cmd Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) nu pt mine andrei,vrea cineva sa-si faca pt 2 leovince evo2 daca am inteles bine pt o honda vfr 800 pt itp... multumesc multumesc pe mine 100E ulei + filtre(ulei + aer) ,bel ray 10w50 Editat Martie 21, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 salut baieti , am o inrebare pentru posesorii de k2 k3 . ati facut schimbul de ulei ? cat v-a costat . ce preturi mai sunt . vreau sa fac si eu schimbul de ulei dar nu stiu cati bani sa trimit ( nu mai stau in bucuresti ) si va trebui sa se duca altcineva cu ea la schimbat uleiul . i-am dat un mesaj si lui cezar . multam e la promotie motul 300v(200roni 4l) si 30roni filtrul de ulei cerasel.... e cea mai proasta alegere la materia... mester moto e o promotie la motodiscount.Un bidon de 4l 10w40 sintetic e 185roni si da cadou un filtru de ulei(pentru orice model de mobra) io zic ca e ok P.S nu cumpara ulei semi sintetic pentru mobra ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 cerasel.... e cea mai proasta alegere la materia... mester moto Cunoastem parerea (cel putin eu) dupa celalalt forum ! Sper ca nu incepe porcaiala si aici . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salut baieti,nou posesor de gsxr 600,2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salut baieti,nou posesor de gsxr 600,2007. baga niste foto , sa-l stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 baga niste foto , sa-l stapanesti sanatos Merci,deocamdata doar una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Merci,deocamdata doar una si pe sora-sa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Frumos rau negrul asta mat. As vopsi-o si eu asha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emyl23 Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Salut baieti,nou posesor de gsxr 600,2007. asfalt uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Gemenele numai ca poza ta e mai artistica Mrl :rolleyes:Merci emyl 23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 sa o stapanesti sanatos fara incidente,frumoasa bine ... si K1ra e ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy_d Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 sa o stapanesti sanatos fara incidente,frumoasa bine ... si K1ra e ... Merci cmd de la tine a plecat cursa dupa mobra asta asa ca tre sa dau un cico Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 am si eu o intrebare...sper sa ma poata ajuta cineva...am un k1 600 pe care l-am modificat k8 1000 si am luat un stop pe leduri de k8 1000 l-am montat si singuru mod in care merge (dupa ce am testat toate combinatiile de pini), pe pozitie (din comanda de lumini) sta aprins ca si atunci cand pui frana, si cand apesi frana(dar nu pe pozitie) se aprinde la o intensitate mai slaba(cum ar trebuii sa se aprinda pe pozitie) am inversat papucii pozitie cu stop intre ei nimic(electrica e facuta sa aprinda la stopul vechi un bec pt pozitie si cand apesi frana sa il aprinda si pe al doilea) aici se aprind aceleas leduri numai ca de intensitate diferita cum si ce pot sa ii fac? sa se aprinda normal? vre-o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 (editat) sa o stapanesti sanatos fara incidente,frumoasa bine ... si K1ra e ... KYRA Editat Martie 21, 2012 de Marlitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 ovi ,felicitari pt ca a fost cu finalizare ,bem o bere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 21, 2012 Share Postat Martie 21, 2012 Vezi ca ai la pedala de frana un intrerupator cu o piulita de plastic. Joaca-te cu piulita aia putin, asa facusem si eu la SV si statea tot timpul aprins de nu stiam ce are. problema este ca sunt inversate functiile frana merge dar se aprinde defapt intensitatea de pozitie si cand aprind lumina din comanda sta aprins ca la frana la frana se aprinde si se stinge deci nu e problema de contact blocat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 (editat) problema este ca sunt inversate functiile frana merge dar se aprinde defapt intensitatea de pozitie si cand aprind lumina din comanda sta aprins ca la frana la frana se aprinde si se stinge deci nu e problema de contact blocat... Inverseaza firele asa cum trebuie nu are cum sa nu mearga ! Probeaza cu fire direct de la.baterie stopul si vezi care sunt pozitia si stop pe frana,la fel cu un bec sau aparat de masura pe care fir vine tensiunea de frana sau pozitie,si asta este. Atentie stopul pe leduri are polaritate! PS.Apropo.mai exista si manuale cu schema electrica acolo ai toata informatia de care ai nevoie nu trebuie sa inebunesti"pini" pentru un amarat de stop,daca ai fi avut o problema la injectie ce faceai,inversai 80 de pini din ECU sa vezi din care iese fum? Editat Martie 22, 2012 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Dubios...exista sigurante pentru stopuri? este aceeasi cu cea de semnale daca nu ma insel am schimbat-o mersi tng o sa incerc cu el dat jos care si cum e treaba ...sa fac rost si de un aparat de masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arhimede Postat Martie 22, 2012 Share Postat Martie 22, 2012 Caut 750|1000 K6 K7...pm daca stiti ceva interesant, nu rahaturi. Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 Caut 750|1000 K6 K7...pm daca stiti ceva interesant, nu rahaturi. Ms saptamana viitoare primesc un 750 k7 din anglia ,cu carte servis in stare f buna detalii pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 23, 2012 Share Postat Martie 23, 2012 (editat) greu cu k5`6-1000 ,te asigur,am cautat cred ca de 6 luni sa-mi cumpar unu ,abia am gasit ce cautam,a fost unul in CT acum ceva timp daca nu ma inshel baiatul care`l vindea era "sorin" dar a fost vandut imediat intre prieteni/amici parca... bafta maxima!revin cu poze uite aici a fost prima motocicleta pe care am fost sa o vad in goana dupa o suzeta,k7-750 prima baiatul super ok,mergi cu incredere Editat Martie 23, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kostin Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 Salutare,Cum se scot rulmentii de pe roata fata si spate de la gsxr k2 ? am reusit doar sa scot acele semeringuri care protejeaza rulmentul sa nu intre mizerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 24, 2012 Share Postat Martie 24, 2012 (editat) Salutare,Cum se scot rulmentii de pe roata fata si spate de la gsxr k2 ? am reusit doar sa scot acele semeringuri care protejeaza rulmentul sa nu intre mizerie. se folosesc extractoarele de rulmenti sau un fier-teava si un ciocan dar trebuie atentie mare si din cate stiu se loveste numai in cruce pentru a nu deforma suprafata alezajul.iti atasez poze cu extractorul si o poza cu tehnica folosita in manualul service al motorului Editat Martie 24, 2012 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 Salutare,Cum se scot rulmentii de pe roata fata si spate de la gsxr k2 ? am reusit doar sa scot acele semeringuri care protejeaza rulmentul sa nu intre mizerie. exista un dispozitiv special gen "diblu" care se "umfla" in rulment , dar se poate cu rabdare si fara ,o tija oteloasa cam de 10mm sau mai mult. asezi roata jos prin rulmentul de sus bagi tija si scoti rulmentul de jos ,acel tub care se afla intre rulmenti permite deplasarea de cam 1-1,5 mm suficienti ca buza tijei sa atinga camasa rulmentului.bati putin intro parte apoi in partea diametral opusa ,cu cat se misca rulmentul mai jos cu atat creste spatiul pe care poti bate ,dupa ce e scos primul rulment celalalt nu mai prezinta probleme. 10mm diametru tija 20-30 cm lungime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitza_gg Postat Martie 25, 2012 Share Postat Martie 25, 2012 salut unde as putea gasi un manual pentru gsxr 750 k1? ce ulei se recomanda la modelul asta? merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.