Alin BCTR Postat Octombrie 25, 2008 Share Postat Octombrie 25, 2008 (editat) Salut baieti, hai sa facem un sondaj .. Suzuki GSX-R 2005 sau Suzuki GSX-R 2006+ -Mie unu imi place mult modelul din 2005 pentru ca imi place farul si imi place ca spatele se termina ascutit, nu imi place DELOC 2006+ dintr-un singur motiv, pentru ca spatele se termina turtit ... ca nijte aripi, asta mi se pare ca a distrus tot designul hai sa aud parera voastra Editat Octombrie 25, 2008 de Alyn1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 Salut baieti, hai sa facem un sondaj .. Suzuki GSX-R 2005 sau Suzuki GSX-R 2006+ -Mie unu imi place mult modelul din 2005 pentru ca imi place farul si imi place ca spatele se termina ascutit, nu imi place DELOC 2006+ dintr-un singur motiv, pentru ca spatele se termina turtit ... ca nijte aripi, asta mi se pare ca a distrus tot designul hai sa aud parera voastra vorbim de ceva serios aici nu de sondaje!!!! sincer nu cred sa fie bai deoarece aceeasi chestie era si la sradu meu flacari nush dar rateuri dadea si aveam decat un leo vince..aaa..am facut 16 mii de km cu el plus pretenu la care i lam dat a mai bagat inca 5 mii si absolut nici un zgomot la motor distributia ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainBusa Postat Octombrie 26, 2008 Share Postat Octombrie 26, 2008 (editat) sincer nu cred sa fie bai deoarece aceeasi chestie era si la sradu meu flacari nush dar rateuri dadea si aveam decat un leo vince..aaa..am facut 16 mii de km cu el plus pretenu la care i lam dat a mai bagat inca 5 mii si absolut nici un zgomot la motor distributia ok La 15mii normal daca motorul are un trecut... agresat... cu sau plecari in tromba... lantul de distributie...se intinde usoar datorita eforturilor la care e supus... nu neaparat se rupe... dar in general se deformeaza... in acest caz axele cu came nu mai sunt sincronizate... supapele nu se mai inchid si deschid la timp... gaze fierbinti de ardere scapa pe timpul compresiei,exploziei sau evacuarii pe langa supape... in cutia de aer si o iau la vale catre esapament prin cutia de aer prin intermediul returului de gaze, pe principiul transfer de la presiune inalta/ la presiune joasa... pe calea cea mai scurta... Ajusteaza-ti lantul de distributie daca nu "marbel mode" o Bila pe returul de aer precum in poze.... e ieftin si... no more back fire o bila de sticla... sau...metal... si un colier de plastic... nu e o solutie scumpa. PS: asa scapati si de stresul ca vre-un mafiot poate sa scoata si el pistolul si sa se apuce de tras... Editat Octombrie 26, 2008 de CaptainBusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mandibula Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 PS: asa scapati si de stresul ca vre-un mafiot poate sa scoata si el pistolul si sa se apuce de tras... km care iam facut eu au fost ff putini neabuzati dar ai ff mare dreptate ...sunt ele japoneze dar au si ele nevoie de service asta ca sa nu se ajunga alte chesti mult mai scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mad Max1 Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Salut Stie cineva daca am santa sa gasesc prin dezmembrari sau in alta parte o lampa stop de Suzuki GSX-R 1000 K4 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 29, 2008 Share Postat Octombrie 29, 2008 Salut Stie cineva daca am santa sa gasesc prin dezmembrari sau in alta parte o lampa stop de Suzuki GSX-R 1000 K4 ? Multumesc incearca pe ebay livreaza worldwide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Noiembrie 1, 2008 Share Postat Noiembrie 1, 2008 Salutare. Am pus pe motor finala Mivv. Are un sunet superb, dar mie nu-mi place sa se auda asa de tare, ca urmare o dau la schimb pe orice alta finala compatibila pe gixxeru de 750 fabricatie 2000-2003. Pentru cei interesati o sa pun poze si chiar o inregistrare cu sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un DSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, dupa ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma puteti ajuta cu un imprumut sau stiti pe cineva care ar avea????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca e de la bujii si am schimbat bujiile si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat omu si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Tu ce zici??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poti ajuta cu un imprumut sau sti pe cineva care ar avea????? Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? scz dar am avut probleme cu netul si cand s-a remediat am observat ac a intrat anuntzul meu de o gramada de ori...scz inca odata pt neplaceri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Noiembrie 2, 2008 Share Postat Noiembrie 2, 2008 Am pus eu finala GPR Thunderline pe 1000rr, cand motocicleta avea doar 1000 km si da niste rateuri de se arunca pietonii pe burta... Deci, nu inseamna ca are ceva la distributie si ce-ati mai zis voi daca da rateuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare. Am pus pe motor finala Mivv. Are un sunet superb, dar mie nu-mi place sa se auda asa de tare, ca urmare o dau la schimb pe orice alta finala compatibila pe gixxeru de 750 fabricatie 2000-2003. Pentru cei interesati o sa pun poze si chiar o inregistrare cu sunetul. Am eu o finala Leo-vince....poate facem ceva...pot sa pui ceva poze?eventual mai plusez cu ceva banutzi(asta daca nu ai dat-o deja)Finala mea este in trei suruburi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Am eu o finala Leo-vince....poate facem ceva...pot sa pui ceva poze?eventual mai plusez cu ceva banutzi(asta daca nu ai dat-o deja)Finala mea este in trei suruburi Maine pun pozele. Problema ii ca a mea are prinderea in 4 suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelye Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 O recomandare de service pt GSX-R 600 din 98 ? Km: 32.000 Probleme: - distributia (tzacane) - (banuiesc, din ce am mai citit) carburatia - in ture joase nu trage deloc, abia pe la 1800 are brusc un zvac si in panta face ca tractorul (la iesirea din parcarea subterana real mi s-a si oprit la sfarsitul unei urcari lente si horcaite) Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 am geaca asta Dainese de vanzare , cred ca e de gixer nu bag mana in foc , dar "R"-ul de pe spate seamana mult oricum ceva speed http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 3, 2008 Share Postat Noiembrie 3, 2008 Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Am pus eu finala GPR Thunderline pe 1000rr, cand motocicleta avea doar 1000 km si da niste rateuri de se arunca pietonii pe burta... Deci, nu inseamna ca are ceva la distributie si ce-ati mai zis voi daca da rateuri... tia venit cu distributia varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brugus Postat Noiembrie 5, 2008 Share Postat Noiembrie 5, 2008 Am impresia ca daca scot catalizatorul de pe mobra si raman cu tobele stoc se va auzi intr-un mare fel. Am dreptate ? A mai facut cineva asa ceva ? Nu de alta dar costa mult al dreaq niste tobe race si am vazut montata si nu se aude deloc (avea inca catalizator). Mobra e un Gsxr 1000 K7. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 Salut....este aceeasi kestie care a mai intrebat-o careva.....acuma nu stiu cum se manifesta la un k7.Eu am facut la cererea unui breten pe un f4(bretenul fiin neboon de legat) si cam dupa 4000 de km sau asa ceva s-au ars supapele si a trebuit sa ma bag adanc in motor si nu l-a costat kiar putzin.Asta la un honda,dar un sfat....nai bani de toba race las-o asa....tai aia stock....las la alegerea ta NOROK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
firefightersm Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 SI TOTUSI...NU MA AJUTA NIMENI...DELOC?(((( Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Noiembrie 6, 2008 Share Postat Noiembrie 6, 2008 SI TOTUSI...NU MA AJUTA NIMENI...DELOC?((((Salutare....am si eu un GSXR 750 din 91 si am probleme cu el cu pornirea. Initial am zis ca sunt bujiile de vina si le-am schimbat si dupa ce mergeam putin cu el, nu mai dadeau scanteie...l-am dus la cineva si mi-a zis ca nu-i poate da de cap...apoi am adus un baiat super meseriasa sa se uite la el, dar doar asa pe fuga ca e super ocupat si a desfacut carb, le-a curatat, reglat, sincronizat....i-a dat cheie...a pornit perfect cu bujii vechi, doar curatate putin...a dar 2 ture a mers perfect, la a 3 au inceput problemele si la a 4 s-a oprit motorul, iar la bujiile 1-4 scanteia era foarte slaba, sau uneori lipsea:(....care crezi ca ar fi cauza cea mai probabila?????Cdi-ul sau bobinele de inductie???Eu zic ca nu e cdi-ul ca altfel nu mai pornea, nu??? Cred ca bobinele sunt obosite si deasta dupa cateva min de mers, duap ce se incalzesc ....nu mai fac fata. Voi ce ziceti??? Oare de unde pot face rost de bobine si eventual de un cdi sa le pun pe rand pe motorul meu sa vad care este cauza?????? Ma poate cineva ajuta cu un imprumut cu astea sau stiti pe cineva care ar aveasi ar fi dispus sa ma ajute ca sa nu dau banii aiurea pe ceva si sa nu fie aia defecta????? burnout.gif De imprumutat nu stiu cine se baga la din astea...in locul tau nici nu as fi pus intrebarea asta...in fine.Pai dute de vezi care-i smekeria daca te-ai pricepe nu ai intreba.....deci degeaba itzi dai cu parerea care ar fi problema ....Uita-te la baterie....verifica firele(toate) vezi poate itzi face scurt undeva...bobina de indictzie daca se duce....se duce nu oboseste.Cdi-ul kiar ca nu are bai ca altfel nu ar porni delok....degeaba tzi-a umblat baiatul ala la carburator ca nu de acolo este bai....verifica fisele de la buji sau mai departe....daca moare pe drum inseamna ca este incarcare(baterie.releu etc.) parerea mea este ca ar trebui sa o duci la un service dar daca nu este prin apropierea ta..asta e NOROK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.