Sari la conținut

Detinatori de Suzuki GSX-R


crazy_frog
 Share

Postări Recomandate

pariu ca tu ai setarile in suspensii de fabrica biggrin.gif

tare as vrea sa vad cum iti setezi tu pc'u sau faci un service la suspensii sau macar sa le reglezi pe masura :)

eu in cazu asta prefer sa-i las pe cei priceputi decat sa dau cu mufa de asfalt

Multi DAR foarte multi dintre noi astia care intram pe acilea debea am invatat sa schimbam vitezele aproape bine, nu mai zic de franare .. si ne bagam unde chiar habar nu avem.. si anume SUSPENSIA. (NU generalizez)

Eu o am setata(de mine) ca de fabrica cum spune manualul din dotare, pentru ca merg pe strada si vara si iarna, si pe uscat si pe umed, si prin gropi si pe asfalt normal, si am ales sa respect manualul.

Pentru cine se duce sa se dea pe circuite este obligatoriu modificarea suspensiei in functie de experienta si conditii, cu toate ca majoritatea habar nu avem ce vrem.. si putem rula pe pista chiar si cu suspensia reglata normal. (spun asta deoarece am fost la Serres asta toamna si am vazut foarte bine cum sta treaba pe un circuit adevarat ,pitiponci cu redbulul in manuta la terasa care nu aveau cunostinte minime de mers cu motocicleta (HABAR NU AVEAU... ERAU ACOLO DOAR PENTRU A FI BARFITi SI DISCUTAT ACASA CAT SUNT EI DE BARBATI.. HMMM), nu toti desigur...cam jumatate din vitezomani) NU vreu sa fiu ofensiv doar spun ce gandesc si ce am vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 13,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multi DAR foarte multi dintre noi astia care intram pe acilea debea am invatat sa schimbam vitezele aproape bine, nu mai zic de franare .. si ne bagam unde chiar habar nu avem.. si anume SUSPENSIA. (NU generalizez)

Eu o am setata(de mine) ca de fabrica cum spune manualul din dotare, pentru ca merg pe strada si vara si iarna, si pe uscat si pe umed, si prin gropi si pe asfalt normal, si am ales sa respect manualul.

Pentru cine se duce sa se dea pe circuite este obligatoriu modificarea suspensiei in functie de experienta si conditii, cu toate ca majoritatea habar nu avem ce vrem.. si putem rula pe pista chiar si cu suspensia reglata normal. (spun asta deoarece am fost la Serres asta toamna si am vazut foarte bine cum sta treaba pe un circuit adevarat ,pitiponci cu redbulul in manuta la terasa care nu aveau cunostinte minime de mers cu motocicleta (HABAR NU AVEAU... ERAU ACOLO DOAR PENTRU A FI BARFITi SI DISCUTAT ACASA CAT SUNT EI DE BARBATI.. HMMM), nu toti desigur...cam jumatate din vitezomani) NU vreu sa fiu ofensiv doar spun ce gandesc si ce am vazut.

asta asa ie..nu prea ai ce cauta pe strada cu setari de circuit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intereseaza setari de circuit, ma intereseaza doar sa imi cunosc cat mai bine motocicleta si sa o pot controla cat mai bine. la 60 de kg ale mele daca merg cu suspensiile prost setate nu cred ca e prea ok

 

incearca sa faci un service la amortizoru' spate..trebe sa fie cineva care se ocupa cu asa ceva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma intereseaza setari de circuit, ma intereseaza doar sa imi cunosc cat mai bine motocicleta si sa o pot controla cat mai bine. la 60 de kg ale mele daca merg cu suspensiile prost setate nu cred ca e prea ok

daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici.

si inca ceva

cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine.

suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca exista dealer in Rromanica care in momentul in care iesi cu mobra pe poarta sa iti seteze suspensiile pt tine ! :)

asta cam asa e, dar in caietul de sarcini se specifica<ei daca se vad cu banii uita de restul>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este setarea optima pentru orice fel de drum si anotimp, care dupa mintea mea (proasta) cred ca este foarte bine.

Eu nu dezmembrez motocicleta daca nu am probleme la furca , oricum simeringurile rezista maxim 3 ani la un mers normal si oricum trebuie mesterita, uleiul din furca nu lucreaza la cald si nu are de suferit, in schimb lichidul de frana trebuie schimbat la maxim 2 ani. uleiul motor il schimb la 4000, si foarte important este amortizorul de ghidon.

Sa fim serios cu vanzatorii de mobre noi.... nu cred ca exista cineva care sa-i fi setat mobra la plecarea din magazin, sa nu uitam totusi unde traim.. in tara unde te duci cu masina noua la revizie si baieti sterg busonul si filtru ca doar sunt noi si te paqcalesc ca au schimbat uleiul (si ala prost de nou), unde te duci cu mobra la honda si o iei cu rezervorul zgariat (a patit un prieten) + banu ban. deaia nu ma duc la service fac tot ce pot sa nu ma duc la service(macelarie) daca patesc ceva cu mobra si nu pot sa o fac eu care ma pricep la toate cum spunea Ceausescu, atunci ma duc frumos la reprezentanta si stau lg ei pana o termina daca nu ma lasa ii f.t in gura si plec acasa cu mobra in duba si o tin in casa de bibelou. Cand am sa aud "ba frate am fost la aia... aveau manusi in maini lucrau ca ginecologii" atunci ma duc cu sufletul deschis.. sa mai zica " ba ... aveau niste rafturi cu roti unde asezau usurel carenajul in el" MA DUC CU SUFLETUL DESCHIS. Nu sunt rau doar cer de banii pe care ii dau profesionalizm. mai bine ma duc la unu intr-un garaj mai destept ca mine si vad cu ochiu meu unde umbla decat la service ca..at unde " nu dole o lasi la noi, MA... SA MORI TU?"

Mesaj completat

asta cam asa e, dar in caietul de sarcini se specifica<ei daca se vad cu banii uita de restul>

Sa nu uitam ca sunt oameni care fac orice pentru bani.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici.

si inca ceva

cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine.

suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo>

 

Multumesc, dar din pacate nu sunt din bucuresti. Am reusit sa imi setez suspensiile cat de cat dar mi-au luat 2 ani ca sa inteleg cum se face asta, initial nu prea imi "simteam" motocicleta. Daca sunteti interesati si imi spuneti cum, pot sa fac upload la un filmulet despre suspensii si 2 pdf-uri. Parerea mea e ca mare majoritate din noi mergem preponderent pe drumuri publice si nu pe circuite, din pacate, deasemeni ca la noi in tara sunt mai multe anotimpuri iar conditiile de drum sunt variate deci ar fi util sa stim cum sa ne setam motorul, suspensiile consider ca sunt foarte importante si ca ar trebui setate permanent, nu cred ca e bine sa folosim o singura varianta de setare tot anul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este setarea optima pentru orice fel de drum si anotimp, care dupa mintea mea (proasta) cred ca este foarte bine.

Eu nu dezmembrez motocicleta daca nu am probleme la furca , oricum simeringurile rezista maxim 3 ani la un mers normal si oricum trebuie mesterita, uleiul din furca nu lucreaza la cald si nu are de suferit

este o :D

exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron>

acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu ... @aladin cam are dreptate intr-un fel ...

Cel mai bine e sa stii pe cineva in care sa ai incredere sa-i lasi mobra pe mana si sa nu fie nevoie sa stai langa el.

Am prieteni care au patit-o rau cu service-urile (reprezentanta Suzuki e undeva in top) si mecanicii ... mmmm ..., de la facut praf motorul de la un schimb de ulei pana la nestrans axul rotii spate si pus suruburi mai putine la loc.

Pe de alta parte insa, nici nu se poate sa te transformi in mecanic si sa inveti tot ce trebuie facut la mobra in orice situatie, ca si aia e o meserie pentru care ai nevoie de timp ca sa o inveti bine.

Stiu si eu sa fac una-alta, dar unde nu stiu, nu ma bag, las pe altul care se pricepe si ma uit si eu sa vad despre ce e vorba si sa mai invat ceva. Dar daca dau bani pentru asta, si in general dau cat cere, ma astept sa o faca bine, nu de mantuiala, sa-mi mai rup si gatu' pe banii mei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este o ;)

exact aici e greseala. nu a pomenit nimeni nimic de semeringuri ci doar de ulei<daca va bateti cu pumnul in piept ca intretineti mobrele ca la carte atunci schimbi si un rahat de ulei<1L>la 2 ani odata<in functie de marca cam 70 ron>

acum ori ai avut tu norocul de un reglaj optim ori nu ai habar cum ar trebuii sa se comporte mobra ta<si ca sa nu fiu rau as mere pe prima varianta> :angryfire:

Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum)

Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110,

Multumes dudus ca ti cu mine! ;)

post-40356-1291919175_thumb.jpg

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja ne tensionam si nu este bine! Nu-mi spune mie ca tu simti cand ai uleiul vechi in furca ca nu te cred! REPET :eu schimb uleiul in furca odata cu semeringurile, ATAT. (daca zici ca simti te fac mincinos de acum)

Chiar nu inteleg de unde atata ostilitate din partea ta, nu ma supraestimez niciodata(doar la misto) , poti sa fi si rau si bun dar pana nu ma cunosti nu poti sa te pronunti, este normal CRED, am spus ca am lasat setarea de fabrica pentru ca: am 1,79 metri si 78 kg (si sunt foarte frumos) exact cum trebuie pentru reglajul mobrei, nu am nici 50kg nici 110,

Multumes dudus ca ti cu mine! :angryfire:

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

]

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

pai exact ce spuneam pt circuit trebuie setari speciale ,si nu cu o medie de temperaturi reglajul de face la termometru sa zic asa la temperatura din momentul cursei ,dar pentru mersul pe strada o reglare a arcurilor in functie de greutate e cam suficienta .desi cand ai luat un pasager si asta sa dus....

Editat de suzuki_pill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti pot raspunde la asta pt ca nu stiu ce ulei a avut mobra in ea cand am luato, dar un lucru e sigur; intre modelele de ulei <soft,medium,hard sau intermediare este o diferenta sesizabila<nu tr sa fii f meserias sa vezi ca lucreaza altfel>, acum vascozitatea o alegi in functie de greutatea ta, a mobrei, de uzura suspensiei , de temp exterioare<o medie a zonei>si binenteles de carosabilul pe care o folosesti<circuit, sosea normala sau bucuresti>

tu ai 78kg, eu am 90, altul mere mai mereu cu pasager si au inpreuna 150kg. toti putem mere pe aceiasi mobra cu aceleasi setari fara probleme, dar in viraje se va simnti diferenta<aici as vrea sa spuna si cei care au fost pe circuite si au incercat mai multe setari sau au facut schimb de motoare intre ei daca au simntit dif>

Eu nu te contrazic dar pe ce te bazezi cand zici ca este o diferenta sesizabila? Ai facut proba la toate uleiurile? Eu cred ca un artist ne pacaleste de nu ne vedem. face din setare furca sa para ca are 5w cand ea are 10w si asa mai departe. Deaia am zis ca nu ne pricepem mai nici unul la reglaj perfect, singurii care pot sa se pronunte sunt adevaratii baieti care se duc pe circuite si le seteaza cu mana lor pentru ca acolo este nevoie de mare finete DE LA UN NIVEL IN COLO(*nu la pitiponci care le pica manutele dupa 3 ture), in rest cred ca setarea manualului este perfecta.Eu totusi consider ca multi dintre noi facem multe chestii pe la mobre de moft (ma stiu pe mine)

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti din bucuresti te ajut eu sa-ti setezi suspensia. sunt f multe chestii de care tr sa tii cont, deaceea nu-ti pot explica aici.

si inca ceva

cum drkku setati voi ca in manual ca acolo iti da doar un exemplu de setare<cum a iesit din fabrica>dar la livrarea mobrei dilaru este obligat sa-ti seteze suspensia pt tine.

suspensia tr obligatoriu reglata chiar daca mergi toata ziua pe strada , gropi etc. si nu uitati ca in manualul de rep spune f clar sa se schimbe uleiul din furca la 2 ani<multi zic ca daca nu am probleme nu umblu acolo>

sa nu uitam ca foarte multe modele de motociclete nici macar nu au telescoape reglabile, aia ce fac? nu se pot da?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu te contrazic dar pe ce te bazezi cand zici ca este o diferenta sesizabila? Ai facut proba la toate uleiurile? Eu cred ca un artist ne pacaleste de nu ne vedem. face din setare furca sa para ca are 5w cand ea are 10w si asa mai departe. Deaia am zis ca nu ne pricepem mai nici unul la reglaj perfect, singurii care pot sa se pronunte sunt adevaratii baieti care se duc pe circuite si le seteaza cu mana lor pentru ca acolo este nevoie de mare finete DE LA UN NIVEL IN COLO(*nu la pitiponci care le pica manutele dupa 3 ture), in rest cred ca setarea manualului este perfecta.Eu totusi consider ca multi dintre noi facem multe chestii pe la mobre de moft (ma stiu pe mine)

ba cand ai o mobra DIN 98 cu o suspensie stoc se simnte foarte usor<ii bagi 5w si ai o veritabila barca cu care intri intrun viraj cu un asfalt nu togmai neted si te trezesti pe contrasens sau in balarii>.

dar cel mai bine e sa faceti si voi cateva probe cu diferite setari, eu personal nu fac asta pt bani, am setat numai motoarele prietenilor si am inceput in prima faza cu a scrie pe hartie pozitia fiecarui reglaj<in cazul ca cineva spunea ca era mai bine inainte sa o pot face inapoi, dar spre surprinerea mea toti au spus ca e cu totul alta ciclistica , mult mai placuta si mai precisa pe viraje>cu asta vreau sa inchid acest subiect iar daca cineva are nevoie de ajutor pt setarea suspensiei sa ma caute in sezonul viitor

<mentionez ca doar pt un reglaj nu percep nici o taxa<mi se pare jenant sa ceri 50 euro pt asta cum se practica><p.s. uleiul vil schimbati singuri> :angryfire:

Mesaj completat

sa nu uitam ca foarte multe modele de motociclete nici macar nu au telescoape reglabile, aia ce fac? nu se pot da?

vb de gsx-r sau de comuniste<recunosc ca planeta 5 a mea care o mai am nu are reglaje la fuca si da mere si pe viraje>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pur si simplu se numeste SAG

 

http://www.moto-racing.co.uk/Guides/motorcycleSuspensionSetup.htm

 

sau

 

Twist of the Wrist II SAG adjustment

 

sau

 

pe youtube (setting sag motorcycle)

 

am asa ceva facut de George(TNG) pe motocicleta pt circuit , cand mergeam cu suspensia normala o simteam foarte moale(juca pe curba) ,aveam impresia ca o pierd(sentimentul nu era prea placut) sau ma scotea mai in exterior/interior de ce vroiam eu , cu SAG`ul facut motocicleta este foarte,foarte stabila pe curbe atat pe circuit unde aderenta este ridicata cat si pe strada unde stim ca asfaltu` mai scartie .

Merita sa incercati.

Mesaj completat

am avut si pe motocicleta anterioara(honda 929) setarile facute,in timpul cand o aveam am mai mers cu o alta avand setarile originale, diferenta se simtea rau in manevrabilitate ei pe curbe

 

scz

post-33534-1292019916_thumb.jpg

post-33534-1292019950_thumb.jpg

post-33534-1292020006_thumb.jpg

post-33534-1292020605_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vb de gsx-r sau de comuniste<recunosc ca planeta 5 a mea care o mai am nu are reglaje la fuca si da mere si pe viraje>

nu e vorba de comuniste ,sunt motoare cat de cat noi cum e kawa z750 pana in 2006 , hornet ,triumph speed triple 2005 astea doar cateva pe care le stiu ca le-am avut eu ,dar sunt mult mai multe .

Editat de suzuki_pill
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu tot filmul Twist of the Wrist II care este superb, este pentru oricine poseda motocicleta indiferent de experienta dar in special este necesar pentru motociclistii mai tineri, eu mai ut la film aproximativ de 2 ori pe luna, felul cum este facut te cucereste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand dl filmul de pe thepiratebay alaturi de el mai vine un filmulet denumit Twist of the Wrist II SAG adjustment care prezinta aspectele sag`ului.

Filmuletele sunt foarte interesante.

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine nu a vazut filmuletul explicativ sa faca tot posibilul sa gaseasca filmul ca este necesar, te invata de la cum sa stai pe motocicleta pana la... tot! este ca otv-ul , te face sa te uiti non stop.

Editat de aladin1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...