furtunul pentru vitezometru. N-am fost atent la amanuntul asta cind am cumparat-o (e prima motocicleta), dar pot aproxima cal la 4%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Da ,are puterea mai mare ,dar e si pe injectie ...deci ,se mai compenseaza cumva.Iar puterea mai mare ,nu cred ca o foloseste cineva in totalitate in oras 98 si nu este problema ...decat daca tragi de gas o vezi si in 12% cat despre confort in oras e ok pe mine mai mult ma deranjeaza spatele la drum lung ...... bai am 10% warn e de bine? ) ce-i aia mai admin? 12% Asta inseamna ca o ti tot intr-a 1-a si o duci pana la maxim???Oricum 12% ii fff mult io zic ca ar trebui sa verifici carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 22, 2006 Share Postat Iunie 22, 2006 (editat) Fericit posesor de 2 luni si 3200km al unui GSXR-600 din 97. Primul meu motor, deci prea multe impresii avizate nu pot avea, dar mie cel putin mi s-a potrivit ca o manusa. O pozitie de condus excelenta la cei 1.70 ai mei, putere cat cuprinde dar perfect controlabila, mi-a iertat o gramada de greseli de incepator, ciclistica ce imi depaseste de prea multe ori momentan capacitatile de pilot. Ce-mi mai place la ea: un portbagaj generos sub saua pasagerului comparativ cu alte motociclete. Pot sa tin in el spray-ul de pana, un tricou de schimb, o stica de cola la 1l plus un sandwich si trusa de scule cu care a venit Apoi saua pasagerului nu este o gluma proasta ca la modele mai noi supersport, chiar se poate sta pe ea si la un drum mai lung. Ce nu-mi prea place la ea: farul care desi are o lumina puternica bate prea scurt pana si pe faza lunga. Nu e o problema la farul meu, am oglinzile perfecte si am vazut si am comparat-o si cu alte GSXR-uri. Practic noaptea pe drumuri neluminate nu pot avea o viteza mai mare de 50kmph si cred ca si la viteza asta distanta de franare o depaseste pe cea de vizibilitatea. singurele mele probleme cu motorul asta au fost din cauza mea si e din 98 ..n-a fcut nici o figura .....decat cand l-am trantit sau am mers cu jdemiide ture si schimbam cu mai mult sau mai putin ambreiaj ...e un supermotor de care daca ai grija te tinee mooolt si te duce in toata tara sau...in orie tzara ... Si ce anume probleme ai avut cu el de la schimbatul in jdemii de ture? Eu cum scap din oras numai asa schimb, de asta mi-am si luat motor sport, pentru acceleratii. Si eu sunt interesat de modelul dupa '96, de SRAD-uri,(600-le si 750-u) si anume ce probleme ati avut cu ele, daca sunt obositoare pentru mersul zi de zi prin oras, per total avantaje si dezavantaje care vi se par voua. Mersi. Eu am ceva probleme cu el, insa nimic de neasteptat la un motor cu asemenea varsta: un telescop de pe fata "lacrimeaza" ulei si garniturile imbatranite la paharele carburatoarelor scapa benzina => gasesc benzina sub el cand il las mult parcat. Ca incepator ce sunt nu pot sa am o opinie prea avizata. Mie insa mi se pare un motor excelent exceptand mersul prin oras. Pentru mine nu e asa mare problema, insa ma gandesc la saraca cutie care vede neutru -1 -2 de 10 ori pe minut si la ambreiaj care sta semicuplat la mersul printre masini la stop. Pozitia pe el mie mi se pare foarte buna pentru o vitezana, bine eu am si 1.70m si nici nu poti sa ai prea multe pretentii de la un supersport prin Bucuresti in materie de confort. Editat Iunie 22, 2006 de Silenti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_frog Postat Iunie 22, 2006 Autor Share Postat Iunie 22, 2006 Slenti cu tot ce ai spus tu Si eu il am cam tot de 2 luni da nu am numai vreo 2000km Sa-l stapanesti sanatos si sa aveti parte de multi km impreuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Multumesc la fel. Tocmai mi-am comandat ieri piese de schimb de la louis. Niste consumabile (filtru aer, bujii, semeringuri, ulei hidraulic, cablu acceleratie, etc) + niste garnituri de cauciuc si o pereche de crashpad-uri. Totalul 355 euro da asta e, tre sa aduc bestia in stare perfecta. Ma bucur ca gumele nu s-au tocit nici 20% in 3000 de km, le-am vazut pretul la SMAEB (pirelli diablo) si m-am speriat: 430 euro setul. Scump de intretinut motorul, ma asteptam eu, dar nu chiar asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 23, 2006 Share Postat Iunie 23, 2006 Multumesc la fel. Tocmai mi-am comandat ieri piese de schimb de la louis. Niste consumabile (filtru aer, bujii, semeringuri, ulei hidraulic, cablu acceleratie, etc) + niste garnituri de cauciuc si o pereche de crashpad-uri. Totalul 355 euro da asta e, tre sa aduc bestia in stare perfecta. Ma bucur ca gumele nu s-au tocit nici 20% in 3000 de km, le-am vazut pretul la SMAEB (pirelli diablo) si m-am speriat: 430 euro setul. Scump de intretinut motorul, ma asteptam eu, dar nu chiar asa. Orice moto japoneza e scumpa la intretinere ,iar suzuki nu face nota discordanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.