aladin1 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 (editat) Mircica nu mai merge cu ea asa ca se uzeaza gresit discul si de pipi pe el,, mergi la un meserias sa-l indrepte nu este mare scofala trebuie doar putina atentie(daca a fost o singura defoarmare, lovitura), se intampla ca este foarte usor de strambat. despre pistonase curatate: este foarte importanta intretinrea sistemului de franare, daca schimbi placutele si impingi pistonasele in etrier cu tot cu mizerie este o mica problema.. te indepartezi de "reglajul fin" in caz de doamne fereste sa zic asa, nu o mai simti foarte bine pe franare violenta deoarece pistonasele nu aluneca usor,, sunt concepute pentru a fi intretinute deaia nu au garnituri de protectie ca la autoturism, Se face cum a spus Cesar dar cu o mica completare.. nu in fata blocului sau in vant.. unde este praf, se face intr-un garaj, un loc ferit, spalate bine etrierele pe dinafara inainte de demontare si desigur stersul pistonaselor si al garniturilor cu o carpa curata si de preferat alba sa se vada mizeria pe ea, si sa fim siguri ca nu a prins vre-o particula ce poate deteriora garnitura se sufla cu aer inainte de asamblare. Editat Iunie 18, 2012 de aladin1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 salut am si eu nevoie de 2 sfaturi si mai exact:-carena fata cu far cu tot de k4 sau k5 se potriveste si pe k1? -anvelopa spate 200/50/17 daca se potriveste pe k1(eu in momentul asta am 195/50/17)? astept raspuns multumesc frumos Ce cauciuc are aceasta dimensiune 195/50/17? poate 190/55/17. 200/55/17 e putin mai lat, mai inalt dar si mai scump si daca mergi doar pe strada nu folosesti guma la adevaratul potential. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aladin1 Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Da bine la semafor !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 salut am si eu nevoie de 2 sfaturi si mai exact:-carena fata cu far cu tot de k4 sau k5 se potriveste si pe k1? -anvelopa spate 200/50/17 daca se potriveste pe k1(eu in momentul asta am 195/50/17)? astept raspuns multumesc frumos Nu se potriveste,mai ai si un cadru de bord care trebuie modificat Cauciuc de 200 pentru ce iti trebe? mai bine pui unu de bemveu hiX6,daca vrei sa faci impresie artistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 pe ala l-o fi gasit. posibil, nu ? de-asta intai a intrebat aici daca se potriveste sa stie daca-l ia. nu e greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Nu se potriveste,mai ai si un cadru de bord care trebuie modificat Cauciuc de 200 pentru ce iti trebe? mai bine pui unu de bemveu hiX6,daca vrei sa faci impresie artistica prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius ionut Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Ce cauciuc are aceasta dimensiune 195/50/17? poate 190/55/17. 200/55/17 e putin mai lat, mai inalt dar si mai scump si daca mergi doar pe strada nu folosesti guma la adevaratul potential. este si asta o dimensiune mai exact iti scriu exact ce scrie pe cartea de identitate spate 190/50 ZR17 M/C (cred ca asta se traduce ca si 190/50/17 daca nu ma insel) si in legatura cu cauciucul am gasit unul foarte bun si ca uzura si ca pret si nu sunt eu mare vitezoman .Multumesc frumos pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Marius, vazusem 195/50/17 si am banuit ca se strecurase o greseala. Pe roata ta spate merge si 200/55/17. Nu stiu daca se produce guma pe 200/50/17. Daca ai gasit un SH de calitate multumitoare pe 200, poti sa-l pui linistit. Dupa mine, cea mai buna dimensiune de guma spate pentru SBK de 1000, este 190/55/17. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 vreti sa mai destindem putin atmosfera in clasa GSX-R cu un mix bun?prea multa tensiune strica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ok. bascula sau ba scula ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 ultima poza zici ca e facuta in "bulgaristan" ,numai acolo gasesti drumurile alea serpuite asa =))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Varu' Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 Salut detinatori de GSXR si nu numai. Am intrat de curand in lumea GSXR si am nevoie de un suport de numar, cu lumina si semnale. Daca are cineva de vanzare sau stie unde as putea gasi, informatia ar fi mult apreciata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 prietene am gasit cauciucul si exact pentru lucrul aecesta am intrebat nu pentru impresie cred ca ceva impresie artistica ai talica oricum multumesc pentru raspuns si nu mai fiti frate asa plini de voi pentru asta este forumul Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,tu nu ai pus un 190,ci 195.acum pur intamplator ai gasit unul de 200 Pentru ce montezi un cauciuc cu balon mai mare? doar pentru impresie artistica la semafor.Deaia ti-am zis sa ii montezi unu de X6,or sa te iubeasca femeile ca pe margineanu daca ii montezi cauciuc de 200 si carena fata de k4-k5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Iunie 19, 2012 Share Postat Iunie 19, 2012 nu v-am spus-o pe ultima. un prieten cu un gsx-r 1000 k6: "daca motocicleta mea avea stergator la parbiz atunci motorasul stergatorului era motor de r6" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Gogosica.mobra a fost proiectata pentru gumele de 180,... Curios, niciunu` nu vine cu intrebari de genu "am gasit o guma spate ,170 ,ca noua SI LA PREt bun.merge in loc de 180?" Toti vor baloane, 190 chiar 200 (de parca se gasesc pe toate gardurile) ))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shackalu Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 nu v-am spus-o pe ultima. un prieten cu un gsx-r 1000 k6: "daca motocicleta mea avea stergator la parbiz atunci motorasul stergatorului era motor de r6" buna asta Referitor la "baloane", eu am ajuns la concluzia ca dimensiunea ideala e cea pe care ti-o indica injineru' ala de a proiectat mobra, indiferent despre ce mobra vorbim...cu altfel de gume, motocicleta nu se mai comporta la fel, nici cu unele mai inguste, nici cu unele mai late. Am incercat si m-am convins...eu unul nu am sa mai pun pe mobre alte dimensiuni decat cele standard, cu acelea se comporta mobra cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Curios, niciunu` nu vine cu intrebari de genu "am gasit o guma spate ,170 ,ca noua SI LA PREt bun.merge in loc de 180?" Toti vor baloane, 190 chiar 200 (de parca se gasesc pe toate gardurile) ))))))) Nu prea vad unde e problema?!? Si eu am montat pe GSX-R 750 guma spate pe 190. Din fabrica e 180, dupa cum stiti, insa am luat un set de Dunlop Qualifier in stare f buna, la un pret bun, zic eu. Dupa primii km, si cateva viraje, m-am obisnuit cu noua configuratie si acum parca imi place mai mult. Oricum, dpdv estetic nu e foarte mare diferenta. Desi e mai lata guma, fiindca e montata pe aceeasi janta, nu are un impact vizual chiar asa mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 cmd, asa e. Dar dimensiunea 190/50 se gaseste mai rar. Eu am 190/55/17 montat pe spate, si mi se pare ca se potriveste la fix. Chiar am si o aripa spate, care ar fi frecat in cauciuc daca marimea ar fi fost necorespunzatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ai facut si ceva modificari suspensiei?daca tot ai ales sa-ti pui 190 bine macar ca ti-ai pus cu 55,daca puneai cu 50 era dezastru total Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 ai facut si ceva modificari suspensiei?daca tot ai ales sa-ti pui 190 bine macar ca ti-ai pus cu 55,daca puneai cu 50 era dezastru total La suspensie nu am modificat nimic. Nu ma pricep si mai bine nu ma bag. Oricum, m-am obisnuit cu reglajele actuale si sunt relativ multumit. Doar la viteze mai mari (peste 130 - 150 km/h) in viraje largi motorul pare instabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 (editat) 190/50 este inca echiparea de fabrica la motocicletele de o mie japoneze. Ca profil si in consecinta performante la a tine motocicleta pe curbe, eu il gasesc net inferior dimensiunii 190/55. 190/55 merge foarte bine atat pe roata de 5,5 cat si pe roata de 6. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Doar la viteze mai mari (peste 130 - 150 km/h) in viraje largi motorul pare instabil Intareste-i arcul spate si creste compresia. Motocicleta ta are suspensia spate foarte moale. Amortizoarele stoc au reglajele utile in zona ultimelor 2 ture/8 click-uri de la hard maxim spre soft. Editat Iunie 20, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 190/50 este inca echiparea de fabrica la motocicletele de o mie japoneze. Ca profil si in consecinta performante la a tine motocicleta pe curbe, eu il gasesc net inferior dimensiunii 190/55. 190/55 merge foarte bine atat pe roata de 5,5 cat si pe roata de 6. http://dunlopracing.com/tires-products/d211gp/ Intareste-i arcul spate si creste compresia. Motocicleta ta are suspensia spate foarte moale. Amortizoarele stoc au reglajele utile in zona ultimelor 2 ture/8 click-uri de la hard maxim spre soft. Sa stii ca asa e. Ba chiar mai mult: suspensia fata e reglata pe maxim hard iar pe spate pare cam moale. Probabil ca am sa imi vizitez mecanicul sa imi faca alte reglaje. Doar sa stiu eu ce anume vreau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 Probabil ca o sa vrei o motocicleta care sa fie cat mai stabila pe curbe In cazul asta, o operatiune corecta ar fi sa-i faci sag-urile corespunzatoare greutatii tale. Dupa care sa reglezi apa rece-apa calda - revenire-compresie astfel incat motocicleta sa fie pe gustul tau. Static poti sa reglezi revenirea, astfel incat fata si spatele sa nu urce foarte rapid. Odata precomprimate arcurile, suspensia va reveni mai repede decat revine acum. testeaza ca revenirea fata-spate sa se faca sincron, sa nu fie una mai rapida/lenta decat cealalta. Compresia poti sa o pui "la ochi" si sa mai umbli la ea dupa ce mergi. In special fata sa nu se comprime foarte rapid pe frana. Cu spatele e mai complicat. Da-o inapoi de la 2 ture maxim inchisa si de acolo incepi sa te joci dar numai spre maximum strans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.