TNG Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Salutare tuturor ,de curand am cumparat si eu un Suzuki GSX-R 600 din 99 si am probleme cu incalzirea apei din cauza termocuplei . Mai exact il pornesc ,merg cu el si oricat as circula cu el nu porneste termocupla,dar daca il opresc si ii pun contactu atunci termocupla incepe sa functioneze ,ma poate ajuta careva cu un sfat? M-am gandit ca ori nu face masa bine pe undeva firele,ori termocupla este defecta,dar poate gresesc. Imi cer scuze daca s-a mai discutat chestia asta si inainte ,dar nu am mai stat sa rasfoiesc toate paginile . Multumesc anticipat tuturor Este totul ok! Te-ai speriat ca ai 100 grade pe bord si zici ca incalzeste! Este normal termocupla pleaca undeva pe la 104 asa ca stai linistit.Cand sta pe loc moto mai urca tempertura si de accea porneste.ventilatorul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 la a mea numai la 107 de grade porneste, dar e ceva ciudat la el daca spune ca ii porneste cand pune contactul<fenomenul asta nu l-am inteles prea bine si cred ca ar trebuii verificat> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Fenomenul este urmatorul.Vine cu moto calda o opreste ,ia contactul,timp in care temperatura creste in motor si deschide.termocupla dar daca nu este contactul pus nu porneste ventilatorul.Asa ca in momentul in care a pus contactul....pac merge si ventilatorul.Daca lasa contactul pus ,cu motorul oprit ,la un moment dat va pleca si ventilatorul.Asta daca a venit cu moto din cursa,si nu este frig afara..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Fenomenul este urmatorul.Vine cu moto calda o opreste ,ia contactul,timp in care temperatura creste in motor si deschide.termocupla dar daca nu este contactul pus nu porneste ventilatorul.Asa ca in momentul in care a pus contactul....pac merge si ventilatorul.Daca lasa contactul pus ,cu motorul oprit ,la un moment dat va pleca si ventilatorul.Asta daca a venit cu moto din cursa,si nu este frig afara..... la asta ma gandeam si io dar nu am inteles dac ii pleaca mereu cand ii pune contactul sau cand o opreste el incinsa si automat temp in motor mai urca un pic. oricum va trebuii sa dea mai multe informatii despre motorul lui. si aici ma refer la ce temeraturi functioneaza la drumuri lungi, la ce temp in oras si la ce temp se sperie el ca nu porneste ventilatorul. ca fapt divers ca am acelasi model la mine sta 78-80 in afara localitatii si in oras la 98-110 in functie si de temp de afara. intodeauna la 107 imi porneste ventilatorul plus ca in manual spune ca la 118 se va aprinde becul si trebuie oprit motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 la asta ma gandeam si io dar nu am inteles dac ii pleaca mereu cand ii pune contactul sau cand o opreste el incinsa si automat temp in motor mai urca un pic. oricum va trebuii sa dea mai multe informatii despre motorul lui. si aici ma refer la ce temeraturi functioneaza la drumuri lungi, la ce temp in oras si la ce temp se sperie el ca nu porneste ventilatorul. ca fapt divers ca am acelasi model la mine sta 78-80 in afara localitatii si in oras la 98-110 in functie si de temp de afara. intodeauna la 107 imi porneste ventilatorul plus ca in manual spune ca la 118 se va aprinde becul si trebuie oprit motorul Termocupla imi pleaca doar dupa ce depaseste stadiu de 100 de grade si tot timpu dupa ce il opresc si ii pun din nou contactu ,fara sa il pornesc. La drum intins nu am treaba ,isi face racirea foarte bine,dar prin oras,daca prind vreo 2 semafoare si am tras un pic de el ,deja temperatura urca exagerat de mult. Aseara m-am uitat in radiator sa vad daca are antigel si avea doar apa .Am scos toata apa din tot motoru si am bagat vreo 2 litri si un pic de antigel ,acum sa vad astazi daca face aceiasi chestie . Multumesc tuturor pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 Termocupla imi pleaca doar dupa ce depaseste stadiu de 100 de grade si tot timpu dupa ce il opresc si ii pun din nou contactu ,fara sa il pornesc. La drum intins nu am treaba ,isi face racirea foarte bine,dar prin oras,daca prind vreo 2 semafoare si am tras un pic de el ,deja temperatura urca exagerat de mult. Aseara m-am uitat in radiator sa vad daca are antigel si avea doar apa .Am scos toata apa din tot motoru si am bagat vreo 2 litri si un pic de antigel ,acum sa vad astazi daca face aceiasi chestie . Multumesc tuturor pentru ajutor nu te speria degeaba vezi ca ti-am dat niste temp de functionare mai sus<le gasesti si in manualul de reparatie> circuitul de racire este unul sub presiune la care punctul de fierbere este 120 de grade<si nu 100 ca in ibricul de cafea> iti mai spun ca am avut si 110 grade in bord vara in trfic la 40 de grade afara si nu are nimic<nu fierbe,nu da apa afara sau altele> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator EduardS Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) nu te speria degeaba vezi ca ti-am dat niste temp de functionare mai sus<le gasesti si in manualul de reparatie> circuitul de racire este unul sub presiune la care punctul de fierbere este 120 de grade<si nu 100 ca in ibricul de cafea> iti mai spun ca am avut si 110 grade in bord vara in trfic la 40 de grade afara si nu are nimic<nu fierbe,nu da apa afara sau altele> Mersi mult TNG si Kelu pentru ajutor,dar chiar m-am speriat foarte tare cand am vazut ca apa a trecut de 90 de grade si termocupla(ventilatoru) nu a pornit .Mersi inca o data baieti Editat Aprilie 1, 2012 de EduardS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyyyTUN Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) am reusit in sfarsit sa pornesc bestia.. dar acum a intervenit alta problema..... nu-mi mai functioneaza acele la turometru, respectiv kmetraj, asta dupa tranta din toamna... pfff....nush de la ce o mai fii, nu cred ca s-au rupt cablurile..cred ca treb sa ajung la electrician...sau..nush.. SFATURI???? si un pret estiamtiv ptr o baterie noua? turometru, cd sta neturata moto, mai se ridica la normal, dar cd incerc sa o ambalez..o ia in jos.. Editat Aprilie 1, 2012 de danyyyTUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 am reusit in sfarsit sa pornesc bestia.. dar acum a intervenit alta problema..... nu-mi mai functioneaza acele la turometru, respectiv kmetraj, asta dupa tranta din toamna... pfff....nush de la ce o mai fii, nu cred ca s-au rupt cablurile..cred ca treb sa ajung la electrician...sau..nush.. SFATURI???? si un pret estiamtiv ptr o baterie noua? turometru, cd sta neturata moto, mai se ridica la normal, dar cd incerc sa o ambalez..o ia in jos.. in primul rand te sfatuiesc <pe toata lumea> ca la inceput de sezon sa-ti cureti toate mufele existente pe moto cu un spray contact<o sa ramai surpris cate o sa gasesti oxidate> dupa ce faci operatiunea asta daca persista defectul<desi nu cred>va trebuii s-o iei pe instalatie cu un aparat de masura<verificat continuitati de la senzori la bord> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 salutare baieti! caut si eu o toba stock de SRAD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyyyTUN Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 (editat) in primul rand te sfatuiesc <pe toata lumea> ca la inceput de sezon sa-ti cureti toate mufele existente pe moto cu un spray contact<o sa ramai surpris cate o sa gasesti oxidate> dupa ce faci operatiunea asta daca persista defectul<desi nu cred>va trebuii s-o iei pe instalatie cu un aparat de masura<verificat continuitati de la senzori la bord> imi e teama insa sa nu fie totusi sarite sau ..eu stiu...de la tranta.... si nici nu prea le cunosc legaturile, pe unde sunt... Editat Aprilie 2, 2012 de danyyyTUN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Salut! Are cineva Owner's manual pentru GSX-R600 2007. Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Ce anume te intereseaza in el ,majoriatea lucrurilor sunt in service manual.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Ce anume te intereseaza in el ,majoriatea lucrurilor sunt in service manual.... Spre exemplu: cati litri mai am cand indicatorul de benzina incepe sa se aprinda intermirent si cati litri mai am cand se aprinde complet. sau: daca trebuie sa incalzesc motorul inainte de a pleca sau e "ready to go". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saian Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 De ieri avem un nou membru in familie si surpriza...tot gixer Un k2 de 600 cu 17500km pe bord care par a fi reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 frumos motor .. chiar si loganul !! Ce gume folositi sau va luati anul asta? Ca am chelit de tot si nu stiu ce sa pun.. ma gandeam la pilot pure ca are un prieten pe miuta si se comporta bine sunt si rezistente pe centru .. nu stiu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 frumos motor .. chiar si loganul !! Ce gume folositi sau va luati anul asta? Ca am chelit de tot si nu stiu ce sa pun.. ma gandeam la pilot pure ca are un prieten pe miuta si se comporta bine sunt si rezistente pe centru .. nu stiu.. aoleu, nu mai intreba. dupa ce am bagat o gramada de bani in k7 l-am vandut. l-am vandut urmatoarea zi dupa ce i-am montat cauciucuri noi, dunlop qualifier. facusem doar 4 km cu ele :| si acum iar sun chel . iar trebuie s-o iau de la capat cu parbriz, cauciucuri, crash-pad-uri etc poze cu fosta moto, de care mi-e dor o sa pun poze si cu k8-ul cat mai curand. l-am cumparat de la un prieten, doar ce a terminat leasing-ul si s-a reprofilat, acum are h.d. sportster. are 7.000 km si singura schimbare a fost doar toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyyyTUN Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 THEOS esti din dolj?? daca da spune-mi si mie unde gasesc in Craiova sa schimb cauciuc, ca nu au multi aparat de echilibrat roata moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 THEOS esti din dolj?? daca da spune-mi si mie unde gasesc in Craiova sa schimb cauciuc, ca nu au multi aparat de echilibrat roata moto... la km 9 spre bucuresti. acolo am schimbat cauciucurile si echilibrat rotile cu aparat pentru moto. trebuie sa dai tu rotile jos. Ascet se numeste firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyyyTUN Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 la km 9 spre bucuresti. acolo am schimbat cauciucurile si echilibrat rotile cu aparat pentru moto. trebuie sa dai tu rotile jos. Ascet se numeste firma. poi nu dau si ei si roata jos???...la valcea mi-o dadeau aia de acolo...dar e un singur loc la valcea...lga maternitate.. si cat costa schimbul si echilibratul doar la roata spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 nu, nu dau ei roata jos. o dai tu jos acasa sau la un garaj cu ajutorul unui stander, o bagi in portbagaj si te rezolva baietii de la ascet. ei pot indrepta si janta in cazul in care este stramba. nu-mi mai amintesc pretul... cred ca am dat aprox. 30 lei pt schimbat cauciucuri si echilibrat. uite pagina lor de net, poti suna sa ceri detalii http://www.ascetcom.ro/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danyyyTUN Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 nu, nu dau ei roata jos. o dai tu jos acasa sau la un garaj cu ajutorul unui stander, o bagi in portbagaj si te rezolva baietii de la ascet. ei pot indrepta si janta in cazul in care este stramba. nu-mi mai amintesc pretul... cred ca am dat aprox. 30 lei pt schimbat cauciucuri si echilibrat. uite pagina lor de net, poti suna sa ceri detalii http://www.ascetcom.ro/ multumesc frumos pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 cu placere. bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo32 Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 Salut! Are cineva Owner's manual pentru GSX-R600 2007. Stima! http://servicemanualsgsxr.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xunil Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 http://servicemanualsgsxr.com/ Vreau Owner's manual (manualul detinatorului) nu service manual. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.