aladin1 Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Eu fac tot singur cu manuta mea, nu ma duc la service niciodata in viata mea plus ca nici nu stiu unde este, orice mtociclist este mult mai responsabil cu si pe mobra cand o bibileste cu manuta lui, nu ca un amic care a aflat dupa mult timp ca de fapt cauciucurile nu sunt pline cu cauciuc .. sunt cu aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 (editat) Eu fac tot singur cu manuta mea... mult mai responsabil pe mobra cand o bibileste cu manuta lui... Asta cam asa e... Cat despre preturi...sunt pe masura ofertelor (oferta? 90% cazaturi ordinare si prost intretinute) Editat Decembrie 7, 2010 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Eu fac tot singur cu manuta mea, nu ma duc la service niciodata in viata mea plus ca nici nu stiu unde este, orice mtociclist este mult mai responsabil cu si pe mobra cand o bibileste cu manuta lui, nu ca un amic care a aflat dupa mult timp ca de fapt cauciucurile nu sunt pline cu cauciuc .. sunt cu aer . pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica biggrin.gif tare as vrea sa vad cum iti setezi tu pc'u sau faci un service la suspensii sau macar sa le reglezi pe masura eu in cazu asta prefer sa-i las pe cei priceputi decat sa dau cu mufa de asfalt Editat Decembrie 8, 2010 de todea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica Oricum sa stii ca,cam putini la noi sa stie sa potriveasca o suspensie cum trebuie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Oricum sa stii ca,cam putini la noi sa stie sa potriveasca o suspensie cum trebuie ! pai da ca la noi ie important sa ai toba si rizoma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alter Ego Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pai da ca la noi ie important sa ai toba si rizoma Tare asta! Maxima... de adevarata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? Acum asteapta sa vezi cate raspunsuri primesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Acum asteapta sa vezi cate raspunsuri primesti... imi dau seama, sincer inca nu sunt convins de utilitatea contului pe motociclism.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 imi dau seama, sincer inca nu sunt convins de utilitatea contului pe motociclism.ro plictiseala la locul de munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 m-a interesat s ma intereseaza mult modul in care se seteaza suspensiile, pre-load-ul am inteles cum se seteaza si l-am setat pe greutatea mea dar revenirea si compresia le-am setat dupa manual pentru ca nu am inteles cum se face, mentionez ca am un gsxr 750 k1. imi poate explica cineva cum se fac celelalte setari? in mod normal ar ajunge setarile date de manual ,acum ca cineva sa explice cum se fac setarile care le vrei tu este aproape imposibil ,pentru ca sunt prea multe variabile , depinde de uleiul folosit ,temperatura de afara ,tipul "pistei" pe care vei vrea sa rulezi motocicleta si ce anume doresti tu sa obtii de la aceste setari ..... acum voi ma puteti contrazice dar setarile speciale au rost doar pt sportul de peformanta pt cei ce se lupta cu sutimile de secunda . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica biggrin.giftare as vrea sa vad cum iti setezi tu pc'u sau faci un service la suspensii sau macar sa le reglezi pe masura eu in cazu asta prefer sa-i las pe cei priceputi decat sa dau cu mufa de asfalt Multi DAR foarte multi dintre noi astia care intram pe acilea debea am invatat sa schimbam vitezele aproape bine, nu mai zic de franare .. si ne bagam unde chiar habar nu avem.. si anume SUSPENSIA. (NU generalizez) Eu o am setata(de mine) ca de fabrica cum spune manualul din dotare, pentru ca merg pe strada si vara si iarna, si pe uscat si pe umed, si prin gropi si pe asfalt normal, si am ales sa respect manualul. Pentru cine se duce sa se dea pe circuite este obligatoriu modificarea suspensiei in functie de experienta si conditii, cu toate ca majoritatea habar nu avem ce vrem.. si putem rula pe pista chiar si cu suspensia reglata normal. (spun asta deoarece am fost la Serres asta toamna si am vazut foarte bine cum sta treaba pe un circuit adevarat ,pitiponci cu redbulul in manuta la terasa care nu aveau cunostinte minime de mers cu motocicleta (HABAR NU AVEAU... ERAU ACOLO DOAR PENTRU A FI BARFITi SI DISCUTAT ACASA CAT SUNT EI DE BARBATI.. HMMM), nu toti desigur...cam jumatate din vitezomani) NU vreu sa fiu ofensiv doar spun ce gandesc si ce am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 Multi DAR foarte multi dintre noi astia care intram pe acilea debea am invatat sa schimbam vitezele aproape bine, nu mai zic de franare .. si ne bagam unde chiar habar nu avem.. si anume SUSPENSIA. (NU generalizez)Eu o am setata(de mine) ca de fabrica cum spune manualul din dotare, pentru ca merg pe strada si vara si iarna, si pe uscat si pe umed, si prin gropi si pe asfalt normal, si am ales sa respect manualul. Pentru cine se duce sa se dea pe circuite este obligatoriu modificarea suspensiei in functie de experienta si conditii, cu toate ca majoritatea habar nu avem ce vrem.. si putem rula pe pista chiar si cu suspensia reglata normal. (spun asta deoarece am fost la Serres asta toamna si am vazut foarte bine cum sta treaba pe un circuit adevarat ,pitiponci cu redbulul in manuta la terasa care nu aveau cunostinte minime de mers cu motocicleta (HABAR NU AVEAU... ERAU ACOLO DOAR PENTRU A FI BARFITi SI DISCUTAT ACASA CAT SUNT EI DE BARBATI.. HMMM), nu toti desigur...cam jumatate din vitezomani) NU vreu sa fiu ofensiv doar spun ce gandesc si ce am vazut. asta asa ie..nu prea ai ce cauta pe strada cu setari de circuit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 nu ma intereseaza setari de circuit, ma intereseaza doar sa imi cunosc cat mai bine motocicleta si sa o pot controla cat mai bine. la 60 de kg ale mele daca merg cu suspensiile prost setate nu cred ca e prea ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 nu ma intereseaza setari de circuit, ma intereseaza doar sa imi cunosc cat mai bine motocicleta si sa o pot controla cat mai bine. la 60 de kg ale mele daca merg cu suspensiile prost setate nu cred ca e prea ok incearca sa faci un service la amortizoru' spate..trebe sa fie cineva care se ocupa cu asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 nu ma intereseaza setari de circuit, ma intereseaza doar sa imi cunosc cat mai bine motocicleta si sa o pot controla cat mai bine. la 60 de kg ale mele daca merg cu suspensiile prost setate nu cred ca e prea ok daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici. si inca ceva cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine. suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Nu cred ca exista dealer in Rromanica care in momentul in care iesi cu mobra pe poarta sa iti seteze suspensiile pt tine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Nu cred ca exista dealer in Rromanica care in momentul in care iesi cu mobra pe poarta sa iti seteze suspensiile pt tine ! asta cam asa e, dar in caietul de sarcini se specifica<ei daca se vad cu banii uita de restul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) Este setarea optima pentru orice fel de drum si anotimp, care dupa mintea mea (proasta) cred ca este foarte bine. Eu nu dezmembrez motocicleta daca nu am probleme la furca , oricum simeringurile rezista maxim 3 ani la un mers normal si oricum trebuie mesterita, uleiul din furca nu lucreaza la cald si nu are de suferit, in schimb lichidul de frana trebuie schimbat la maxim 2 ani. uleiul motor il schimb la 4000, si foarte important este amortizorul de ghidon. Sa fim serios cu vanzatorii de mobre noi.... nu cred ca exista cineva care sa-i fi setat mobra la plecarea din magazin, sa nu uitam totusi unde traim.. in tara unde te duci cu masina noua la revizie si baieti sterg busonul si filtru ca doar sunt noi si te paqcalesc ca au schimbat uleiul (si ala prost de nou), unde te duci cu mobra la honda si o iei cu rezervorul zgariat (a patit un prieten) + banu ban. deaia nu ma duc la service fac tot ce pot sa nu ma duc la service(macelarie) daca patesc ceva cu mobra si nu pot sa o fac eu care ma pricep la toate cum spunea Ceausescu, atunci ma duc frumos la reprezentanta si stau lg ei pana o termina daca nu ma lasa ii f.t in gura si plec acasa cu mobra in duba si o tin in casa de bibelou. Cand am sa aud "ba frate am fost la aia... aveau manusi in maini lucrau ca ginecologii" atunci ma duc cu sufletul deschis.. sa mai zica " ba ... aveau niste rafturi cu roti unde asezau usurel carenajul in el" MA DUC CU SUFLETUL DESCHIS. Nu sunt rau doar cer de banii pe care ii dau profesionalizm. mai bine ma duc la unu intr-un garaj mai destept ca mine si vad cu ochiu meu unde umbla decat la service ca..at unde " nu dole o lasi la noi, MA... SA MORI TU?" Mesaj completat asta cam asa e, dar in caietul de sarcini se specifica<ei daca se vad cu banii uita de restul> Sa nu uitam ca sunt oameni care fac orice pentru bani. Editat Decembrie 9, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici.si inca ceva cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine. suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo> Multumesc, dar din pacate nu sunt din bucuresti. Am reusit sa imi setez suspensiile cat de cat dar mi-au luat 2 ani ca sa inteleg cum se face asta, initial nu prea imi "simteam" motocicleta. Daca sunteti interesati si imi spuneti cum, pot sa fac upload la un filmulet despre suspensii si 2 pdf-uri. Parerea mea e ca mare majoritate din noi mergem preponderent pe drumuri publice si nu pe circuite, din pacate, deasemeni ca la noi in tara sunt mai multe anotimpuri iar conditiile de drum sunt variate deci ar fi util sa stim cum sa ne setam motorul, suspensiile consider ca sunt foarte importante si ca ar trebui setate permanent, nu cred ca e bine sa folosim o singura varianta de setare tot anul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Este setarea optima pentru orice fel de drum si anotimp, care dupa mintea mea (proasta) cred ca este foarte bine.Eu nu dezmembrez motocicleta daca nu am probleme la furca , oricum simeringurile rezista maxim 3 ani la un mers normal si oricum trebuie mesterita, uleiul din furca nu lucreaza la cald si nu are de suferit este o exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron> acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudus Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Acu ... @aladin cam are dreptate intr-un fel ... Cel mai bine e sa stii pe cineva in care sa ai incredere sa-i lasi mobra pe mana si sa nu fie nevoie sa stai langa el. Am prieteni care au patit-o rau cu service-urile (reprezentanta Suzuki e undeva in top) si mecanicii ... mmmm ..., de la facut praf motorul de la un schimb de ulei pana la nestrans axul rotii spate si pus suruburi mai putine la loc. Pe de alta parte insa, nici nu se poate sa te transformi in mecanic si sa inveti tot ce trebuie facut la mobra in orice situatie, ca si aia e o meserie pentru care ai nevoie de timp ca sa o inveti bine. Stiu si eu sa fac una-alta, dar unde nu stiu, nu ma bag, las pe altul care se pricepe si ma uit si eu sa vad despre ce e vorba si sa mai invat ceva. Dar daca dau bani pentru asta, si in general dau cat cere, ma astept sa o faca bine, nu de mantuiala, sa-mi mai rup si gatu' pe banii mei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 (editat) este o exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron> acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum) Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110, Multumes dudus ca ti cu mine! Editat Decembrie 9, 2010 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum)Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110, Multumes dudus ca ti cu mine! nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti> tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Decembrie 10, 2010 Share Postat Decembrie 10, 2010 (editat) ] nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif> pai exact ce spuneam pt circuit trebuie setari speciale ,si nu cu o medie de temperaturi reglajul de face la termometru sa zic asa la temperatura din momentul cursei ,dar pentru mersul pe strada o reglare a arcurilor in functie de greutate e cam suficienta .desi cand ai luat un pasager si asta sa dus.... Editat Decembrie 10, 2010 de suzuki_pill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.