NASU Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 ZAU nu stiu ce sa zic diferenta este de exemplu am montat un TRE facut de mine pe o hayabusa saptamana asta si omul a dat telefon ca vrea cu buton ca ramane fara cauciuc pe spate acum cum a zis si kelu depinde de experienta fiecaruia la mobra mea nu prea se atinge nimeni de ea sta numa in garaj sau cand este in aer liber (lucru foarte rar) alarma este cuplata si chiar daca sa zicem cineva ar cupla TRE-ul fara chiar sa vreau o simt imediat de cum pornesc mobra relantiul este altfel si mai ales urca in ture mai repede cert este ca este un mare plus si recomand tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 (editat) man fi serios ca sperii lumeasunt diferente dar nici chiar atat de mari sa nu mai poti controla mobra. e bine sa ai si pc si tre pt performante mai mari<si nici atunci nu poti spune ca nu te mai intelegi cu mobra <cat poate fii diferenta maxima ? 10-20 cai?> ca fapt divers srad-ul meu are undeva la 107cp si am mers in vara asta cu s1000rr<193 cp la roata> si se simnte asta din plin dar tot nu ma asteptam sa dea cu mine de pamant, tot mobra e si secretul pana la urma se rezuma in experienta fiecaruia <recunosc ca prima oara cu bmw-ul am plecat pe modul 'rain' dar dupa o intersectie am trecut pe ''race''> Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc. Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare" In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada . Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii" PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai. Editat Octombrie 2, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALLEX.KIRY Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 sall`tare va rog din suflet sa-mi dati si mie un sfat am un srad din 98 600 la care-i moare motorul peste 180.are carburatoare sincronizate,bujii schimbate,dar nu e nici o diferenta.ca sa porneasca dupa aia tre sa o las 5-10 min si porneste greu,innecat.as vrea sa stiu de ce si care ar fi rezolvarea.multumesc mult si sa auzim de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 Nu am zis ca nu mai poti stapanii motorul, am spus ca s-ar putea sa "vrei" sa conduci "race" in conditii de "rain" datorita unui impuls de moment...si asta nu este chiar OK pe strada , cu asfalt "de strada" si cu toate "accesoriile"...... circulatie, praf, apa, gropi etc.Comparatia cu S 1000 RR nu-si are rostul....are prea multe "elemente" ajutatoare pentru cei 183 CP la roata (declarati de fabrica din Bavaria)...daca luam in consideratie numai controlul tractiunii si ABS si diferenta este foarte mare fata de Suzuki care nu beneficiaza de "roti ajutatoare" In final decizia apartine fiecaruia....eu m-am bosorogit si probabil ca am un instinct de consevare exagerat , de aceea prefer sa nu folosesc asemenea "gageturi" pe strada . Felicitari man ...multi piloti din ROSBK nu se pot lauda ca isi permit sa mearga "race" cu un model nou pe care nu l-au mai "incalecat"..... nici dupa mai multe "intersectii" PS NU puterea maxima este primul "dusman" ci cuplul marit la o turatie mai mica decat te asteptai. man ma-ai inteles un pic gresit<probabil si din cauza exprimarii mele> faptul ca am mers pe modul ''race'' pe strada nu inseamna ca sunt mai bun ca un pilot din ROSBK de altfel nu am calcat niciodata pe vrun circuit de moto. merg zi de zi prin minunatul nostru oras pana la munca si inapoi si am adunat in 4 ani pe srad 40000 km<fara incidente> si cam inca pe atat in 6 ani pe comunista<asta e toata experienta mea>. dar toata discutia asta a plecat de la un rahat de TRE care sinceri sa fim nu prea merita 100E pentru ceea ce este si pt ceea ce face. cine vrea sa incerce NASU va poate ajuta cu unul confectionat de el la un pret foarte acesibil. oricum cine are PC sa nu renunte la el pt ca asa cum s-a mai spus face cu totul altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Ok am inteles, oricum mare performanta sa mergi atata timp prin haosul din Bucuresti fara sa ai incidente. Cu privire la ceeace ai spus vis-a-vis de TRE si pretul de aprox. 100 euro, ai pus punctul pe "i"....cu atat mai mult cu cat cel care il foloseste circula in exclusivitate pe strada si nu are de gand sa 'traga' in pista. Editat Octombrie 3, 2010 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 pai nu toate is 100 euro ala era pt cele cu indicator pt treapta de viteza..pt restul ie 20 euro Mesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-126869 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stephon Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 ooo....daaaaaaaa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 100 euro este chiar enorm eu le fac la 100 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 pai nu toate is 100 euro ala era pt cele cu indicator pt treapta de viteza..pt restul ie 20 euroMesaj completat http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new.../_/R-EPI-126869 Mi se pare mie sau modelele astea (inclusiv k9 de 1000) seamana tot mai mult ca si design cu k4-5 de 600/750? Vreau si eu TRE din ala ieftin...dar din primavara cel mai probabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) se rezolva astept un tel( vezi ca este jos in semnatura) Editat Octombrie 4, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 se rezolvaastept un tel( vezi ca este jos in semnatura) vreau si eu cu 100 ron daca imi pastrez indicatoru' de treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 se rezolvaastept un tel( vezi ca este jos in semnatura) vreau si eu cu 100 ron daca imi pastrez indicatoru' de treapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Mi se pare mie sau modelele astea (inclusiv k9 de 1000) seamana tot mai mult ca si design cu k4-5 de 600/750?Vreau si eu TRE din ala ieftin...dar din primavara cel mai probabil seamana intradevar mai ales cadrul dar cu k7 si k8 600-750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 ai indicator de treapta in bord( original) sau din acela aftermarket Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 (editat) seamana intradevar mai ales cadrul dar cu k7 si k8 600-750 M-am referit in primul rand la forma farului (mai patratoasa,agresiva) si la linia caroseriei (linii mai drepte fata de motoarele de prin 2007 unde carenele ,codita aveau linii mai rotunjite ) La asta m-am referit...ca designul seamana destul de mult cu motoarele din anii 2005...in fine... era doar o observatie personala si nu are nicio relevanta:) @Nasu ai pm Editat Octombrie 5, 2010 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 de la NASU fara numar ai si tu P.M. http://www.ivansperformanceproducts.com/tre.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 ai indicator de treapta in bord( original)sau din acela aftermarket original de la mama lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 din pacate nu am studiat nici o motoreta cu undicator original ce pot sa ofer este unul on -off care atunci cand este off lasa indicatorul de treapta sa functoneze normal sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 salut NASU, pentru zx10 04-05 poti face asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 salut NASU, pentru zx10 04-05 poti face asa ceva? lasand gluma la o parte e f posibil ca si voi sa aveti acelasi sistem<com poti sa-ti dai relativ seama e sa urmaresti cate fire ies din senzorul de neutral. daca iese decat unul nu mere<inseamna ca cdi-ul nu manitorizeaza cutia de viteze si mere in toate treptele la fel>si mai exista si varianta sa fie monitorizata cutia dar acest lucru sa nu influinteze deloc avansul> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king_bushido Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 lasand gluma la o parte e f posibil ca si voi sa aveti acelasi sistem<com poti sa-ti dai relativ seama e sa urmaresti cate fire ies din senzorul de neutral. daca iese decat unul nu mere<inseamna ca cdi-ul nu manitorizeaza cutia de viteze si mere in toate treptele la fel>si mai exista si varianta sa fie monitorizata cutia dar acest lucru sa nu influinteze deloc avansul> ies 3 fire dar nu am o schita cum as putea sa fac asa ceva, era pe forum dar nu o mai gasesc. Mesaj completat ies 3 fire dar nu am o schita cum as putea sa fac asa ceva, era pe forum dar nu o mai gasesc. gata am gasit. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 daca esti din bucuresti poti sa vi la garaj sa fac ceva masuratori pe acolo sa vad daca mege si pentru wakasaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
todea Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 donington Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 niiice ! pozele astea sunt bune de folosit ca wallpaper. poate o sa merg si eu la anu' macar pe amckart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 8, 2010 Share Postat Octombrie 8, 2010 Todea, baga si tu niste carene de pista ! E pacat de aerografie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.